Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

ברור,עד טסלה הלקוח בכלל היה חסום בקשר ישיר מול היצרן.

גם הרבה יצרנים היו שמחים לעבור לשיטה דיירקט,אבל זה יהיה תהליך ארוך,כבולים בהסכמים ארוכי טווח מול יבואנים ברוב המדינות,אחרי שהם בעצמם בהסכמים ארוכי טווח עם מוסכי רשת שנדרשו לעשות השקעות גדולות כדי להפוך ל"מרכזי שירות" והשקעה רצינית בציוד ייעודי,וכמובן ייקח להם זמן שהרכבים החדשים שלהם יהיה עם יכולת OTA מלא !!
אל תשכח,טסלה זה SW על 4 גלגלים.

שנה באה יהיו הרבה יותר מגוון של רכבים עם טווח מעבר ל"מתקפה סינית",אז לא חושב שאנשים יבחרו בטסלה בגלל זה.
בכל מקרה שיהיה לך הרבה "נחת" ותהנה מהרכב,וכל פעם אני אומר כל הכבוד לאנשים שמצליחים לעשות שינוי בראש ,ולעשות את המעבר לחשמלי,השיח בפורום לא משקף את הנכונות של עמך לזה עדיין,רובם תקועים בצדק או לא בצדק בהתנגדויות הרגילות !

אין באמת סיבה הגיונית להמנע מרכב חשמלי, מדובר באופציה אמינה מאוד, זולה מאוד לאחזקה, מנתקת את הקשר הסימביוטי היקר והמתסכל שבין לקוח למוסך, מספקת חווית נסיעה שקטה ומהירה ביחס. בקיצור אין סיבה הגיונית שגם עושה שכל להתנגדות להנעה חשמלית. המכשלה היחידה ואי אפשר להתעלם ממנה, היא אפשרות הטעינה הביתית, כשזו אינה קיימת מדובר בכלי רכב שמאבד חלק נכבד מהרלבנטיות שלו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 58 דקות, רועי5 כתב:

מדובר באופציה אמינה מאוד, זולה מאוד לאחזקה, מנתקת את הקשר הסימביוטי היקר והמתסכל שבין לקוח למוסך....

אם אתה מדבר על כל השוק של רכבים חשמליים,אז בוא נסייג כמה נקודות,כי מה לעשות נכון לעכשיו טסלה שולטת בסגמנט,אבל זה רק כרגע,רוב הרוכשים הפוטנציאלים של EV,לא נמצאים בסגמנט מחירים של 200K+

- על אמינות במיוחד של "מתקפת הסינית" שבכלל יווצר מצב עוד כמה שנים בודדות,יהיו לך הרבה דגמים עם עשרות/מאות בודדות של רכבים,בוא נראה איזה מענה יקבלו עוד כמה שנים,ומה יהיה ערך שלהם בכלל,ומי בכלל יהיה מסוגל לתחזק אותם.

- חוץ מטסלה,ויבואנים חדשים במסגרת "מתקפת הסינית" שלא כדאי או לא יכולים להקים מרכזי שירות בפריסה ארצית,אין שום ניתוק קשר סימביוטי בין לקוח-יבואן,פעם עוד צחקנו "טיפול שמש" לרוב המכוניות ליסינג,עכשיו באמת לא מצחיק על מה לשלם 500 ש"ח כל 15K/שנה כאילו זה רכב ICE,ואם לא תעשה,בטוח תאבד אחריות,ותאמין לי תמשיך לשמוע את הצמד מילים "רצון טוב" יבואן....שמע צריך להאכיל הרבה פיות היבואן.....ועזוב אותי מתרגילי שיווק ש-X שנים כולל טיפול,הכל מתומחר במחיר !

- אחזקת רכב זה לא רק דלק/פילטרים/נוזלים.....הדרך הנכונה זה לעשות חישובי TCO !!
אותי ואת רובם לא מעניין השיט של אג'נדות ירוקים,אם לא חשוב לי האצה של 3-7 שניות למאה,ויש לי בסגמנט הזה אלטרנטיבה של PHEV שעונה לצרכים שלי,ויותר זול בכמה עשרות אלפי ש"ח,מי אמר ש-EV האופציה הזולה ? מה אתה חושב רכב חשמלי זה רק סוללה ? הרי אחריות זה אחריות בכל רכב עד שנים/ק"מ....מה אתה חושב מי שנוסע הרבהההה יהיה לו 8 שנים אחריות להכל ללא קשר לק"מ ??? ותאמין לי,עלות כל חלק ב-EV בצבע !!

 

 

עכשיו אתה מתחיל לשפוט,מה הגיוני או לא הגיוני בהתנהגות צרכנית.אני ממש לא מתנגד,ההפך,מ-2019 הייתי מוכן ל-EV מלא,גר בבית פרטי עם חניה צמודה,אבל אז לא היו פתרונות ב-EV לרמת נסוע שלי,והיום שמחפש להוסיף עוד רכב,לא בטוח שאבחר EV עדיין,ברור שגם לא יהיה ICE נקי.
מעקב את הרכישה,כדי לראות לאן יתפתח השוק הזה,אחרי המפץ הגדול של השנה,איזה דגמים ובאיזה מחירים יגיעו לפה של יצרנים יותר נורמלים,זה לא פאקינג טלפון,כמו שעוד לפני 6-7 שנים זיהיתי את המוצרים של XIAOMI ,הרוב לא ידעו מה זה,והתברר כמוצרים עם VFM מטורף,אבל זה משהו שנזרק,בלי ערך אחרי X זמן,אבל רכב במיוחד חדש,זאת הוצאה השניה הגבוה אחרי רכישת בית במדינת ישראל,בגלל המיסוי הפסיכי,ובטוח מצריך אחזקה של פחות שנים כדי שזה יהיה כדאי,ולא לחטוף ירידת ערך מטורפת שיחסל את כל החיסכון של השנים הראשונות !!! 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מסכים לחלוטין לגבי הקשר נהג-מוסך-יבואן. ברכבים חשמליים שאינם טסלה דורשים טיפול שנתי בכמה מאות ש״ח.. ראיתי שיש רכבים שדורשים להחליף נוזל קירור סוללה. אין לי מושג אם הטיפולים זאת דרישה של היצרנים. אולי היבואנים רואים איך הכסף בורח להם מהידיים ומוצאים דרכים יצירתיות לתפוס אותו. 

מי שעד עכשיו הספיק להכוות מלובינסקי/צ׳מפיון וכו כנראה שלא יקבל ״נחת״ מלהחזיק רכב חשמלי של אותם יבואנים

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המתווך באמצע, היבואנים או דילרים, המציא הרי הרגולטור. בישראל אני לא יודע בדיוק מה הסיבה לכך או מה הייתה המחשבה מאחורי הרעיון למותג אחד יבואן אחד, בטח איזו שחיטות, אך בארה"ב המחשבה הייתה על עידוד התחרות ותעסוקה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, galbh כתב:

 מסכים לחלוטין לגבי הקשר נהג-מוסך-יבואן. ברכבים חשמליים שאינם טסלה דורשים טיפול שנתי בכמה מאות ש״ח.. ראיתי שיש רכבים שדורשים להחליף נוזל קירור סוללה. אין לי מושג אם הטיפולים זאת דרישה של היצרנים. אולי היבואנים רואים איך הכסף בורח להם מהידיים ומוצאים דרכים יצירתיות לתפוס אותו. 

מי שעד עכשיו הספיק להכוות מלובינסקי/צ׳מפיון וכו כנראה שלא יקבל ״נחת״ מלהחזיק רכב חשמלי של אותם יבואנים

שמע,זה תמיד מביך שאתה מדבר עם גורם המייבא,עד רמה של מנהלים (והשיא עם מנהל מוצר),ואין להם שמץ של של מושג,בטח לא תשובות עינייניות ומקצועיות וזה היה המצב ב-2018/2019 כאשר חיפשתי רכב EV/PHEV.צר לי לבשר לכם זה לא השתפר יותר מדי אצל גורמים המשווקים גם היום (עובדים במוסך בכלל),הבורות בנושאים טכניים זה פשוט מזעזע,וגם תודרכו פשוט לא להיכנס ליותר מדי פרטים....מכירים,יהיה בסדר,מה אתה דואג,אנחנו יבואן גדול,מותג עם שם בין גלקטי,אנחנו נציגים של אלוהים...
זה שיש קהל גדול של אנשים,שיודעים לעשות שיעורי בית,לחקור/ללמוד ולקבל תשובות לבד,בלי להזדקק למוכרנים סוג ז' זה ידוע,אבל זה עדיין פרומיל קטן מאוכלוסיה.
הרוכשים של EV של השנה רובם כאלו,לכן רואים את המספרים של טסלה,איך שיתאפשר להתנתק מיבואן,רצו בהמוניהם למוצר שמתאים להם,ומרגישים שמקבלים תמורה מטורפת עם בונוס של עקיפה של יבואני פח,וחלקם ה"עמך" פשוט הסתכלו לחיסכון בדלק,בלי יותר מדי מחשבה מעמיקה לטווח ארוך !!

ידוע הדעות שלי על יבואני פח בארץ,אבל בו זמנית מוריד את הכובע בפניהם איזה אנשי עסקים סופר ממולחים,שיודעים להביא רווחיות מטורפת במדינה עם מיסוי כזה של רכבים,כי יש להם מזל שיש להם קהל צרכנים לא הכי חכם.
אז תהיה בטוח שגם ברכבי EV ,רוב הרוכשים ימשיכו לקבל את האלמנט,פשוט בצורה אחרת.
תבין,למוסך דילר ה"סוכריה" זה הטיפול התקופתי,בשנים האחרונות יש יותר מדי ריקולים בגלל סיבוכים של תקינה מחמירה,חייבים לתת שירות גם לייבוא מקביל |(גם חוייבו להשקיע מיליונים כדי להיות "מרכז שירות" ) אלו עבודות/שעות ליפט לא רווחיות למוסך,כי רוב היבואנים משלמים גרושים....עכשיו יתחיל להיכנס רכבים EV, לפי הוראות יצרן אין מה לטפל,אולי רק כל שנתיים...אז ברור לך שכבר מעכשיו היבואן צריך לדאוג להרבה שנים קדימה לפרנס את כל השרשרת המזון הזה,ועזוב את כל "גמורים" שמשקשקים בלי סוף פה בפורום שעוד 10 שנים רק EV ימכרו,אני לא בטוח מבחינת מוסכים עוד 5 שנים יהיו מסוגלים לתת שירות תחזוקה ל100K רכבים EV/PHEV,שאני רואה את החומר האנושי ואי מוכנות של מוסכים כולל של דילרים .

לפני 34 דקות, ch2856 כתב:

את המתווך באמצע, היבואנים או דילרים, המציא הרי הרגולטור. בישראל אני לא יודע בדיוק מה הסיבה לכך או מה הייתה המחשבה מאחורי הרעיון למותג אחד יבואן אחד, בטח איזו שחיטות, אך בארה"ב המחשבה הייתה על עידוד התחרות ותעסוקה. 

 

כמו שכבר פירגנתי ליבואני פח,גם פה מגיע להם קרדיט.
יודעים איך להפעיל לוביסטים,"ולעזור" לכתוב חוקים ותקנות :rofl:

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

"מתקפת הסינית"

רגע של עברית:

 

 

 

או "מתקפת הסיניות"

או "המתקפה הסינית"

אין חיה כזאת "מתקפת הסינית"

 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחסור בשבבים? טסלה ממשיכה להגדיל את כמות הייצור והמסירות :

image.thumb.png.9945043797f0ec544c681f94cc84472b.png

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשר למחסור הצ'יפים העולמיים שזה משהו אמיתי ?!?!

אם הייתם יוצאים מהמטריקס שלכם,ומנתחים את המצב בצורה אובייקטיבית לא עם "ראש של פאנבויז",הייתם מבינים מה הסיבות לכך,אבל ללא ספק שמגיע לטסלה רספקט שהצליחו להגיע ליכולת ייצור של 1.2 מיליון EV לפני שהמפעל בברלין התחיל לעבוד באמת,לכן יעד של 2 מיליון קרוב ב-2023.

- יכולת לעלות תפוקה במפעל הסיני,וקרבה גיאוגרפית רק עזר להתגבר על בעיות שרשרת האספקות,להבדיל מיצרנים אחרים מפוזרים עם מפעלים בהרבה מדינות מרוחקות
- 97.5% זה אותו פלטפורמה,שזה רק עוזר להם
2022-01-02_22-19-01.thumb.png.c8f0b2e98e0376012faf766a2f7bf424.png

- טסלה קודם כל חברת תוכנה,והם היחידים שהצליחו לפתור את הבעיה דרך יכולת שיכתוב תוכנה/קושחה לתמוך בצ'יפים שונים,ומראש בטסלה משתמשים בדור יותר מתקדם ויותר רווחי ליצרני הצ'יפים,לא חסר חומר מקצועי למה היצרנים האחרים נרדמו,ובזמן הקרוב גם לא יתפטר אצלהם,בטח זה לא בעברית.

 

2022-01-02_22-25-03.png.19a2e0b79db6e5dbd83c8df137dcad2f.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

מה קשר למחסור הצ'יפים העולמיים שזה משהו אמיתי ?!?!

אם הייתם יוצאים מהמטריקס שלכם,ומנתחים את המצב בצורה אובייקטיבית לא עם "ראש של פאנבויז",הייתם מבינים מה הסיבות לכך

 

אמרת את הקשר בעצמך: 

 

לפני 47 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

הם היחידים שהצליחו לפתור את הבעיה דרך יכולת שיכתוב תוכנה/קושחה לתמוך בצ'יפים שונים,ומראש בטסלה משתמשים בדור יותר מתקדם ויותר רווחי ליצרני הצ'יפים,לא חסר חומר מקצועי למה היצרנים האחרים נרדמו,ובזמן הקרוב גם לא יתפטר אצלהם,בטח זה לא בעברית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, hwgeek כתב:

מחסור בשבבים? טסלה ממשיכה להגדיל את כמות הייצור והמסירות :

 

רק מה, מביאים רכבים בלי שקעי USB כי אין. אבל כן כן, טסלה כול יכול.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע העדכון החגיגי לארץ.

כולל תצוגת שטח מת ממצלמת כנף בזמן איתות.

תפריט חדש עם יכולת שינוי גישה מהירה לאפליקציות בתפריט הראשי .

יכולת כריזה.

יכולת "ריקוד" של הרכב מופע אורת עם שיר. יש אתרים שניתן להוריד מהם מופעים שונים.

חימום מושבים אוטומטי כחלק ממערכת המיזוג אוויר.

ועוד ועוד 

יש גם דברים שליליים שמקווה שיתעדכנו בקרוב - שוב עברית הפוכה חזרה , תפריטים שהיה ניתן להגיע אליהם בלחיצה אחת הפכו למספר לחיצות.

עדיין ללא סנטרי מוד.

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, David32 כתב:

רק מה, מביאים רכבים בלי שקעי USB כי אין. אבל כן כן, טסלה כול יכול.

הבנתי שככה זה גם אצל יצרנים אחרים, יבקשו מבעל הרכב להגיע בעתיד שהחלקים החסרים יהיו זמינים.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, teslafan כתב:

תגידו, איפה הכי כדאי לעשות ביטוח לטסלה מודל 3?

אני עשיתי דרך הפניקס שהיא נותנת את הביטוח של טסלה בישראל, לא חושב שיש עוד חברות ביטוח בארץ שמבטחות טסלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...