Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, eladts כתב:

 

בנתיים בכל מכוניות טסלה שנמכרות מחוץ לארה"ב מותקן רדאר.

 

השאלה אם הוא מנוצל ופעיל או מנוטרל ?

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 34 דקות, nurusz כתב:

 

השאלה אם הוא מנוצל ופעיל או מנוטרל ?

 

כרגע כנראה פועל, אבל בגרסאות ה FSD החדשות, שכרגע מופצות רק בארה"ב הוא מנוטרל. עם הזמן אני מאמין שהם יפסיקו להשתמש, כל העולם בתלות כבל מיני רגולציות (שמעתי שלאירוה זה כרגע הכרחי)

הטענה העקרית היתה שכל מיני בלימות פתאומיות לא מוצדקות (שיש היום לכל הרכבים עם בלימה אוטונומית, כי בכולם יש ראדר) קורות כי הראדר בסה"כ מזהה עצם מקדימה, אין לו קונטקס (העצם נע בסיבוב), הפרדה מספקת והוא גם בוודאי לא יודע מה זה. טסלה טענה שמצלמות נותנות מידע יותר אמין, ואני מאמין שהם גם ראו סתירות בין המסקנות של המצלמות לרדאר וגילו שהמצלמות בד"כ צודקות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום ספק בזה שהסתמכות על מצלמות בכלל כוללת בתוכה המון חסרונות והדרך היא של שילוב חיישנים.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שלא אוהבים. את תומר הדר. אבל זה פורסם אתמול בכלכליסט.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hk2zw9pey

 

בשקט אתמול.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, yor2 כתב:

אני יודע שלא אוהבים. את תומר הדר. אבל זה פורסם אתמול בכלכליסט.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hk2zw9pey

 

בשקט אתמול.jpg

 

בטח עדכוני התוכנה של ABB עוברים דרך פייסבוק.

אבל ברצינות, מה זה קשור לטסלה? לטסלה יש עמדות טעינה משלה, שהיא מיצרת ומנהלת בעצמה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קשור בכללי לרכב חשמלי. לא רק לטלסה.

אם אבנתי נכון. בעמדות של טלסה. אפשר לטעון רכבים

אחרים היום. 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, yor2 כתב:

אם אבנתי נכון. בעמדות של טלסה. אפשר לטעון רכבים

אחרים היום. 

 

עדיין לא. כרגע מדברים על זה באירופה. אני לא רואה איך זה יקרה בישראל לפני שטסלה תתחיל לגבות תשלום על הטעינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, David32 כתב:

אין שום ספק בזה שהסתמכות על מצלמות בכלל כוללת בתוכה המון חסרונות והדרך היא של שילוב חיישנים.

 

למי אין שום ספק? זו אמירה מאד פסקנית, אבל עד איזה מידע היא מבוססת? אינטואיציה?

 

אחד הייתרונות הגדולים של טסלה בשוק הנהיגה האוטונומית הוא כמות המידע שהיא אוספת, ומי שקצת מכיר AI יודע שזה הדבר היחיד שבאמת משנה. אין אף יצרן, או שחקן אחר שאוסף מידע שוטף מנהיגה אמיתית מ(הרבה מאד) אלפי מכוניות. 

 

בהתבסס על המידע שנצבר (כולל הראדאר) הם החליטו לבטל את השימוש ברדאר שכבר קיים ברכב ועובד, ולהסתמך על מצלמות בלבד. זה רץ בארה"ב כבר מספר חודשים ככה בכל ה BETAs של FSD גרסה 10, עד עכשיו הם נראים שלמים עם ההחלטה הזו. אני לא מכיר פרטים על הסיבה לשינוי, אבל זו לא היתה החלטה אינטואיטיבית, כנראה שלפי הנתונים הראדאר הזיק יותר מאשר הועיל.

 

שאלת תם בהקשר הזה - כשאתה נוהג, איזה עוד חיישנים יש לך חוץ מזוג עיניים? איזה חסרון יש למצלמות חוץ מנהיגה בחושך מוחלט (ללא פנסים, תרחיש לא מאד רלוונטי לרכב פרטי)  ולמה אתה חושב שראדר/מכ"ם/ליידאר יפתור את זה?  

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2021 בשעה 08:06, farkash7 כתב:

 

מה ימנע מטסלה לתמחר את הרכב שלה ב-$ ל״טסלה ישראל״ כדי להמשיך להציג מחיר תחרותי לא משנה מה?

רשות המסים לא תסכים.

לפני 43 דקות, gpro כתב:

אז תיאורטית גם יכול להיות  גינרטור לשעת חירום בעמדות טעינה חשמלית 😃

תיאורטית כן, מעשית זה לא, כי גנרטור כזה צריך להיות די חזק וזה יותר מדי יקר ותופס יותר מדי שטח.

גם לא בכל מקום מותר לשים גנרטור, כמו שלא בכל מקום מותר לבנות תחנת דלק או תחנת חשמל.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, OF כתב:

 

כרגע כנראה פועל, אבל בגרסאות ה FSD החדשות, שכרגע מופצות רק בארה"ב הוא מנוטרל. עם הזמן אני מאמין שהם יפסיקו להשתמש, כל העולם בתלות כבל מיני רגולציות (שמעתי שלאירוה זה כרגע הכרחי)

הטענה העקרית היתה שכל מיני בלימות פתאומיות לא מוצדקות (שיש היום לכל הרכבים עם בלימה אוטונומית, כי בכולם יש ראדר) קורות כי הראדר בסה"כ מזהה עצם מקדימה, אין לו קונטקס (העצם נע בסיבוב), הפרדה מספקת והוא גם בוודאי לא יודע מה זה. טסלה טענה שמצלמות נותנות מידע יותר אמין, ואני מאמין שהם גם ראו סתירות בין המסקנות של המצלמות לרדאר וגילו שהמצלמות בד"כ צודקות. 

 

מעניין אם בעזרת גלאי מכ"ם ניתן לוודות אם הוא פועל או לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, OF כתב:

שאלת תם בהקשר הזה - כשאתה נוהג, איזה עוד חיישנים יש לך חוץ מזוג עיניים? איזה חסרון יש למצלמות חוץ מנהיגה בחושך מוחלט (ללא פנסים, תרחיש לא מאד רלוונטי לרכב פרטי)  ולמה אתה חושב שראדר/מכ"ם/ליידאר יפתור את זה?  

פשוט כי סיפרו לאנשים כמה לידאר זה מדהים אבל שכחו לספר שזה לא באמת עובד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, OF כתב:

למי אין שום ספק? זו אמירה מאד פסקנית, אבל עד איזה מידע היא מבוססת? אינטואיציה?

 

על סמך הידע שלי?

לא אינטואיציה ולא נעליים. אינטואיציה זה להגיד "יש לי 2 עיניים ולכן 2 מצלמות מספיקות". 

 

[לגבי החרטא של ה AI עם טסלה וכמה הוא טוב... אפילו לא נכנס לדיון הזה.]

 

לפני שעתיים, OF כתב:

איזה חסרון יש למצלמות חוץ מנהיגה בחושך מוחלט (ללא פנסים, תרחיש לא מאד רלוונטי לרכב פרטי)  ולמה אתה חושב שראדר/מכ"ם/ליידאר יפתור את זה?  

רדאר/מכ"ם? רדאר זה מכ"ם...

כי אני יודע איך רדאר/ליידר עובדים ואני יודע מה היתרונות והחסרונות של כול חיישן.

 

לפני 6 דקות, eitanuch כתב:

פשוט כי סיפרו לאנשים כמה לידאר זה מדהים אבל שכחו לספר שזה לא באמת עובד. 

מה לא עובד? לא מתקבלים נתונים (לא יודע איך קוראים ל point cloud  בעברית)?

ומה לא עובד ברדאר? לא מקבלים מהירות ומרחק מעצמים?

צריך לעשות מלא עיבוד לכמה פריימים כדי לקבל את המידע שמקבלים מרדאר. 

 

מה לא עובד?

אתה יודע מה בטוח לא עובד - הסתמכות על סוג חיישן אחד בלבד. זה בטוח לא עובד.

אתה יודע מה כן עובד? מספר סוגי חיישנים שכול אחד מפצה על החסרונות של השני.

איכשהו, באופן מפתיע, בכול רכב אוטונומי רציני אמיתי (לא טסלה עם FSD), יש מספר סוגי חיישנים. מעניין למה.

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...