Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות ואחזקה של פוקוס טיטניום רובוטית


nimrod7676
שימו לב! השרשור הזה בן 1791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתכוון להחזיק אותה לפחות 3 שנים ככה שאם אני קונה אותה עכשיו ב-25 אלף אז פחת של 6 אלף לשנה זה סביר מבחינתי מאוד

השאלה העיקרית היא אם אתה יודע בוודאות שתחזיק את הרכב 3 שנים, כי לפעמים דברים שלא תכננו משתנים. אם תרצה למכור אחרי שנה, אתה עלול להיות בבעיה.

עשיתי אותו דבר עם ה-c5 שלי - קניתי בסכום נמוך והחזקתי אותה 4 וקצת שנים (ואפילו הצלחתי למכור!), ואז ירידת הערך נראית שפויה. אבל ברור שבמקרה כזה אתה חייב להחזיק את הרכב הרבה זמן, אחרת אתה לול להפסיד המון.

 

אני מנסה להבין מה הבעיה בגיר:

 

המצמדים? המחשב? המכטקוניקס?

 

מה מכוסה באחריות המורחבת ל10 שנים מבין הדברים הבעייתים ומה לא?

שוב, מצמדים ומח גיר. מח גיר עדיין באחריות (עד 10 שנים או ק"מ מסויים, לא זוכר כמה), מצמדים עליך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מכטרונטק זה בלוק חשמלי/הידראוולי שמפעיל את השילוב/ניתוק מצמדים ושלוט בהעברת ההילוכים, זה חלק מגיר DSG.

 

 

למייטב ידעתי בגיר של פורד/רמו כל זה מתבצע על ידי מנועים חשמלים ללא הידראווליקה בכלל אז אין "מכטרוניק" במובן של פולקסווגן.

 

מחשב גיר - TCM. קופסת בקרה של הגיר, זה לא "מוח גיר". זו יחדית בקרה אלקטרונית.

 

מוח גיר זה בסלנג "בלוק שסתומים". זאת אומרת אותו מכלול חשמלי/הידראוולי שקיים גם בכל גיר פלנטרי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצמדים, מחשב גיר TCM, נזילות שמן גיר לחלק של המצמדים שגורמות להרס המזלגות והמצמדים.

 

 

מנוע 2.0 בדור 3 הוא הזרקה ישירה. לא יודע עד כמה הוא נוטה לצבור פיח בשסתומים אבל צריך גם את זה לקחת בחשבון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה המונדאו.

המנוע בפוקוס פחות בעייתי והגיר בעייתי בשתיהן.

 

מה הסיבה לחפש רכב שבסבירות רבה יעשה תקלות ולא לקנות רכב אמין בתקציב?

ב40-45 אפשר לקנות פג'ו 308 שתהיה זריזה ונוחה ותשמור על אמינות סבירה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועם זאת, ברשותכם:

 

איזה רכב יגרום יותר נזק לכיס לטווח של 3-5 שנים,

 

מונדאו טיטניום או פוקוס טיטניום?( 2012)

בלוגיקה כזו, אפשר גם להצדיק את המונדיאו כי היא כנראה תהיה זולה יותר לאחזקה מאיזו ב.מ.וו סידרה 7 ישנה ב-25,000₪.

 

אם אתה מתעקש, הפוקוס כנראה תהיה זולה יותר לאחזקה, אבל הרבה פחות מרווחת וחזקה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחפש להנות מ"המון רכב" ביחס לתקציב. יש מקרים כמו הפוקוס החל משנת 2016 שזה באמת רעיון טוב ואפשר להרוויח מתופעת העדר בארץ. 2 האופציות שהבאת- המונדאו והפוקוס הם בעיתיות באמת מבחינת אמינות, לא סתם סטיגמה ישראלית שנתפסה בהם. בכל האופציות האלו יכולות להיות תקלות יקרות ואתה מודע להם היטב. אז למה לא לקחת את התקציב שיש לך עכשיו, בשילוב הכסף שתכננת להשקיע בתקלות עתידיות, אני מניח שמדובר ב 30K בערך, תוכל לקנות סיוויק או מאזדה 3\6 שלא ימררו לך את החיים. לדעתי מדובר בבחירה טובה הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אני לא רוצה את המכוניות האלה ):

 

---

 

מישהו יודע אם הגיע ארצה מונדאו טיטניום 2.3 מתוחת פנים, או פוקוס ספורט (רמת גימור) 1.6 ידנית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פוקוס אקובוסט טיטניום ידנית180 כס 1.6, בשנים 2012/13, נמכרו כ20 יחידות סהכ בארץ, אבל עם קצת סבלנות אפשר למצוא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יש פוקוס ספורט ידנית.

זה קריטי לך הטיטניום? כי אתה יכול לקנות טרנד X וזה עדיין מונדאו עם אבזור לא רע.

 

אני דיברתי על רמת גימור ספורט - עם מנוע 1.6 אטמוספרי. גם אתה?

 

כן, קריטי לי הטיטניום, ובמקרה של המונדאו, גם קריטי לי אחרי מתיחת פנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן כן, פוקוס "ספורט" 1.6 אטמוספרית ידנית.

זה קיים, אבל לא בכמויות גדולות.

 

מונדאו 2.3 טיטניום אחרי מתיחת הפנים לא נראה לי שיש, היה ב2011 2.3 ברמות אבזור טרנד וטרנד X והיה אקובוסט 240 טיטניום.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...