Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בס"ד

 

הוא מקפיץ בהדלקה או בכניסה של המדחס לפעולה?

 

 

בהדלקה הראשונית בלבד. בהתחלה, פעם, פעמיים בחודש וזה מידרדר עד שבסוף אין כלל יכולת הדלקה, בשלב הזה הקבל כבר נראה אשכרה כמו שלולית פלסטיק מותך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בס"ד

 

כעל הנראה הקבל סיים את תפקידו בעולם.

תחליף אותו באחד איכותי ומשם להתקדם הלאה(כך יהיה ניתן לבודד את התקלה).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)
1. כן החצי אוטומט. 16C.

 

2. איך?

 

3. לא יודע. יש רק את הנתונים על המדבקה.

 

4. לא חושב שזה המדחס היות והוא לא מגיע לטמפ׳ שהוא יכול לצאת מעבודה

 

5. הוחלף פאנל פיקוד מאנלוגי לדיגיטאלי של אלקטרה. לא שומע קליק. מה משמעות הקליק?

 

מעלה תמונה של מדבקה עם נתוני המזגן

https://ibb.co/pWWM7HX

מאמ"ת של 16A קטן מידי וייתכן שגם אופיין המאמ"ת לא מתאים לכן הוא קופץ. בדוק עם חשמלאי מוסמך את עניין מוליכי החשמל למזגן והאם ניתן להגדיל את המאמ"ת ל-20A או 25A בהתאם להמלצות ייצרן המזגן.

 

* אם מדובר על מזגן תלת פאזי ערך המאמ"ת מתאים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בס"ד

 

אופיין C מתאים לממוע של המזגן.

אופיינים A ו B לא מתאימים.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
מאמ"ת של 16A קטן מידי וייתכן שגם אופיין המאמ"ת לא מתאים לכן הוא קופץ. בדוק עם חשמלאי מוסמך את עניין מוליכי החשמל למזגן והאם ניתן להגדיל את המאמ"ת ל-20A או 25A בהתאם להמלצות ייצרן המזגן.

 

* אם מדובר על מזגן תלת פאזי ערך המאמ"ת מתאים.

 

המזגן חד פאזי.

אני אדבר עם חשמלאי שכנראה אצטרך גם להעביר חיווט חדש של 4 מ״מ.

 

איך יכול להיות ש20 שנה המזגן עבד על חצי אוטומט של 16C?

אם על המדבקה כתוב running current 17.2a איך יכול להיות שעד עכשיו הוא עבד תקין ולא קפץ תמיד בהדלקה?

פורסם
1. כן החצי אוטומט. 16C.

 

2. איך?

 

3. לא יודע. יש רק את הנתונים על המדבקה.

 

4. לא חושב שזה המדחס היות והוא לא מגיע לטמפ׳ שהוא יכול לצאת מעבודה

 

5. הוחלף פאנל פיקוד מאנלוגי לדיגיטאלי של אלקטרה. לא שומע קליק. מה משמעות הקליק?

 

מעלה תמונה של מדבקה עם נתוני המזגן

https://ibb.co/pWWM7HX

 

2. בעזרת "צבת זרם" ניתן למדוד את צריכת הזרם של המזגן בצורה בטוחה מבלי לנתק את המעגל ולהתחבר בטור (מדידה השראתית). אמור להיות לכל טכנאי מיזוג וחשמלאי לדעתי.

 

בכל מקרה לפי הנתונים על המדבקה נראה שזרם העבודה הוא 17.2 אמפר מה שכנראה יקפיץ את ההגנה התרמית של המאמ"ת לאחר זמן ממושך בדיוק כמו שאתה מתאר, במיוחד אם התרמוסטט מכוון על טמפ' נמוכה והמדחס עובד רצוף לאורך זמן.

 

5. כנראה זו לא הסיבה אלא צריכת הזרם הגבוהה בעבודה, לפני שצילמת את נתוני הצריכה של המזגן, היה לי חשד שהפיקוד מנתק ומחזיר את המדחס מעבודה לזמן קצר ללא השהייה (כמה שניות), מה שיגרום לצריכת זרם גבוהה בהתנעה.

 

כמו שרשמו לך, צור קשר עם חשמלאי מוסמך לצורך בדיקת צריכת הזרם בפועל, יתכן ותאלץ להחליף למאמ"ת 20 אמפר (צריך לדעתי חוטים בעובי 4 ממ"ר).

פורסם
המזגן חד פאזי.

אני אדבר עם חשמלאי שכנראה אצטרך גם להעביר חיווט חדש של 4 מ״מ.

 

איך יכול להיות ש20 שנה המזגן עבד על חצי אוטומט של 16C?

אם על המדבקה כתוב running current 17.2a איך יכול להיות שעד עכשיו הוא עבד תקין ולא קפץ תמיד בהדלקה?

 

17.2 אמפר זה על הגבול העליון (לעבודה לאורך זמן) של מפסק שמדורג 16 אמפר נומינלית, כלומר הוא יכול לעבוד אפילו מעל שעה עם זרם כזה עד שההגנה התרמית תכנס לפעולה. אני משער שייתכן שמאמ"ת עצמו כבר התיישן ולא עומד בדיוק באופיין המקורי, או שהמדחס של המזגן צורך עם השנים מעט יותר, או שהחליפו קבל בערך קרוב למקורי אבל מעט שונה מה שעלול לגרום לשינוי בצריכת הזרם גם בעבודה רציפה.

 

אין מנוס לדעתי מלבצע בדיקה מסודרת של צריכת הזרם.

פורסם

אכן, למפסק 16 יש עוד באפר לפני שהוא מקפיץ, וזה צריך להיות לאורך זמן. נראה שהיו צריכים להתקין שם אחד של 20. אם יש בעיה בקבל ההתנעה הוא יקפיץ גם את המאמ"ת הגדול יותר שכן צריכת הזרם תעלה מאוד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

דיברתי עם חשמלאי אחרי כל מה שהגבתם פה וגם הוא אמר להגדיל את החצי אוט׳ ל 20c.

הוא הוסיף ואמר שאין צורך בחיווט מחדש וחיווט של 2.5 מ״מ מספיק.

 

האם עלי להתעקש ולבקש להעביר חוטים חדשים של 4 מ״מ? או ללכת עם המלצת החשמלאי ולהחליף רק את החצי אוט׳?

פורסם

בס"ד

 

יש ספר של דוסטייבסקי ושם יש טבלאות איזה מוליך מתאים למה, לא צריך המלצה של זה או אחר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מזגן המולטי שלי שהוא גם כן עם מאמ"ת 20 מחווט עם 2.5 מ"מ בלי שום התחממות יתרה של החוטים (בדקתי), אבל הם בסביבה מאווררת יחסית. אם הם חנוקים בתוך קיר, זה גבולי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)
בס"ד

 

יש ספר של דוסטייבסקי ושם יש טבלאות איזה מוליך מתאים למה, לא צריך המלצה של זה או אחר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

http://www.israelelectric.net/tools/%D7%96%D7%A8%D7%9D-%D7%9E%D7%A8%D7%91%D7%99-%D7%95%D7%94%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%99%D7%9D

 

מזגן המולטי שלי שהוא גם כן עם מאמ"ת 20 מחווט עם 2.5 מ"מ בלי שום התחממות יתרה של החוטים (בדקתי), אבל הם בסביבה מאווררת יחסית. אם הם חנוקים בתוך קיר, זה גבולי.

 

הלוח חשמל בארון חשמל, לא דחוס יותר מידי

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם (נערך)

אל תשווה את צריכת הזרם של מזגן מיני מרכזיX ל-Y מבחינת צריכת הזרם מכיוון שהיא משתנה מייצרן לייצרן בהתייחס לצריכת הזרם שנמדדה בתנאים שונים וכמובן בתפוקת המזגן.

 

תבדוק מה המשמעות של הנתון המודפס על התווית של המזגן שלך DELAY FUSE 25A.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אמנם זו אחת הקומבינות הפחות חמורות מבין הקומבינות שעושים בישראל אבל חשוב שתדע- ע״פ תקנות החשמל בתנאים שציינת למוליכים של 2.5 ממ״ר אסור להשתמש במא״ז בעל זרם נומינלי של מעל 16 אמפר. החשמלאי שייעץ לך או יבצע את זה עובר על החוק.

 

יש הרבה ספרים לדוסטוייבסקי אבל זה לא אחד מהם. יש מדריך לחשמלאי של דוניבסקי והוא לא מהווה תחליף לתקנות, אלא משלים.

עריכה אחרונה על ידי אביב

×
×
  • תוכן חדש...