Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו משאיות קלות של פולקסווגן עם שלדה אחורית חשופה. מוכרים את זה בעיקר לכאלו שרוצים לבנות מרכב יעודי משלהם על החלק האחורי.

עושה רושם שכדי לחסוך החליטו להרכיב את מכלול הגלגלים האחוריים בארץ. בינתיים זה סוג של מריצה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה בכלל בסיס לרכב חדש של צה"ל.כי הגיעו למסכנה שבמקום להסתובב פשוט יותר לנהוג לצד שני .

 

אחרי שישרינו ת'רכב ישימו עליו שני נהגים וכשאחד ינהג השני יהיה בניוטרל.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

איזה דבר מוזר..מעניין אם אפשר לעשות דברים כאלה עם מכוניות ספורט...או אופנועים!

-------------------------------------------

אהובת חיי

 

f430 spider

פורסם

לפי דעתי nitch הוא זה שצודק מכל שאר האופציות.

 

באמת מסחריות אלו באות רק כקבינה קידמית, כמו למשל המשאיות של איסוזו מי שמכיר....

כשהגעת לסוף הדרך

עם טויוטה לנד קרוזר היא רק מתחילה...

פורסם

nitch לא צודק, כאשר הרכבים משווקים ללא ארגז אלא רק קבינה + שלד, כמו במשאיות, לרכב אמורים להיות גלגלים אחורים, שימו לב שפה זה 2 קבינות שכאילו וחוברו לאותה שלדה, אין גלגלים בינהם...

 

והיה פעם בגליות אוטו, נדמה לי עם איזו פיאט ישנה, שלקחו 2 כאלו וריתכו ביחד...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

למי שלא הבין הייתי ציני וכמובן שהמגיב הראשון צודק ,למרות שבאיזה קיבוץ מישהו באמת בנה רכב דו כיווני מסוברו לגאסי...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בקיבוץ יד מורדכי ישנה מצובישי גאלאנט דו כיוונית שבנה בחור אשקלוני,שחלק אחד הוא גיר ידני והשני אוטומט.

פורסם

זה לא רכב דו כיווני זו היא קומבינה של הובלות,מורידים את המכלול האחורי וכך אפשר להוביל שני רכבים במקום רכב אחד...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

ההשערה שלי

 

אולי זה להאנגרים, עם מרווחים צרים, שהרכב לא יכול להסתובב בהם, והם פשוט מעמיסים על השלדה סחורות כבדות מאוד...ומעבירים ממקום למקום. דברים שמלגזות לא יכולות להעביר....

ושוב אני אומר, זאת רק השערה...

 

נ.ב.

זה נראה כאילו זה יצא מהחברה...

למכירה: טויוטה אוונסיס מודל 2003, 2000 סמ"ק, יד ראשונה צבע שמפניה. 052-4355354- משה.

פורסם

בהחלט מוזר.

 

מכוניות מסחריות דוגמת הטרנספורטר שמוצלם פה מגיעות לארץ בחלק מגרסאות המרכב ללא קבינה אחורית ובארץ מתקינים ארגז מיצור מקומי (ארגז קירור למשל).

המכוניות האלו מגיעות לארץ עם גלגלים אחוריים כשהן מסוגלות לנוע ללא ארגז אחורי. כל מי שכתב שבארץ מתקינים את הגלגלים האחוריים פשוט ממציא. הרכב יוצא מהיצרן שכל המערכות החיוניות לפעולה בטוחה שלו (בלמים, ABS, מערכות חשמל) הורכבו בחו"ל, לא "מוסיפים" בארץ גלגים ובלמים.

 

התמונה הזאת היא לדעתי הובלה של שני רכבים שעברו תאונה (מוזר ששניהם מאותו דגם באותו צבע) או שמדובר בהזמנה מיוחדת של יצרן ומרכיב מקומי של מרכבים למסחריות לצורכי פיתוח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

התמונה הזאת היא לדעתי הובלה של שני רכבים שעברו תאונה (מוזר ששניהם מאותו דגם באותו צבע) או שמדובר בהזמנה מיוחדת של יצרן ומרכיב מקומי של מרכבים למסחריות לצורכי פיתוח.

לא נראה לי שהם עברו תאונה, המכוניות נראות חדשות לגמרי (וזה דגם שבקושי נמכר).

הכי פשוט זה להתקשר לחברת הגרר - 08-9222744.

פורסם
בקיבוץ יד מורדכי ישנה מצובישי גאלאנט דו כיוונית שבנה בחור אשקלוני,שחלק אחד הוא גיר ידני והשני אוטומט.

גם אני קראתי עליה בעיתון מקומי לפני כמה שנים

האחת עם מנוע 1600 סמ"ק ידנית והשניה עם מנוע 2000 סמ"ק אוטומטית

הוא סיפר שפעם הוא עקף רכב שהוא נסע במושב והנהג כמעט איבד שליטה

 

מזכיר לי את הסרט קומפוט נעליים עם המכונית הדו כיוונית

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בקיבוץ יד מורדכי ישנה מצובישי גאלאנט דו כיוונית שבנה בחור אשקלוני,שחלק אחד הוא גיר ידני והשני אוטומט.
ראיתי אותה בחדשות לפני איזה שנתיים?

יש לך מושג אם היא חוקית לכביש?

עדיין כאן ועדיין שולט

×
×
  • תוכן חדש...