Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, Uri-G כתב:

סיכוי סביר. בד"כ טסלה מקדימה כשהיא יכולה (והיא בן החברות הפחות נפגעות ממשבר השבבים). אבל, מהצד השני, יש הרבה שדחו רכבים מדצמבר לפבואר/מרץ כדי להרוויח שנה, כך שיש סיכוי שיהיה להם לחץ בפבואר/מרץ.

אם אני צריך רכב בהקדם. ויסלחו לי כאן אנשים שחושבים אחרת - אני לא מחפש ליקר את הרכב שגם ככה בעלות הרבה יותר גבוהה ממה שחשבתי להוציא על רכב. עדיף להזמין רכב (לבן) שרשום יוני ולקוות להקדמה או לשלם ״מס״ על צבע אחר ושיהיה רשום מרץ? צבע הרכב לא שיקול מבחינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 שעות, Uri-G כתב:

למיטב ידעתי ניתן להתקין את כל מידות הצמיגים הקיימות לטסלה 3 הרגילות גם על הפרפורמנס (כמובן עם האישורים הנדרשים). עד לפני כמה שנים ניתן היה להזמין בארה"ב  פרפורמנס עם ג'אנט 18.  אני לא יודע אבל מה המשמעויות של זה בכביש או מה זה אומר מבחינת שרידות צמיג כזה על הרכב. (טסלה שידרגה את הכוח של מודל 3 מלפני כמה שנים)

יש לך טסלה? תסתכל ברישיון הרכב ותעלה את מספר הוראת הרישום (מופיע בתחתית) אז נוכן לדעת בוודאות אם טסלה אכן רשמה את כל הגדלים האפשריים או רק גודל מסוים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Turbulence כתב:

אפשר תאורטית לשים צמיג עם חתך שמן יותר בפרפורמנס? בגלגלי ה20"

 

תיאורטית אפשר. מעשית הרכב לא יעבור טסט ככה ויותר חשוב, ברגע שמשנים את הקוטר הכולל של הגלגלים זה יוצר כל מיני בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eladts כתב:

 

תיאורטית אפשר. מעשית הרכב לא יעבור טסט ככה ויותר חשוב, ברגע שמשנים את הקוטר הכולל של הגלגלים זה יוצר כל מיני בעיות.

באסה, ממש אהבתי איך שהגלגלי UBERTURBINE נראים. אבל הדופן של הצמיג כל כך דק שכל בור קטן יכול לגרום לך נזק של אלפי שקלים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, galbh כתב:

מה אורך החיים פחות או יותר של הצמיגי 18״ ?

שאלה שמאוד קשה לענות עליה. זה תלוי בסגנון הנהיגה, הקפדה על לחץ אוויר, מידת החשיפה לשמש ועוד. זה יכול להיות 60,000 ק"מ אך באותה מידה גם 30,000 ק"מ, ההבדל יכול להיות מכך שהראשון עשה את זה בשנה אחת ואז ההשפעה של קרינת השמש הייתה פחותה והכל זה רק שחיקה רגילה של צמיג והשני בשלוש שנים ואז החשיפה לשמש עושה את שלה. ובכלל, עם המשקל והמומנט הגבוה מאוד שיש לדגמי טסלה, אפשר בקלות לגמור צמיגים גם ב-10,000 ק"מ ואף פחות מכך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתשובה שלך נשמע שהבלאי לא שונה מרכב בנזין. שאלתי כי ראיתי באתר של טסלה שממליצים להחליף צמיגים כל 10,000 ק״מ ואפשר להסיק מזה שהצמיגים נשחקים די מהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, galbh כתב:

התשובה שלך נשמע שהבלאי לא שונה מרכב בנזין

למה שיהיה שונה?

הצמיג לא יודע אם יש מעליו מיכל דלק או סוללה. הוא רק יודע כמה משקל וכמה מומנט מופעל עליו.

אם תנהג רגיל, הצמיגים ישרדו כמו ברכב בנזין. אם תלחץ כאילו אין מחר, ישרדו כמו ברכב בנזין חזק שלוחצים אותו, כלומר הרבה פחות.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Igalz כתב:

למה שיהיה שונה?

שאלתי בעיקר בגלל משקל. אולי גם בגלל שהצמיגים ״ספורטיביים״ מה שלא רלוונטי לרוב האנשים ברכבים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, galbh כתב:

מהתשובה שלך נשמע שהבלאי לא שונה מרכב בנזין. שאלתי כי ראיתי באתר של טסלה שממליצים להחליף צמיגים כל 10,000 ק״מ ואפשר להסיק מזה שהצמיגים נשחקים די מהר.

 

אם אני לא טועה,

הם ממליצים לעשות רוטציה בין הצמיגים, לקבלת שחיקה אחידה.

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת צמיגים, איזון ויישור גלגלים
Tesla ממליצה להחליף את הצמיגים כל 10,000 ק"מ או אם עומק החריצים הוא 1.5 מ"מ ומעלה, המוקדם מביניהם. נהיגה אגרסיבית עלולה להוביל לבלאי צמיגים בטרם עת וייתכן צורך בשירות החלפת צמיגים לעתים תכופות יותר. גלגלים לא מאוזנים ולא מיושרים משפיעים על הנהיגה, חיי הצמיג ורכיבי ההגה. לקבלת פרטים נוספים, עיינו במדריך למשתמש של יצרן הצמיגים ותיעוד האחריות.

 

https://www.tesla.com/he_IL/support/car-maintenance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@galbh

נראה שזה לא תורגם נכון באתר בעברית,  

זה מה שכתוב באתר טסלה האמריקאי/ טסלה UK 

https://www.tesla.com/support/car-maintenance#tire-rotation

ציטוט

Tire Rotation, Balance and Wheel Alignment
Tesla recommends rotating your tires every 6,250 miles or if tread depth difference is 2/32 in or greater, whichever comes first. Aggressive driving can lead to premature tire wear and may require more frequent tire service. Unbalanced and misaligned wheels affect handling, tire life and steering components. Refer to tire manufacturer's owner manuals and warranty documentation for additional details.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי זה נראה בעיית תרגום.

אין הגיון להחליף צמיגים אם עומק החריץ הוא 1.5 מ"מ ומעלה... הרי שהצמיג חדש הוא מעל 1.5 מ"מ עומק....🙃

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...