Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות

אשתי קיבלה מכונת תפירה חשמלית

בחיבור לחשמל עובדת ללא הפסקה.

פתחתי את הפדל הפעלה וראיתי שהקבל שרוף.

מעדיף לקנות בארץ עם המחיר סביר.

אני מאיזור חיפה. איפה אפשר למצוא כזה?

בחנויות אלקטרוניקה כמו היפרטרוניקס/טלמיר?

או בחנויות כמו תבור סחר?

מקום אחר?

 

IMG_3697.jpeg

IMG_3698.jpeg

IMG_3700.jpeg

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

יש בחיפה לפות חנות אחת שעוסקת בתיקון מכונות תפירה.

 

על סמך מה קבעת שהקבל לא תקין? 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מדובר על קבל נייר של הייצרן RIFA שכבר לא קיים. מי שמייצר את הקבלים האלה היום היא חברת KEMET.

 

אתה צריך לחפש קבל בעל קיבוליות של 0.1 מיקרו-פאראד למתח עבודה של 275VAC המתאים לדרישות התקן X2.

במקום קבל ניר אתה יכול לחפש קבל בעל אותם פרמטרים אבל עם חומר דיאלקטרי מסוג MPP או MP שעדיפים וגם נמכרים ברוב חנויות האלקטרוניקה רק לשים לב שמודפס על הקבל X2.

 

לדגומא קבל מקורי:

 

https://www.mouser.co.il/ProductDetail/KEMET/PME271MB6100MR30?qs=ffqAhwBssBtphyx9vMm%2F3g%3D%3D

 

קבל תחליפי:

 

https://www.digikey.co.il/en/products/detail/panasonic-electronic-components/ECQ-UAAF104M/2674011

 

אתה בהחלט יכול לנסות למצוא בחנויות שציינת. רק תבדוק מה המרחק בין רגלי הקבל ותזמין עם מרחק בין הרגלים דומה.

 

תוכל לרכוש גם ברמת-גן קבל מתאים:

 

https://www.dgelect.co.il/product/קבל---01uf-275v-ac

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

המון תודה מארק.

לא הבנתי למה צריך מרחק ספציפי בין הרגליים.

אני חושב שצריך לפתוח קצת את רגלי הקבל בכדי להגיע להדקים ששם היה מולחם.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 10 דקות, locus כתב:

אני חושב שצריך לפתוח קצת את רגלי הקבל בכדי להגיע להדקים ששם היה מולחם.

 

לא יודע אצלך מולחם הקבל אבל אם צריך להלחים אותו למעגל מודפס עם קדחים במרחק מסויים אז חשוב לשים לב למידה

בין רגלי הקבל.

אם יש לך רב מודד עם אפשרות לבדיקת קיבוליות זה הזמן לבדוק האם ערך הקבל תקין והאם יש צורך אמיתי להחליפו.

 

* בכול מקרה הדוושה יכולה לעבוד באופן זמני גם ללא הקבל בגלל שזה קבל סינון רעשים המחובר במקביל למתח רשת החשמל. 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

שוב תודה

אין מעגל מודפס

פשוט שני הדקים והקבל הזה ונגד מחוברים במקביל

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני שעתיים, ntd כתב:

אם טרם מצאת, יש את לאון בחיפה. תתקשר ותשאל. אולי יש לו:

 

https://lion.co.il/about/profile

 

אם לא מצאת, יש עוד מישהו  שרוב הסיכויים שיש לו, אבל באזור זה המרכז.

 

בהצלחה

 

בטוח שיש להם. אבל יש מינימום הזמנה של כ-60 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תודה רבה מארק!!!

קפצתי להיפרטרוניקס היום

נתן לי משהו חלופי שעומד בעד 600V

הרגיש לי שניסה למכור את מה שיש לו

ולקח 20שח על קבל.

בכל מקרה התקנתי ועובד.

 

כן מכיר גם את לאון. פשוט יותר רחוק לי. היפרטרוניקס זה הייתה האפשרות הכי נוחה

 

והכי חשוב אשתי מאושרת

עריכה אחרונה על ידי locus
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 4

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 19 שעות, מרק10 כתב:

 

בטוח שיש להם. אבל יש מינימום הזמנה של כ-60 שקלים.

נכון, אבל זה להזמנה.

 

כשהייתי שם בחנות, הם מכרו ישירות בפחות.

×
×
  • תוכן חדש...