Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

OF

 

שלחתי בקשה לנסיעת מבחן בעצמי בבוקר, באתר בצורה מסודרת.

אחכה בסבלנות, שייתקשרו אליי כדי לקבע מועד. שבוע ימים.

רק בבקשה תרשה לי להיות [קצת] פסימי בקשר לזה. אני לו תולה הרבה תקוות שהשיחה תגיע בכלל. הסברתי בעבר ואסביר שוב.

 

הם, [היבואן], לא צריכים אנשים נודניקים, שיבלבלו להם את המוח, ולבזבז להם את הזמן היקר, בנסיעות מבחן כאלה ואחרות, עם שאלות בלי סוף על המסך, הטווח, הסוללה ועוד...

כי בזמן הזה, [ הנה, אני שוב חוזר על עצמי], הם ימלאו עוד ועוד הזמנות. ללא נסיעות,ו ללא נודניקים.

 

ובקשר לרכבים שקיימים ביד 2, ובכן, לדעתי, זה לו חוסר שביעות רצון, אלה נסיון התעשרות מהירה על חשבון ועל גבם, של אנשים תמימים.

לאור ה-עשרות אלפי שקלים שמבקשים שם מעל המחירון, וחלקם גם מעל העלות של רכב חדש, כ-90% מהם גילו שיטת רווח מצויינת, וניצול ציני של ציבור משועבד למותג.

כי חלקם הגדול של המוכרים הללו, לא מעניין להם את בי*ה[סליחה על הביטוי], השמאלית מאיכות הסביבה.

אפילו שוחחתי עם כמה מהם בטלפון, וגם שמעתי מהם "תחזיות שליליות" בדבר התייקרות משמעותית של הרכבים שלהם, וכמה כדאי לי להזדרז כדי לשים 10 או 12K מעל המחיר המבוקש בחברה. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 35 דקות, yossiaviel כתב:

 

ובקשר לרכבים שקיימים ביד 2, ובכן, לדעתי, זה לו חוסר שביעות רצון, אלה נסיון התעשרות מהירה על חשבון ועל גבם, של אנשים תמימים.

לאור ה-עשרות אלפי שקלים שמבקשים שם מעל המחירון, וחלקם גם מעל העלות של רכב חדש, כ-90% מהם גילו שיטת רווח מצויינת, וניצול ציני של ציבור משועבד למותג.

 

בזה אני מסכים, הנקודה שניסיתי להראות שזה לא יחודי לטסלה ויש יצרנים עם קהל לקוחות מספיק קשיח ואספקה/מחיר בעייתית (כמו BMW) שם התופעה אפילו יותר רווחת, רק שזה לא עושה כותרות. 

אני גם מסכים שזיהום אוויר זה שיקול משני, אם בכלל, של רוכשי טסלה, בטח סוחרים (ופה אני גם מעיד על עצמי...)  

 

לפני כשעה, ch2856 כתב:

לפחות תדייק. כמה מרוכשים פרטיים וכמה רכבי אפס ק"מ או תצוגה?  ב.מ.וו רק 24 מוכרים פרטיים, 99% מהשאר זה סוחרים עם רכבי אפס ק"מ או ייבוא אישי ורכבי תצוגה/הדגמה של היבואן. 

 

 

אני חושב שאני מדייק בהצגת התמונה הכללית והירידה לפרטים גורמת, כרגיל, לטשטוש של התמונה הזו. גם בטסלה יש רכבים למכירה שעוד על האונייה, ועם 0 ק"מ, ואנשים פרטיים שקנו 2 ו 3 רכבים כדי למכור, והמוני SR-ים שמשדרגים ל P אחרי 1000 ק"מ.

הנקודה היא שיש מודלים עם קהל שצמא ולחוץ ואפשר למכור לו יד 2 ולספר לו שזה בדיוק כמו יד 1. עושים את זה היום לטסלה, אבל גם להרבה אחרים

פולקסוואגן לדוגמא, עם מכירות כמו אאודי וסה"כ 10 מודעות ביד 2, אז על הלקוחות שלהם כנראה שיותר קשה לעשות סיבוב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, yossiaviel כתב:

ובקשר לרכבים שקיימים ביד 2, ובכן, לדעתי, זה לו חוסר שביעות רצון, אלה נסיון התעשרות מהירה על חשבון ועל גבם, של אנשים תמימים.

לאור ה-עשרות אלפי שקלים שמבקשים שם מעל המחירון, וחלקם גם מעל העלות של רכב חדש, כ-90% מהם גילו שיטת רווח מצויינת, וניצול ציני של ציבור משועבד למותג.

לגיטימי לחלוטין להרוויח כמה אלפים מהצד.

לפי דבריך כל קיוסק מנסה להגיע להתעשרות מהירה על גבם של ציבור המשועבד למותג קוקה קולה.

בשניהם אף אחד לא מכריח אותך לקנות

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח לגיטימי, נותנים לבנאדם שירות VIP, גם ביזבזו למענו חצי יום בשמש לאיסוף הרכב, גם נתנו לו שטיפה טובה וגם מציעים ללקוח לקחת את הרכב מעכשיו לעכשיו 🤣.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מצחיק 3

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה במוכרים חכמים שעושים סיבוב על קונים נלהבים, כל אחד מהם מרגיש שהוא עשה עיסקה טובה אחרת לא הייתה מתבצעת עיסקה, זאת כלכלה פשוטה.

 

אני באופן אישי חושב שהקונים הנ"ל הם אדיוטים גמורים וברגע שגלגלי רכב חדש נגעו בכביש והוסיפו יד לרכב, לא הייתי משלם על רכב כזה שקל אחד יותר ממחירון של רכב חדש פחות 15 אחוז ובטח לא משלם 30 אלף ₪ יותר ממחירון של רכב חדש 🤦‍♀️ אבל אני זה לא הם.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, tinoki כתב:

לגיטימי לחלוטין להרוויח כמה אלפים מהצד.

לפי דבריך כל קיוסק מנסה להגיע להתעשרות מהירה על גבם של ציבור המשועבד למותג קוקה קולה.

בשניהם אף אחד לא מכריח אותך לקנות

 

קוקה קולה? יש חוסר, או תקופת המתנה? 

אגב, אם אין לך מה לעשות, אף אחד גם לא מכריח אותך לרשום שטויות בפורום .

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, yossiaviel כתב:

 

קוקה קולה? יש חוסר, או תקופת המתנה? 

אגב, אם אין לך מה לעשות, אף אחד גם לא מכריח אותך לרשום שטויות בפורום .

 

אני קצת מתקשה להבין מה מפריע לך...

טסלה הביאה לפה עד עכשיו כמו שעון 1500-2000 רכבים כל רבעון. אף יצרן חשמלי אחר בכלל לא קרוב ליכולת ייצור הזו. כל ההכרזות האחרונות של רכבים חשמליים (יונדאי, אניאק ואחרות) הן קצת תיאורתיות כי אין רכבים מעבר לכמה מאות. תאריכי האספקה הראשונים שלהם מאוחרים יותר מהמשלוח הבא של טסלה ואני אאמין כשאראה...

ההמתנה הממוצעת לטסלה בערך חודשיים, זה לא חריג.

 

אז הבעיה פה היא בביקוש, שחריג גם בקנה מידה אירופאי,  טסלה לא מנסה לייצר פה מחסור.

 

זה שיש מספיק אנשים עם חוסר סבלנות ברמה שהם מוכנים לשלם על יד 2  יותר מחדש, זה בעיה (או שיקול) של האנשים האלו (ויש כאלו בכל העולם, לא רק פה). זה שיש סוחרים שקפצו על ההזדמנות ומנסים לענות על הביקוש זו לא הפתעה. גם פה טסלה מנסה להלחם בספסרות הזו ומגבילה את כמות הרכבים שאדם יכול להזמין.

 

בנוסף, טסלה לא מאפשרת החלפת בעלות עם 0 ק"מ וללא יד - ההזמנה מתבצעת עם שם, התשלום צריך להגיע מחשבון עם אותו שם, ורישום הרכב יכול להשתנות רק לבן משפחה קרוב. כל הסיפורים על מכירת "זכות" או רכב על האוניה, או בנמל זה או מאנשים שלא מכירים את העובדות או ממספרי סיפורים. תמיד יש העברה של יד 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://electrek.co/2021/10/22/tesla-autopilot-2-owners-need-camera-upgrade-before-full-self-driving-beta/

וואלה אז מה יש לנו?

לא future proof ולא נעליים.

לקודמים היה צריך לשדרג מחשב, עכשיו לחדשים יותר צריך לשדרג מצלמה. חשבתי שהרכב מוכן ל FSD.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, David32 כתב:

https://electrek.co/2021/10/22/tesla-autopilot-2-owners-need-camera-upgrade-before-full-self-driving-beta/

וואלה אז מה יש לנו?

לא future proof ולא נעליים.

לקודמים היה צריך לשדרג מחשב, עכשיו לחדשים יותר צריך לשדרג מצלמה. חשבתי שהרכב מוכן ל FSD.

 

מדובר על מכוניות שיוצרו בשנים 2016-2017 ולכן כלל לא רלוונטי למכוניות שנמכרו בישראל, שכולן עם HW3. חוץ מזה, למי ששילם על FSD וצריך עדכון חומרה טסלה מעדכנת את החומרה על חשבונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחת להתעלם מנקודת הביקורת היחידה שהבעתי.

לא דיברתי על ישראל, ולא על כסף.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת, זו האמא של ההתקטננויות. חוץ מזה שהretrofit הוא בחינם ודרוש לכמות מאוד מוגבלת של רכבים. כל הרכבים באים עם hw3 מ2019. לפני 2019 נמכרו יחסית מעט מכוניות ברחבי העולם. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, David32 כתב:

https://electrek.co/2021/10/22/tesla-autopilot-2-owners-need-camera-upgrade-before-full-self-driving-beta/

וואלה אז מה יש לנו?

לא future proof ולא נעליים.

לקודמים היה צריך לשדרג מחשב, עכשיו לחדשים יותר צריך לשדרג מצלמה. חשבתי שהרכב מוכן ל FSD.

 

אין דבר כזה future proof ולא יודע אם מישהו התחייב לזה.

עם קצב ההתקדמות הרגיל של חומרה, קשה לראות איך החומרה לא מגבילה את התוכנה בטווח של 4-5 שנים. אפל ממש טובה בזה ברמה של מערכת ההפעלה, אבל ברמה של פיצ'רים יש הרבה דברים שלא נתמכים במודלים ישנים.   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=39207550

אני לא יודע אם הכתבה הזו משקפת את האמת, או שכלכליסט בהתאם לאג'נדה שלהם, מחפשים איפה שרק ניתן להשמיץ..

פעם הסתובבה אגדה שמאסק הצהיר שיתן רכב במתנה לכל מי שיצליח לפרוץ למחשבים של טסלה, מעניין מה עם זה.

מה יקרה ביום שהאקרים ישתלטו על רכבים בכביש?

האם יש אפשרות להגביל את הרכבים כך, שגם במקרה של פריצה למחשב יהיה אפשרי רק להשיג מידע. אך לא לגרום לרכב לבצע שום פעולה נהיגה אקטיבית, שלא מגיעה בהוראה מהנהג או מהחיישנים של הרכב עצמו?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...