Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

אתה חוזר על דברים שאמרנו ודברים שאמרת בעצמך - ועד עכשיו יש הסכמה.

כבר סיכמנו שהמנוע הזה לא "להיט", אבל חלקים קריטיים בתוכו עברו מקצה שיפורים בשלהי 2013-2014 (שאתה אולי לא חווית אותם).
אל תשכח שמדובר בדגם ה 156 כ"ס החל מ 2011 ועד ל 2015. לאחר מכן כמעט ולא נמכרו כאלה בעולם כולו והייצור הופסק באיזור 2017 או 2018 - ולא ברור אם היה בהם ה THP165 כ"ס או ה THP156 כ"ס (המידע ברשת סותר).

המסך עצמו - לא ברור אם זה אנדרואיד התקנה מקומית, משהו מקורי, או צג הודעות כמו שיש אצל Lanosforce.
אם זה צג כמו שיש אצל Lanosforce, היום זו לא בעיה (המחירים בחו"ל לחלק חדש - סופר זולים - וכבר יצא מק"ט משופר באיזור 2010-2012).
בכל מקרה אחר - פרט באופן נקודתי ואל תזרוק סיסמאות לאויר.
כנ"ל בעניין המזגן. אצלך זה נפתר ע"י החלפת תיבת הנתיכים - מה היה בדגמים האחרים שנתקלת בהם ?
בסה"כ אתה מדווח כאן על 2-3 ליקויים שחוזרים על עצמם, ואני בטוח שנכון לרגע זה - רובם (למעט אולי חלקי קוסמטיקה) פתירים בצורה איכותית לאורך זמן (ובמקרה שלו: אולי כבר נפתרו ע"י בעלים קודמים של הרכב).
 

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם אני לא אחד שיקנה סיטרואן כזו,אבל יכול להבין את אורן.

כי אני לא יכול לאפשר לעצמי כזה רכב,ואם יכלתי כנראה הייתי קונה 330.

אתה קונה רכב מהחטיבה היקרה של מותג כלשהו,שמנסה למתג את עצמו כמותג יוקרה.

ואז ברכב עם 30,000 קילומטר אתה מגלה חלקי פנים מתקפלים ותקלה רודפת תקלה.

אז מה שהן פתירות?-לדעתי זה בזיון שמותג שמציג את עצמו כיוקרתי מוציא כאלה דברים,יוקרה זה לא רק מושבים ו3 סאנרופים,

זו גם ההתנהלות היומיומית שלך עם האוטו שאמורה לשדרג לך את חוויית השימוש(משהו שלקסוס IS מצליחה לעשות מצוין לעומת קורולה שאתה כל כך נהנה להשמיץ).

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חוזר על דברים שאמרנו ודברים שאמרת בעצמך - ועד עכשיו יש הסכמה.

כבר סיכמנו שהמנוע הזה לא "להיט", אבל חלקים קריטיים בתוכו עברו מקצה שיפורים בשלהי 2013-2014 (שאתה אולי לא חווית אותם).
אל תשכח שמדובר בדגם ה 156 כ"ס החל מ 2011 ועד ל 2015. לאחר מכן כמעט ולא נמכרו כאלה בעולם כולו והייצור הופסק באיזור 2017 או 2018 - ולא ברור אם היה בהם ה THP165 כ"ס או ה THP156 כ"ס (המידע ברשת סותר).

המסך עצמו - לא ברור אם זה אנדרואיד התקנה מקומית, משהו מקורי, או צג הודעות כמו שיש אצל Lanosforce.
אם זה צג כמו שיש אצל Lanosforce, היום זו לא בעיה (המחירים בחו"ל לחלק חדש - סופר זולים - וכבר יצא מק"ט משופר באיזור 2010-2012).
בכל מקרה אחר - פרט באופן נקודתי ואל תזרוק סיסמאות לאויר.
כנ"ל בעניין המזגן. אצלך זה נפתר ע"י החלפת תיבת הנתיכים - מה היה בדגמים האחרים שנתקלת בהם ?
בסה"כ אתה מדווח כאן על 2-3 ליקויים שחוזרים על עצמם, ואני בטוח שנכון לרגע זה - רובם (למעט אולי חלקי קוסמטיקה) פתירים בצורה איכותית לאורך זמן (ובמקרה שלו: אולי כבר נפתרו ע"י בעלים קודמים של הרכב).
 
איציק
היה לו מסך מקורי רגיל כמו אצלו , לא זוכר בדיוק מה הבעיה במסך אבל היא נצרב והיה מרצד המון .
עכשיי אני גם נזכר אצלי שהמסגרת מסך שלי קרסה כלפי מטה (היא מודבקת בדבק והמחום הוא נפל ).
הכיסוי עור מסביב ללוח שעונים גם התנפח .
זה שזה פתיר זה טוב ויפה .
אבל אני קונה רכב כדי שישרת אותי לא כדי שאני ישרת אותו .


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלפרין - אני לא רוצה לענות בשמו של אף אחד.

אבל תבין - אני מסכים שזה אולי לא רכב לכל אחד. אבל בן אדם שיכול לעשות חלק מהדברים לבד ומה שלא - יכול לעשות בזול יותר על ידי הליכה למוסך המתאים והזמנת החלפים הרלוונטים מחו"ל - יכול להחזיק רכב כזה תוך כדי שהוא נהנה מהמחיר הנמוך שלו.

 

אף אחד לא אומר שסתם המחיר שלו זול - יש לו כמה בעיות מהותיות, אבל כמו שאמרתי - לרובן יש פתרון שאפשר להוריד אותו למחיר סביר ולכן כמו שכתבתי בעבר - לאנוס עשה החלטה מושכלת.

ממש לא מתאים לכל אחד. גם אני אפילו בצחוק לא הייתי רוכש את המנוע 156 הזה. אבל מולי ומולו היו את אותם הנתונים - בחשבון שלו הסתדר ואצלי לא - כי לכל אחד יש דגש על דברים קצת אחרים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם יש כאן אובדן פרופורציות והקצנה של עלויות. 

 

בואו נגיד הולך לי בשלב מסויים טיימינג+מכסה שסתומים+תיבת נתיכים - ההוצאה כאן היא 6 אלף?  הרכב נקנה בתוספת של 34 אלף שקלים. 

 

גם אם הוצאה תהיה 6-7 אלפים מתישהו במהלך השנתיים הקרובות - אפשר לשלם את זה בתשלומים, יש לי אפשרות להשבית את הרכב לרוב ימי השבוע ויש עוד רכב בבית. 

 

שוב לא כזה סיפור. 

 

אני בודק את הרכב כל סוף שבוע - מים, שמן (זה בכל התנעה הרכב בודק את עצמו למען האמת), נזילות, צמיגים. גם את הסובארו דרך אגב. 

 

הלפרין אם אני לא טועה באחד השרשורים רשמת שרכשת רכב אמין באזור ה60+ אלף שקלים נכון? - מה ההבדל בין זה לבין לקנות DS כזאת ב55 אלף שקלים? 

 

5-10 אלף שקלים לצורך תקלות.

ומשהו הרבה יותר יפה בחניה שלך וגם יותר מהנה לנהיגה. 

 

נקודה למחשבה - לא רק לך. 

 

 

אה עוד משהו - הצלחתי לפנות תקציב למערכת - הוזמנה היום JOYING מסדרת הSPDIF שלהם ביחד עם מצלמת DVR USB שלהם ומצלמת רוורס שלהם - השם ייקום דמי איך אני הולך להתקין את זה במקביל! לצג המקורי (לא רוצה לאבד את חיישני הרוורס) רמז - יש לזה פתרון מאוד אלגנטי מבית JOYING עצמם וצריך להיות מאאאאוד יצירתי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס,יש לי מאזדה 3 מנוע 1.5 שקניתי בפחות ממה שעלתה הDS5.

את רוב הכסף שחסכתי עוד מהצבא ואמרתי לעצמי שאני אמצא משרת סטודנט  אקנה רכב,מצאתי אחת שמכניסה לי בחודש טוב בסביבות ה5 אלף.

יש לנו פער של 20 שנה בגילאים,והצרכים שלנו שונים גם.

ככה שהתחלתי לחסוך סוג של מאפס אחרי שקניתי את הרכב.

אין לי את האפשרות הכלכלית להתקע עם רכב ולבזבז זמן על גרר והמתנה לחלק וכו' וכו' מה ששם אצלי אמינות במקום דיי גבוה,ובינתיים חוץ מחיישן שעלה לי 85 שקל להחליף ולא השבית אותי לא היה כלום.

אם לדרג את הדרישות שלי מהרכב:

1.אמינות

2.נוחות מושבים ואינטריור.

3.צריכת דלק ביחס לביצועים.

4.נראות

בדיעבד,הרכב חלש לי קצת ואם היה לי עוד כמה שקלים כנראה שהייתי קונה קורולה שתיתן לי יותר במרווח ובכוח.

בעתיד,אם תהיה לי את היכולת לקסוס IS או קאמרי מאוד מדברות אלי.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקונה צרפתיה פרימיום מנהלים משומשת כדאי שיכין את עצמו לשני דברים:

1. המון תקלות.

2. שווי אפס במכירה.

הכין את עצמו לשני אלה, יכול להנות מרמת פינוק גבוהה מאוד. אם לא בא מוכן הוא יקלל.
זה פחות או יותר מסכם את הנושא הזה וכל מי שקורא את השרשור הזה צריך להבין את הנקודות האלה.

הסטורית, במבט על צרפתיות פרימיום אפשר לראות את שתי הנקודות האלה, תביטו ב605, 607, רכבים שהתאדו מהעולם פשוט כך.
גם אם ניגע בצרפתיות מנהלים, 406, 407, 508. שתי הראשונות התאדו, האחרונה תתאדה עוד מעט.  

יסלחו לי מי שנסע בZX, 208, פיקאסו, זה לא אותו דבר. גם אם אתה חולה צרפתיות אי אפשר להתכחש לכך. מחירי המשומשות גם מצביעות על כך. אתם כנראה תשיגו יותר כסף על פג'ו 106 מעל פג'ו 406 (רכב נהדר).

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי יקירי - אני מבין אותך לחלוטין. 

 

תיקח בחשבון שכשאני הייתי בגילך - קניתי פיאסטה C שנת 89 ב14 אלף שקלים והחזקתי אותה במשך שנתיים וחצי עד שממש עשתה לי צרות. 

 

(ואז בדרך גם צבעתי אותה לבן עם כתמים שחורים וגם התקנתי בה צופר שעושה מו ומערכת פסיכית משאריות יד2 - אבל זה אני וככה אני ולא אני לא צוחק) 

 

כן אנחנו בהחלט בשלב שונה מאוד! בחיים שלנו - הייתי שם ואני מאכל לך מכל הלב להתקדם, להתמסד ולהגשים דברים. הייתי בטוח דווקא שאנחנו באזורים דומים בחיים.

 

ואח"כ היתה לי דייהו לאנוס שהיתה אמורה להיות רכב אמין - קוריאני - ואלוהים איזה מרורים הרכב הזה האכיל אותי - יותר גרוע מהדודג'!!! ביי פאר יותר גרוע מהדודג'. 

 

אכלתי שם חצי ממחיר הרכב בצניחת מחירון בדיוק כמו בדודג' אבל את החצי השני אכלתי בתקלות - וזה כשאני ללא יכולת כלכלית לעמוד בזה בניגוד למה שעבר עליי עם הדודג' - ושם זה לא היה במודע ולא היה מבחירה. 

 

אח"כ היה לי עשור וחצי שקט של טויוטות קורולת ואוונסיס, מיצובישי לנסר, רנו מגאן שהפגינה אמינות מופתית! בעסקה בלתי נתפסת מול קרסו וצה"ל בזמנו (בהצדעה) ואז הגיעה הסובארו. 

 

לא - אין כאן מקום לשום השוואה ואני כמו שאמרתי מבין אותך היטב - אתה מתנהל נכון וחשוב בשלב הזה שתקפיד על כך! שאפו.

 

 

ולגבי המחירון - כי לדעתי את נושא התקלות חאלאס חברה, מיצינו? תנו לי ליפול על הפנים ולשתף אתכם בזה עם המון הומור. 

 

לגבי המחירון - ראבאק, אני מכיר את שוק הרכב היטב - קניתי צרפתיה בארץ הקודש - בת 6 במחירון שהוא בפני עצמו מגוחך - אין לי שום אשליות שאם אחזיק אותה 4-5 שנים אם אני אמכור אותה מעל עשיריה אני צריך להגיד תודה. אולי אפילו זה יהיה נס. (ובדרך יכול מאוד שיהיה לי לא מעט שחור)

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה -שאלה אחת .האם ידעת את כל הדברים האלו לפני הקניה? אתה הרי בעולם הרכבים לא שנה אחת ובטוח ידעת על בעיתיות של המנוע.ולמה המשכת לקנות שתי צרפתיות אחרי זה?

 

 

 

 

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהוא מספר הוא קנה אקזמפלר עם נתונים טובים מאוד.
אני מאמין שהציפיות שלו היו אחרות מהמציאות. כנראה אמר לעצמו ״כמה גרוע זה יכול להיות? הרכב חדש!״.
גילה שזה יכול להיות גרוע (בעיניו כמובן).
יש מצב שאם היה מסדר את הבעיות היה נהנה משנתיים של שקט. יש מצב שגם לא. בחר לחתוך. לא הראשון שרכב הבריח אותו ובטח לא האחרון והוא עשה נכון לדעתו וזה מה שחשוב.

מה זה אומר על הקניה של לאנוס היקר? כלום פחות או יותר. מה יהיו התוצאות נראה בהמשך. על פניו נראה שהוא בהכרה ומבין מה הוא קנה לטוב ולרע.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, oran corolla כתב:

היה לו מסך מקורי רגיל כמו אצלו , לא זוכר בדיוק מה הבעיה במסך אבל היא נצרב והיה מרצד המון .
עכשיי אני גם נזכר אצלי שהמסגרת מסך שלי קרסה כלפי מטה (היא מודבקת בדבק והמחום הוא נפל ).
הכיסוי עור מסביב ללוח שעונים גם התנפח .
זה שזה פתיר זה טוב ויפה .
אבל אני קונה רכב כדי שישרת אותי לא כדי שאני ישרת אותו .

נתחיל מהסוף:
משפט כמו "אני קונה רכב שישרת אותי ולא אני אותו" זה משפט של מחזיקי קורולות\יפאניות שלא מעניין אותם כלום חוץ מאמינות.

אז אם בשבילך אין שום הבדל בין רכבים, פרט לנושא האמינות, זו כבר בעיה שלך - רק אל תנסה לערבב אותנו שיש דברים שמעניינים אותך ברכב חוץ מאמינות, כי לאורך כל ההודעות האחרונות שלך אתה פשוט סותר כל משפט שאמרת קודם לכן.

הלאה:
לאורך השנים, ובכל העולם, קטגוריית מכוניות היוקרה היתה קטגוריה ידועה לשימצה מבחינת אמינות.

לא סתם הקטגוריה הזו מאבדת עשרות אחוזים תוך זמן אפסי. השוק הישראלי (במיוחד) מתקשה להתאושש מהתדמית שדבקה בקטגוריה - ובחלק מהמקרים, בצדק.
במשך דורות, מכוניות יוקרה היו - בגדול - שפן הניסיונות של הטכנולוגיות החדשות.

הם הציעו דברים שאין כמעט בשום רכב בקטגוריות מתחת, אבל בדיוק כמו שהם הציעו את הדברים הכי חדישים והכי מהממים, כך גם פוטנציאל התקלות הרקיע שחקים.

יש כמה יוצאי דופן ויחידי סגולה בקטגוריה הזו. לקסוס, acura, וכד'. הם נכנסות תחת הקטגוריה הנכונה אבל בסופו של יום לא תמיד הציעו את אותה רמת עיצוב ופאר שהציעו המתחרות הגרמניות והשבדיות (BMW, מרצדס, וולבו, AUDI וכד'). להגיד לך שלקסוס CT200h נראית לי יוקרה ? היא נראית לי פחות יוקרתית מ CX30 לצורך ההשוואה, כך שבחלק גדול מהמקרים - הכל עניין של פרספקטיבה.... כשאתה מגיע מקורולה, אז לקסוס זה יוקרה. 
בנוגע לחטיבות היוקרה של הגרמניות והשבדיות - גם היום, ברוב המקרים, אלו מכוניות שאינן מובילות את טבלת סקרי האמינות.

ל-PSA לאורך השנים היו כמה וכמה ניסיונות להיכנס לשוק מכוניות היוקרה. הניסיונות הללו עלו בתוהו כידוע לך.
מה שכן, 99% מהמכוניות הללו, בשלבי התיכנון והשיווק שלהם, היו למעשה מכוניות שהמכאניקה והאלקטרוניקה שלהם נשאבו היישר ממחסן החלפים של הקונצרן, כך שלא היה פה שום דבר שאמור להיות חדשני ולסכן את המוניטין מחדש.
במקרה הזה, הבעיות דיי ידועות מראש.
עניין הניקלים המתקלפים, אגב, הוא לא דבר חדש אצל אף יצרן. זה קורה אצל כולם לאורך כל קשת הדגמים. דווקא כאן - המצב נראה לי טוב יותר באופן משמעותי ממה שאתה חושב.

אז מה השתנה ?
היום, מכוניות היוקרה ומכוניות הלחם והחמאה כבר חולקות את אותן הארכיטקטורות. יש המון ניסיון עם כל מה שקשור למנועים, גירים, מערכות מיחשוב ותקשורת - ולכן היום, בחלק לא מבוטל מהמקרים, רמת האמינות של קטגוריית היוקרה היא יחסית באמצע- שזה טוב. קיימת מגמת שיפור משמעותי בעשור או שניים האחרונים בכל מה שקשור לאמינות החיווט+מיחשוב, ובמקביל ירידה מסויימת באמינות הברזלים (מנועים וגירים) בעקבות התפתחויות מאוד משמעותיות של העשור האחרון (יורו 5+6 הביאו טורבו כמעט לכל רכב שעולה על הכביש, ובעבר היו נהוג להשתמש בתיבות פלנטריות ב 99% מהמקרים -> בעשור וחצי האחרונים עברו למגוון של רובוטיות, רציפות, כפולות מצמדים ופלנטריות).
ההתפתחות היא כל כך מהירה שרוב היצרנים מתקנים ומשפרים תוך כדי תנועה, בדיוק כמו עם ה THP156, ואני בטוח שישנן עוד דוגמאות למכביר (לא רק בהקשר של מנועים, אלא גם תיבות הילוכים וכד' אצל כל היצרנים).

בהמשך לנ"ל, מנועי דיזל (שלא השתנו כמעט בכלל ב-2 עשורים האחרונים) קיבלו אביזרי-עזר על מערכת הפליטה (למניעת זיהום אויר) וכיום, אם תשאל אותי, רמת העמידות שלהם והאמינות שלהם - טובה יותר ממנוע בנזין מטורבת קטן, למרות שגם הם בעצמם ירדו בנפח.

מחיר הקניה הזול של ה DS5 הופך אותה לדבר מאוד מעניין בקטגוריה שלה. אם גם מצאת אקסמפלר שמור (עובדה שיש, ועובדה שתחת הידיים הנכונות הן נשמרות יפה) ואתה מכיר מראש את המחלות והבעיות הפוטנציאליות, רכישה במחיר הנכון יכולה להיות עסקה טובה.
בדגמים של הלחם והחמאה, למרות תקלות פה ושם בהתחלה, כשהם מזדקנים וכבר עוברים את "מחלות הילדות" של תחילת הדגם, הם מגיעים לעדנה וזוכים לביקוש לא רע בשוק המשומשות (הודות למחיר זול). ה DS לא נמכרה בכמויות כאלה גדולות, אבל יכול להיות שאותו הדבר עובר גם עליה. אישית, לא הייתי חושש משום דבר בדגם הזה פרט למנוע, ואני מאמין שאם מסתכלים על פתרון לטווח של השנים הקרובות - נראה לי ש lanosforce  כבר שיקלל את הבלת"מים שעלולים לצוץ עם המנוע הזה.

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר יפה מאוד להנות מרכב שמשרת אותך גם אם הוא לא יפני לא חסר מכוניות יוקרה אמינות .
הds5 הוא רכב יפה ופה זה נגמר .
ואולי מבחינתך אין שום הבדל בין ct200h לcx30.
גם בין חולצת טריקו איכותית לחולצת לקוסט אין שום הבדח .
אבל אתה משלם על הסמל 30 אחוז כי זה מותג" פרמיום " (כנל גם בלקסוס)
Ds
ניסתה לעשות בדיוק אותה דבר
היא בודדה את עצמה מפיגו סיטראון רנו .
ויצרה חטיבת יוקרה אבל במקום להתגאות ולתת את הכבוד למותג והיחס שראוי לו הם עשו בדיוק ההפך .
ואם יש ריקול ידוע כמו טיימינג באופן גורף בכל המכוניות אז זה כבר לא ביש מזל ברכב אחד והיצרן צריך לתת אחריות מורחבת / לפחות רצון טוב ובמינימום הנחה/פיצוי כלשהו.

ב55 אלף שקל ביחס לשנתון 2012 לא חסר מכוניות יוקרה ברמה של הso chic .


Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

בתאריך 10.4.2020 בשעה 21:37, 98civic כתב:
קורולה -שאלה אחת .האם ידעת את כל הדברים האלו לפני הקניה? אתה הרי בעולם הרכבים לא שנה אחת ובטוח ידעת על בעיתיות של המנוע.ולמה המשכת לקנות שתי צרפתיות אחרי זה?
 
 
 
 

רשמתי שהמכוניות שהיו אצלי לא היו לפיי הסדר הרלוונטי ה206 היה הרכב השני שלי הds היה מספר 15 בערך
הc4,307 היו בין לבין . ורשמתי גם ממכוניות גמו c4 שעולה 10k התמורה למחיר נפלאה כל מי שמחפש רכב שני משפחתי בטיחותי שנתון גבוה ונראה " מודרני " יחסית " יקנה כזה למרות הגיר ולמרות כל התקלות הידועות .
מעבר לזה תיכנס למוסך עם c4 כל אחד יתן לך פתרון .
תכנס למוסך עם ds יסתכלו אליך כאילו נפלתה משמים לא מכיר לא רוצה להכיר ועדיף שתלך למוסך מורשה .

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב אמור לשרת אותך ולא אתה אותו זה הבסיס של הבסיס של תעשיית הרכב.

אני מדבר על רכב חדש,ולא אחד שגמר את החיים שלו ואתה מחזיק לפאן(לצורך העניין מעל גיל 10).

מטרת העל של רכב היא להסיע אותך ממקום למקום כל יום.

כל אחד חושב ככה,גם זה שקונה קורולה (שהיא רכב מעולה ואני באמת לא מבין מאיפה הזלזול בה,בטח ביחס לצרפתיות מקבילות).

וגם זה ששם 800 אלף שקל על S CLASS חדשה.

 

הרכב הזה נמצא רק בקטגוריה,מבחינת מנוע ואבזור הוא נראה כמו מתחרה ישיר של BMW 320 או A4 בסיסית יחסית.

המיצוב שלו לא ברור,הוא כאילו דגם כניסה לקטגוריית יוקרה ומפה נראה לי שהנפילה שלו.

 

 

lanos,אני מאוד נהנה מהרכב אבל קצת מתחרט שלא קניתי 208 ידנית בחצי מהסכום.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, oran corolla כתב:

ב55 אלף שקל ביחס לשנתון 2012 לא חסר מכוניות יוקרה ברמה של הso chic .

2014, לא 2012.

ושוב אתה לוקח את הדיון לכיוון הטיפול של היבואן... זה לא קשור כרגע לרכישה הזו. 

האיש קנה רכב בן 6, ממש לא רץ לטפל אצל היבואן, והוא מכיר בגדול את הבעיות האפשריות. 

הרכב הזה עושה לו את זה, טוב לו. זה לא משנה אם זה בקטגוריית המשפחתיות, היוקרה, או פחי האשפה. טוב לו!! 

קשה לך לראות את זה? תלמד לפרגן. אפשר להשמיע ביקורת שלילית בהרבה מאוד דרכים, הדרך שלך היא דיי גרועה. 

לאור העובדה שהחזקת את הרכב יומיים וחצי, נראה לי שכדאי שתלמד לסייג את דבריך, וגם אם הרכב לא בא לך טוב, או לא לטעמך, תגיד. לא כולם חייבים להסכים איתך, אבל אל תקבע עובדות נחרצות על סמך שימוש קצר מאוד כאילו החזקת את הרכב מינימום עשור. 

אני מבין שאין עם מי לדבר, אז כאן סיימתי איתך. 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה סתם מדבר שטיות ומנסה כל הזמן לצאת צודק .
רשמתי פה את דעתי וזה הכל אבל כל הודעה אתה משווה את זה ללמה אני צריך לקנות קורולה רו למה חייב להחזיק רכב יוקרה אם אני לא רוצה להשקיע בטיפולים

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...