Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, yor2 כתב:

פורסם אתמול בכלכליסט. ראיתי את זה בעוד עיתון.

 

אלון מאסק מכחיש את עסקת הענק: "לא חתמנו על חוזה עם הרץ"

מייסד טסלה צייץ היום בטוויטר ועדכן שהעסקה מול חברת השכרת הרכב כלל אינה סגורה, "החוזה עדיין לא נחתם". מאקס הוסיף כי טסלה מתמודדת עם ביקושי יתר, ולכן יימכרו מכוניות להרץ רק אם אספקת מכוניות ללקוחות פרטיים לא תיפגע.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rypq7sr8t

 

לא מצליח להבין איך הם מצטטים את זה:

ציטוט

"טסלה מתמודדת עם יותר ביקוש מהיצע ולכן אנו נמכור מכוניות להרץ רק בהתבסס על יכולתנו לספק מכוניות ללקוחותינו"

ממה שהוא אמר:

ציטוט

Tesla has far more demand than production, therefore we will only sell cars to Hertz for the same margin as to consumers.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, shimta כתב:

טסלה עלתה את מחיר דגם הבסיס של מודל 3, ב 9000 ש"ח. עלייה של 4.5% אחוז. 

המחיר כיום 201,332

 

לא ייאמן. אותו דבר כמו ייבואני הרכב, רק יותר גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. המיסים עלו (המכוניות מסין)

 

ב. התמחור הראשוני לדעתי היה בטעות (פחות מ180,000 לדגם הבסיס בהשקה הראשונה)

 

ג. אנשים קונים. את כל המלאי. מראש. טסלה מעבירים מהבונדד ישירות ללקוחות. למה שלא יעלו את המחיר? הם לא פילנטרופים

 

ד. אין מלאי כמעט לאף יבואן אחר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, nurusz כתב:

אישית מעדיף מנוע יותר חזק על תוספת קלה לטווח

 

יש לי תחושה שרוב הרוכשים חושבים כמוך, ותחושת הקלילות והדינאמיות שיש לרכב כל כך כבד היא חלק גדול מהחוויה..

 

אין לי מידע אבל אני חושב ששינוי המנוע לא קשור לטווח. יותר לאמינות או עלויות.

המנוע בגירסאות האמריקאיות (אלו שהגיעו במרץ עם סוללות NCA ושוקלות פחות) היה של 283 כ"ס, ונראה שזה גם המנוע האחורי של ה P.

בתחילת השנה הם עברו ל LFP, העלו משקל וחיזקו את המנוע ל 325 כ"ס בגרסאות הסיניות כדי לשמור על התאוצה.

כרגע נראה שהם חוזרים הספק המנוע המקורי של 283 כ"ס, לכן התאוצה נפגעת. 

 

יש כמה אפשרויות לסיבה שהם עושים את זה: 

  1. אחידות ויעילות - עם איך ששרשראות האספקה נראות, להתעסק עם מנוע אחד פחות ולהשתמש באותו מנוע ל SR ול P זה יתרון
  2. אמינות - אני מאמין שלא חסכו ב Performance ומוציאים מהמנועים מה שאפשר. ב SR+ הסינית לקחו את המנוע ומשכו אותו בעוד 15%, אולי הם גילו שזה עושה לו/או לכל מיני חלקים בשרשרת נזק לאורך זמן 
  3. חסכון בהספק - אולי בכל זאת עושים את זה כדי להרוויח טווח למרות שזה נראה לי תרומה שולית, ולא כדאית

 

לפני 58 דקות, Igalz כתב:

כל המשק באינפלציה. וכניראה לא רק בישראל. אין שום סיבה שטסלה תהיה שונה.

 

מעבר לזה - אין לטסלה יכולת לספק את כל הביקוש. הם מגדילים את הייצור אבל זה ייקח הרבה זמן, לפחות 6-12 חודש. במצב הזה חברה עסקית אמורה להעלות את המחיר, ואת הרווח, ככה שהביקוש ירד ויתאים פחות או יותר ליכולת הייצור. 

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, OF כתב:

 

  1. ב SR+ הסינית לקחו את המנוע ומשכו אותו בעוד 15%, אולי הם גילו שזה עושה לו/או לכל מיני חלקים בשרשרת נזק לאורך זמן 

 

אתה חושב שטסלה נתנה לסינים חופש פעולה כל כך מרחיק ?

אני חשבתי שהסינים מייצרים לכל החברות העולמיות הגדולות תחת פיקוח כפדני על אמינות היצור, התיאמות למפרט הטכני של החברות האלה. כמובן שבמקרה שלנו טסלה בטח ידעה על הכל ואישרה את השינויים האלה בלי להודיע ללקוחות שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, nurusz כתב:

 

כמובן שבמקרה שלנו טסלה בטח ידעה על הכל ואישרה את השינויים האלה בלי להודיע ללקוחות שלה.

 

בוודאי, הניסוח שלי אולי לא ברור. זו לא איזו יוזמה פרטיזנית של המפעל הסיני.

ה SR+ הסינית עם סוללות ה LFP (והיום אין SR אחרת) יותר כבדה מהאמריקאית המקורית. טסלה ידעו שאלמנט חשוב במיצוב הרכב הוא התאוצה, ופיצו על המשקל העודף במנוע יותר חזק, או כיול יותר חזק למנוע קיים. זו החלטה מודעת שגם נשמעת הגיונית, ואני בטוח שהשינוי נבדק כמו שצריך. לא היה מה להודיע ללקוחות כי הם ממילא לא מפרסמים הספק, רק נתוני 0-100. 

העובדה היא שכרגע הם הופכים את ההחלטה הזו, חוזרים להספק המקורי ופוגעים בתאוצה. הם מעדכנים כי זה נתון שמפורסם. 

אז או שהם גילו שהם טעו בהחלטה המקורית, או שיש להם בעיית אספקה של המנוע החדש (אם זה באמת מנוע אחר ולא רק כיול)

 

(במאמר מוסגר, הרבה מהנתונים מגיעים מגרמניה כי שם לפי חוק, לקוח מקבל פירוט טכני די נרחב על הרכב שלו, כולל הספקי מנועים, קיבול סוללה ועוד. ברוב העולם הנתונים הרבה יותר כלליים)

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תבהירו שאתם עוסקים בניחושים פרועים ולא נמצאים בחדרי הישיבות או אולמות היצור של המכוניות

 

שמישהו בטעות לא יחשוב שזה נכון כי "היה כתוב באינטרנט"

  • אהבתי 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, avargel כתב:

רק תבהירו שאתם עוסקים בניחושים פרועים ולא נמצאים בחדרי הישיבות או אולמות היצור של המכוניות

 

הנתונים הם נתונים, לא ניחושים. טסלה פרסמו אותם, או פה או בגרמניה

 

הפרשנות לסיבה לשינוי בנתונים, מעצם היותה פרשנות, היא הערכה אישית שלי שמבוססת לחלוטין על תחושת בטן ונסיון חיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתיכת מכה טסלה עושים פה, במיוחד בהתחשב בירידת הדולר מול השקל. זכותם כמובן. 

לפני 11 שעות, yor2 כתב:

פורסם אתמול בכלכליסט. ראיתי את זה בעוד עיתון.

 

אלון מאסק מכחיש את עסקת הענק: "לא חתמנו על חוזה עם הרץ"

מייסד טסלה צייץ היום בטוויטר ועדכן שהעסקה מול חברת השכרת הרכב כלל אינה סגורה, "החוזה עדיין לא נחתם". מאקס הוסיף כי טסלה מתמודדת עם ביקושי יתר, ולכן יימכרו מכוניות להרץ רק אם אספקת מכוניות ללקוחות פרטיים לא תיפגע.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rypq7sr8t

למה לא ? את הבומבה שהמניה עשתה בעקבות העיסקה בעלי הענין כבר הכניסו לכיס. אם אני רשות ניירות הערך האמריקנית, אני מתחיל לשאול את אדון מאסק כמה שאלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, רועי5 כתב:

חתיכת מכה טסלה עושים פה, במיוחד בהתחשב בירידת הדולר מול השקל. זכותם כמובן. 

 

לא רק טסלה..

אני עודלא רואה את היבואנים שסוגרים עסקאות (ומיסוי..) בדולר ארה"ב, מעדכנים מחירים כלפי מטה..

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, OF כתב:

 

הנתונים הם נתונים, לא ניחושים. טסלה פרסמו אותם, או פה או בגרמניה

 

הפרשנות לסיבה לשינוי בנתונים, מעצם היותה פרשנות, היא הערכה אישית שלי שמבוססת לחלוטין על תחושת בטן ונסיון חיים

אבל אין שינוי בהספק בדגם הגרמני, נותר על 323 כ"ס כמו בכל הדגמים האחרונים מסין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...