Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי אותה בחדשות לפני איזה שנתיים?

יש לך מושג אם היא חוקית לכביש?

ברור שלא.

 

לגבי התמונה, לא היה לי זמן להתעכב מה בדיוק קורה שם על הגרר, חלפתי על פניה באוטובוס.

לי זה נראה כאילו שתי הקבינות יושבות על שלדה אחת. לא הגיוני שמדובר בשני כלי רכב ללא סרן אחורי, משתי סיבות.

סרן אחורי, כמו שנאמר למעלה, אינו עניין של התקנה מקומית.

השלדה בתמונה מאוזנת, ולא נשענת על קצה הסרן.

מישהו כבר התקשר לגרר...?

dirty old man

need love too

פורסם

1. הרכבים ישר מהחבר (אפשר לראות ספוג מגן על הקידמית )

 

2.יש סיכוי סביר בהחלט שזה פוטושופ .

3. אין שום סיכוי שלגאלט הזו יש אישור לינסוע על הכביש במדינה שבה עושים בעיות על חצאיות ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

חשבתם גם על האפשרות שכנראה רוצים לצלם סרט שבו תהיה מכונית כמו שהיתה בסרטים "קומפוט נעלים" ו"אחד באפריל" אז הזמינו מצ'מפיון מוטורס שתי משאיות קלות והרכיבו אותם במפעל כלשהו

 

ולגבי הגאלאנט גם הבעלים שלה אמר שהוא לא מוכן למכור אותה כי הוא סיפר שוא פעם עקף מישהו ביד מרדכי אותו נהג נבהל וכמעט איבד שליטה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נניח וכן היה מדובר ברכב "דו כיווני"

 

איך פועלת מערכת ההיגוי בכזה רכב?

צריך 2 נהגים, כשהנהג שיושב עם גבו לתנועה צריך לסובב את ההגה בתיזמון מושלם לנהג ה"ראשי", לא?

או שאולי יש מערכת לנעילת ההגה והגלגלים נמצאים במקביל לכיוון הנסיעה?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
ראיתי אותה בחדשות לפני איזה שנתיים?

יש לך מושג אם היא חוקית לכביש?

ראיתי את הרכב בקיבוץ..כמובן שאין אישור

אבל לפני כמה שנים ביום האצמעות הרכב קיבל אישור להסתובב באשקלון.

פורסם

זה מכונית חדשה בשביל הנשים, שהן לא מסתדרות עם הרוורס, היא עובר לצד השני...(כדי לא לדפוק את האוטו)

אבל במקרה הזה זה פולקסווגן אז כבר הלך המנוע לפני שיצא מהחניה של קבלת הרכב...:lol::lol:

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

×
×
  • תוכן חדש...