Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

עשיתי לפני 12 שעות טיפול לרכב במוסך ברחובות,

עלות הטיפול סך הכל 904 ₪, להלן פרטי הטיפול,

שמן מנוע 5W30 מחיר 155 ₪ של חברת פנסול.

פילטר אוויר תחליפי- לא זוכר כמה משהו כמו 50 עד 60 ₪

פילטר שמן מקורי 70 ₪

רפידות בלם קדמיות 165 ₪

עבודה 330 ₪

 

המחיר רצה 904, הבהרתי לו שזה סכום גבוהה מידי, הרי שלמתי בטיפול הקודם 600 ₪ כולל וישרים ובלי הרפידות,

הוריד לי ל830 ₪

 

מחיר מופקע?

 

הרכב מיצובישי לנסר 2010 1.8 עשה 152K.

פורסם

לפני שיקפצו פה החברה ויגידו ישר "למה לא עשית לבד"? (כי זו ממש אינה השאלה) - לדעתי המחיר סביר ולא יותר מזה לאור מה שרשמת.

לא הייתי חוסך בפילטר אוויר מקורי וכ"כ מקווה שהשמן הוא ממותג ידוע (לא טעית בשם ?) ורפידות גם כן.

כ"כ - מניח שזה מוסך שאינו מוסך יבואן ?

alfa 156 2.5.

פורסם

אי אפשר להשוות וישרים לרפידות, כי רק העבודה של החלפת רפידות עולה כ-150₪. לא רשמת מה סוג הרפידות הרכיבו, אבל אני מניח שהכי זול. בכל מקרה לא שילמת יקר על הטיפול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שיקפצו פה החברה ויגידו ישר "למה לא עשית לבד"? (כי זו ממש אינה השאלה) - לדעתי המחיר סביר ולא יותר מזה לאור מה שרשמת.

לא הייתי חוסך בפילטר אוויר מקורי וכ"כ מקווה שהשמן הוא ממותג ידוע (לא טעית בשם ?) ורפידות גם כן.

כ"כ - מניח שזה מוסך שאינו מוסך יבואן ?

 

מוסך רגיל עם שם טוב

 

אי אפשר להשוות וישרים לרפידות, כי רק העבודה של החלפת רפידות עולה כ-150₪. לא רשמת מה סוג הרפידות הרכיבו, אבל אני מניח שהכי זול. בכל מקרה לא שילמת יקר על הטיפול.

 

תודה,

חשבתי עבדו עלי,

רצה לדחוף לי תוסף דלק ב100 שקל

פורסם

זה באמת מיותר (התוסף) .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקומך הייתי מרכיב פילטר אויר מקורי או תואם מקורי.

מוזר למה המוסכים בארץ מקפידים לרוב על פילטר שמן מקורי אבל אויר שמים דרעק.כנראה בגלל המחיר האפסי.

שניהם חשובים מאוד.

ההפרש בין פילטר שין חליפי לבין מקורי מיסתכם לרוב בכמה שקלות בודדות ההפרש בין פילטר אויר חליפי למקורי מיסתכם בכמה עשרות ולעיתים אף מאות שקלות. יותר קל לגזור עמלת קופון ניכבדת על פילטר אויר חליפי שבחנויות החלפים נימכרות למוסכים במעל 30 אחוז הנחה בעוד שפילטר מקורי נימכר למוסכים שם בגג 15 אחוז הנחה. אז אחוזי הנחה גבוהים יותר זה יותר בשר למוסך במישחק מול הלקוח. מה גם שחנויות החלפים לא מחזיקים פילטר אויר מקורי כמעט בכלל אלא לפי הזמנה ועד שיגיע..ובנתיים הרעב על הליפט..ואין לנו זמן..ובלה בלה..ומקווה שהבנת....

פורסם
אי אפשר להשוות וישרים לרפידות, כי רק העבודה של החלפת רפידות עולה כ-150₪. לא רשמת מה סוג הרפידות הרכיבו, אבל אני מניח שהכי זול. בכל מקרה לא שילמת יקר על הטיפול.

 

מוסך רגיל עם שם טוב

 

 

 

תודה,

חשבתי עבדו עלי,

רצה לדחוף לי תוסף דלק ב100 שקל

 

זה באמת מיותר (התוסף) .

 

במקומך הייתי מרכיב פילטר אויר מקורי או תואם מקורי.

מוזר למה המוסכים בארץ מקפידים לרוב על פילטר שמן מקורי אבל אויר שמים דרעק.כנראה בגלל המחיר האפסי.

שניהם חשובים מאוד.

 

מחיר לאחר הנחה סביר וטוב שלא לקחת את התוסף.

 

ההפרש בין פילטר שין חליפי לבין מקורי מיסתכם לרוב בכמה שקלות בודדות ההפרש בין פילטר אויר חליפי למקורי מיסתכם בכמה עשרות ולעיתים אף מאות שקלות. יותר קל לגזור עמלת קופון ניכבדת על פילטר אויר חליפי שבחנויות החלפים נימכרות למוסכים במעל 30 אחוז הנחה בעוד שפילטר מקורי נימכר למוסכים שם בגג 15 אחוז הנחה. אז אחוזי הנחה גבוהים יותר זה יותר בשר למוסך במישחק מול הלקוח. מה גם שחנויות החלפים לא מחזיקים פילטר אויר מקורי כמעט בכלל אלא לפי הזמנה ועד שיגיע..ובנתיים הרעב על הליפט..ואין לנו זמן..ובלה בלה..ומקווה שהבנת....

 

 

20190318_155331.jpg

 

יתפוצץ בדרך לאילת? צינור המחובר לרדיאטור

פורסם

ייתפוצץ בדרך לאילת לא אבל קורוזיה וירוקת היא תוצאה של רטיבות וכניראה זו גם רטיבות שממשיכה להיות פעילה אז כדאי לשקול החלפה של הצינור..הוא גם לא יקר וזה משהו שאתה יכול לבצע בעצמך, לא מסובך.

פורסם
ההפרש בין פילטר שין חליפי לבין מקורי מיסתכם לרוב בכמה שקלות בודדות ההפרש בין פילטר אויר חליפי למקורי מיסתכם בכמה עשרות ולעיתים אף מאות שקלות. יותר קל לגזור עמלת קופון ניכבדת על פילטר אויר חליפי שבחנויות החלפים נימכרות למוסכים במעל 30 אחוז הנחה בעוד שפילטר מקורי נימכר למוסכים שם בגג 15 אחוז הנחה. אז אחוזי הנחה גבוהים יותר זה יותר בשר למוסך במישחק מול הלקוח. מה גם שחנויות החלפים לא מחזיקים פילטר אויר מקורי כמעט בכלל אלא לפי הזמנה ועד שיגיע..ובנתיים הרעב על הליפט..ואין לנו זמן..ובלה בלה..ומקווה שהבנת....

דילמות שאין אותן במוסך מורשה או מומחה מותג.

פורסם
דילמות שאין אותן במוסך מורשה או מומחה מותג.

נכון מאוד...בגלל זה לא ניגשים למורשה! הגזל במחיר שם עולה על כל דימיון בלי אופציה לשחק במחיר יותר מידי בשונה מחלקים תחליפיים זולים יותר במוסכים אחרים.

פורסם
נכון מאוד...בגלל זה לא ניגשים למורשה! הגזל במחיר שם עולה על כל דימיון בלי אופציה לשחק במחיר יותר מידי בשונה מחלקים תחליפיים זולים יותר במוסכים אחרים.

 

אני ביקרתי בלא מעט מורשים ובכולם הייתה אפשרות לחלפים לא מקוריים.

ואם משתמשים בחלקים מקוריים ההבדלים בין מורשה לבין לא מורשה הם זניחים אם בכלל.

חוץ מזה יש מורשים ויש מורשים...

×
×
  • תוכן חדש...