Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 15 שעות, Ameer.86 כתב:

אז האם לדעתכם משתלם להמתין ולקבל את הרכב ב2022?

אשמח לשמוע דעות

 

במיוחד מאלו שמקבלים בדצמבר. ישנו גל מסירות לא מבוטל במהלך החודש הנוכחי

 

2 הסנט שלי - אני במקומך הייתי לוקח 

 

אי הוודאות קדימה היא מאד גבוהה, לנציגים בארץ אין באמת מה מושג מה יגיע ואם יגיע משהו במרץ, ובטח לא מאיפה יגיע ומה יהיה המפרט המדוייק. בדיוק כמו שלא ידעו על שינויי המנועים עד שהרכבים היו על האוניה. מה תהיה ההשפעה על מחיר המכירה אף אחד לא יודע, זה נראה לי יושפע הרבה יותר מתנודות מחיר החדשות, המיסוי, שינויי המפרט וכו' ממה שהחודש בשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 20 שעות, Ameer.86 כתב:

אז האם לדעתכם משתלם להמתין ולקבל את הרכב ב2022?

אשמח לשמוע דעות

 

 

 

אתה לא לבד

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/should-i-cancel-my-delivery-and-wait-2022-model-3p.248985/

 

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקישור האחרון לא נפתח

לגבי מיסוי רכבים חשמליים, עד סוף 2022 להבנתי לא יהיה שינוי

 

בסופו של דבר החלטתי להמתין. לא מסתדר לי לקבל רכב בסוף שנה (אף פעם לא הסתדר לי) גם אם זה רק פסיכולוגי

מקווה שההחלטה תהיה נבונה בדיעבד

 

תודה לכל מי שעזר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שלשום אחרי העדכון האחרון 2021.40.6  והמוצלח נתקע לי על מסך הרכב החץ הירוק המראה שההורדה נמשכת וגם במסך התוכנה . ניסיתי כמה פתרונות מהפורומים השונים ללא הצלחה. התקשרתי לטסלה ואחרי המתנה ארוכה של 29 דקות ענו לי, ישר ראו את תקלה ותיקנו  ללא כל התערבות מצידי.

20211207_132529.jpg

20211207_130208.jpg

עריכה אחרונה על ידי nurusz
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, nurusz כתב:

מאז שלשום אחרי העדכון האחרון 2021.40.6  והמוצלח נתקע לי על מסך הרכב החץ הירוק המראה שההורדה נמשכת וגם במסך התוכנה . ניסיתי כמה פתרונות מהפורומים השונים ללא הצלחה. התקשרתי לטסלה ואחרי המתנה ארוכה של 29 דקות ענו לי, ישר ראו את תקלה ותיקנו  ללא כל התערבות מצידי.

20211207_132529.jpg

20211207_130208.jpg

בסך הכל שכחו לסגור את החלון של ההורדה. מזל שעלית על זה לפני שהתחיל גשם, היה נכנס דרך החלון 😉

  • מצחיק 2

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אולי נשאל בעבר.

אשמח לשמוע דעות, חרטות או חוות דעת על מודל 3 גרסת LONG RANGE VS PERFORMANCE

יתרונות מול חסרונות. 

כי חוץ מתאוצה אני רואה רק חסרונות בפרפורמנס, במיוחד הג'אנטים הענקיים (עד כמה משפיע על נוחות הנסיעה?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ביקורות בקבוצות, הפרפורמנס מאוד מפתיע בנוחות, בטח ביחס לביצועים והיכולות הדינמיות.

עיקר החיסרון מגיע מכך שאין הרבה צמיג, כך שמאוד קל לשרוט את הג'נטים על מדרכות ובורות. צא מנקודת הנחה שאם תרצה לשמור על מראה הרכב תצטרך להוציא כסף על תיקון הג'אנטים אחת ל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום בפרפורמנס,

ביצועים דמיוניים ונוח יחסית, אך מרגישים את הנוקשות ואת החתך הנמוך

 

אני משאיר את ההזמנה שלי על הLR עם ג'אנט 18 בדיוק בגלל זה. השקט והנוחות מורגשים (ובשביל דיילי זה בעיקר הכי חשוב)

כמו כן, בעולם ישנה אפשרות לרכוש BOOST UPGRADE דרך האפליקיציה ל LR אם יהיה זמין ויהיה צורך ארכוש אותו

 

אגב משהו שחסר לי מאד בכל הגרסאות זה שהכסא "קצר" ואין את החלק שתומך ברגליים עד הסוף (מה שקיים ברכבי יוקרה ואפילו בפאסאט אצלי)

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיקר היתרון בעיני של הפרפורמנס היא יכולת  השליטה בבקרות (למי שאוהב) ופחות הביצועים שגם כך מטורפים ב lr והחיסרון זה גודל הג'אנט.

 

לגבי הכסא, היה לי את זה באאודי a6 ולא היה לי את ב cx5 וקשה להגיד שזה ממש חסר, אבל זה כן גרם לכך שלקח לי יותר זמן למצוא את התנוחה המתאימה. היתרון הגדול של הטסלה שהיא זוכרת את כל הכיוונונים של הכסא, הגה ומראות ככה שאחרי שהגעת לתנוחה הרצויה לא צריך להתעסק בזה יותר. לא אחרי נסיעה של האשה או כשמשאירים את הרכב לשטיפה.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Ameer.86 כתב:

חברים, אולי נשאל בעבר.

אשמח לשמוע דעות, חרטות או חוות דעת על מודל 3 גרסת LONG RANGE VS PERFORMANCE

יתרונות מול חסרונות. 

כי חוץ מתאוצה אני רואה רק חסרונות בפרפורמנס, במיוחד הג'אנטים הענקיים (עד כמה משפיע על נוחות הנסיעה?)

 

הרכב גם קצת יותר נמוך, טיפה פחות טווח, והצמיגים, המאד יקרים, נקרעים יחסית בקלות. הוא גם כמובן יותר יקר..

אני עם  LR  וחושב כמוך, אבל זה מאד אישי. ה LR מאד חזק, אבל קשה לקרוא לו ספורטיבי. לי זה מתאים, והיכולת שלו לעשות כל מה שמבקשים ממנו בלי דרמות היא מבחינתי קודם גל פיצ'ר בטיחותי. 

 

הפרפורמנס חזק משמעותית ביציאה מהמקום, ואפשר לקחת אותו למסלול ולקבל חוייה של מכונית על בשליש/רבע מחיר. למי שזה מדבר אליו, זה ערך לכסף ללא תחרות. הלונג לא יודע לעשות את זה.

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני חדש בשרשור הזה. ולצערי אין ביכולתי לעבור על 329 עמודים כדי לקבל את הרושם שאני צריך.

האם מנסיונכם ה-standard range מהווה אלטרנטיבה ראויה לרכב משפחתי למי שלא בהכרח מחפש את הביצועים ואכן צריך להשוות מבחינת הוצאות overall לתקופה של מספר שנים לרכב בנזין של 150-160 אלף ש״ח (שזה קצת מעל המינימום לרכב בגודל נורמאלי בישראל)?

מה לגבי האמינות והשירות? חשוב לי לציין שאני מחיפה עם כל מה שמשתמע לגבי המרחק מהמרכז שירות בפתח תקווה.

את בעיית המזגן פתרו באופן גורף או שלכל רכב יש סיכוי להתקע באוגוסט בלי מזגן? יש עוד ״מחלות״ ידועות שכדאי להכיר?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, OF כתב:

 

הרכב גם קצת יותר נמוך, טיפה פחות טווח, והצמיגים, המאד יקרים, נקרעים יחסית בקלות. הוא גם כמובן יותר יקר..

אני עם  LR  וחושב כמוך, אבל זה מאד אישי. ה LR מאד חזק, אבל קשה לקרוא לו ספורטיבי. לי זה מתאים, והיכולת שלו לעשות כל מה שמבקשים ממנו בלי דרמות היא מבחינתי קודם גל פיצ'ר בטיחותי. 

 

הפרפורמנס חזק משמעותית ביציאה מהמקום, ואפשר לקחת אותו למסלול ולקבל חוייה של מכונית על בשליש/רבע מחיר. למי שזה מדבר אליו, זה ערך לכסף ללא תחרות. הלונג לא יודע לעשות את זה.

תנסה להכנס לאפליקציה, 
בחו"ל ישנה אפשרות לשדרוג התאוצה

במחיר של 2K דולר. האם הדבר מופיע אצלך באפליקציה?

 

תאוצה זה נחמד ומגניב, אבל נסיעה קשה וקשוחה מדי ביומיום זה פחות.

הלונג ריינג יכול להיות אגרסיבי כשצריך.

הפרפורמנס לא יכול להיות נוח ורגוע בשאר הזמן

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Ameer.86 כתב:

תנסה להכנס לאפליקציה, 
בחו"ל ישנה אפשרות לשדרוג התאוצה

במחיר של 2K דולר. האם הדבר מופיע אצלך באפליקציה?

 

אין כרגע שום מכירת after-market, שטסלה עושה, ככל הנראה בגלל מחלוקת עם רשות המיסוי.

אז שירותים שוטפים כמו תקשורת פרימיום, וטעינה בסופר-צ'רג'ר כרגע בחינם.

מכירה של שידרוגים כמו ה boost שאתה מדבר עליו, או auto-pilot אחרי רכישת הרכב או שדרוגים ל SR שקיימים בחו"ל, כל זה לא זמין כרגע בישראל 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו מכונת כסף בשבילם

שדרוג תוכנה בסה"כ שעולה 2K דולר

עניין של זמן שיהיה זמין בארץ

כי הוא זמין ברוב העולם

נכנסים לאפליקציה מסמנים V משלמים ויש תאוצה שקרוב לפרפורמנס ב LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...