Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזגן מיני מרכזי ישן (בן 20 לערך) חזר להקפיץ את החצי אוטומט.

 

לפני חודשיים הוזמן טכנאי שחליף כבל ומאז עבד תקין.

בימים האחרונים שוב אחרי שעה, עד כמה שעות עבודה מקפיץ את החצי אוטומט.

 

לפני שאני מזמין טכנאי, אשמח להכוונה לנסות לפתור את התקלה בעצמי.

 

תודה

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי בעיה זהה רק שההקפצה היא בהדלקה עצמה.

 

המזגן כבר נתן 20 שנות חימום/ קירור מעולות אבל בהתיחס לזה שכל 3-5 חודשים הולך קבל והחלופה היא מזגן מיני מרכזי חדש ב 8000 שקל ובמיוחד שכל המתקינים אומרים לי שלא אצפה שמזגן חדש יחזיק אפילו חצי מהקודם, אז כן, מבחירה, אני מחליף קבלים ולא מזגן.

 

אחליף כשלא תהיה ברירה (ומליון אחוז זה יהיה ביום החם ביותר שנמדד בישראל מאז חורבן בית ראשון).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי הקבל שהם מתקינם הוא זבל סיני לכן הקבל מתקלקל מהר מאוד. אני כמעט בטוח ב-100 אחוז שהקבל שהתקינו אינו עומד בתקנים הנדרשים.

 

נסה לרכוש קבל תוצרת חברת דוקאטי.

 

http://www.dayan-rs.com/?CategoryID=2332

איזה כייף לי :)

פורסם
מזגן מיני מרכזי ישן (בן 20 לערך) חזר להקפיץ את החצי אוטומט.

 

לפני חודשיים הוזמן טכנאי שחליף כבל ומאז עבד תקין.

בימים האחרונים שוב אחרי שעה, עד כמה שעות עבודה מקפיץ את החצי אוטומט.

 

לפני שאני מזמין טכנאי, אשמח להכוונה לנסות לפתור את התקלה בעצמי.

 

תודה

תבדוק שוב פעם את הקבל. נתק את החשמל מהמזגן ופרק את הקבל בכדי שנראה מה מצבו. אם יש ברשותך רב מודד אנאלוגי אפשר לבדוק יותר לעומק את הקבל.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

יש לי שלושה קבלים שם:

הגדול 50µF

https://ibb.co/RDr3TRJ

בינוני 4µF

https://ibb.co/0tf2M8G

ועוד קטן שחור שאני לא מבין כמה µF הוא.

https://ibb.co/vcLYp25

 

למראית העין ללא פירוק הם נראים בסדר.

יכול לנסות לארגן רב מודד דיגיטאלי. אפשר לבדוק איתו איכשהו את כבלים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

קבל (capacitor) מלשון קיבול או קיבולת, ולא כבל (cable).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אצלי בעיה זהה רק שההקפצה היא בהדלקה עצמה.

 

המזגן כבר נתן 20 שנות חימום/ קירור מעולות אבל בהתיחס לזה שכל 3-5 חודשים הולך קבל והחלופה היא מזגן מיני מרכזי חדש ב 8000 שקל ובמיוחד שכל המתקינים אומרים לי שלא אצפה שמזגן חדש יחזיק אפילו חצי מהקודם, אז כן, מבחירה, אני מחליף קבלים ולא מזגן.

 

אחליף כשלא תהיה ברירה (ומליון אחוז זה יהיה ביום החם ביותר שנמדד בישראל מאז חורבן בית ראשון).

בס"ד

 

הוא מקפיץ בהדלקה או בכניסה של המדחס לפעולה?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
קבל (capacitor) מלשון קיבול או קיבולת, ולא כבל (cable).

כן... לא שמתי לב. ערכתי איפה שיכלתי.

 

בס"ד

 

הוא מקפיץ בהדלקה או בכניסה של המדחס לפעולה?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

אחרי זמן מה. יכול לעבוד 10 דקות וגם כמה שעות.

 

מחר אחליף את הקבל של המנוע ואעדכן.

פורסם

זה בסדר, אני מכיר את הבלבול הזה כבר כמה עשורים, וכנראה שהוא לא הולך לשום מקום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אפשר להגדיל אל גודל הכבל של המדחס?

זה יכול לעזור?

הגדלת הקבל לא תעזור.

 

1. החלק השחור זה ממסר.

2. הקבל בעל ערך של 50 מיקרופאראד זה קבל עבודה.

3. הקבל של 4 מיקרופאראד מחובר למאוורר החיצוני.

 

אפשר לבדוק את הקבל בדיקה כללית בלבד קרי אם הקבל במצב נתק או קצר ולא יותר מזה. קבלים במשך הזמן מאבדים מהתכונות החשמליות שלהם שאותם לא ניתן למדוד בעזרת רב מודד פשוט.

 

אם אתה נמצא באיזור רמת-גן/חולון אוכל להשאיל לך בודק קבלים מקצועי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

יכול להגיד שגם אני סבלתי מהתופעה הזו במזגן הרבה יותר קטן (עילי 3 כ"ס), והחלפת קבל העבודה (50 מיקרופארד), גרמה למזגן לעבוד כמו חדש.

שאלה, יש עוד סיבות בגינן קבל עבודה יכול להפסיק לעבוד מוקדם מהרצוי חוץ מאיכות ייצור ירודה?

פורסם

1. אני מניח שאכן קופץ המאמ"ת ולא ממסר הפחת (הגנת ההתחשמלות). מה דרוג זרם המפסק והאופיין שלו? מה צריכת הזרם המופיעה על המזגן?

 

2. צריך לבדוק צריכת זרם לאחר עבודה ממושכת, יתכן והמדחס חורג מצריכת הזרם הנומינלית אך לא באופן קיצוני מה שיפעיל את ההגנה התרמית רק לאחר שימוש ממושך.

 

3. האם הקבל שהוחלף על ידי הטכנאי הוא בערך הקיבול המתאים (המקורי)? נסה למצוא שרטוט של המערכת בדופן שפירקת או ממקור אחר.

 

4. האם אתה בטוח שהניתוק הוא לא בהנעה חוזרת של המדחס?

 

5. איזה פיקוד (פנל הפעלה) יש למזגן? האם אתה שומע קליק של ממסר בסמוך לניתוק?

פורסם

1. כן החצי אוטומט. 16C.

 

2. איך?

 

3. לא יודע. יש רק את הנתונים על המדבקה.

 

4. לא חושב שזה המדחס היות והוא לא מגיע לטמפ׳ שהוא יכול לצאת מעבודה

 

5. הוחלף פאנל פיקוד מאנלוגי לדיגיטאלי של אלקטרה. לא שומע קליק. מה משמעות הקליק?

 

מעלה תמונה של מדבקה עם נתוני המזגן

https://ibb.co/pWWM7HX


×
×
  • תוכן חדש...