Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,משתחרר מהצבא בקרוב ומתחיל לעבוד בעבודה שתדרוש ממני גמישות,לכן מחפש רכב.

חשוב לי שיהיה באמת לא רכב גדול,שיראה טוב ומאובזר,שיהיה זריז וכמובן אמין.

אני די נעול על הסקודה פאביה שנתון 17,לשני האחים שלי גם יש את הרכב אבל הדבר שהכי מטריד אותי הוא הגיר,לאמא שלי היו קצת בעיות איתו בפולו שלה,לאח שלי בג׳טה 2015 שהייתה לו,ואני חושש מזה.

לאמא שלי האריכו את האחריות ל5 שנים על הגיר ורציתי לדעת האם זה המצב גם היום כדיי שאוכל להיות בראש שקט.

כמובן אשמח לעוד הצעות או חוות דעת על הפאביה שהצעתי.

תודה :)

פורסם

הגיר אכן נקודת החולשה, אם כי הייתי הולך על האיביזה אם כבר, היא מרווחת יותר, בטיחותית יותר ובנוסף יש בקרת שיוט אדפטיבית מרמת איבזור סטייל.

אם הנסיעות כוללות הרבה פקקים הייתי נמנע מגיר רובוטי.

 

עוד אופציה היא סיטרואן c3, נוחה יותר, מאובזרת, זולה יותר.

מה שכן לרכב יש מילה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר. לכן כדי לבדוק את מצבה לאחר הקניה ובמידת הצורך להחליף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאזדה 2 ברמת דינאמיק או פיור וייאט תיכנס בתקציב בשנתון מתאים. המאזדה תהיה גם זריזה (לא כמו הפאביה) וגם אמינה. לדעתי, המאזדה אף נראית טוב מאוד, בייחוד ברמת פיור וייאט.

 

בהצלחה !

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

הייתי הולך על הפיור וייט אבל מאוד מאוד קשה למצוא אחת והן חורגות מהתקציב..

מה גם שצריכת הדלק גבובה יותר כפועל יוצא ממנוע גדול וגיר 5 הילוכים.

פורסם
הגיר אכן נקודת החולשה, אם כי הייתי הולך על האיביזה אם כבר, היא מרווחת יותר, בטיחותית יותר ובנוסף יש בקרת שיוט אדפטיבית מרמת איבזור סטייל.

אם הנסיעות כוללות הרבה פקקים הייתי נמנע מגיר רובוטי.

 

עוד אופציה היא סיטרואן c3, נוחה יותר, מאובזרת, זולה יותר.

מה שכן לרכב יש מילה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר. לכן כדי לבדוק את מצבה לאחר הקניה ובמידת הצורך להחליף.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לפי מה שאני מכיר הבעייה ברצועה הייתה עד שנת 2016 ונפוצה יותר בארץ בדמי פז'ו מאותם שנים. ה-C3 הגיעה ב-2017 ולא אמורה לסבול מהבעיה. אתה מכיר משהו אחר?

פורסם

רצועה חדשה הותקנה החל ממרץ 2017 לפי הרשת, ב2019 התחלנו לראות בעיות ברצועות ברכבי 2016 כלומר לקח 3 שנים בערך.

השנה ניראה אם יהיו בעיות ברצועה החדשה או לא.

הסיטרואן התחילה להימכר רק ב 2017, לכן לא שמענו עעל בעיות, הרכב היה חדש מידי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...