Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

נכון, אבל מצד שני סולר עדיין חסכוני יותר ברוב המקרים. אולי עם החשמל זה יהיה דומה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הבנתי את ניסוח השאלה, אבל מניח ששאלתך נוגעת לשעון חורף והאם נדרש להדליק בכל פעם אורות בטסלה דרך המסך "ידנית"?

1. התשובה היא כן. נדרש להדליק כל פעם ידנית.

2. אם זה ממש מציק לך, ישנו מדריך פשוט איך לגרום לרכב להדליק תמיד תאורה ע"י כיסוי חיישן בשמשה. פשוט גוזרים איזולירבנד שחור בצורת עיגול 2 שכבות (כדי שלא תהיה חדירת אור) ומדביקים בצד החיצוני של השמשה על החיישן אור.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI
  • רעיון טוב! 1

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Opel Astra GSI כתב:

לא הבנתי את ניסוח השאלה, אבל מניח ששאלתך נוגעת לשעון חורף והאם נדרש להדליק בכל פעם אורות בטסלה דרך המסך "ידנית"?

1. התשובה היא כן. נדרש להדליק כל פעם ידנית.

2. אם זה ממש מציק לך, ישנו מדריך פשוט איך לגרום לרכב להדליק תמיד תאורה ע"י כיסוי חיישן בשמשה. פשוט גוזרים איזולירבנד שחור בצורת עיגול 2 שכבות (כדי שלא תהיה חדירת אור) ומדביקים בצד החיצוני של השמשה על החיישן אור.

 

 

 

 

תודה רבה

הבנת אותי טוב, אכן זה מציק במיוחד כשנוסעים בתוך העיר וחונים מספר פעמים ובכל פעם צריך לזכור להדליק את האורות.

אני אחפס את המדריך הזה :)

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Johnik כתב:

פנסי DLR כבר לא מספיק? 

DRL - Daytime Running Lamp

לא יודע אם זה קיים בטסלה 

במדריך מופיע

 

Note
Any exterior lights (for example, daytime running lights) that are required to remain on in your market region will turn on as appropriate when driving, when parked on specific types of roads, etc.

 

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, nurusz כתב:

DRL - Daytime Running Lamp

לא יודע אם זה קיים בטסלה 

במדריך מופיע

 

Note
Any exterior lights (for example, daytime running lights) that are required to remain on in your market region will turn on as appropriate when driving, when parked on specific types of roads, etc.

 

 

יש בטסלה DRL והם דולקים כל עוד הרכב נוסע אבל האורות האחוריים לא נדלקים יחד עם ה-DRL ולכן זה לא ממלא את דרישות החוק בישראל. אני מניח שבעדכון תוכנה ניתן יהיה להוסיף אפשרות להדליק את האורות האחוריים יחד עם ה-DRL, אם תביב דרישה לכך.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי עמדות טעינה

יש לי בית פרטי עם חניה צמודה, לוח החשמל בתוך הבית ולדעתי לא פשוט להשחיל כבל תלת פאזי עד לחניה בצורה אסתטית

במקרה הפילר של חברת החשמל צמוד לחניה הפרטית. האם ניתן למשוך ממנו עמדת טעינה מהמונה שלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חשמלאי מוסמך, אך לדעתי אם מבצעים הגנה כמו שצריך (מאמ"ת + פחת) ניתן לבצע פיצול אחרי מונה החשמל שלך.

עריכה אחרונה על ידי windsurfer
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Ameer.86 כתב:

שאלה לגבי עמדות טעינה

יש לי בית פרטי עם חניה צמודה, לוח החשמל בתוך הבית ולדעתי לא פשוט להשחיל כבל תלת פאזי עד לחניה בצורה אסתטית

במקרה הפילר של חברת החשמל צמוד לחניה הפרטית. האם ניתן למשוך ממנו עמדת טעינה מהמונה שלי?

אסור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה האם ייתכן שכדאי ולקבל עוד מונה/חיבור/וואטסואבר (על אותו חוזה מול חברת החשמל) והייעוד שלו עמדת טעינה?

ראיתי בפייסבוק שמישהו התחבר לחברת החשמל בעלות של 6 א' וקיבל "חיבור" ומונה רק לרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן אבל 6 אלף זה רק לקבלת אשיור מחברת חשמל. על זה יש לשלם לחשמלאי מורשה שיכין ארון חדש ותשתית לאישור שזה עוד כמה אלפים + עמדה + התקנה + דמי שימוש קבועים לשעון של חברת חשמל  בהתאם להספק = הרבה יותר כסף מלמשוך מהארון הנוכחי ולשים שליחיט של צבע. ועל כל זה יש התעסקות בירוקראטית מול חברת חשמל שאם חס וחלילה תמצא ריג'קטים זה יכול להפוך לתהליך מאוד ארוך.

הסיבה היחידה שכדאי לעשות את הפתרון שהצאת, זה, אם גם ככה תשתית החשמל בבית לא תספיק לטעינת רכב, במקום לשדרג אותה, אפשר להתקין שעון נוסף פחות או יותר באותם עלויות ואותה בירוקרטיה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, nurusz כתב:

תראו מה אנשים עושים עם הטסלה שלהם

 

ואחרי זה רצים לשגריר שישטפו להם את הרכב במסגרת האחריות.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...