Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

O rings - ללחצים גבוהים איפה מוצאים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי גרניק ימח שמו וזכרו שפורץ לי את הo rings של הראש מנוע כבר פעם שניה,השתמשתי עד כה בחלפים מקוריים שהזמנתי מחו"ל.

איפה אפשר למצוא בארץ o rings ללחצים גבוהים ברמה הכי גבוהה שיש?

זה גרניק די יקר וחבל לזרוק אותו על אטמים של כמה שקלים,אבל אני מחפש לשדרג לאטמים הכי טובים שיש בכדי שאני לא אצטרך להתעסק בשטות הזו כל שנה.

זה גרניק של 200 BAR.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קודם כל כל אורינג יעמוד בלחצים האלה בגלל שיטת ה9עול של אורינג.

 

אתה יכול למצוא אצל כל מי שמתעסק בהידראוליקה ואם אתה באיזור אשקלוןמויש לך את המידה שלו יכול להיות שיש אצלי ותוכל לקבל ללא שום תמורה.

 

כעיקרון אורינגים הולכים לפי מספרי פרקר שמגדירים קוטר פנימי ועובי חוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כעיקרון אורינגים הולכים לפי מספרי פרקר שמגדירים קוטר פנימי ועובי חוט.

לא בהכרח. קיימים המון ייצרנים אשר עובדים אך ורק עם תקן ISO או DIN בבחירת אטמים ויתרה מזאת במכונות CNC תוצרת יפן תמצא אך ורק אטמים לפי תקן JIS שבהם תמצא מידות "מיוחדות" של אטמים שלא קיימים בשאר התקנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

היפאנים זה באמת בעיה אבל מסתדר גם איתם עם אורינגים לפי פרקר. נכון שזה לא בול אותן המידות אבל עובד בסדר גמור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מתבלבל זה 200 באר לא PSI.

בפעם הראשונה הם נפרצו אחרי שהגרניק אצלי כבר 4 שנים פלוס מינוס ואני עובד איתו המון.

בפעם השניה זה קרה שוב אחרי שנה ורק אטם אחד נפרץ,אני שימנתי אותם לפני שהכנסתי אבל יכול להיות שלא מספיק ופצעתי אותו קצת,לא יודע.

בכל מקרה אין עליהם מידות אני אחפש את הקליבר שלי ואני אמדוד אותו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

חפש את הבעיה במקום אחר.

בעיה תכנונית במכשיר שגורמת לזה (מחלה של הדגם הספציפי).

בעיה אחרת במכשיר שגורמת לזה

המידות שאתה שם לא נכונות (שזה לא סביר אם הזמנת חלקים מקוריים לפי הדגם המדוייק).

התקנה לא נכונה.

 

התייעצת עם מי שנותן להם שירות?

עריכה אחרונה על ידי אביב
פורסם
אני לא מתבלבל זה 200 באר לא PSI.

בפעם הראשונה הם נפרצו אחרי שהגרניק אצלי כבר 4 שנים פלוס מינוס ואני עובד איתו המון.

בפעם השניה זה קרה שוב אחרי שנה ורק אטם אחד נפרץ,אני שימנתי אותם לפני שהכנסתי אבל יכול להיות שלא מספיק ופצעתי אותו קצת,לא יודע.

בכל מקרה אין עליהם מידות אני אחפש את הקליבר שלי ואני אמדוד אותו.

 

עם מה שימנת אותם ומאיזה גומי הם עשויים?

יש שמנים שתוקפים סוגי גומי מסויימים.

 

אם זה לא חלק שמפורק לעיתים קרובות אירינג צריך להחזיק הרבה מאוד שנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...