Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בגדול אחד הטענות של הרגולטור שלא ניתן לדעת מי התקין עדכון אחרון שצריכים להריץ כחלק מ"ריקול" ומי לא. כאשר רכב מגיע למוסך מורשה יש רישום וניתן לדעת אשר גם הולך למשרד התחבורה כך שבמידה ורכב לא ביצע אותו בטסט הבא הוא לא יעבור אותו ללא ביצוע, זה אחריות הלקוח להגיע למוסך ולבצע אותו. דבר נוסף כל "ריקול" פוגע במוניתין של היצרן רכב כמובן יש כאלה שיגידו ההפך הוא הנכון זה אומר שיש בעיה שיצרן לוקח אחריות על תיקון שזה בגדול טוב. 

מבחינת עדכוני OTA לא בעיה לבצע עדכונים קריטיים נקרא להם שמחוייבים לבצע כי זאת דרישה של רגולציה אף ניתן להגדיר תווך זמן שלאחריו במידה ולא יבוצע עדכון הרכב לא יסע פשוט זה מאוד קל מבחינת היצרן רכב. מצד שני חייבת להיות תקשורת כלשהי בין רכב למשדר התחבורה שידעו איזה רכבים כן עשו זה חייב להיות מבוקר. נכון להיום עדיין אין מנגנון רק מה שכתבתי אחריות לקוח להגיע פיזית למוסך ומשם למשדר תחבורה.

עריכה אחרונה על ידי Johnik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ציטוט

As Tesla is aware, the Safety Act imposes an obligation on manufacturers of motor vehicles and motor vehicle equipment to initiate a recall by notifying NHTSA when they determine vehicles or equipment they produced contain defects related to motor vehicle safety or do not comply with an applicable motor vehicle safety standard. See 49 U.S.C. § 30118. This recall notice must be filed with NHTSA no more than five working days after the manufacturer knew or should have known of the safety defect or noncompliance. See 49 C.F.R. § 573.6(b); see also United States v. General Motors Corp., 656 F. Supp. 1555, 1559 n.5 (D.D.C. 1987). Any manufacturer issuing an over-the-air update that mitigates a defect that poses an unreasonable risk to motor vehicle safety is required to timely file an accompanying recall notice to NHTSA pursuant to 49 U.S.C. § 30118 and 49 C.F.R. Part 573.

 

זאת כול הטענה.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספר רכב חדש ועדכני של טסלה 3

https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/he_il/GUID-AD66E57E-0BA2-4567-BD90-7267A34CB7BB.html

 

מעניין הממצא הזה: 

"

מצבר Lithium Iron Phosphate

דגמי Standard Range Plus מסוימים מצוידים במצבר Lithium Iron Phosphate ‏(LFP). כדי לבדוק אם ברכבכם מותקן מצבר LFP, פתחו את מסך הטעינה במסך המגע וגעו ב-Set Limit או פתחו את המסך Charging (טעינה) באפליקציה לנייד וגררו את המחוון.

  • אם "50%" ו-"100%" מוצגים בתמונת המצבר, הרכב שלכם מצויד במצבר LFP.
  • אם המילים Daily ו-Trip מוצגות בתמונת המצבר, אזי הרכב שלכם אינו מצויד במצבר LFP. התעלמו מסעיף זה.

אם הרכב שלכם מצויד במצבר LFP, ‏Tesla ממליצה לשמור על טעינה של 100%, אפילו לצורך שימוש יומיומי, וכן לטעון את הרכב לרמה של 100% לפחות פעם בשבוע. אם רכבכם הוחנה למשך יותר משבוע, Tesla ממליצה לנהוג ברכב כפי שאתם עושים בדרך כלל ולטעון אותו לרמה של 100% בהקדם האפשרי."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.10.2021 בשעה 21:29, avargel כתב:

זכור לי שמישהו פה פירסם מידע בזמן אמת על האוניה שאמורה לפרוק את המכוניות בארץ

 

איך ניתן להשיג את המידע הזה בנוגע למשלוח הקרוב?

 

ומתי טסלה מתחילים לשייך ללקוחות מספרי שלדה לצורך ביטוח מימון וכו'?

 

מישהו?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.10.2021 בשעה 15:23, Eyalw כתב:

מישהו יודע על איזה גרסא עושים נסיעות מבחן בקניון רמת אביב? מודל3

נסיעת מבחן? בטסלה?

[התשובה בסוף התגובה].

 

עדיין לא הבנת שטסלה קונים ב-200000 שקל, על הנייר,באיטרנט, ע"י העברה בנקאית לחשבון היבואן?

 

ובזמן הזה שתתעקש על נסיעת מבחן, אנשים אחרים יזמינו וייקנו רכבים לפניך, ואם לא תזמין ותקנה מייד, זמן ההמתנה לרכב שלך יילך ויתארך, מאוד. 

 

בסופו של דבר, כדי להימנע מזמן המתנה ארוך, לרכב הנחשק, תמיד אתה יכול להסתכל ב-"יד 2". יש שם מבחר ענק של טסלות, כאשר רובם נמכרות באלפי שקלים מעל המחירון של חדש אצל היבואן.

ובתור תשובה לשאלתך ,בזירה הזו תוכל [מן הסתם] לבצע נסיעת מבחן על הרכב. 

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yossiaviel כתב:

נסיעת מבחן? בטסלה?

[התשובה בסוף התגובה].

 

עדיין לא הבנת שטסלה קונים ב-200000 שקל, על הנייר,באיטרנט, ע"י העברה בנקאית לחשבון היבואן?

 

ובזמן הזה שתתעקש על נסיעת מבחן, אנשים אחרים יזמינו וייקנו רכבים לפניך, ואם לא תזמין ותקנה מייד, זמן ההמתנה לרכב שלך יילך ויתארך, מאוד. 

 

בסופו של דבר, כדי להימנע מזמן המתנה ארוך, לרכב הנחשק, תמיד אתה יכול להסתכל ב-"יד 2". יש שם מבחר ענק של טסלות, כאשר רובם נמכרות באלפי שקלים מעל המחירון של חדש אצל היבואן.

ובתור תשובה לשאלתך ,בזירה הזו תוכל [מן הסתם] לבצע נסיעת מבחן על הרכב. 

 

 

שלם בהזמנה 500 ש"ח ועד שתצטרך לשלם את ה 200000 יעברו מן הסתם מספר חודשים ויהיה לך זמן לנסיעת מבחן. בכל רגע אתה יכול לבטל את ההזמנה וכפרה על ה 500 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

נסיעת מבחן? בטסלה?

[התשובה בסוף התגובה].

 

עדיין לא הבנת שטסלה קונים ב-200000 שקל, על הנייר,באיטרנט, ע"י העברה בנקאית לחשבון היבואן?

 

ובזמן הזה שתתעקש על נסיעת מבחן, אנשים אחרים יזמינו וייקנו רכבים לפניך, ואם לא תזמין ותקנה מייד, זמן ההמתנה לרכב שלך יילך ויתארך, מאוד. 

 

בסופו של דבר, כדי להימנע מזמן המתנה ארוך, לרכב הנחשק, תמיד אתה יכול להסתכל ב-"יד 2". יש שם מבחר ענק של טסלות, כאשר רובם נמכרות באלפי שקלים מעל המחירון של חדש אצל היבואן.

ובתור תשובה לשאלתך ,בזירה הזו תוכל [מן הסתם] לבצע נסיעת מבחן על הרכב. 

 

 

 

אני באמת לא מבין את פשר התגובות הלא ענייניות האלה לשאלה פשוטה, חוץ מאולי איזה נסיון לא מוצלח להגחיך את המותג

 

לשואל השאלה - כבר איזה זמן שאפשר להזמין נסיעת מבחן באתר או בתצוגה. הם יחזרו אליך וישאלו איזה רכב אתה רוצה, אני חושב שיש להם את כל שלושת הדגמים.

 

בנוסף, אין מה למהר. למרות הקשקשת הרבה ברשת העם מסרב להיבהל, וגם המשלוח הקרוב כולו כבר מכור. הזמנות של היום יסופקו (כנראה...) בפברואר, אני מאמין שייקח למשלוח הזה עוד חודש וחצי חודשיים להסגר.

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים טובים, 

 

מה בדיוק לא הבנתם מהתגובה שלי ?

האם רשמתי משהוא שלא קרה?

אז בשביל כאלה שלא טורחים לקרוא עד הסוף או לנסות להבין, או שהם לא חיים במציאות הנוכחית של שוק הרכבים, אני אחזור על עצמי שוב. [למרות שאני לא אוהב לעשות את זה אך הפעם אחרוג ממנהגי].

 

לא הוזמנו " על עיוור" ללא נסיעת מבחן אלפי רכבים כאלה?

[הוזמנו ,ונוסעות]. 

בזמן שהוא יקבע עם יבואן לבצע נסיעת מבחן, יימכרו עוד אלפי רכבים כאלה?

[יימכרו].

האם בעקבות זה, זמן ההמתנה שלו לרכב החדש יתארך?

[כן].

קיימת אופצייה לנסיעת מבחן על רכב משומש בזירת ה-יד 2?

[קיימת].

 

עד עכשיו מצאתם טעות כל-שהיא, או רשמתי דבר לא נכון ? או משהו שלא כבר קרה?

אם כן ,מתנצל על כך,

הבחור שאל על נסיעת מבחן לפני כמה ימים. מישהו מכם ["עם ניסיון עשיר בתחום הטסלה"], טרח בכלל לענות לו? 

רק אחרי התגובה שלי התעוררתם? 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yossiaviel כתב:

אנשים טובים, 

 

מה בדיוק לא הבנתם מהתגובה שלי ?

האם רשמתי משהוא שלא קרה?

אז בשביל כאלה שלא טורחים לקרוא עד הסוף או לנסות להבין, או שהם לא חיים במציאות הנוכחית של שוק הרכבים, אני אחזור על עצמי שוב. [למרות שאני לא אוהב לעשות את זה אך הפעם אחרוג ממנהגי].

 

לא הוזמנו " על עיוור" ללא נסיעת מבחן אלפי רכבים כאלה?

[הוזמנו ,ונוסעות]. 

בזמן שהוא יקבע עם יבואן לבצע נסיעת מבחן, יימכרו עוד אלפי רכבים כאלה?

[יימכרו].

האם בעקבות זה, זמן ההמתנה שלו לרכב החדש יתארך?

[כן].

קיימת אופצייה לנסיעת מבחן על רכב משומש בזירת ה-יד 2?

[קיימת].

 

עד עכשיו מצאתם טעות כל-שהיא, או רשמתי דבר לא נכון ? או משהו שלא כבר קרה?

אם כן ,מתנצל על כך,

הבחור שאל על נסיעת מבחן לפני כמה ימים. מישהו מכם ["עם ניסיון עשיר בתחום הטסלה"], טרח בכלל לענות לו? 

רק אחרי התגובה שלי התעוררתם? 

 

 

 

ענו לו אחרי חצי שעה שהוא שאל - שבכל הדגמים של מודל 3 ניתן לעשות נסיעת מבחן. מה הקשר ליד 2? 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, OF כתב:

 

אני באמת לא מבין את פשר התגובות הלא ענייניות האלה לשאלה פשוטה, חוץ מאולי איזה נסיון לא מוצלח להגחיך את המותג

 

לשואל השאלה - כבר איזה זמן שאפשר להזמין נסיעת מבחן באתר או בתצוגה. הם יחזרו אליך וישאלו איזה רכב אתה רוצה, אני חושב שיש להם את כל שלושת הדגמים.

 

בנוסף, אין מה למהר. למרות הקשקשת הרבה ברשת העם מסרב להיבהל, וגם המשלוח הקרוב כולו כבר מכור. הזמנות של היום יסופקו (כנראה...) בפברואר, אני מאמין שייקח למשלוח הזה עוד חודש וחצי חודשיים להסגר.

יש לי הרגשה שלא הבנת את מה שאתה רואה כהגחכה. בדיוק להיפך. אם לא הייתי יודע שאין לטסלה מדיניות של יח"צ ושיווק מהזן המקובל, הייתה משוכנע שיש לנו כאן ענין דווקא בשיווק אגרסיבי, כזה שמכניס לפניקה את המתלבט, אם לא תזמין עכשיו לא יהיה. והאמת היא שלגוף הענין הפוסט המדובר הגיוני להפליא, טסלה מוכרת כאן מאוד יפה, נכון לעכשיו כל משלוח קרוב מכור עד לגרגר האחרון. סיכון של 500 ש"ח ובאופן הזה גם שמירת מחיר ( והיצרן הזה לא מתבייש להעלות מחיר כידוע בלי להודיע מראש ) וגם תיקוף של תור, נראה לי שווה. בין לבין אפשר לעשות נסיעת מבחן ואז אם לא בא לך, הלכו ה500, כולו ארוחה בינונית במסעדה בינונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

יש לי הרגשה שלא הבנת את מה שאתה רואה כהגחכה. בדיוק להיפך. 

 

נסיון להגחכה, או לפחות להראות את תהליך הרכישה וההחלטה כמשהו לא סביר ואת כמות הרכבים ביד 2 כמשהו חריג. ולא, אני באמת לא חושב שטסלה מנסים לייצר לחץ על השוק, הם מביאים משלוחים יפים בהתחשב במצב, זמן המתנה ממוצע של חודשיים - שלושה הוא לא חריג היום ואם היו יכולים אני מאמין שהיו מביאים יותר.

 

לגבי הטענה הנפוצה (כולל בעיתונות) על נוכחות אינטנסיבית של טסלה ביד 2 שבאה, לדעתי, לבסס  איזו תדמית של חוסר שביעות רצון של לקוחות. אז עשיתי תחקיר קטן ופשוט בדקתי מה קורה היום ביד 2:

טסלה: 81 מודעות משנתון 2021. מספר מסירות עד ספטמבר: 4047 . זה 2%

אאודי: 64 מודעות משנתון 2021. מספר מסירות עד ספטמבר: 3624. זה 1.8%

ב.מ.וו: 166 מודעות משנתון 2021. מספר מסירות עד ספטמבר: 3200. זה 5.2%

 

יכול להיות שבב.מ.וו יש יבוא מקביל משמעותי שלא יודע אם נספר בפרסומים (אבל לא נראה לי שרוב היבוא הוא לא ע"י היבואן). בכל מקרה קשה לטעון שטסלה חריגה, היא משמעותית עדיפה בהבט הזה על BMW ודומה לאאודי..  למה הרבה( 2%) מרוכשי רכב בוחרים למכור אותו בשנה הראשונה, זו שאלה ששווה תחקיר.

אבל לשאול בפרסום למה הרבה טסלות נמצאות ביד 2 בלי לתת את התמונה המלאה, זה לדעתי קצת הנדסת תודעה 

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות תדייק. כמה מרוכשים פרטיים וכמה רכבי אפס ק"מ או תצוגה?  ב.מ.וו רק 24 מוכרים פרטיים, 99% מהשאר זה סוחרים עם רכבי אפס ק"מ או ייבוא אישי ורכבי תצוגה/הדגמה של היבואן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...