Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי גולף דור 5 שנת 2008. ברכב הוחלפה לפני כמה שנים המערכת המקורית ב-HU מסוג פיוניר DEH-80PRS.

מאז קליטת הרדיו הדרדרה מאוד ויש תמיד הפרעות קשות בקליטה.

לפני כמה שנים נסיתי לסדר את זה אצל מישהו על ידי החלפת האנטנה (קניתי חליפית מ-EBAY) אבל התיקון לא הצליח ועדיין יש הפרעות.

 

אשמח לרעיונות או המלצה למתקין שיוכל לסדר לי את הקליטה בעלות סבירה.

אני מרמת-גן.

 

תודה

פורסם

ערב טוב

מנסיוני במשך השנים,

קליטת רדיו טובה יותר במכשירים מקוריים,

במכשירי פיוניר ואלפיין השמע של הרדיו חלש ומלא הפרעות גם לאחר הוספת מגבר אנטנה.

פורסם

החיבור לאנטנה המקורית בוצע בעזרת מתאם הדומה לאחד מהמתאמים בקישור שהבאת.

הוא עדיין קיים.

האנטנה החליפית נמצאת באותו מיקום של המקורית, על הגג. והיא נראית ככה

פורסם
ערב טוב

מנסיוני במשך השנים,

קליטת רדיו טובה יותר במכשירים מקוריים,

במכשירי פיוניר ואלפיין השמע של הרדיו חלש ומלא הפרעות גם לאחר הוספת מגבר אנטנה.

 

במערכת המקורית אין לי BT וזו הסיבה העיקרית שהחלפתי. גם לשיחות וגם להזרמת מוזיקה לפעמים.

 

יש פתרון נוסף שייתן לי גם רדיו איכותי וגם דיבורית BT?

פורסם
במערכת המקורית אין לי BT וזו הסיבה העיקרית שהחלפתי. גם לשיחות וגם להזרמת מוזיקה לפעמים.

 

יש פתרון נוסף שייתן לי גם רדיו איכותי וגם דיבורית BT?

 

אז למה בעצם לא לשמוע רדיו אינטרנטי באמצעות בץהסמרטפון ?

פורסם

כי ההתעסקות עם הטלפון בנהיגה מבאסת, לא נוח להעביר תחנות.

ולפעמים אני לא רוצה לחבר את ה bt ועדיין לשמוע..

×
×
  • תוכן חדש...