Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, חבר קנה סוזוקי ג'ימני מהדור החדש ומאוכזב מאיכות השמע ומעוניין לשדרג,

 

התקציב הוא 1500 אבל מוכן לחרוג עד 2000 אם ההפרש יביא לשיפור משמעותי בשמע.

 

הוא מתלונן הן על רעשי מנוע ובידוד רעשים לא טוב והן על איכות האודיו.

 

בהיעדר בגאז ומקום להתקין סאב ומגבר הצעתי לו להחליף את 4 הרמקולים המקוריים ולהיעזר בסאב אקטיבי מתחת לכיסא הנהג ולבודד את קיר האש או כל בידוד אשר יעזור במסגרת התקציב.

 

השאלה שלי היא האם מה שהצעתי אפשרי במסגרת התקציב, האם יש פתרון אחר יותר טוב והיכן מומלץ לעשות זאת במסגרת התקציב כולל התקנה כאשר קנייה של הרמקולים מחול היא אופציה במטרה להוזיל עלויות.

 

תודה רבה מראש

פורסם

איזה רכב חמווווד!

 

מה שהייתי עושה זה ככה -

 

1. בידוד נגד רעשי רוח בעזרת גומיות D וP (תריץ חיפוש כאן בפורום אודיו) מדובר בהשקעה של גרושים בייחוד לרכב הזה. רק לדלתות הקידמיות.

2. בידוד מכסה מנוע - שתי יריעות של בוטיל משולבות בספוג CCF - אפשר להשיג היום במחירים מצחיקים כמות שתספיק גם לדלתות וגם למכסה מנוע.

3. בתוך הרכב לרצפה הייתי מציע לבדוק מול מוכרנים בעליאקספרס אם ניתן להזמין שטיחוני ריצפה מלאים (כמו שעשיתי בסובארו) - הם מהווים שכבת בידוד עבה מאוד שגם קל מאוד ליישם בתוך הרכב.

 

לגבי איכות האודיו - הרכב הזה הוא בעייתי להתקנה והייתי שוקל אפילו לעשות פרוייקט של מערכת 2.1 חזקה למחשב ולהמיר את ספק הכוח שלה ל12V - כבר העלו כאן איזה פרוייקט או 2 כאלו ואם לא - מגברים קטנטנים קלאס D מתחת ל1 המושבים.

 

פודים בקורות לרמקול 4 או 3 אינטש קואקסיאלי וסאב וופר מוצנע מתחת לאחד המושבים שיחתך גבוה יחסית הודות לנפח המוגבל.

 

להגיד לך בהכרח שתצליח לעשות את כל זה בטווח מחיר הזה - מאוד בספק אבל יכול להיות שלא תזדקק להצפין הרבה מעבר.

 

אפשר למצוא היום פודים מוכנים מראש בעלי אקספרס, רמקולים זולים וטובים מאוד ומגברים פשוטים, זולים ויעילים שסה"כ יתנו תוצאה מספקת.

 

אבל אם הרכב מאוד רועש לו - קודם דווקא הייתי מטפל בבעיה הזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נראה כי ניתן להתקין רמקולים 5.25 מקדימה ומאחור (עם מתאמים). אך לא הייתי טורח מאחור.

מה שכן, בסרטונים הבאים ניתן לראות כמה פח לא "מוגן" יש (כולל קשת הגלגל) ואותם הייתי דואג גם להשתיק קצת.

מי שקונה רכב כזה בציפיה שהמערכת סאונד תהיה טובה או רף הרעשים ברכב יהיה נמוך, חי קצת בלה לה לנד. זה די הפוך מהייעוד שלו.

 

 

 

בקיצור; זוג קומפוננט בסיסי לקדימה, מגבר בסיסי וסאב קטן, שטוח או לאו (אפילו משתעשע ברעיון של איזו תיבה קטנה בדיפונים האחוריים עם משהו כזה, רק שצריך להבין אם יש שם מקום לזה בכלל).

 

אם הסאב הנבחר הוא אקטיבי, אפשר לנסות את הקומפוננטים ללא הגברה חיצונית, ולהוסיף אותה בעתיד אם ידרש.

פורסם
איזה רכב חמווווד!

 

מה שהייתי עושה זה ככה -

 

1. בידוד נגד רעשי רוח בעזרת גומיות D וP (תריץ חיפוש כאן בפורום אודיו) מדובר בהשקעה של גרושים בייחוד לרכב הזה. רק לדלתות הקידמיות.

2. בידוד מכסה מנוע - שתי יריעות של בוטיל משולבות בספוג CCF - אפשר להשיג היום במחירים מצחיקים כמות שתספיק גם לדלתות וגם למכסה מנוע.

3. בתוך הרכב לרצפה הייתי מציע לבדוק מול מוכרנים בעליאקספרס אם ניתן להזמין שטיחוני ריצפה מלאים (כמו שעשיתי בסובארו) - הם מהווים שכבת בידוד עבה מאוד שגם קל מאוד ליישם בתוך הרכב.

 

לגבי איכות האודיו - הרכב הזה הוא בעייתי להתקנה והייתי שוקל אפילו לעשות פרוייקט של מערכת 2.1 חזקה למחשב ולהמיר את ספק הכוח שלה ל12V - כבר העלו כאן איזה פרוייקט או 2 כאלו ואם לא - מגברים קטנטנים קלאס D מתחת ל1 המושבים.

 

פודים בקורות לרמקול 4 או 3 אינטש קואקסיאלי וסאב וופר מוצנע מתחת לאחד המושבים שיחתך גבוה יחסית הודות לנפח המוגבל.

 

להגיד לך בהכרח שתצליח לעשות את כל זה בטווח מחיר הזה - מאוד בספק אבל יכול להיות שלא תזדקק להצפין הרבה מעבר.

 

אפשר למצוא היום פודים מוכנים מראש בעלי אקספרס, רמקולים זולים וטובים מאוד ומגברים פשוטים, זולים ויעילים שסה"כ יתנו תוצאה מספקת.

 

אבל אם הרכב מאוד רועש לו - קודם דווקא הייתי מטפל בבעיה הזאת.

דיברתי איתו, הוא התייעץ עם יוסי אלפין ומוכן להשקיע קצת יותר מהסכום שחשב בהתחלה, כנראה באמת יבודד את מה שאמרת, יחליף סט קומפוננט ומגבר בתור התחלה. לפי דעתך מהיכן כדאי לקנות חומרי בידוד בכדי לחסוך כסף אך לא באיכות החומרים.. ולקנות בנוסף לבוטיל ppf או שבוטיל יספיק לו?

פורסם

קודם כל - ליוסי אלפיין יש המון ניסיון עם הג'ימני מהדורות הקודמים ובמקביל הוא מייבא מוצרים של ARC ויש להם פתרונות מדהימים בתחום ההגברה - סדרת KS MINI וסדרות XDI פשוט תפור על הג'ימני.

 

בידוד הייתי מזמין היום מאמאזון - כשהמשלוחים להזמנות מעל 50 דולר זה פשוט משתלם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מספיק שתכתוב באמאזון car insulation sound deadener & heat

 

ואפרופו ציפור קטנה לחשה לי על הדבר הבא:

 

 

תפור לג'ימני

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהנחה שתוכניות משתנות בחיים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מספיק שתכתוב באמאזון car insulation sound deadener & heat

 

ואפרופו ציפור קטנה לחשה לי על הדבר הבא:

 

 

תפור לג'ימני

 

השאלה היא מה מהם איכותי, אני יודע שיש כאלו יותר ופחות.. מה ההמלצה שלך, כמה לפי דעתך יספיק? 2 חבילות של 36 sqrft?

ושוב תודה רבה על העזרה

פורסם

האמריקאיים יהיו מאוד איכותיים - דיינאמאט, סטינגר, סקנד-סקין - יש את STP הרוסיים (שכבר מייצרים חלק מהמוצרים בסין אבל באיכות ייצור מאוד מוקפדת)

 

וגם סאונדסקינז מעולים.

 

אם אתה רוצה חומר דומה לסאונד-סקינז (אם לא זהה) אז בארץ ניפון אירופה ישראל מייבאים יריעות בוטיל+ספוג משלהם והן מצויינות (מנסיון).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...