Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי רנו קליאו 2015, עברה 46 אלף ק"מ

השבוע כשהתנעתי את הרכב, הופיע לי הודעה של "check auto gearbox" למשהו כמו 5 שניות ואז ההודעה נעלמה, עשיתי נסיעה של שעה, עברה חלק בלי בעיות אבל כשחזרתי לרכב וניסיתי להתניע שוב, המחשב הראה שאני על הילוך neutral למרות שהייתי בparking ולכן הרכב לא הניע. אחרי עוד כמה ניסיונות של כיבוי הרכב והדלקה הרכב בסוף הניע. התחלתי נסיעה ואחרי 2 ק"מ, הנורית של הדרייב "D" התחילה להבהב והרכב הפסיק להגיב לגז (כאילו עבר למצב neutral). עצרתי בצד והזמנתי גרר למוסך.

 

במוסך הטיפול בסוף הסתכם בתכנות מחדש של הגיר, מחיקת תקלות והחלפת מצבר, נסעתי חזרה לבית נסיעה של 20 דקות, לא היו שגיאות במסך, אבל כהתנעתי את הרכב הערב שוב הופיע השגיאה של "check auto gearbox", וחוץ ממנה גם שגיאה של "check stop and start" ו"check hill start או משהו בסגנון". ניסיתי לעשות נסיעה קצרה ולא הרגשתי בעיות..

 

משהו נתקל בבעיה דומה ויודע במה כנראה מדובר?

פורסם
אולי הלך מוח גיר.
למרות מחלת הדגם, לא רואה סיבה לחשוד במח גיר. לפי מה שמתואר בהודעה הראשונה, הרכב נוסע תקין וכל ההילוכים עוברים. כלומר מח גיר עושה עבודתו.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

דווקא יש סיבה טובה. בדרך כלל ככה זה מתחיל, התנהגות אינטרמיטנטית בתדירות נמוכה בהתחלה שמתגברת עם הזמן.

 

נראה שהלכו לפי הפרוטוקול, מהקל לכבד, החליפו מצבר ועדכנו תוכנה. מקווה שיעזור למשוך עוד קצת כל עוד אפשר.

 

לשלל הנורות שקפצו אח"כ לא הייתי מייחס הרבה משקל כרגע, צריך לתת למחשב זמן להתאפס על עצמו.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי יש לי את אותה בעיה עם רנו קפטצ'ר שנת 2015

אשמח שתצור איתי קשר

 

 

היי, יש לי רנו קליאו 2015, עברה 46 אלף ק"מ

השבוע כשהתנעתי את הרכב, הופיע לי הודעה של "check auto gearbox" למשהו כמו 5 שניות ואז ההודעה נעלמה, עשיתי נסיעה של שעה, עברה חלק בלי בעיות אבל כשחזרתי לרכב וניסיתי להתניע שוב, המחשב הראה שאני על הילוך neutral למרות שהייתי בparking ולכן הרכב לא הניע. אחרי עוד כמה ניסיונות של כיבוי הרכב והדלקה הרכב בסוף הניע. התחלתי נסיעה ואחרי 2 ק"מ, הנורית של הדרייב "D" התחילה להבהב והרכב הפסיק להגיב לגז (כאילו עבר למצב neutral). עצרתי בצד והזמנתי גרר למוסך.

 

במוסך הטיפול בסוף הסתכם בתכנות מחדש של הגיר, מחיקת תקלות והחלפת מצבר, נסעתי חזרה לבית נסיעה של 20 דקות, לא היו שגיאות במסך, אבל כהתנעתי את הרכב הערב שוב הופיע השגיאה של "check auto gearbox", וחוץ ממנה גם שגיאה של "check stop and start" ו"check hill start או משהו בסגנון". ניסיתי לעשות נסיעה קצרה ולא הרגשתי בעיות..

 

משהו נתקל בבעיה דומה ויודע במה כנראה מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...