Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה זקוק לדירה עכשיו אז שכור עכשיו.

 

אף אחד לא יודע מה יקרה. יכול להיות שהשוק ירד ויכול להיות שהשוק ייפטר מהדירות להשקעה ושכר הדירה יעלה.

 

בכל מקרה מדובר בתנודות מאוד איטיות ועד שהן יבואו לידי ביטוי תהיה כבר קרוב לסיום החוזה.

 

רק בכל מצב תדאג לאופצית יציאה בהודעה מראש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה לכם.

חלק לא הבינו את השאלה שלי, אולי לא הסברתי את עצמי טוב.

יצאתי מנקודת הנחה שלא תהיה ירידת מחירים.

השאלה הייתה - האם הקורונה היא מנוף למציאת דירה כרגע, בהתחשב בכך שיתכן שמשכירים נתקעים ללא שוכרים, וניתן יהיה לשפר תנאים (כפי שצויין פה) או להוריד במחיר.

אני יכול לומר לדוגמא (בהקבלה לעולם הרכב), שהקורונה מנוף לחץ להורדת מחירים על רכבים לאנשים שנמצאים בחל"ת וזקוקים לכסף, לכן אני שואל האם ניתן לומר זאת גם על שוק הדיור?

לא דחוף לי למצוא כרגע דירה, אחרת לא הייתי שואל. כן אשמח למצוא כרגע, אבל כמובן שאוכל להמתין. 

בשבוע הבא אפגש עם כמה משכירים ואנסה למצוא תשובה לשאלה ששאלתי - האם הקורונה אכן יכולה לגרום לשיפור בתנאים או כקלף מיקוח והאם משכירים באמת נתקעים ללא שוכרים כרגע ויתגמשו בתנאים (תנאים זה לא אומר בהכרח שכ"ד).

Miata ND2

 

פורסם

יכול ? בוודאי. פשוט יהיה פחות

מזומן לציבור. אם בגלל מיתון , או בגלל חוסר ודאות וכמובן בגלל התייקרות דרסטית של ההלוואות (לכל מטרה, לא רק דירה)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...