Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אני בטוח גם שבשנת 2000 רוב האנשים לא חשבו ש- MCI תקרוס. זאת הייתה חברת טלפוניה ששלטה בחלק גדול מאוד מהשוק האמריקאי.
אני לא אומר שטסלה תקרוס. אני אומר שאי אפשר לדעת בוודאות.

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 16 שעות, Gopher כתב:

הסיבה הכי טובה למה יש עליה כל כך גדולה ברכישת רכבים חשמליים בארץ:

זינוק של יותר מ-20% בשנה: מחיר הדלק עולה הלילה ל-6.62 שקלים לליטר

 

 

מחירי הדלק בישראל הם מהיקרים בעולם,

ישראל מקום 8 בעולם במחירי הדלק. 

מקדימות את ישראל , שוודיה, הולנד, פינלד, דנמרק, נורבגיה, הונג קונג.

לכל המדינות האלו יש פתרונות תחבורה ציבורית טובים יותר מישראל, או שיש להם אחוז ניכר של רכבים חשמליים.

אצלנו זה רק סחיטת מיסים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ch2856 כתב:

טסלה לא תקרוס כי אין סיבה כזו, לפחות לא בעתיד הקרוב. זו חברה עם מוצר מצליח שמתקרבת למכירות של מיליון רכבים בשנה. היא חברת תוכנה בנוסף המחזיקה במערכת המאפשרת לה שליטה מרחוק על כל הרכבים שלה והיא גם מפתחת טכנולוגיה אוטונומית שזה מוצר שיהיה נדרש מאוד בעתיד. 

לא תקרוס, אבל תצטמצם משמעותית כשתיכנס עוד ועוד תחרות לשוק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני- אם טסלה תצליח לשווק את יכולות הFSD ליצרנים אחרים תמורת תשלום אז ההכנסות שלה יעלו מאוד(וגם היכולות כי יש יותר DATA) כי זה רווח נקי בלי התעסקות של ייצור רכבים.

  • רעיון טוב! 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, motior כתב:

אני בטוח גם שבשנת 2000 רוב האנשים לא חשבו ש- MCI תקרוס. זאת הייתה חברת טלפוניה ששלטה בחלק גדול מאוד מהשוק האמריקאי.
אני לא אומר שטסלה תקרוס. אני אומר שאי אפשר לדעת בוודאות.

MCI קרסה בגלל התנהלות חשבונאית.

כמובן שזה יכול לקרות לכל חברה, גם לטסלה, אבל לא על זה מדובר. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

לא תקרוס, אבל תצטמצם משמעותית כשתיכנס עוד ועוד תחרות לשוק.

 

למה שתקרוס? 

לא תמיד אנשים זוכרים, אבל ערך של מניה משקף את סה"כ ערך החברה העתידי, כפי שהשוק מתמחר אותו כרגע.

מכפיל הרווח של טסלה כרגע הוא 350 והיה יותר מ 1000 בתחילת השנה. אלו מכפילים גבוהים מאד. מכפיל הרווח של טויטה למשל הוא בסביבות 10.

הרווחים של טסלה עולים מאד מהר (רבעון אחרון היה 1.6B$), והמכפיל יורד למרות שהשווי עולה. עדיין השוק מתמחר אותה כחברת צמיחה חזקה וצופה להכפלה פי 35 של הרווח השנתי עד שתגיע ליציבות. 

טויוטה או חברות דומות מתומחרות הרבה יותר סולידי כי אין ציפייה שיצליחו להגדיל דרמטית את הרווח. הן לא חברות צמיחה.

מה יהיה בעתיד אי אפשר לדעת, אבל חוכמת ההמונים + הפסיכולוגיה של המשקיעים נוטה כרגע לזה שהיצרניות המסורתיות לא יצליחו לסגור את הפער והמעבר שלהם לחשמל ישאיר אותם די במקום.

זו לא הנחה בלתי סבירה - כמעט בכל שינוי מסוג Disruption באיזשהו תחום, החברות המסורתיות לא מצליחות להתמודד ומי שלוקח את הקופה, וגם מגדיל אותה בד"כ זה השחקן החדש. נוקיה ואפל זה דוגמא מוכרת, גם יאהו וגוגל למי שמספיק מבוגר לזכור. יש עוד הרבה דוגמאות.

 

השאלה האמיתית שצריכה להשאל היא האם יש פה באמת Disruption? זה שאלה שקשה להשיב עליה בזמן השינוי עצמו. נוקיה בזמנו תפסה את האייפון כטלפון עם מסך מגע קצת יותר מתקדם, ויאהו הסתכלה על גוגל כמנוע חיפוש יותר מהיר. בזמן אמת לא הם ולא אחרים הבינו את עומק השינוי

 

אז אם רכב חשמלי זה פשוט רכב עם מנוע חשמלי, וכמו שיש בנזין, ודיזל אז יש גם חשמל, היצרניות המסורתיות יוכלו כנראה לסגור את הפער, וטסלה תחטוף, כי אין סיבה שחברת רכב תסחר בכזה שווי. 

אם רכב חשמלי זה חיה חדשה שנותנת חוויה חדשה, ואפשרויות חדשות, כמו שטסלה כל כך מנסה לעשות (ולדעתי די בהצלחה) וכל מה שיש במשותף עם רכב בנזין זה שלשניהם יש ארבעה גלגלים, סביר שרוב היצרניות המסורתיות ימחקו, בסופו של תהליך וסטלה תיקח את הקופה

ימים יגידו, השוק מהמר ומתמחר כרגע את התרחיש השני. 

 

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה החלה לבחון את פתיחת תחנות הטעינה ליצרנים אחרים:

image.thumb.png.7f3ec6632012604bf6ecd11a7581be66.png

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@nurusz דווקא ניתן לראות באתר, 

Model 3 6.1 שנ'
Model 3 Long Range 4.4 שנ'

Model 3 Performance

3.3 שנ'* 

 

אם אני לא טועה, הם ביטלו את הטסלה SR 

יש טסלה 3 , שעכשיו מאיצה ל100 ב6.1 שניות, 

0.90 מילי שניות פחות מהדגם הקודם. 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, nurusz כתב:

טסלה מחקה את ה + ממודל 3, הורידה את המהירות מ 0 ל 100 והעלתה את הטווח  ל491 ק"מ ?!

 

 

כן, נראה שטסלה בייצור של רבעון 4 הכניסה כמה שינויים די משמעותיים:

 

  1. הגדלת הטווח הרשמי של ה LR מ 580 ק"מ ל 614 ק"מ באמצעות הגדלת הסוללה ל 82KHW (היו באירופה רכבים כאלה כבר ברבעון 2 אבל כרגע השינוי גורף)
  2. הגדלה יפה של הטווח הרשמי של ה SR+ (שכרגע קוראים לו פשוט מודל 3) מ 448 ק"מ ל 491 ק"מ  (הסוללה עדיין LFP וגדלה מ 55 ל 60KWH )
  3. שינוי המנוע ב SR+, (החלשה, בסביבות 10%) מה שמאריך את זמן ה 0-100 מ 5.6 ל 6.1 שניות 

השינוי של ה LR תופס כבר במשלוח הקרוב. לגבי ה SR+ עוד לא ברור, מתגובות של טסלה נראה שיש אפשרות שיגיע עם הסוללה הגדולה וללא שינוי המנוע. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, OF כתב:

 

  1. שינוי המנוע ב SR+, (החלשה, בסביבות 10%) מה שמאריך את זמן ה 0-100 מ 5.6 ל 6.1 שניות 

אישית מעדיף מנוע יותר חזק על תוספת קלה לטווח

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסם אתמול בכלכליסט. ראיתי את זה בעוד עיתון.

 

אלון מאסק מכחיש את עסקת הענק: "לא חתמנו על חוזה עם הרץ"

מייסד טסלה צייץ היום בטוויטר ועדכן שהעסקה מול חברת השכרת הרכב כלל אינה סגורה, "החוזה עדיין לא נחתם". מאקס הוסיף כי טסלה מתמודדת עם ביקושי יתר, ולכן יימכרו מכוניות להרץ רק אם אספקת מכוניות ללקוחות פרטיים לא תיפגע.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rypq7sr8t

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...