Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

בהחלט! ואני אשמח לקבל כאן חוות דעת של כל בעל ניסיון עם הרכב הזה, המנוע הזה, הגיר הזה - דווקא התגובות של התקלות ותפעול של דברים לא שגרתיים - מהן אני למד וככה גם יכול להתכונן לכל צרה. 

 

למשל - זה שצריך ללחוץ לחיצה ארוכה על הסגירה של השלט בכדי להרים את החלונות - בחיים לא הייתי עולה על זה. 

 

רק בסיקור רכב אחד ביוטיוב למשל ראיתי שיש כפתור לפתיחת דלת תא המטען והמקום שלו קצת קשה לניחוש. 

 

הפוסט על התקלות והעדכונים של מני.

 

התגובה של אורן על כך שקופסאת הנתיכים מכילה בתוכה ממסר שלא ניתן להחלפה (זה דבר די נפוץ דרך אגב) 

 

וכך הלאה - לא פתחתי את השרשור בשביל לקבל ליטופים לאגו - כמובן זה כיף וכבוד כשזה כן מגיע ועוד בכאלו כמויות - פתחתי את השרשור בכדי לשטף וגם בכדי ללמוד וכן גם כדי להנות ביחד אתכם ושאתם תוכלו גם להנות ביחד איתי (או לכאוב - אני מתאר לעצמי שהחוויה תהיה מר-מתוק לאורך זמן ולפרקים).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, איציק נ. כתב:

 

אתה חי בסרט חמוד.
 

במחיר (מחירון) של DS5 2014 כמו שלך (בערך 55K אמרת ?) אתה קונה במקרה הטוב (לפי מחירי דרישה ביד-2) קורולה 2014 מליסינג - שחוטה.

 

אם תחפש קורולה פרטית, תצטרך לרדת מ 2014 ל 2012-2013 - ואנחנו מדברים כאן על מחירי דרישה.

אם, תאורטית, אתה קונה אוטו כמו שלך *לא במחירון* של 55K, אלא נניח ב 50 או 45 או 40, אתה במקרה הטוב קונה קורולה 2011-2012. 

ריאלית, כמעט תמיד באוטו סכום כסף שאתה קונה קורולה, תוכל לקנות מכונית אחרת *חדשה* יותר.

שחוטה זה תרנלוגת בסופר.

הקורולה הזו נסעה,נוסעת ותמשיך לסוע בלי יותר מידי בעיות.

אז מה שהיא הייתה בליסינג,70% מהמשפחתיות היו,זה קללה או משהו?

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הגיר הוא אחת הנקודות המוצלחות ביותר במנוע הזה (THP156).גיר אמין מאד.

בגלל שהרכב עם ק"מ נמוך אני מעריך שיש חלקים שעדיין לא הוחלפו. אבל לשם כך יש את השרשור הטכני על thp156 .

גילוי נאות : בוגר מחזור 2011 של thp156 .

 בדיוק סיימתי לראות סרטון על האחות הקטנה: ה DS3 משופרת (600 כ"ס) במסלול מקצועי. תענוג. לא מביישת את הפירמה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנוס - לגבי קשיחות הצמיגים , ניסית להוריד לחץ אויר? לפעמים זה עוזר המון ותורם לנוחות הנסיעה.

  • רעיון טוב! 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואנה איזה טקט יש לאנשים.
אורן קורולה- מה אתה מבאס תתחת לבן אדם. מה איכפת לך מהכיס שלו? הובהר מראש שבן אדם ידע למה הוא נכנס ומוכן לזה אז מה קשור תגובה שלך? גם קורולה של חרא של אוטו שהורג אנשים כי דוושת תאוצה נתקעת אז למה כל העולם קונה אותה? אתה קנית רכב ב 40 אלף מתחת למחירון ונראה לך שזה סתם ככה? זה שמכר לך ידע את זה ודחף לך . אתה עשית טעות, אתה חשבת שדפקת את העולם שקנית בזול ואתה זה שאכל מירור מזה. אז למה לתת הרגשה כזו לאחר?
גומרים אותי תגובות האלו.
 
 
איזה שטיות אתה מדבר .
דבר ראשון הקורולה הייתה הרכב הראשון שלי בין היתר היה לי גם פיגו 206 , מאזדה 3 ספיריט , פיאט בראבו , פונטו איבו , קאדילאק sts, שברולט קאבליר , מרצדס a180, לקסוס ct200, לקסוס is300, גיפ פטריוט , קרייזלר קרוס פייר , , פולקסוגון טוארג , הds5 , סיטרואן c4 , פיגו 307 .פולקסוגן איוס , יונדאי i20 הונדה סיווק ועוד בסדר כזה או אחר
בוא נגיד שטעמתי מכל העולמות .
לכל רכב יש תמורה למחיר בכמה קניתי ומה היה המחירון ממש לא רלוונטי .
אני לא יקנה רכב רכב ב70,80k אם הוא לא שואף לפחות משלמות קניתי את הרכב יד 00 עם היסטוריה מלאה בחברה בן 5 שנים עם 36 אלף קמ בלי תאונות ובלי תיקוני צבע .
המחיר היה כי זה השוק של הרכב הזה .
הייתי מודע בדיוק לביקורת שהיו באינטרנט.
אבל הסתנוורתי רציתי תרכב לא משנה מה אומרים .
כי כמה כבר צרות רכב יכול לעשות בנתונים כאלה ומצב כזה .
בלאי כל כך גדול בסדר גודל זמן כל כך קטן , שירות גרוע ממוסך מורשה , חוסר מציאת חלקים , התקשות בפתרונות לטיפולים / תיקונים/חלקים יקרים .
אני כן אוהב רכבים מיוחדים אני תמיד מחפש את השונה לא מחפש לקנות כמו כולם יפני אמינה וזולה .
אבל בds זה פשוט לא זה
סהכ נסעתי בds בחצי שנה 4000 קמ ומצטער הרכב פשוט לא זה .
חוץ מהמסאז במושב 3 הגגות הפנורמים והתאי משקפים בתקרה שזה הדבר היחיד עוד שאהבתי ברכב .
אם הזמן רק שנאתי תרכב מיום ליום .
מעבר לזה בחודש הראשון התלהבתי כל כך ששלחתי עוד מישהו לקנות רכב כזה .
והוא אחרי חודש מכר אותה ואמר לי מזל שנפטרתי ממנה זה היה טעות .
בלי קשר לטקט או זלזול .
זה החווד שלי על הרכב , לבעל השרשור תתחדש אכן קניתה רכב מליון דולר בגרוש וחצי .
אבל קח בחשבון שתצטרך להראות לו אהבה והרבה כדי לקבל חזקה.
ושאר התגובות לדעתי ממש לא לעניין
הפורום הזה מופיע ראשון בגוגל בכל מילת חיפוש אפשרית כמעט .
בן אדם הבא שירצה לקנות רכב כזה לדוגמא צריך לראות את התגובות לטוב או לרע .
לא רשמתי פה תגובה על סמך "צרפתי זה **"
או " מי קונה צרפתי בארץ" .
רשמתי את זה על סמך ניסיון .


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

כל דגמי PSA ב 20 שנה האחרונות מכילים תיבת נתיכים בתא המנוע.
זה לא ייחודי ל DS5. 
לאורך ה 20 שנים הללו, היו דגמים של תיבות עם אמינות פנטסטית, והיו סדרות דפוקות שהוחלפו בכמויות מכובדות (בכל העולם).
בעניין ה"גומיות" שאתה מדבר עליהן - אני משער שאתה מתכוון למכסה שסתומים (זו תקלה מוכרת במנוע 156 כ"ס) - כנ"ל גם הטיימינג (ואם תקרא את השירשור מהתחלה, תראה שהמלצנו לו לבדוק ולטפל כבר עכשיו).
בעניין חלקי הניקל - בשביל רכב בן 6, וכמו שאני מכיר את lanosforce, הוא טרח לציין כל פגם שראה בעין - נראה שהניקלים אצלו במצב חדש כך שלא ברורה הטענה שלך כלפי הבלאי של חלקי הניקל ברכב (אולי אצלך הם עברו ניקיון עם כימיקלים קשים שהרסו אותם).

בכל מקרה, DS5 זה לא רכב מתאים למי שמחפש קורולה - או שמופיעה המילה "קורולה" בכינוי שלו. עדיף שיקנה וישאר עם קורולה לשארית חייו.

איציק
בין היתר אני יש לי סדנה בתחום הדייטילינג .
ואני מקווה אולי כמה פה יעידו בפורום שיש לי ידע או 2 לגבי שימוש בחומרים / מוצרי טיפוח למינהם .
אז הבלאי לא היה שקניתי תרכב ונוצר במהלך אותה תקופה .
הרכב פשוט לא מתאים לאקלים של הארץ .
או שאני פשוט מנקה אגרסיבי

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, oran corolla כתב:

בלאי כל כך גדול בסדר גודל זמן כל כך קטן , שירות גרוע ממוסך מורשה , חוסר מציאת חלקים , התקשות בפתרונות לטיפולים / תיקונים/חלקים יקרים .

עצוב.

כי הבלאי הוא נתון שהגיע עם הרכב הזה. given. אין מה לעשות נגדו.

אבל בשאר שלושת הסעיפים - יש ועוד איך. ולא מדובר כאן בסתם רכב עממי, אלא במותג שרוצה להיות פרימיום.

 

אני מניח שזה לא ממש מפתיע אף אחד, ועדיין, חבל. ממש חבל.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דגמי PSA ב 20 שנה האחרונות מכילים תיבת נתיכים בתא המנוע.
זה לא ייחודי ל DS5. 
לאורך ה 20 שנים הללו, היו דגמים של תיבות עם אמינות פנטסטית, והיו סדרות דפוקות שהוחלפו בכמויות מכובדות (בכל העולם).
בעניין ה"גומיות" שאתה מדבר עליהן - אני משער שאתה מתכוון למכסה שסתומים (זו תקלה מוכרת במנוע 156 כ"ס) - כנ"ל גם הטיימינג (ואם תקרא את השירשור מהתחלה, תראה שהמלצנו לו לבדוק ולטפל כבר עכשיו).
בעניין חלקי הניקל - בשביל רכב בן 6, וכמו שאני מכיר את lanosforce, הוא טרח לציין כל פגם שראה בעין - נראה שהניקלים אצלו במצב חדש כך שלא ברורה הטענה שלך כלפי הבלאי של חלקי הניקל ברכב (אולי אצלך הם עברו ניקיון עם כימיקלים קשים שהרסו אותם).

בכל מקרה, DS5 זה לא רכב מתאים למי שמחפש קורולה - או שמופיעה המילה "קורולה" בכינוי שלו. עדיף שיקנה וישאר עם קורולה לשארית חייו.

איציק
סתם ראית את הכינוי קורולה אז החלטתם ברור שכל אחד שיעבור מרכב משעמם כמו קורולה שחוץ מאמינות בגדול אין ברכב שום דבר באופן כללי ילך ויקנה DS אז הוא יקלל את עצמו כל ימי חייו .

אני לפני כל רכב שאני קונה אני מסתכל על כמה דגשים 

1 קניה ומכירה .

2.אבזור. 

3. אמינות

ומאמין שגם רובכם . בניגוד לדעות קודמות \חווד לא מבוססים אני לוקח בפרופציה כל דבר .

רכב עם מנוע 3000 לא אמור להיות רכב זול לתחזוקה לדוגמא \חסכוני בדלק

ברכב זול ב10K לדוגמא  סיטראון C4 לא אמור להיות רכב אמין  מבחינתי אבל אוטו שעולה 10K בלחץ משפחתי בטיחותי ושנתון גבוה ,חלקים זולים ובשפע  הוא רכב מעולה לכל משפחה שמחפשת רכב שני

הDS5 הפסידה כל חודש במחירון קרוב ל4000 שקל-+ קניתי רכב ששייך לחטיבת יוקרה משל עצמה מבית סיטראון פיגו רנו .

אז אם אני נכנס למוסך מורשה אני מצפה לקבל יחס פרמיום כי "מדובר ברכב פרמיום" בהשוואה לשירות של לקסוס לדוגמא או חברות אחרות השירות שלהם בזיון ואין להם שמץ בכלל איך לטפל ברכב חלק מהמוסכים המורשים שולחים אותך למוסך מורשה אחר ובחיים לא תקבל תגובה במקום.

רכב "פרמיום" שאמור להיות חוד החנית של DS ברכב מנהלים . לא אמור לבוא עם בלאי כל כך גדול מחלות חוזרת ונשנות .

ביחס לכל הדברים האלה +ירידת הערך הכללית שסופגים כל חודש .

לא היה שווה להחזיק רכב כזה מבחינתי .

ובתור אחד שעובד עם רכבים יום יום עם רכבים

ברכבים שנת 2014 בלאי של קילופים \ניקלים למינהם\דש מתנפח לא קורה ברמה כזאת.



הקאדליק לדוגמא הייתה שנת 2008 עם 180 אלף קמ יד ראשונה ולמען אלה שטוענים שבגלל שגם אותה קניתי במחיר מציאה אז היא בטח הגיע עם שלל תקלות . אז היא הייתה יד 00 מראש איגוד השמאים בישראל עם היסטוריה במוסך מורשה בשווי עלות הרכב +- והכל כמו שעון .

המחירון לא מפסיד כסף,הפינוק אין סופי,הבלאי נמוך אבל כן אתה משלם דלק כמו בלי הכרה אב      אבל זה כבר שיקולים של כל אחד עם עצמו

היום אני בעלים של פולקסווגן איוס 3.2 כמעט שנה וקרייזלר קרוספייר 3.2 כמעט חצי שנה

ואני יכול להגיד שמעבר לבלאי סביר שסודרו בטיפולים שוטפים לא נתקלתי באף תקלות "בהפתעה"

וגם אם ילך לי גיר כי מדובר בDSG אשלם אותו בשמחה כי הריגוש והכיף שהרכב הזה נותן לי לא קיבלתי באף רכב!

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

בדקתי שוב. 
היתה כאן בינואר 19 אחת שחורה בגימור ספורט שיק היקרה יותר. 
נמכרה ב 70000 שקל עם 38000 ק"מ. 
הייתה שלי[emoji3]

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

לגבי אורן קורולה - חברה, תירגעו 
 
אפילו יש בינינו כבר היכרות פיזית וחוץ מהשם קורולה כשפגשתי בבן אדם בנסיבות מסויימות - אם אני זוכר נכון היתה לו קדילאק STS מדהימה! והבן אדם ידע את רזי התחזוקה שלה ויצא לי לשבת ולהתרשם מהכלה המהממת הזו. 
 
מותק של בן אדם ובסך הכל העלה לכאן תגובה כנה על החוויה שהוא עבר ורואה בה כטעות פטאלית - יתכן והוא יצא צודק ויתכן ולא אבל נתן את הדעה שלו. 
 
 
כשעשיתי דיטיילינג לרכב ראיתי שבחלק מהמקומות - כמו למשל ידיות הדלתות זה באמת ציפוי כלשהו ולפחות בדלת ימין קידמית מאחורי הידית יש קצת קילוף. אבל סה"כ מראה הרכב גובל בחדש למעט מכסה המנוע שנמצא במצב קצת פחות טוב אבל לא מהווה בעיה מבחינתי וגם אם יהיה צריך עם הזמן לחדש חלק מהפאנלים האלו - זה עוד משהו שאני כן יודע לעשות אם ממש ארצה. 
 
היה והצלחתי להחזיק ברכב הזה 4-5 שנים - לא ממש בטוח שכבר יהיה לי איכפת באיזה מצב ימכר - עד אז פיייי 4-5 שנים 
 
עם רכב כמו הסובארו לא מרגישים איך זה עובר - אבל האמת גם לא מתרגשים ממש מאיך שזה עובר למרות שמדובר ברכב נפלא ואולי יותר מכך, אבל זה לא מרגש בשום מובן. 
 
השנה וחצי האלו שהעברתי עם הדודג' היתה פחות או יותר כמו לבלות עם זוג תאומות נימפומניות (הסצנה של פוק-מי פוק-יו מאוסטין פאוורס) - מה עדיף? 
נפגשנו בחניון תת קרקעי באיזה בניין הייטיק באזור המרכז אם אני לא טועה נכון?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס בגדול אני חושב ש2 העמודים האחרונים כאן היו, אל תתייאש תן לנו להנות מהכתיבה שלך והפדנטיות...

אחזקת רכב לא שיגרתית מוציאה ממך הגיגים ושרשורים מעולים.

וכולנו מסכימים שאחזקת DS כנראה לעולם תהיה יקרה הרבה יותר מקורולה, ומאידך הנסיעה בה תהיה גם הרבה יותר נעימה מהקורולה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 5 שעות, oran corolla כתב:

סתם ראית את הכינוי קורולה אז החלטתם ברור שכל אחד שיעבור מרכב משעמם כמו קורולה שחוץ מאמינות בגדול אין ברכב שום דבר באופן כללי ילך ויקנה DS אז הוא יקלל את עצמו כל ימי חייו .
אני לפני כל רכב שאני קונה אני מסתכל על כמה דגשים 
1 קניה ומכירה .
2.אבזור. 
3. אמינות
 

 


נתחיל עם זה שצדקתי, אתה מתייחס לעניין הסחירות יותל מכל דבר אחר - ובגלל זה אמרתי שעדיף לך קורולה. אמיתי.
סעיף 1 וסעיף 3 מחוברים אחד לשני בנשמותיהם, ואתה בחרת להפריד בינהם הכי הרבה שאפשרי (מבחינתך) וליצור מצג שווא כאילו אמינות היא לא בראש מעיינך. אני מניח שאתה מכיר את השוק הישראלי אז לא ברור למה בחרת להציג את הדברים בדרך זו.

 

בגדול, בישראל, כל הרכבים שהם תחת קטגוריית ה"יוקרה" מתרסקים במחיר (!). קאדילק, וולבו ואחרים הן דוגמאות מצויינות לזה.

יש כמה יחידות סגולה (כמו לקסוס למשל, שמאבדת "רק" 30% מהערך שלה תוך 4 שנים - אבל זה מצב מעולה ביחס למותגים אחרים שתוך 3 שנים מאבדים 50% בלי להניד עפעף). שילוב של סיטרואן+יוקרה היא בכלל מתכון מצויין להתרסקות מהירה במחיר, ככה השוק בישראל עובד.

קאדילק מזדקנת (2008) היא מכונית שזול לקנות, איבוד ערך כבר לא קיים (אין לאן לרדת) ואם ניקח בחשבון את שנת הייצור של הרכב, נבין שאין שם תיחכום טכנולוגי. הכל פשוט ואמין - לטוב ולרע.

חיבור והנאה מרכב הם דברים אינדבידואליים;

אתה תשפץ בשמחה גיר DSG בכמעט 10K ש"ח כי אתה מרגיש שהאוטו מתגמל אותך, אחר יעדיף לתקן שרשרת טיימינג במנוע כי הוא מרגיש שהרכב שהוא קנה מאוד מתגמל אותו.

בעניין השירות במוסכים, קטונתי מלהתייחס. אין לי מושג מה הולך שם, לאיזה מרכז שירות הלכת, מה היה הלך הדברים ולמה ציפית בדיוק.
בסה"כ הכללי כולנו יודעים שה-THP156 הוא לא חוד החנית באמינות, יש לו תקלות חוזרות (יכול להיות שעם החלקים החדשים כבר הרבה פחות) ובאמת שאין לי מושג מה חווית מעבר לעניין התיבת נתיכים (שבסה"כ הכללי העניין פתיר ועברת אותו) אבל נראה לי שאתה מצפה להמון ומתאכזב מאוד מהר. לעומתך למשל, Lanosforce הוא ההפך הגמור ממך. נתקל בתקלות (ברכב הקודם) מייד עם הקניה, התבאס מעט, תיקן ושכח. נהנה מהרכב שנה וחצי והשקיע בו המון (ומכר בפחות מחצי ממחיר הקניה).

בגלל זה אני חושב שאתם שני אנשים שונים וה-DS לא מתאימה לך, אבל היא כן תתאים ל Lanosforce. זאת גם הסיבה שאני חושב שהתגובה שלך היא לא במקום כי מצד אחד אתה איש שמתעסק ברכבים, אז ברור שאתה *מכיר* את התרסקות המחירים של סיטרואן, אתה *מכיר* את הבעיות של ה THP במודלים האלו... ומצד שני באת להלין ולבאס כאילו לא שמעת ולא ידעת כלום לפני שקנית את האוטו. כאילו הלכת לקנות קורולה ובמקרה נפלה עליך DS5.

איציק

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.4.2020 בשעה 23:16, lanosforce כתב:

 

20200303_142500.jpg

 

 

זה שאין בזה את הוד מלכותה מולטימדיה מעליאקספרס בהתקנה מקומית זה כבר טוב

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, oran corolla כתב:

נפגשנו בחניון תת קרקעי באיזה בניין הייטיק באזור המרכז אם אני לא טועה נכון?

 

אכן כן איש יקר! נפגשנו בחניון מגדלי זיו בזמנו. 

 

קודם כל אני רוצה שתדע שאני מעריך מאוד את התגובות שלך כאן ולומד מהן. 

 

תשמעו - הסיבה לרכישה של הדודג' היתה סופר ריגשית. 

אשתי ואני היינו מספיק בני מזל לרכוש את הדירה הראשונה שלנו בסכום שהיום הוא פשוט מצחיק - כ700 אלף שקלים לדירת ארבעה חדרים באזור שהוא עדיין המרכז וזה היה בשנת 2008. 

איפשהו בקיץ 2016 לאחר שסילקנו את מרבית המשכנתא על הדירה ההיא (סה"כ 100 אלף שקלים נשארו לנו לשלם) שידרגנו מהדירה ההיא לדירה שהיא פשוט דירת חלומות - משהו מטורף. 

לקחנו משכנתא שהיא אמנם לא מחנק - גילגלנו את הנוכחית שהיתה לנו אז וגדלנו מחוב של 100K שקלים לכזה של 750 

 

וסה"כ עדיין מדובר בהחזר של 3500 שקלים לחודש - הייתי מוכן להחנק על המשכנתא הזו לפחות לעשור נוסף ולמשוך עם הסובארו והמיצובישי עד שיתפרקו מבחינתי. 

 

שתבינו - אני הייטסקיסט ואשתי עובדת חצי משרה אבל בסופו של יום אנחנו אנשים פשוטים! 

 

אנחנו טסים לחו"ל קצר פעם ב3-5 שנים.

אנחנו לא נוסעים לבתי מלון 4-5 ככובים אלא מסתפקים בצימרים, בתי ספר שדה. 

כשאנחנו הולכים לבלות ואוכלים במסעדה - אנחנו לא מאלה שמזמינים בקבוק יין והופכים את הארוחה הזוגית למשהו שמתחיל ב500 שקלים וכך הלאה. 

 

אבל אז ב2017 קרה מה שקרה וזה שנה אח"כ הוביל אותי לרכישה של הדודג' שהיתה רגשית לחלוטין! ובמקביל שוב הביא אותנו למצב שאנחנו יכולים לנשום כלכלית, עיקר המשכנתא הגדולה שלקחנו נמחק ואיננו - נשאר רק סכום דומה לזה שבו היינו כאשר מכרנו את הדירה הקודמת. 

 

ואני אמרתי לעצמי שאם עד עכשיו כל שקל וגרוש שהיה לי הופנה לטובת סילוק חובות, חסכון ורק לדברים שצריך - לעשור הקרוב, אני רוצה גם להנות! 

 

למה? 

 

כי אני כבר בן 42.5 

ואני לא יודע עוד כמה זמן השפיות והבריאות שלי יחזיקו מעמד בשוק ההייטק ועוד כמה זמן אוכל לייצר כלכלה שכזו - ולכן, אני רוצה להנות כרגע ולעשות דברים שאתחרט עליהם מאשר להתחרט על דברים - שלא עשיתי! 

 

הרכב הבא שלי יהיה קודם כל רכב אמין! ורק אח"כ אחד כזה שיש בו ערך מוסף - מה הרכב יהיה? לא יודע, לא משנה לי כרגע, אני עם הDS ועם הסובארו. אבל בהחלט להרפתקנות הזו יהיה סוף - רק שלא כרגע. 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

היי

אני מבין לחלוטין את תפיסתך את הערך של הרכב, ואני מסכים שכל עוד ידך משגת וזה לא בא על חשבון דברים אחרים, ההנאה הרגשית מהרכב היא חשובה יותר מסחירות וכו' - מה שווה סחירות אם כולם ממילא מפסידים על הרכב בכסף? הנאה/שימוש עולים כסף... אולי הייתי בוחר מכוניות אחרות (בעיקר דודג'...), אבל זה לא רלוונטי, כי לכל אחד טעם ונקודות לחץ אחרות שגורמות לו ליהנות.

 

לגופה של התגובה שלך - אני לא חושב שהיית צריך ללכת כל כך לעומק להסביר את שיקולך.

 

אתה יכול, רוצה ולא מבקש שום דבר מאף אחד ולא מעמסה על אף אחד - תיהנה ואתה לא חייב תשובה לאף אחד.

 

תמשיך ליהנות ולעדכן - סוף סוף מישהו חיי בפורום ולא רק תלונות על כמה רע כאן (גם אם נכון שלא הכל טוב כאן).

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.4.2020 בשעה 03:10, oran corolla כתב:

סתם ראית את הכינוי קורולה אז החלטתם ברור שכל אחד שיעבור מרכב משעמם כמו קורולה שחוץ מאמינות בגדול אין ברכב שום דבר באופן כללי ילך ויקנה DS אז הוא יקלל את עצמו כל ימי חייו .

אני לפני כל רכב שאני קונה אני מסתכל על כמה דגשים 

1 קניה ומכירה .

2.אבזור. 

3. אמינות

    יש לך המון נסיון, יופי,  גם לי  יש נסיון עם מכוניות צרפתיות,  וולקן, קסארה, 208,  אם להזכיר את אלו עם שהיכרתי לאורך זמן ( לפחות שלוש שנים לכל אחת ) יש רבות אחרות שההיכרות איתן חטופה, הוא שונה מזה שלך ולחיוב דווקא. אבל הנסיון הזה שלי לא אומר כלום על טיבן ויכולת של המכוניות האלו, פשוט מכיוון שאינו מהווה אפילו מדגם מייצג, כלום ושום דבר זה מה שהוא אומר. כשאתה מביא את האוטו הפרטי שלך כאינדיקציה לצרה שנחתה על ראשו של הפותח, גם בזה אין כלום. אין סיבה כלשהיא להניח שמה שעבר עליך יעבור גם עליו, העובדה שגם הוא משתף פעולה עם התחזית השחורה שלך ואפילו מודה לך שאתה טורח להזהיר אותו, אינה אומרת גם שאלו הצרות שמחכות לו בדרך, יכול בהחלט שיהיו אחרות, יכול שכלום. לענין אובדן הערך, מסכים לחלוטין האוטו הזה מאבד כסף כנראה כמו קופות פנסיה בתקופה הזו, ויכול להיות יותר ממקבילים אחרים שמגיעים ממקומות אחרים, לא יודע, לא בדקתי, שמח עבור כולנו כאן שאתה כן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, ליסינג בצער כתב:

לגופה של התגובה שלך - אני לא חושב שהיית צריך ללכת כל כך לעומק להסביר את שיקולך.

 

אני מסביר את הרקע גם בכדי שיהיה קל יותר להבין את הפסיכולוגיה מאחורי ההחלטות ומה מוביל אותי לשיקול כזה או אחר - אני גם לא רוצה שיחשבו כאן שאני בהכרח בזבזן בלתי נלאה כי זה לא לגמרי נכון - זה נעשה אמנם עם הדק הרבה יותר קל ממה שאי פעם דמיינתי על עצמי אבל עדיין בצורה מפוקחת. 

 

 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

    יש לך המון נסיון, יופי,  גם לי  יש נסיון עם מכוניות צרפתיות,  וולקן, קסארה, 208,  אם להזכיר את אלו עם שהיכרתי לאורך זמן ( לפחות שלוש שנים לכל אחת ) יש רבות אחרות שההיכרות איתן חטופה, הוא שונה מזה שלך ולחיוב דווקא. אבל הנסיון הזה שלי לא אומר כלום על טיבן ויכולת של המכוניות האלו, פשוט מכיוון שאינו מהווה אפילו מדגם מייצג, כלום ושום דבר זה מה שהוא אומר. כשאתה מביא את האוטו הפרטי שלך כאינדיקציה לצרה שנחתה על ראשו של הפותח, גם בזה אין כלום. אין סיבה כלשהיא להניח שמה שעבר עליך יעבור גם עליו, העובדה שגם הוא משתף פעולה עם התחזית השחורה שלך ואפילו מודה לך שאתה טורח להזהיר אותו, אינה אומרת גם שאלו הצרות שמחכות לו בדרך, יכול בהחלט שיהיו אחרות, יכול שכלום. לענין אובדן הערך, מסכים לחלוטין האוטו הזה מאבד כסף כנראה כמו קופות פנסיה בתקופה הזו, ויכול להיות יותר ממקבילים אחרים שמגיעים ממקומות אחרים, לא יודע, לא בדקתי, שמח עבור כולנו כאן שאתה כן. 
3 בעלי ds5 הכרתי מעבר לקושי במכירה / ירידת הערך .
אחת הייתה 2012 עם 100 אלף קמ היו לה בעיות כאלה ואחרות בעיקר הזעות + בעיות ורעשים מטייימייג ובעיה במזגן .
השניה הייתה שנת 2015 .
של לקוח שלי בגללו בעצם קניתי את הרכב שלו עברה 50 אלף קמ .
וב40 החליפו מנוע בחברה במסגרת אחריות באותו הזמן .
שהוא הגיע אלי לטיפול דייטילניג אמרתי לו שחסר לו נוזל קירור יום אחרי אמר לי שהלך רדטיאור .
מעבר לזה היו לו גם המון קילופים בניקלים + המסך מולטמידה עשה לו בעיות והיה צרוב בחלקו .
אז לא נפלתי על ds "מקוללת" לרכב האלה יש המון בעיות וצרות הרבה מעבר למה שהיו אמור להיות זאת דעתי ובהתחשב בקשיי המכירה והירידת ערך לא חסר רכבי פרמיום מפנקים מהנים ואמינים יותר.


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...