Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברכב המדובר, המגבר עושה בעיות כבר הרבה זמן  ( כבר הומלץ לפני שנה וחצי להחליפו ורמקולים קדמיים שבקו חיים אחרי שנתיים (שומעים אותם חלש מאוד )

האם רמקולים קדמיים פיוניר ומגבר פיוניר יעשו את העבודה ? איזו מידת רמקולים קדימה-5.25 ?

ראיתי  בזאפ מגבר פיוניר במחיר 800 שח ורמקולים סביב ה 200.

כמובן כל המחירים ללא הרכבה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

מקדימה מידת הרמקולים ככל הידוע לי היא 5.25 ולא 6.5 (שזו מידה לאחוריים).

האם הפוקאל טוב משמעותית מהפיוניר -השאלה היא כי במחירים יש פער גדול.

https://www.alexsander.co.il/cat/44?pm6=15305&pm6=2392&pm6=4165&pm11=12285&minPriceVal=80&maxPriceVal=1720&page=2

80 ש"ח לזוג רמקולים קדמיים נשמע כמו מציאה שתישרף תוך כמה ימים עד שבוע..

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המקוריים מגיעים על הגבהה מפלטיק והם 5.25 

אבל אם אתה מפרק את ההגבה אתה יכול להכניס שם 6.5 בלי קושי.

ראה אתה הסרטון הבא:

 

 

המגבר Pioneer GM-A6704

והקומפוננט Infinity REF-6520CX

שהמלצתי לך עליהם הם שילוב טוב מאוד בתקציב שלך.

 

 

 

 

פורסם (נערך)

הרכב שלי הוא דגם סדאן ולא האצ'בק כמו בסרטון ואין לי מושג האם הגודל היותר גדול מתאים שם.

לגבי הקומפוננט החברה לא מוכרת לי- איך היא מבחינת איכות לעומת פיוניר/פוקאל/JBL /KENWOOD  ?

לגבי מחיר המגבר -יש משהו מוזר מאוד- פיוניר מוכרת בחנויות של המשווקים שלה את אותו מגבר בדיוק (אותו דגם) ב 860 ש"ח כאשר כאן המחיר הוא חצי מזה,האם יש לי ממה לחשוש ? 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 11 שעות, colauti 9 כתב:

לגבי הקומפוננט החברה לא מוכרת לי- איך היא מבחינת איכות לעומת פיוניר/פוקאל/JBL /KENWOOD  ?

לגבי מחיר המגבר -יש משהו מוזר מאוד- פיוניר מוכרת בחנויות של המשווקים שלה את אותו מגבר בדיוק (אותו דגם) ב 860 ש"ח כאשר כאן המחיר הוא חצי מזה,האם יש לי ממה לחשוש ? 

ראשית ,זה לא משנה אם הדגם הוא סדאן או הצבק גודל הרמקול תופס עבור שניהם.

 

שנית ,אינפיניטי היא חברה בת של הרמן קרדון וחברה אחות של JBL 

לדעתי יש להם רמקולים בסיסיים טובים מאוד בסידרת הרפרנס שהיא סידרת הכניסה וגם בסידרת הקאפה הגבוהה יותר.

 

בנוגע למגבר 

ההבדל נובע מהיבואן ,עוזי רדיו שהוא היבואן הרישמי יקר משמעותית 

מחנויות שמוכרות מוצרים של פיוניר ביבוא מקביל.

 

 

פורסם

יש עוד משהו שאני לא בטוח לגביו-

אם המגבר חלש, אז זה שבקושי שומעים את הרמקולים הקדמיים אומר שהם גמורים  ויש להחליפם או שהחלפת מגבר תחזיר אותם למצב שישמעו נורמלי-מדובר על רמקולים בני שנתיים כבר לא זוכר אם pioneer או jbl..

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בדיקה קצרה שלי בגלל שהקול נעלם כמעט באמצע הנסיעה גילה,שיש חיבור שמתנתק כל הזמן ואפשר להחזיר למקום- הרמקולים נשמעים בדר גמור ואת המגבר אצטרך להחליף לפחות בשביל השדרוג.

על הדרך בהתקנה של המגבר יעברו על החיווט מחדש- ועל פניו נראה,שכבר חסכתי הוצאה אחת מיותרת.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...