Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

הטעינה בטסלה עדיין חינמית? כי זה יכול להטות את הכף.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חייב להגיד, שלאחר השווה מול פולקסווגן/סקודה, אני מתחיל להתחמם לטסלה:

- איכות הייצור השתפרה

- לא נכנעים ל"משבר השבבים", הייצור עלה השנה בניגוד לאחרים.

- משקיעים בטכנולגיות ייצור מתקדמות, החברה מתחילה להרוויח וכבר לא נמצאת על סף הקריסה.

https://insideevs.com/news/538879/tesla-modely-front-rear-castings/

https://insideevs.com/reviews/344001/compare-evs/

 

2021 Tesla Model 3 Standard Range Plus $39,990 +$1,200 N/A $41,190
2021 Volkswagen ID.4 Pro (19") $39,995 +$1,195 $7,500 $33,690

בארה"ב פולקסווגן לא מעיזים לקבוע מחיר גבוה מטסלה גם שיש להם $7,500 זיכוי מס, ולטסלה כבר אין.
מחיר האפקטיבי של ID.4 RWD לאחר זיכוי מס והובלה $33,690 ,נמוך ב 18% מטסלה מודל 3 SR+ 

אבל בארץ היבואן של פולקסווגן/סקודה יכול לקבוע איזה מחיר שהוא רוצה וכולם אומרים לו - תודה רבה, שאתה לא לדורש מאיתנו יותר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מעניין 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, avargel כתב:

😅 מה קרה? יבואן אחר משלם לך יותר עכשיו?

עכשיו לא יהיה מי שייתן קונטרה לכל הפאן-בויז כמוני, יהיה הרבה פחות traffic בפורום ולא יהיה במה להאכיל את השרשורפלצת. סוף העולם קרב. הלו שניצל תחזור.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, hwgeek כתב:

הטעינה בטסלה עדיין חינמית? כי זה יכול להטות את הכף.

 

כן הטעינה עדיין חינמית - בהחלט בונוס ענקי לרוכשי הטסלות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, zaf כתב:

זה הולך להיות מעניין עוד מעט. מודל Y כבר לא תהייה לבד בשוק ותהייה כבר בקטגוריה דומה לאיוניק 5, סקודה אנייק (מנאיק?) ו ID4 , אולי גם AIWAYS , כולם כבר בגזרת ה SUV . טווחים כבר קרובים, הביצועים ככל הנראה עדיין יהיו הקלף היותר חזק של טסלה.

 

אני כבר מתחיל בהירהורי כפירה ומתכנן להחליף את הספוטאז' 😉 לא את הקופרה 😄

יש לזכור שבעולם הטסלה y בכלל לא מתמודד מול האניאק והאיוניק 5. התמחור שלו יותר סביב המחיר של הבמוו ix3 (שבארץ זכה למחיר המוגזם של 430 אלף בזכות דלק מוטורס) כך שכל מחיר נמוך מ 300 אלף יהיה תמחור סביר שלו ביחס לעולם.

אבל ללא ספק ההגעה של האניאק והאיוניק יגרום לכך שרוכשי טסלה y יצטרכו להיות באמת אנשים שמעריכים את המותג טסלה ומה שהוא נותן, בניגוד לטסלה 3 שהיא תמורה טובה לכל מי שרוצה רכב חשמלי ולא צריך את הגודל של האניאק והאיוניק (ואופציה כמעט בלעדית אם רוצה רכב חשמלי והוא קצת חובב נהיגה ולא רוצה להוציא כסף על פורשה טייקן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

יש לזכור שבעולם הטסלה y בכלל לא מתמודד מול האניאק והאיוניק 5. התמחור שלו יותר סביב המחיר של הבמוו ix3 (שבארץ זכה למחיר המוגזם של 430 אלף בזכות דלק מוטורס) כך שכל מחיר נמוך מ 300 אלף יהיה תמחור סביר שלו ביחס לעולם.

אבל ללא ספק ההגעה של האניאק והאיוניק יגרום לכך שרוכשי טסלה y יצטרכו להיות באמת אנשים שמעריכים את המותג טסלה ומה שהוא נותן, בניגוד לטסלה 3 שהיא תמורה טובה לכל מי שרוצה רכב חשמלי ולא צריך את הגודל של האניאק והאיוניק (ואופציה כמעט בלעדית אם רוצה רכב חשמלי והוא קצת חובב נהיגה ולא רוצה להוציא כסף על פורשה טייקן)

על סמך אילו נתונים אתה קובע שבעולם המחיר של איוניק 5 נמוך משמעותית מטלסה Y?

לדעתי אתה מטעה. צריך להשוות בין ה Y לבין האיוניק AWD עם הסוללה הגדולה .

למשל, בנורבגיה מחיר של Y הוא 534000 KR ושל איוניק 5 AWD הוא 525000 KR.

בגרמניה מחיר של Y הוא 57000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 60000 אירו.

בצרפת  מחיר של Y הוא 60000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 61000 אירו.

בהולנד מחיר של Y הוא 64000 אירו ושל איוניק 5 AWD הוא 61000 אירו.

ויש עוד כמה דוגמאות (כולל לדעתי בארה"ב בעוד כמה ימים כשיפורסם המחיר של האיוניק)  שמראים שהמחירים של שתי המכוניות האילו דומים ובדרך כלל האיוניק (עם מושבי עור וגג פנורמי) יותר יקרה מה Y.

עריכה אחרונה על ידי איצו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתגבשת לה לאיטה נטיה ויש לה ביטוי מאפיין גם ואולי במיוחד בפורום הזה, למצב את הטסלה בקטגורית איכות ויוקרה גבוהה משל המתחרות, איפה שהוא באזור הבמוואי, מרצדסי ולהביט מגבוה על כל מיני כלי רכב "פושטים" כמו האיוניק 5 או הסקודה אניאק, אולי בשל המקור ה"עממי" של המותגים הללו. אני לא מכיר לא את זה ולא את זה, מאוד אוהב את העיצוב של ה"מודל שלוש" כמו שקוראים לו הבעלים הגאים, אבל לא מצליח להתחבר למבטלים בסוג של זילזול מכוניות שהם בכלל לא מכירים. קצת פתיחות ורצון ללמוד ולהכיר לא יזיקו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, איצו כתב:

על סמך אילו נתונים אתה קובע שבעולם המחיר של איוניק 5 נמוך משמעותית מטלסה Y?

לדעתי אתה מטעה. צריך להשוות בין ה Y לבין האיוניק AWD עם הסוללה הגדולה .

למשל, בנורבגיה מחיר של Y הוא 534000 KR ושל איוניק 5 AWD הוא 525000 KR.

בגרמניה מחיר של Y הוא 57000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 60000 אירו.

בצרפת  מחיר של Y הוא 60000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 61000 אירו.

בהולנד מחיר של Y הוא 64000 אירו ושל איוניק 5 AWD הוא 61000 אירו.

ויש עוד כמה דוגמאות (כולל לדעתי בארה"ב בעוד כמה ימים כשיפורסם המחיר של האיוניק)  שמראים שהמחירים של שתי המכוניות האילו דומים ובדרך כלל האיוניק (עם מושבי עור וגג פנורמי) יותר יקרה מה Y.

המחירים שלך הם מחירי הבסיס של הטסלה מול מחירי גרסאות הסופר מאובזרות של האיוניק, ולאיוניק יש תוספות מאוד יקרות (שגם אין אותם בארץ), כמו נסיעה סמי אוטונומית, מערכת, צמיגים גדולים ועוד ועוד.

בהולנד לדוגמה אם תאבזר את הטסלה בכל האביזרים כמו באיוניק היא כבר עולה 72 אלף יורו והאיוניק מתחת ל 60 אלף. זה לא אותם מחירים והאבזור שנותנים בארץ דומה יותר לגרסאות של 55 אלף יורו.

לפני 23 דקות, רועי5 כתב:

מתגבשת לה לאיטה נטיה ויש לה ביטוי מאפיין גם ואולי במיוחד בפורום הזה, למצב את הטסלה בקטגורית איכות ויוקרה גבוהה משל המתחרות, איפה שהוא באזור הבמוואי, מרצדסי ולהביט מגבוה על כל מיני כלי רכב "פושטים" כמו האיוניק 5 או הסקודה אניאק, אולי בשל המקור ה"עממי" של המותגים הללו. אני לא מכיר לא את זה ולא את זה, מאוד אוהב את העיצוב של ה"מודל שלוש" כמו שקוראים לו הבעלים הגאים, אבל לא מצליח להתחבר למבטלים בסוג של זילזול מכוניות שהם בכלל לא מכירים. קצת פתיחות ורצון ללמוד ולהכיר לא יזיקו.

זה לא בפורום, זה בעולם. טסלה 3 עולה כמו במוו 330e בחו"ל ולכן היא המתחרה שלה. זה שבארץ היבואן של במוו מזמבר וטסלה מעבירה את כל ההנחה ללקוח, לא יכול להגיד שטסלה "ירדה" ברמה שלה. ישראל לא מרכז העולם ורכבים לא בנויים כדי להתמודד עם התמחור ההזוי של יבואני ארצנו.

זה לדוגמה:

https://www.google.com/amp/s/www.autoexpress.co.uk/best-cars/90603/best-executive-cars%3famp

 

https://www.motortrend.com/features/best-luxury-compact-sedans/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Uri-G כתב:

המחירים שלך הם מחירי הבסיס של הטסלה מול מחירי גרסאות הסופר מאובזרות של האיוניק, ולאיוניק יש תוספות מאוד יקרות (שגם אין אותם בארץ), כמו נסיעה סמי אוטונומית, מערכת, צמיגים גדולים ועוד ועוד.

בהולנד לדוגמה אם תאבזר את הטסלה בכל האביזרים כמו באיוניק היא כבר עולה 72 אלף יורו והאיוניק מתחת ל 60 אלף. זה לא אותם מחירים והאבזור שנותנים בארץ דומה יותר לגרסאות של 55 אלף יורו.

ממש לא נכון.

 

לטסלה אין ממש תוספות משמעותיות  ונכון שהמחירים שציינתי הם ללא המערכת האוטונומית.

אין טעם להוסיף אותה כי אין אותה באיוניק.

צריכים להשוות תפוחים לתפוחים

גם עבור האיוניק המחיר הוא לצבע שללא תוספת תשלום

 

 

 

בקיצור המחירים בעולם ממש דומים בין שתי המכוניות האילו.

נראה מה יהייה בארץ.

עריכה אחרונה על ידי איצו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Uri-G כתב:

זה לא בפורום, זה בעולם. טסלה 3 עולה כמו במוו 330e בחו"ל

 

מחיר הוא רק אבן בוחן אחת לסיגמנטציה.

במקרה אני מכיר מישהם שיש להם את שני הרכבים עכשיו. עם כל הכבוד לטסלה, היא פשוטה יותר מה-BMW והרבה פחות "פרימיום".

 

נסעתי קצת כנוסע בטסלה, אני מאוד אוהב את תא הנוסעים הנקי והמואר. תענוג. בשבילי זה שווה הרבה יותר מאיכות הפלסטיקה.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, איצו כתב:

ממש לא נכון.

 

לטסלה אין ממש תוספות משמעותיות  ונכון שהמחירים שציינתי הם ללא המערכת האוטונומית.

אין טעם להוסיף אותה כי אין אותה באיוניק.

צריכים להשוות תפוחים לתפוחים

גם עבור האיוניק המחיר הוא לצבע שללא תוספת תשלום

 

 

 

בקיצור המחירים בעולם ממש דומים בין שתי המכוניות האילו.

נראה מה יהייה 

הם דומים עם מאבזרים את האיוניק למוות (באבזור שאין בארץ)  ומפשיטים לגמרי את הטסלה ועדיין הטסלה יותר יקרה. אם זה תחרות, אז אני מסכים איתך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Uri-G כתב:

הם דומים עם מאבזרים את האיוניק למוות (באבזור שאין בארץ)  ומפשיטים לגמרי את הטסלה ועדיין הטסלה יותר יקרה. אם זה תחרות, אז אני מסכים איתך.

 

אתה ממשיך לא לדייק.

מה זה מאובזרת למוות...?

זה אותו איבזור כמו שתקבל בדגם עלית בארץ. (שעולה בארץ כ 238 אל"ש)

כמובן שיש הבדלים מינוריים באיבזור  בין מדינה למדינה.

הנתונים מראים שהמחירים של שני הרכבים מאוד מאוד דומים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, falou כתב:

 

מחיר הוא רק אבן בוחן אחת לסיגמנטציה.

במקרה אני מכיר מישהם שיש להם את שני הרכבים עכשיו. עם כל הכבוד לטסלה, היא פשוטה יותר מה-BMW והרבה פחות "פרימיום".

 

נסעתי קצת כנוסע בטסלה, אני מאוד אוהב את תא הנוסעים הנקי והמואר. תענוג. בשבילי זה שווה הרבה יותר מאיכות הפלסטיקה.

זה שהיא מתחרה של במוו לא אומר שהיא טובה יותר. מכיר דעות לכאן ולכאן בנושא שבעיקר קשורות לצפייה ממה שקוראים "רכב". לחלק מהאנשים חשוב הפלסטיק, אחד הפידבק ולאחר תאוצה ולשלישי מרווח. אחרת כולנו היינו קונים טויוטה וכל שאר החברות היו פושטות את הרגל 🤣

לפני 5 דקות, איצו כתב:

אתה ממשיך לא לדייק.

מה זה מאובזרת למוות...?

זה אותו איבזור כמו שתקבל בדגם עלית בארץ. (שעולה בארץ כ 238 אל"ש)

כמובן שיש הבדלים מינוריים באיבזור  בין מדינה למדינה.

הנתונים מראים שהמחירים של שני הרכבים מאוד מאוד דומים

זה לא. זה כולל נהיגה אוטונומית, זה כולל מערכת של bose לעומת קקמייקה שמקבלים בארץ ויש עוד (והכל הם תוספות מאוד יקרות).

 

טסלה לא מפשיטה רכבים מאבזור מינימלי מבחינתה כדי לשחק במחיר זה תרגיל של היבואנים בארץ.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Uri-G כתב:

זה שהיא מתחרה של במוו לא אומר שהיא טובה יותר. מכיר דעות לכאן ולכאן בנושא שבעיקר קשורות לצפייה ממה שקוראים "רכב". חלק חשוב הפלסטיק, אחד הפידבק ולאחר תאוצה ולשלישי מרווח. אחרת כולנו היינו קונים טויוטה וכל שאר החברות היו פושטות את הרגל 🤣

זה לא. זה כולל נהיגה אוטונומית, זה כולל מערכת של bose לעומת קקמייקה שמקבלים בארץ ויש עוד (והכל הם תוספות מאוד יקרות)

בחו"ל המכוניות מגיעות עם BOSE, והמחירים של שתי המכוניות מאוד דומות.

דגם העילית בארץ כולל את כול יכולת הנהיגה ובטיחות שיש לאיוניק.

אני מצטער, לדעתי אתה מתעלם מהעובדות. 

עריכה אחרונה על ידי איצו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...