Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה קצת כללית, הדירה היא במרכז.

האם כעת זה זמן טוב "לצוד" דירות? אני מודע לכך שגם לאור המשבר המחירים לא ישתנו באופן משמעותי,

אבל בכל זאת רוצה לדעת האם יתכן ולאחר המשבר יתכן וההיצע יגדל? האם לחכות ליוני-יולי כי זה זמן טוב יותר לעבור? 

או שהאם עצם זה שהשוק קפוא והביקוש נמוך, יכול לשמש לי כקלף מיקוח למעשה?

כרגע השוק באיזור שאני מחפש דיי קפוא כמו אצל כולם, מדי פעם עולות דירות נוספות במחירים סבירים.

תודה מראש.

Miata ND2

 

פורסם

עוד מוקדם לדעת. תלוי בקצב החזרה לשגרה.
כרגע הכל מבולגן והממשלה בעצמה לא יודעת מה יהיה מחר.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם

זה שוק שזז לאט, כך שגם אם התחיל איזה שהוא שינוי, ייקח זמן עד שבאמת תרגיש אותו.

לדעתי, אגב, לא יהיה שום שינוי. קצת קיפאון ואז המשך המגמות הקודמות.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, Or05230 כתב:

השאלה קצת כללית, הדירה היא במרכז.

האם כעת זה זמן טוב "לצוד" דירות? אני מודע לכך שגם לאור המשבר המחירים לא ישתנו באופן משמעותי,

אבל בכל זאת רוצה לדעת האם יתכן ולאחר המשבר יתכן וההיצע יגדל? האם לחכות ליוני-יולי כי זה זמן טוב יותר לעבור? 

או שהאם עצם זה שהשוק קפוא והביקוש נמוך, יכול לשמש לי כקלף מיקוח למעשה?

כרגע השוק באיזור שאני מחפש דיי קפוא כמו אצל כולם, מדי פעם עולות דירות נוספות במחירים סבירים.

תודה מראש.

 

שאלה מאוד מורכבת. נכון להיום כל אדם חמישי במדינה הזאת מובטל קרוב לחודשיים. המשק מתחיל לחזור בהדרגה לפעילות ועכשיו נותר לראות כמה מאותם מובטלים ישתלבו חזרה בשוק העבודה. 

 

ספציפית בתל אביב לדעתי תהיה ירידת מחירים כי הרבה שוכרים בעיר הם צעירים שבאו לחיות "בעיר הגדולה" ובזמן משבר כלכלי יש להם אסטרטגית יציאה כלומר לעוף מדירת השותפים שלהם חזרה לאבא ואמא. בנוסף, העיר מוצפת דירות Airbnb שעומדות נטושות מאז תחילת המשבר ולא הולכות לקבל תיירים בחודשים/שנים הקרובות. בזירה הזאת שמעתי שמתחילה התגמשות במחירים בקרב בעלי דירות, אבל אתה יכול לשכוח מחוזה לשנה מקסימום יתנו לך לחיות בסאבלט כדי שיוכלו להעיף אותך החוצה בשנייה הראשונה שיחליטו למכור או פתאום יתחילו להגיע תיירים. 

 

אם לא בוער לך לחפש דירה חכה עוד מספר חודשים לקראת חודשי הקיץ נקבל תמונת מצב ברורה הרבה יותר. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

מכיר את איזור הסטודנטים בחיפה,יש לא מעט שמפנים אבל המחירים עדיין גבוהים בלי הרגשה שיש ירידה כלשהי.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בתל אביב יש יותר מ 8000 דירות ב airBNB שיוצאות לשוק עכשיו.

ייקח לאנשים קצת זמן להבין שהם תקועים עם דירות בלי תיירים.

כל המלצריות כבר עזבו את הדירות שלהן וחזרו להורים.

השאלה מה יקרה עם הקורונה בחודשים הקרובים

אייל

פורסם

תלוי מאד בבעל הנכס.

חברים, סטודנטים ,שמסיימים חוזה במאי הודיעו לבעל הבית על אי רצון להמשיך. במרכז תל אביב .

הוריד להם את שכ"ד ב ₪1000 אם יחדשו חוזה. הנחה יפה מאד .לא עזר.

הם כנראה יחתמו על חוזה באם המושבות (עם כל הצער שבזיהום הסביבתי שם)

 שמעתי גם מקרים בהם לא הורידו שקל. כולם על הגדרות. אבל צעירים עושים חישוב מסלול מחדש מהר מאד.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

עוד לפני הקורונה, התחלתי לחפש דירות ויחידות דיור של 2-3 חדרים באיזור המרכז.

עד עכשיו לא ראיתי איזו ירידה דרסטית או אפילו ירידה סבירה במחיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הבן שלי שכר דירה השבוע. היה קל יותר להתנהל מול משכיר נכס בהיבט של ההגנות: הדרישה לערבים בוטלה וגם הוכנס סעיף יציאה ללא נמצאת חליף. מבחינת מחיר לא היה שינוי.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 39 דקות, asa160 כתב:

הבן שלי שכר דירה השבוע. היה קל יותר להתנהל מול משכיר נכס בהיבט של ההגנות: הדרישה לערבים בוטלה וגם הוכנס סעיף יציאה ללא נמצאת חליף. מבחינת מחיר לא היה שינוי

 

זה המון. מעיד על כך שבעל הנכס רק רצה שמישהו יכנס לדירה. 

לפני כשעה, dorsht כתב:

עוד לפני הקורונה, התחלתי לחפש דירות ויחידות דיור של 2-3 חדרים באיזור המרכז.

עד עכשיו לא ראיתי איזו ירידה דרסטית או אפילו ירידה סבירה במחיר.

 

הגיוני חלף בסך הכל חודש וחצי מהשבתת המשק. השאלה הגדולה היא כמה אנשים ישאבו חזרה לשוק העבודה ובאיזה מהירות זה יתרחש. 

 

לדעתי למי שלא בוער להיכנס לדירה שישב על הגדר חודשיים - שלושה. 

פורסם

אני מסכים עם צ'מגיא, קפצו לי כבר מודעות לאחרונה של דירות שמתפנות בתל אביב במחירים נמוכים ממה שאני מכיר.

אישית, אם הייתי מחפש דירה, הייתי נמנע מדירות airbnb. לעבור דירה כל שנה זה לא כיף, ומי שייעד את הדירה שלו לשוק הזה - כנראה ישמח לבעוט את הדיירים שלו החוצה ברגע שזה יתאפשר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 10 שעות, LotusElise כתב:

כל המלצריות כבר עזבו את הדירות שלהן וחזרו להורים.

 

 במקום לראות כאן הזדמנות לשרשורי הרווקים כאן, אתם ממשיכים לדבר על דירות. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני מעדיף שרשורי דירות משולבים בקורונה, היטלר ויוקר המחייה, על פני שרשורי הרווקים שהיו פה לאחרונה. וייזמיר. 

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

לדעתי למי שלא בוער להיכנס לדירה שישב על הגדר חודשיים - שלושה. 

זה בדיוק הזמן שיתאים לי לעבור למרכז.

הלוואי ואתה צודק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, ChemGuy85 כתב:

ספציפית בתל אביב לדעתי תהיה ירידת מחירים כי הרבה שוכרים בעיר הם צעירים שבאו לחיות "בעיר הגדולה" ובזמן משבר כלכלי יש להם אסטרטגית יציאה כלומר לעוף מדירת השותפים שלהם חזרה לאבא ואמא.

שכל אחד יעשה את השיקולים האישיים שלו, אני אישית מקווה שאנשים פחות יקפצו מעל הפופיק ויוציאו לעצמם מהראש את  המנטרה "אני גר רק בתל-אביב ויהי מה".

 

לגבי הוזלה במחירי הדירות אני לא רואה את זה קורה.

בחלק גדול מהמקרים, סביר שגם לבעל הנכס יש חוב/משכנתא על הדירה שהוא צריך לכסות והוא בנה על השכירות הזו (גובה מסוים) בשביל להחזיר את ההלוואה.

יש לי תחושה והרגשה שתמיד יהיה ביקוש לדירה באיזור ת"א בכל מחיר.  ואם אדם א' לא יוכל להיכנס, אז תמיד יהיה אדם ב' שיהיה מוכן לשלם את המחיר גבוה ככל שיהיה.

 

מי שלא יוכל לעמוד בהוצאות המחיה האלה, יחזור להורים/יחפש דירת שותפים זולה יותר / לא יתגורר באיזור גוש דן.

עריכה אחרונה על ידי Benor
×
×
  • תוכן חדש...