Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

מישהו למעלה בירושלים סימן את 2021 כשנה האחרונה שבה עוד אפשר להשתולל עם יבוא טסלות ושאר חשמליות, בהנחה שלפחות החודשיים האחרונים של השנה יסגרו את הפינה ויאזנו את ההכנסות ביחס לאשתקד.  

 

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/h1mtmlnnk

 

תומר הדר מקלקל לי את החגיגה עם הכותרת חשמלית ושמה תשוקת רשות המסים😐

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

בלי קשר, נראה לי בסוף טסלה יהיה הרכב החדש היחיד שלא יהיה צריך לחכות לקבל אותו.

בינתיים בארה"ב מודל 3 SR+ להזמנות חדשות - מסירות באמצע שנה הבא ומחיר עלה באלפיים דולר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא הייתי בונה על מה שיש לבן אדם הזה להגיד ומיסים זה לא משהו שנקבע מהיום למחר. לא תהיה שום התייקרות שקשורה למיסים ב 2022 לרכב חשמלי. אבל, לפי דעתי אם יבואני הרכב יצליחו במהלך 2022 להביא את ה mg zs , id.3 , ואפילו אולי את הליף עם הסוללות הגדולות, כולן עם טווחים גדולים מ 400 wltp, במחירים נורמליים , שמקבילים לחלופות הבנזין , ובכמויות מספקות,יש סיכוי שבסוף 2022 רשות המיסים תגמור את החגיגה של הרכבים החשמליים היקרים (טסלה, אניאק, איוניק 5), ותגביל את ההטבות לרכבים כאלה. סקודה כנראה בכל מקרה חסרת מלאים גם ל 2022, ליונדאי וטסלה יש סבירות למלאים טובים יותר (בעיקר לאחר פתיחת המפעל בגרמניה) וסביר להניח שזה יהיה שירת הברבור של מכירות הרכבים הנ"ל בכמות הנוכחית.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי הרוב שרצו לקנות רכב חשמלי וגם הייתה להם אפשרות להתקין נקודת טעינה ביתית - כבר קנו,

ובשנה הבא המכירות יהיו נמוכות משנה זאת, אז לרשות המסים כבר לא יהיה בוער להעלות מסים.

הרכבים האלה בכל זאת מאוד יקרים בארץ, גם עם הטבת מס, ולא כל אחד שמתלהב - באמת יקנה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2021 בשעה 08:06, farkash7 כתב:

מה ימנע מטסלה לתמחר את הרכב שלה ב-$ ל״טסלה ישראל״ כדי להמשיך להציג מחיר תחרותי לא משנה מה?

 

זה פוטנציאלית קיים כבר היום - מה מונע מיבואן A ויצרן B לסכם ביניהם שיבואן A ישלם ליצרן B דולר עבור כל רכב, ויעביר "בדרך אחרת" עוד 15 אלף דולר על כל רכב?

ואז השווי למס יהיה 1 דולר כי המדינה לא תדע על ה-15 אלף דולר?

 

להבנתי יש חקירות פעילות (וגלויות) בתחום הזה.

 

עכשיו אם רשות המיסים גם ככה חושדת במצב שבו יבואן A ויצרן B לא קשורים אחד לשני למעט בהסכמים, תחשוב כמה חשדנות כשהיבואן הוא חברה בת (או חברה אחות) של היצרן?

 

בתאריך 8.10.2021 בשעה 23:14, Turbulence כתב:

גם המשאבות דלק משתמשות בחשמל לא? אז אם תהיה תקלה גם דלק לא יהיה אפשר לשאוב

 

להבנתי העמדות קיבלו חשמל, רק לא הוציאו אותו לרכבים.

 

בתאריך 9.10.2021 בשעה 08:36, gpro כתב:

אז תיאורטית גם יכול להיות  גינרטור לשעת חירום בעמדות טעינה חשמלית 😃

 

על מה עובד הגנרטור?

בתחנת דלק גנרטור שעובד על סולר/בנזין יש לו אספקה חופשית.

עמדת טעינה עם גנרטור סולר/בנזין צריכה גם מאגר חירום של סולר/בנזין.

 

לפני 16 שעות, eladts כתב:

 

מה שכן קיים מעשית זה סוללות גדולות בעמדות טעינה. הסוללות מאפשרות להסיט את הצריכה משעות העומס לשעות השפל, עוזרות למנוע עומסים רגעיים ונותנות גיבוי במקרה שרשת החשמל נופלת. למעשה, יש גם לטסלה סופרצ'רג'ר נייד, שזה נגרר שעליו סוללת ענק ומספר עמדות טעינה שניזונות ממנה.

TEsla-Mobile-Supercharger-e1575024891429

 

זה הרבה יותר הגיוני - לגבות חשמל בחשמל, ולא לגבות חשמל בדלק נוזלי.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר טסלה מודל 3 SR+ בסין $38,960

אפשר לנחש מהמס בישראל שטסלה מפרסמת  כולל מיסים בסך ‏21,939.42 ₪

שהיא משלמת מס קניה ומכס לפי המחיר הזה.

החישוב:

מחיר יצרן 126,620

מס קניה   13,095

מכס          8,863

 

לפי אותה נוסחה, אם מודל SR+ Y יובאה מסין($42,714) היא תעלה כ-240 אלף שקל.

ו LR אירופאית תעלה כ-290 אלף.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

יש לי שתי שאלות לחברים שבבעלותם טסלה

1- כיצד פותחים את מכסה תא המטען האחורי לבדיקה כאשר אתם במחסום בכניסה לחניון או בכל מקום אחר?

האם צריך ללחוץ על כפתור החניה ואז לפתוח  ואחר כך מחדש לכנס למצב נסיעה ?

2- בטסלה שלי הגדרתי את המראות להתקפל בכניסה לבית ולחניה וזה אכן עובד. הבעיה כשאני יוצא מהחניה ברוורס המראות נשארות מקופלות,  ואני צריך כל פעם ליישר אותם האם .זה לא אמור להיות כך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, nurusz כתב:

 

יש לי שתי שאלות לחברים שבבעלותם טסלה

1- כיצד פותחים את מכסה תא המטען האחורי לבדיקה כאשר אתם במחסום בכניסה לחניון או בכל מקום אחר?

האם צריך ללחוץ על כפתור החניה ואז לפתוח  ואחר כך מחדש לכנס למצב נסיעה ?

 

אני שם ב P, אז אפשר לפתוח באגאז' מהמסך, לסגור אותו מהמסך, לחזור ל drive ולהמשיך. השומר לא צריך לעשות כלום

 

לפני 16 דקות, nurusz כתב:

2- בטסלה שלי הגדרתי את המראות להתקפל בכניסה לבית ולחניה וזה אכן עובד. הבעיה כשאני יוצא מהחניה ברוורס המראות נשארות מקופלות,  ואני צריך כל פעם ליישר אותם האם .זה לא אמור להיות כך!

 

המראות אמורות להפתח כשפותחים את הדלת. במסך של המראות יש לרכב אופציה שנקראת auto tilt - זה מפנה את המראות למטה ברוורס ככה שרואים שטחים מתים סמוך לרכב. אני ביטלתי את זה, אולי זה מה שמפריע לך. אם המראות ממש מקופלות, בלי קשר לרוורס, זו תקלה

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, OF כתב:

 

אני שם ב P, אז אפשר לפתוח באגאז' מהמסך, לסגור אותו מהמסך, לחזור ל drive ולהמשיך. השומר לא צריך לעשות כלום

 

 

המראות אמורות להפתח כשפותחים את הדלת. במסך של המראות יש לרכב אופציה שנקראת auto tilt - זה מפנה את המראות למטה ברוורס ככה שרואים שטחים מתים סמוך לרכב. אני ביטלתי את זה, אולי זה מה שמפריע לך. אם המראות ממש מקופלות, בלי קשר לרוורס, זו תקלה

 

אצלי גם ה auto tilt מבוטל. המראת לא נפתחות לא בפתיחת הדלת ולא בנסיעה לאחור. אני צריך כל פעם לפני הרוורס לפתוח אותם מהמסך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

אם הגדרת קיפול לפי מיקום, המערכת עושה בדיוק מה שאתה מבקש ממנה. 

 

זה בסדר אם יש לך SUMMON , אבל נסיעה לאחור בלי מראות צד זה דבר קשה ביותר לכן ברירת המחדל צריכה להיות מראות פתוחות. בכל אופן אפשר להסתדר, זה לא כל כך קשה לפתוח את המראות לפני הרוורס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, nurusz כתב:

 

זה בסדר אם יש לך SUMMON , אבל נסיעה לאחור בלי מראות צד זה דבר קשה ביותר לכן ברירת המחדל צריכה להיות מראות פתוחות. בכל אופן אפשר להסתדר, זה לא כל כך קשה לפתוח את המראות לפני הרוורס

 

לא בטוח שאני מבין איך זה מקונפג אצלך.

אם סגרת מהמסך, זה ייפתח רק אם תפתח מהמסך או שתעבור איזו מהירות (יחסית גבוהה).

אם קבעת שיהיו סגורות לפי מיקום, הן ייסגרו במיקום וייפתחו רק כשתעזוב, בלי קשר לרוורס. זה מתאים לגראג'ים צרים, ואז אתה לא רוצה לפתוח ברוורס. (בקריאה חוזרת ככה כנראה אתה עובד)

אם קבעת autofold הן ייסגרו כשתתרחק וייפתחו כשתפתח את הדלת

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא מדוע אתה רוצה לקפל את המראות לפני הכניסה לחניה? אם אין צורך אז פשוט תקבע קיפול עם הנעילה וזהו. הרי טסלה לא יכולה לדעת אם אותו נהג שביקש קיפול לפי מיקום נכנס לחנייה עם החזית או ברוורס, מבחינת המערכת מי שביקש את הפעולה הזו רוצה את המראות מקופלות לא משנה כיוון הנסיעה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

השאלה היא מדוע אתה רוצה לקפל את המראות לפני הכניסה לחניה? אם אין צורך אז פשוט תקבע קיפול עם הנעילה וזהו. הרי טסלה לא יכולה לדעת אם אותו נהג שביקש קיפול לפי מיקום נכנס לחנייה עם החזית או ברוורס, מבחינת המערכת מי שביקש את הפעולה הזו רוצה את המראות מקופלות לא משנה כיוון הנסיעה. 

 

כדי לא לפגוע במראות הצדדיות קבעתי קיפול המראות לפי מיקום, לפני שאני נכנס לחנייה שיש לה פתח צר 245 ס"מ.האמת שאפשר להסתדר בלי הקיפול הזה.

לפי הבירור שלי כאן בפורום הזה ובמקומות אחרים כנראה אני צריך לבטל את זה ולקפל את המראות ידנית לפי הצורך ולפני שאני נכנס לחנייה. אכן אחרי הביטול  הן נפתחות אוטומטית. תודה לכל העוזרים, אתם גדולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2.45 זה אכן צר מאוד יחסית לרוחב הרכב עם מראות לא מקופלות. במקרה זה דווקא הייתי מעדיף להשאיר את הקיפול האוטומטי, ליום בו תשכח לעשות את זה וסתם תפגע במראות.  

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...