Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, איצו כתב:

בחו"ל המכוניות מגיעות עם BOSE, והמחירים של שתי המכוניות מאוד דומות.

אני מצטער, לדעתי אתה מתעלם מהעובדות. 

👍 נסכים שלא להסכים. זה רק מכוניות בסופו של דבר 😀

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, רועי5 כתב:

מתגבשת לה לאיטה נטיה ויש לה ביטוי מאפיין גם ואולי במיוחד בפורום הזה, למצב את הטסלה בקטגורית איכות ויוקרה גבוהה משל המתחרות, איפה שהוא באזור הבמוואי, מרצדסי ולהביט מגבוה על כל מיני כלי רכב "פושטים" כמו האיוניק 5 או הסקודה אניאק, אולי בשל המקור ה"עממי" של המותגים הללו. אני לא מכיר לא את זה ולא את זה, מאוד אוהב את העיצוב של ה"מודל שלוש" כמו שקוראים לו הבעלים הגאים, אבל לא מצליח להתחבר למבטלים בסוג של זילזול מכוניות שהם בכלל לא מכירים. קצת פתיחות ורצון ללמוד ולהכיר לא יזיקו.

ישבתי ונהגתי בטסלה, ישבתי באיוניק.

האיוניק עתידנית כזאת, אבל הטסלה מרגישה באיכות החומרים יוקרתית יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Uri-G כתב:

יש לזכור שבעולם הטסלה y בכלל לא מתמודד מול האניאק והאיוניק 5. התמחור שלו יותר סביב המחיר של הבמוו ix3

 

אני מסכים - ההשוואה דומה אם לוקחים את ה Q4 ואחרים. בארה"ב ה Y LR לפני הטבות כבר ב 55,000$

האאודי עם סוללה דומה (פחות טווח) ו 4x4  ב 51,000$.

הוולוו XC40 (גרסה של הנעה כפולה) נמכרת גם ב 55,000$.

מרצדס EQA כנראה ב 57,000$.

איוניק 5 עוד לא נמכר אבל ההערכות 44-45 אלף - 20% פחות

אז יוקרה זה דבר יחסי, וגם עניין של גאוגרפיה, אבל האמריקאים לא פראיירים בעניין הזה. כמובן שהמיצוב של טסלה בארץ כרגע שונה, הרבה בהשפעת התקשורת וגם בגלל חבלי הלידה. אבל בסוף אלו אותם רכבים, וכל המתחרים שהבאתי נמכרים בארץ ב 300,000 וצפונה לגרסאות דרדלה (רחוקות מאד מהמקבילות האמריקאיות וגם מה Y LR), כנראה בלי סיבה טובה, סתם כי אפשר ואנשים מוכנים לשלם. הרי יש להם אותן הטבות מס כמו לטסלה 

 

ציטוט מ Car&Driver: 

The Q4 e-tron models will go up against other compact electric SUVs such as the Tesla Model Y and the Volvo XC40 Recharge 

ציטוט מ Tomsguide:

Mercedes-EQ’s newest vehicle, the 2022 EQA, is coming soon, and it will be in direct competition with the Tesla Model Y.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעניין - איך כולם פה הצליחו לקבל כבר הזדמנות לבחון את המניאק? לפי מה שידוע לי, רק ליוניק אפשר לקבוע נסיעת מבחן ולמודל 3 תהה אפשרות בקרוב. 

 

שואל בתור אחד שרוצה לבחון את שלושתם בסמיכות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, OF כתב:

הרי יש להם אותן הטבות מס כמו לטסלה

מס הקניה אולי זהה(נקבע לפי מחיר יצרן), אבל לא סכומים למע"מ שנקבעים לפי מחיר לצרכן.

יבואני יוקרה בארץ רגילים להרוויח "קצת יותר" על כל מכונית שהם מוכרים.

כאשר הם מוסיפים את המרווחים שלהם - המחיר לצרכן טס אל-על.

לדוגמה:

מחיר יצרן -    160 אלף ( $50,000)

מס קניה -      16 אלף

רווח יבואן -    100 אלף

מע"מ -           56 אלף

מחיר לצרכן: 332 אלף

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, EvGriga כתב:

יש מגבלה להטבת מס לרכב חשמלי - 75 אלף שקל.

יבואן יוקרה רוצה להרוויח על כל מכונית שהוא מוכר את הסכומים שהוא רגיל להם ומחיר לצרכן טס אל-על.

 

אז לשם שינוי הסכמנו פה... ההטבה, והמגבלה אותו דבר לכולם. המחירים בארה"ב (ללא מיסים והטבות) דומים עד יקרים ממרצדס, אאודי, וולוו וב.מ.וו.

אז מה הופך את רכבי ה"יוקרה" האלה ליוקרה ואת טסלה (בארץ..) ל"עממי" ? זה שהם יקרים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, OF כתב:

 

אז לשם שינוי הסכמנו פה... ההטבה, והמגבלה אותו דבר לכולם. המחירים בארה"ב (ללא מיסים והטבות) דומים עד יקרים ממרצדס, אאודי, וולוו וב.מ.וו.

אז מה הופך את רכבי ה"יוקרה" האלה ליוקרה ואת טסלה (בארץ..) ל"עממי" ? זה שהם יקרים? 

 

רמת גימור ואבזור. וגם מוניטין של היצרן.

אבל יבואן "יוקרה" בארץ הופך כל רכב שהוא מוכר לרכב "יוקרה" גם ע"י הוספת מרווחי השווק "שלו".

זה מודל שווק אחר - מוכרים מעט, אבל מרוויחים הרבה על כל יחידה.

 

לדוגמה ( קצת תיקנתי כי עשיתי קודם טעות בחישוב מע"מ):

 

טסלה מודל 3 SR+

מחיר יצרן -      128 אלף ( $40,000)

מס קניה -        13 אלף

מכס (יבוא מסין) - 9 אלף

רווח יבואן -     15 אלף

מע"מ -            27 אלף

מחיר לצרכן:  192 אלף ( $60,000)

 

יבואן יוקרה:

מחיר יצרן -    160 אלף ( $50,000, +25% ביחס לטסלה)

מס קניה -      16 אלף

מכס -             0 (יבוא מאירופה)

רווח יבואן -    98 אלף ( + 550% ביחס לטסלה)

מע"מ -           46 אלף ( + 70% ביחס לטסלה)

מחיר לצרכן: 320 אלף ( $100,000, +66% ביחס לטסלה)

 

בארה"ב יש תחרות בין משווקים כי אין יבואן בלעדי לכל יצרן (היצרן הוא היבואן, והוא מוכר לסוכנים המורשים שלו).

המשווק בארה"ב לא יכול לבחור מודל שווק שהוא רוצה.

אז אם טסלה מודל Y עולה $55,000, גם מרצדס תעלה אותו דבר (רואה שורה ראשונה בלבד של החישובים למעלה)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת ההגדרה של לקלוע חץ ואז לצייר את המטרה...

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, EvGriga כתב:

 

רמת גימור ואבזור. וגם מוניטין של היצרן.

אבל יבואן "יוקרה" בארץ הופך כל רכב שהוא מוכר לרכב "יוקרה" גם ע"י הוספת מרווחי השווק "שלו".

זה מודל שווק אחר - מוכרים מעט, אבל מרוויחים הרבה על כל יחידה.

 

לדוגמה ( קצת תיקנתי כי עשיתי קודם טעות בחישוב מע"מ):

 

טסלה מודל 3 SR+

מחיר יצרן -      128 אלף ( $40,000)

מס קניה -        13 אלף

מכס (יבוא מסין) - 9 אלף

רווח יבואן -     15 אלף

מע"מ -            27 אלף

מחיר לצרכן:  192 אלף ( $60,000)

 

 

יפה.. עם תיקון קטן שהבסיס בארץ ללא מיסים הוא 142 אלף (לפי טסלה) והמחיר בארה"ב הוא 42 אלף $ שזה 138 אלף ש"ח, אז תכלס אין לטסלה רווח יבואן (יש גם הובלה, ביטוח וכו') 

לפני 23 דקות, David32 כתב:

זאת ההגדרה של לקלוע חץ ואז לצייר את המטרה...

 

לחלוטין.. אבל כל כך התרגלנו למחירים ההזויים בארץ שאנחנו לא שמים לב.

השאלה הגדולה, ביחוד עכשיו עם המודל Y, זה אם טסלה תצטרף לחגיגת העושק, או שתאתגר את יבואני ה"יוקרה" כמו שעשתה עם המודל 3.

אין לי נתונים, ונראה לי שאף אחד לא יפרסם, אבל יש לי תחושה שחלק לא קטן מהמודל 3 באו על חשבון קניה של סדרה 3 וכל מיני אאודי'ס באזורי ה 250-350K ש"ח  

לפני 33 דקות, EvGriga כתב:

 

בארה"ב יש תחרות בין משווקים כי אין יבואן בלעדי לכל יצרן (היצרן הוא היבואן, והוא מוכר לסוכנים המורשים שלו).

המשווק בארה"ב לא יכול לבחור מודל שווק שהוא רוצה.

אז אם טסלה מודל Y עולה $55,000, גם מרצדס תעלה אותו דבר (רואה שורה ראשונה בלבד של החישובים למעלה)

 

אז אולי כדאי שמשרד התחבורה שלו ילמד מהמעצמה הגדולה בעולם איך אפשר להוריד קצת את עלות הרכב בלי לפגוע אפילו במיסוי, ויפתח את השוק לתחרות אמיתית 

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, OF כתב:

עם תיקון קטן שהבסיס בארץ ללא מיסים הוא 142 אלף (לפי טסלה)

 

128 הולך לטסלה, וגם 15 לטסלה, אז אפשר להגיד שללא מסים זה 143 - לא טעיתי בהרבה.

החלוקה יכולה להיות גם שונה: 118 יצרן(טסלה ארה"ב), ו-25 יבואן(טסלה ישראל), לדוגמה, כדי להקטין מסים, כי מס קניה ומכס מוטלים על עלות ליבואן בלבד.

המחיר של $42,000 זה מחיר לצרכן בארה"ב - לא אותו דבר כמו עלות ליבואן מקומי (טסלה ישראל, זאת חברה נפרדת בבעלות מלאה של טסלה ארה"ב)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, ch2856 כתב:

מצחיק אותי שיש כאן גולשים שהופכים את טסלה לאיזו אבירת הצרכן הפרטי. אין גבול לטמטום האנושי. 

 

לא אבירה ולא שום דבר, זו חברה שמטרתה לעשות כסף, וכמו שכבר הראו פה קודם היא גם מרוויחה כבר לא רע. כשיש ביקוש גבוה היא גם לא מהססת להעלות מחירים.

 

אבל יש הגינות בסיסית בזה שהיא עושה פה, ובארה"ב, ובאירופה את אותו רווח. אי אפשר להגיד את זה על אף יצרן/יבואן אחר, בטח לא יבואני "יוקרה".

אולי התכוונת ב"מטומטם" שמי שממשיך לשלם את המחירים המופרכים שהם דורשים...

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, OF כתב:

איך אפשר להוריד קצת את עלות הרכב בלי לפגוע אפילו במיסוי

משרד האוצר לא רוצה שהמחירים ירדו.

ככול שהמחירים עולים - סכומי המע"מ בתוך המחיר גם עולים.

ככול שיבואן מרוויח יותר הוא משלם יותר מס חברות, מס על דיבידנד של הבעלים, מס הכנסה על הבונוסים של מנהלים וכו'

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...