Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, hwgeek כתב:

שאלה לחברים- תגידו, רק לי זה ממש צועק לעין וממש מכוער וניראה כמו PIMP MY RIDE להוסיף ככה מסכים מודבקים בצורה לא קשורה אצל היצרנים הוותיקים?

image.thumb.png.6f06a49dd9a7f6ccff47ab1d90f50e87.pngזה ם

 

אבל אבל אבל מסך מגע! לא בטיחותי! לא מרגישים את הלחיצה! 

אני חייב כפתורים 😭😢

 

איזו צביעות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, hwgeek כתב:

BMW שעבר הסבה לחשמלית:

זה כניראה מסביר את הפער העצום ביעילות לעומת הטסלה לפי המבחן שלהם ( גם שוקלת 400KG יותר):

2.3miles/kWh BMW

3.4mils/kWh TESLA Model 3

 

image.thumb.png.33ba68d56794f6027bd87a7160815782.png

400 קילו יותר? הם שכחו להוציא את המנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה שמסבים רכב קיים כמו סנדא, ברכב שתוכנן מאפס כחשמלי - מארז הסוללה משמש גם בחוזק מבני לעומת סתם משקל עודף ברכב מוסב, בטח יש עוד המון שטויות שמוסיפים למישקל ובטח סנדי מונרו היה מקבל התקף רק מלהיסתכל על הרכב חח.

חבל לבזבז כסף על פיתרונות ביניים כאלה - עדיף לחכות לרכבים חדשים באמת שבטח עוד כמה שנים יגיעו מהיצרנים הוותיקים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, hwgeek כתב:

ככה זה שמסבים רכב קיים כמו סנדא, ברכב שתוכנן מאפס כחשמלי - מארז הסוללה משמש גם בחוזק מבני לעומת סתם משקל עודף ברכב מוסב, בטח יש עוד המון שטויות שמוסיפים למישקל ובטח סנדי מונרו היה מקבל התקף רק מלהיסתכל על הרכב חח.

חבל לבזבז כסף על פיתרונות ביניים כאלה - עדיף לחכות לרכבים חדשים באמת שבטח עוד כמה שנים יגיעו מהיצרנים הוותיקים.

 

אני לא חושב שאלו שמסיבים רכבי ICE לחשמל באמת חושבים שהיצירות שלהם מתחרות בטסלה. זה בדיוק כמו שיפוץ של מכוניות קלאסיות - העבודה עצמה היא התחביב שלהם. יש כמובן גם אלו שמתקינים מערכת הנעה חשמלית במכוניות קלאסיות.
 

 

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחסור בשבבים ביכלל האט את המתחרות, עד שישלימו פערים הסינים כבר יאכלו את החלק שלהם בעוגה, החדירה לארה"ב כבר החלה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.1.2022 בשעה 17:29, hwgeek כתב:

שאלה לחברים- תגידו, רק לי זה ממש צועק לעין וממש מכוער וניראה כמו PIMP MY RIDE להוסיף ככה מסכים מודבקים בצורה לא קשורה אצל היצרנים הוותיקים?

 

image.thumb.png.6f06a49dd9a7f6ccff47ab1d90f50e87.pngזה ם

 

 

לדעתי המסכים המחוברים של iX/i4, ובקונספט דומה גם של מרצדס ושל איוניק 5, מוצלחים מאוד והם הפשרה הנכונה בין עתידנות לפרקטיקה. החצי השמאלי הוא לוח מחוונים מוקרן והחצי הימני מסך מגע לאינפוטיינמנט, מתחתיו כפתורים פיזיים לפעולות שנעשות תוך כדי נסיעה - בדיוק מה שאני רוצה ברכב הבא שלי.

יותר מזה: שיטת המסך-גדול-שולט-בהכל היא מבחינתי הדיל ברייקר היחיד בטסלה, כן עד כדי כך. בלתי נתפש בעיני להפעיל מגבים, לפתוח תא כפפות או לכוון יציאת אוויר דרך לחיצות על מסך. אולי זה הגיל... מי שאוהב את זה אני מאחל לו מכל הלב ליהנות עד הגג, אבל לדעתי הוא זה שבמיעוט ולא אני :-)

בתאריך 17.1.2022 בשעה 17:43, hwgeek כתב:

BMW שעבר הסבה לחשמלית:

זה כניראה מסביר את הפער העצום ביעילות לעומת הטסלה לפי המבחן שלהם ( גם שוקלת 400KG יותר):

2.3miles/kWh BMW

3.4mils/kWh TESLA Model 3

 

 

יאמר לזכות הטסלות שהן קלות משקל ויעילות אנרגטית, אי אפשר לקחת מהן את זה. זה נכון גם מול כלים שתוכננו מראש על פלטפורמה חשמלית ייעודית.

אבל... יש לזכור שגם חשמלית לא יעילה היא עדיין בליגה של החשמליות, הרחק מעל לליגה של מנועי הבעירה. או במספרים: אם מנוע טורבו בנזין חסכוני דורש היום 40-45 אגורות לק"מ, אז מנוע חשמלי סופר-יעיל עם מקדם גרר מדהים כמו של טסלה יסתפק ב-8 אג' לק"מ, בעוד שהחשמליים הבזבזניים ביותר יגיעו ל-11 אג' לק"מ. ההבדל באחוזים הוא גדול אבל הכסף לא ממש: 3,000 שקל לאורך 100,000 ק"מ. זה בכלל לא בסדרי הגודל של החיסכון של חשמל מול ICE, זה מה שרציתי להגיד.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Cadillac58 כתב:

מבחינתי הדיל ברייקר היחיד בטסלה, כן עד כדי כך. בלתי נתפש בעיני להפעיל מגבים, לפתוח תא כפפות או לכוון יציאת אוויר דרך לחיצות על מסך. אולי זה הגיל... מי שאוהב את זה אני מאחל לו מכל הלב ליהנות עד הגג, אבל לדעתי הוא זה שבמיעוט ולא אני

 כל עוד אנגלית שגורה בלשונך, תמיד אפשר לתפעל בצורה קולית, ולפי ביקורות, בטסלה זה עובד יותר טוב מרכבים אחרים. אישית, לא ניסיתי ברכבים אחרים אבל בטסלה זה עובד מצויין.

לפני 17 דקות, Cadillac58 כתב:

אבל... יש לזכור שגם חשמלית לא יעילה היא עדיין בליגה של החשמליות, הרחק מעל לליגה של מנועי הבעירה. או במספרים: אם מנוע טורבו בנזין חסכוני דורש היום 40-45 אגורות לק"מ, אז מנוע חשמלי סופר-יעיל עם מקדם גרר מדהים כמו של טסלה יסתפק ב-8 אג' לק"מ, בעוד שהחשמליים הבזבזניים ביותר יגיעו ל-11 אג' לק"מ. ההבדל באחוזים הוא גדול אבל הכסף לא ממש: 3,000 שקל לאורך 100,000 ק"מ. זה בכלל לא בסדרי הגודל של החיסכון של חשמל מול ICE, זה מה שרציתי להגיד

כלכלית אכן ההבדלים לא גדולים, עיקר הבעיה ברכב בזבזני הוא לאנשים שעושים נסיעות ארוכות או צפופות, ואז זמני הטעינה יכולים להיות בעייתיים, למשתמשים רגילים זה לא אמור להיות שיקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טעם בדבריך.

 

ועדיין, ה-BMW i4 שירדו עליה פה מציגה בגרסת 40 (340 כ"ס) טווח של 590 ק"מ לפי WLTP ו-484 ק"מ לפי EPA המחמיר. מצוין לפי כל קנה מידה. נטענת ב-205kw. אם היא תעלה כמו מודל 3 LR, אני יודע באיזו מהשתיים אני הייתי בוחר. אבל היא תעלה כנראה סביב 400,000 ש"ח, בחזירות מקומית אופיינית. בחודש הקרוב נדע (ונתחיל את חישובי הייבוא האישי). 

ואגב יש לה דלת חמישית, שימושית ביותר.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רכב בנזין בסדר גודל של טסלה (משפחתית) ק"מ עולה הרבה יותר, בין 80 אג' לשקל, בנוסף רישוי שעולה בין 1500 ל2500 שקל תלוי קבוצת רישוי, טיפולים שעולים בין 1000 לקטן וצפונה וככל שנוסעים יותר החיסכון גדל.

 

 

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Opel Astra GSI כתב:

לדעתי רכב בנזין בסדר גודל של טסלה (משפחתית) ק"מ עולה הרבה יותר

 

אתייחס למשפט הזה. כבעל טסלה כשנה וגם יונדאי איוניק, יכול להגיד שאין כמעט הבדל במרחב פנים בין טסלה לבין איוניק. מבחינת מרווח ספסל אחורי לרוחב האיוניק אפילו עדיפה במקצת. 

לכן לקטגוריה הזאת כל משפחתית ממוצעת+ נכנסת, כגון איוניק, נירו, קורולה. אלה מכוניות שעלות קמ שם מסתכמת בכ 35 אג', אולי אפילו קצת פחות. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, galbh כתב:

איך חישובי כדאיות כלכלית מסתדרים עם רכבים של 300-400 אלף ש״ח וצפונה? 

 

הם לא מסתדרים. רכבים של 300-400 אלף ש"ח צריך לקנות ב... 200 אלף בשביל שיהיו כלכליים. בשביל זה קיים יבוא אישי.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Cadillac58 כתב:

יש טעם בדבריך.

 

ועדיין, ה-BMW i4 שירדו עליה פה מציגה בגרסת 40 (340 כ"ס) טווח של 590 ק"מ לפי WLTP ו-484 ק"מ לפי EPA המחמיר. מצוין לפי כל קנה מידה. נטענת ב-205kw. אם היא תעלה כמו מודל 3 LR, אני יודע באיזו מהשתיים אני הייתי בוחר. אבל היא תעלה כנראה סביב 400,000 ש"ח, בחזירות מקומית אופיינית. בחודש הקרוב נדע (ונתחיל את חישובי הייבוא האישי). 

ואגב יש לה דלת חמישית, שימושית ביותר.

לגבי דלת חמישית- גם בשבילי זה יתרון שקשה מאוד לוותר עליו, השימושיות של הרכב עולה מאוד, לא רואה עצמי רוכש רכב בלי דלת חמישית אי פעם(רציני).

אפילו בסופר מיני שלי הצלחתי להוביל ולחסוך הרבה כסף לי ולמישפחה שלי כי אפילו מכונת כביסה תיכנס אצלי חח, יש לזה המון שימושים וכאשר משלמים כל כך הרבה על רכבים- המינימום שאני רוצה שיהיה שימושי ככל האפשר.

אולי עד אז גם המודל Y יגיעה ויהיה לך תחרות מול הi4?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...