Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שנאמר... הכלבים נובחים והשיירה עוברת 😉 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כרגיל האמת בתחום האפור. טסלה מודל 3 זה אחלה אוטו לאנשים מסויימים. זה גאדג'ט שנותן ביצועים ומליון תכונות אחרות שאין לאף רכב במחיר שלו, מוביל בנוחות יחסית 4 אנשים וגם מאפשר לך לטעון אותו בבית כאילו מדובר במכונת גילוח. יש גם את עניין הזיהום למרות שבתכלס זה לא באמת מעניין. אולי הנסיעה בו לא מזהמת אבל אתה לא יודע כמה הרעילו את הסביבה כדי למכור לך את הרכב.

בכל אופן הנתונים מדברים. אנשים קונים, אנשים מרוצים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, SlowRide כתב:

כרגיל האמת בתחום האפור. טסלה מודל 3 זה אחלה אוטו לאנשים מסויימים. זה גאדג'ט שנותן ביצועים ומליון תכונות אחרות שאין לאף רכב במחיר שלו, מוביל בנוחות יחסית 4 אנשים וגם מאפשר לך לטעון אותו בבית כאילו מדובר במכונת גילוח. יש גם את עניין הזיהום למרות שבתכלס זה לא באמת מעניין. אולי הנסיעה בו לא מזהמת אבל אתה לא יודע כמה הרעילו את הסביבה כדי למכור לך את הרכב.

בכל אופן הנתונים מדברים. אנשים קונים, אנשים מרוצים.

תוסיף לזה את החוסר ביבואן שעושק אותך בדרך ואת החוסר בטיפולים תקופתיים. יופי של גישת ״נגד השיטה״ שעובדת בישראל עשרות שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הבסיס של מודל 3 התייקר ב-20,000 שקל, איזה דגם אחר התייקר לאחרונה בסכום כזה? על מערכת מולטימדיה שקורסת כל שני וחמישי ומשאירה את הנהג ללא לוח מחוונים וללא יכולת לתפעל חלק ממערכות הרכב הנחוצות בזמן נהיגה (רק על זה צריך להעיף את הרכב מהכביש), על חלקים שאין במלאי עד היום ורכבים שמבלים ימים שלמים במוסך? אתה מה שנקרא אידיוט שימושי ולעולם לא תבין או תודה שאתה כזה. 

  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, galbh כתב:

תוסיף לזה את החוסר ביבואן שעושק אותך בדרך ואת החוסר בטיפולים תקופתיים. יופי של גישת ״נגד השיטה״ שעובדת בישראל עשרות שנים.

זה משהו שאני בהחלט מסוגל להזדהות איתו,וכל מי שחוצה את רוביקון,במקום להתבכיין שאין ברירה,רק לבלוע את הצפרדע בדמות "רצון טוב" ולהיות שבוי בשיטה הקיימת של יבואנים, אשכרה עושים מעשה כדי לדפוק את השיטה שרצה לדפוק אותו מהתחלה !!

זאת הסיבה שאני בחרתי ב-2019 PHEV,ורכב הבאה לעולם לא יהיה ICE נקי,או משולב או BEV,השיקול היחידי יהיה איך לברוח מכל מני גזירות,איכות הסביבה מעניין את ה*** אם הממשלה לא עושה שום דבר בתחום,למה לי.
מותג לא מעניין אותי,רק חישוב TCO ישכנע אותי (או משבר גיל 50 שארצה לפנק את עצמי יתר המידע) רק "מתקפת הסינית" מחוץ לתחום אצלי,ויש לי הרגשה שהאסייתים האחרים יביאו את המהפכה האמיתית במחיר מעולה לפה.

ואין עוררין,לזכות טסלה,02.2021 תירשם בהיסטוריה של ישראל "היצרן שהביאו את מהפכת של רכבים EV לישראל,אחרי שהיתר יבואני פח,שנים קשקשו שאין קהל יעד,אין תשתית,מי יקנה רכבים כאלו (בטח דגמים נחותים במחירים הזויים),כאשר מביאים מוצר בתמחור אגרסיבי שנותן VFM מטורף ומגשים הרבה חלומות מוטורים מבחינת ביצועים להרבה ילדים מגודלים,לא חסר פה קהל של "early adopters" נלהבים שמוכנים לקנות בלי לראות או לשבת ברכב שקונה.וגם המחיר החדירה הזול,לפי דעתי היה צד שיווקי גאוני,במקום לבזבז לפרסומות מיותרות או לשלם לכל מני דמויות הזוים אעלק אינפלואנסרים....תן את זה לעמך,תהפוך אותם לכת,הם כבר יפיצו את הבשורה :D

תראה איזה קבוצה מגובשת,משפחתית יש להם,מרגישים חלק מאיזה אירוע קוסמי,חוץ גופני....שולחים מתנה למוסך במקום המעסיק :rofl:

 

אבל  

את טסלה נשפוט עוד שנתיים/שלוש,שיתחילו להזדקן,ואז נראה איך השוק יתמודד עם הצרות האמיתיות של הרכב,כי זה רק עניין של הזמן,אז נכון טסלה יגרום להזיע לכמה יבואנים בארץ,אבל היא 

בעצמה "שטן" לא קטן,בסגנון אפל....בארץ עוד בשיכרון חושים,מרגישים אמריקה,שם מזמן הבינו את ה"דורסנות של תאגידים" סופר קולים,ולא סתם RIGHT TO REPAIR זה משהו שמשפטת בעקביות,ותהיו בטוחים גם בארץ התפתח התחום בסגנון הזה עם השנים,אני בטוח יהיה חלק מזה :cool:

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

מחיר הבסיס של מודל 3 התייקר ב-20,000 שקל, איזה דגם אחר התייקר לאחרונה בסכום כזה? על מערכת מולטימדיה שקורסת כל שני וחמישי ומשאירה את הנהג ללא לוח מחוונים וללא יכולת לתפעל חלק ממערכות הרכב הנחוצות בזמן נהיגה (רק על זה צריך להעיף את הרכב מהכביש), על חלקים שאין במלאי עד היום ורכבים שמבלים ימים שלמים במוסך? אתה מה שנקרא אידיוט שימושי ולעולם לא תבין או תודה שאתה כזה. 

כבעל טסלה אני מחובר בטלגרם לכ-6 קבוצות שונות של טסלה ולא ראיתי תקלה כזו אפילו פעם אחת. אשמח שתעדכן מהיכן המידע.

אין חלקים, אז אתה מקבל רכב חלופי טסלה ולא יונדאי אי 10. מה הבעיה? בדרכ גם נותנים דגם בכיר של lr או פרפורמנס.

  • אהבתי 2

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Opel Astra GSI כתב:

כבעל טסלה אני מחובר בטלגרם לכ-6 קבוצות שונות של טסלה ולא ראיתי תקלה כזו אפילו פעם אחת. אשמח שתעדכן מהיכן המידע.

אין חלקים, אז אתה מקבל רכב חלופי טסלה ולא יונדאי אי 10. מה הבעיה? בדרכ גם נותנים דגם בכיר של lr או פרפורמנס.

 

לגבי הלוח שעונים קראתי מכמה בפייסבוק, לא מכיר אישית.

לגבי חלפים, זמן המתנה לתיקון וכו - אתה לא מקבל שום טסלה חלופית. ויתרה מזאת, אם הרכב ממתין לתיקון בגלל חוסר בחלפים שגריר לוקחים ממך גם את החליפי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בדיוק עכשיו שרשור על סקודה שתחכה חודש לאיזה כרטיס לגיר שאין במלאי. 

כולם נבלות.. 

 

אני אחרי 2 רכבים שסיימו עם מנוע גמור ואני מקווה מאוד לא לחוות שוב את הבילוי במוסכים, שמנהל המוסך יקח אותי למשרד לספר שצריך להחליף מנוע, להתחנן לרצון טוב ושינסו לחנך אותי על קבלת ההחלטות שלי וכו.. מקווה שבטסלה יהיה יותר טוב. בעיקר כי אין יבואן שנעלב כי טיפלתי במוסך חיצוני שאשכרה מכיר את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתפלא מהאנשים כאן בפורום הזה  שרוב הזמן רוצים לשכנע את האחרים לא לרכוש רכבי טסלה ולשכנע את אלה שכבר רכשו  שעשו את טעות חייהם. תפסיקו את השטויות האלה ולפחות תגידו רכב חשמלי במקום להגיד טסלה. התחושה שלי שזו סתם קינאה עוורת ואני מקווה שאני טועה בגדול בקשר לתחושה הזאת.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, galbh כתב:

.. מקווה שבטסלה יהיה יותר טוב. בעיקר כי אין יבואן שנעלב כי טיפלתי במוסך חיצוני שאשכרה מכיר את הרכב.

קודם כל טסלה לא יכולים להעליב כי אף מוסך אחר (בינתיים) עוד לא בדיוק מבין ברכב הזה,האמת כרגע גם לא צריך כאשר יש אחריות.
שנית אתה מפעיל להם "רצון טוב" שאתה לא תגיע למוסך שלהם :rofl:

שמע להקים עשרות מרכזי שירות בפריסה ארצית,זה הרבה כסף,הרבה פיות להאכיל,לכן מבחינתם ישלחו לך איך להחליף פילטר מזגן לבד (שעוד מעט משרד התחבורה יכריז שזה פעולה לא חוקית,רק איש מוסמך ע"י איגוד המוסכים יהיה רשאי לבצע) ופעם בשנתיים רק תבוא לטיפול.
הם ירוויחו ממנוי חודשי של SW/יכולות שימכרו לך,וזה משהו אישי,לא חלק מהרכב,זאת אומרת אם תמכור עוד 6 שנים גם אחרייך טסלה תמשיך להרוויח פר רכב,מה שלא קורה אצל יצרנים אחרים עד עכשיו,הם גם זיהו את הפוטנציאל וכולם ילכו לכיוון הזה,וכמובן בחלקים הרציניים,כמו שהסבירו לך בסרטון בתגובה הקודמת שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמתי אחרי שנכוותי פעמיים ממנועים גמורים עם כל הפרצדורה מסביב מול מוסכים ויבואנים שיטת הדיירקט קסמה לי מאוד. (בלי קשר לחשמלי, כי כידוע יש עוד אפשרויות חוץ מטסלה).

אני עם טסלה שבוע ובנתיים מרוצה מאוד. בין השאר מהטווח - אחת הנקודות שמבדילה את הרכב הנ״ל מרוב האופציות החשמליות ״העממיות״ בשוק. 

את הויכוח בין 3-4 אפשרויות עם טווחים כאלה במחירים כאלה נשאיר למקום אחר.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ch2856 כתב:

מחיר הבסיס של מודל 3 התייקר ב-20,000 שקל, איזה דגם אחר התייקר לאחרונה בסכום כזה? על מערכת מולטימדיה שקורסת כל שני וחמישי ומשאירה את הנהג ללא לוח מחוונים וללא יכולת לתפעל חלק ממערכות הרכב הנחוצות בזמן נהיגה (רק על זה צריך להעיף את הרכב מהכביש), על חלקים שאין במלאי עד היום ורכבים שמבלים ימים שלמים במוסך? אתה מה שנקרא אידיוט שימושי ולעולם לא תבין או תודה שאתה כזה. 

המחיר לא התיקר ב 20000. המחיר הראשוני של טסלה ב 180,000 שח היה טעות חישוב מיסים של טסלה כשהגיעה לארץ ולמרות שבחוזה היה סעיף שמאפשר להם לדרוש את ההפרש מלקוחות, היא בחרה לספוג את הנזק. כך שהמחיר של טסלה התייקר ב 15000 שח. בהנתן שהוא מגלם בתוכו הגדלת סוללה ב 10% , זה נשמע הגיוני.

 

צא מנקודת הנחה, שקבוצות טסלה הם מקבוצות הרכב היותר פעילות בישראל וכוללות כמה קבוצות. אם הייתה בעיה סידרתית במסך תאמין לי שהדבר היה כבר ידוע. יותר הגיוני שמדובר על בעיה בודדת ומאוד ייתכן שמדובר על אחד מאלה ששיחקו עם מערכות החשמל באוטו לכל מיני שדרוגי שופוני למינהם מאלי אקספרס שעשו נזק.

 

על בעיית החלקים, זה ידוע. מדובר לחלקי מרכב לרכבים לאחר תאונות. טסלה מספקת רכב חליפי או תקציב של 350 שח יומי להשכרת רכב במידת הצורך. בעיית חלפים נפוצה גם בשאר החברות למיטב ידיעתי, נכון להיום, לא חושב שהם מתמודדות עם זה באופן יותר מוצלח.

 

באופן כללי, לטסלה יש בעיית שירות בארץ. אם הייתה מכיר אותי מהקבוצות הייתה יודע שאני הייתי מהיותר פעילים נגד טסלה בתחילת הדרך נגד השירות הזוועתי. נכון להיום ממה שאני רואה בקבוצות, השירות בהחלט השתפר ולא שונה בהרבה מיבואני הרכב המחורבנים שיש בארץ (צ'מפיון, קרסו, לובינסקי) ולא קרוב לשירות הטוב של דלק, יוניון ומאיר. אבל לפחות יש מגמת שיפור בניגוד ליבואנים עם שירות גרוע , שפשוט עומד במקום ולא מתקדם לשום מקום.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור,עד טסלה הלקוח בכלל היה חסום בקשר ישיר מול היצרן.

גם הרבה יצרנים היו שמחים לעבור לשיטה דיירקט,אבל זה יהיה תהליך ארוך,כבולים בהסכמים ארוכי טווח מול יבואנים ברוב המדינות,אחרי שהם בעצמם בהסכמים ארוכי טווח עם מוסכי רשת שנדרשו לעשות השקעות גדולות כדי להפוך ל"מרכזי שירות" והשקעה רצינית בציוד ייעודי,וכמובן ייקח להם זמן שהרכבים החדשים שלהם יהיה עם יכולת OTA מלא !!
אל תשכח,טסלה זה SW על 4 גלגלים.

שנה באה יהיו הרבה יותר מגוון של רכבים עם טווח מעבר ל"מתקפה סינית",אז לא חושב שאנשים יבחרו בטסלה בגלל זה.
בכל מקרה שיהיה לך הרבה "נחת" ותהנה מהרכב,וכל פעם אני אומר כל הכבוד לאנשים שמצליחים לעשות שינוי בראש ,ולעשות את המעבר לחשמלי,השיח בפורום לא משקף את הנכונות של עמך לזה עדיין,רובם תקועים בצדק או לא בצדק בהתנגדויות הרגילות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

אולי הנסיעה בו לא מזהמת אבל אתה לא יודע כמה הרעילו את הסביבה כדי למכור לך את הרכב

 

זה נכון, אתה לא יכול לדעת לפרטי פרטים.

עם זאת, קיימת רמה מסויימת של שקיפות שנותנת אינדיקציה טובה שהסביבה בראש מעייני היצרן.

ראשית, הג'יגה פאקטורי הוא 'נטו אפס אנרגייה'. כלומר מייצר את כמות האנרגיה שהוא צורך.

שנית, הבטריות ממוחזרות (זה הרכיב עם פוטנציאל הזיהום הכי גדול).

שלישית, ככל שהרכב נוסע יותר, כך הוא "חוסך" פליטת co2 יותר ביחס למה שהיה נפלט מרכב סטנדרטי. זה גם תלוי כמובן בתהליכי יצור החשמל במדינה ספציפית..

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...