Jump to content

msti

  • הודעות

    495
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ב"ש
  • תחביבים
    רכב, מחשבים
  • מקצוע
    נציג שירות פלאפון..כרגע..

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של msti

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

5

מוניטין

  1. למה סוזוקי עשתה לעצמה את זה? שימוש בגיר של ניסאן -שממה שאני מכיר גיר גרוע (וגם הרכבים החדשים שלה גרועים) באיזה דגמים יש את הגיר הזה? קשה לעקוב אחרי שיתופי הפעולה היום..
  2. ציינת שהוחלפה תושבת מנוע, מקורית?, הרעידות התחילו אחרי ההחלפה? פשוט ראיתי לא מעט פוסטים והמלצות על תושבות מקוריות בלבד (לא ספציפית בסיוויק, באופן כללי)
  3. אני מכיר מקרה של קיה אופטימה 2014, עם 75 אלף קילומטר, מטופלת במורשה קיה בלבד ובזמן.. היו רעידות ובמוסך אמרו שחתיכות מהממיר חדרו למנוע (מניח שממיר קדמי) והרסו אותו -הלכה בוכנה, הוחלף מנוע ב-12 אלף ש"ח... אני בטוח שזה לא מקרה כזה חריג
  4. למה חסר לך שמן בכמות כזו, ולמה זה חוזר על עצמו, זה דבר ראשון. מכסה המנוע מתחמם גם מהסביבה בחוץ, אי אפשר להתייחס לזה. הייתי בודק שהמים נקיים ולא חסרים, שמן כמובן. להבין למה חסר ובאיזו תדירות. וממשיך לעקוב.
  5. לגבי הטסט, זה לא מעניין את הבוחן, כל עוד הפנס במקום והאור עובר את הבדיקה (בדיקת כיוון אורות). לגבי התיקון, במקרה ראיתי סרטון של הלחמת פלסטיק, אתה צריך מלחם (הכי פשוט- עולה כ-30 40 ש"ח), פלסטיק (ניתן להשתמש באזיקונים לדוגמה) ורשת ממתכת (כמו של החלון אבל ממתכת או צמר פלדה) לחיזוק לא חושב שתצטרך לפרק את הפנס
  6. סתם רשמתי לדוגמה 4. אבל בכל. קרה, אני חושב שזו טעות, שיש השפעה של העוצמה.
  7. יש לאבא שלי כזו, לא הרגשתי חוסר כוח כשהמזגן עובד, מן הסתם שהוא "לוקח" חלק מהכוח אבל לא ברמה כזו כמו שתארת, דרך אגב, לא חושב שיש הבדל במצבים של המזגן- כלומר 1\4 זה לא משנה כי המדחס נכנס לפעולה.
  8. לגבי מיכל העודפים, מילאתי את ההפרש, ומאז לא חסר כלום, אולי תוצאה של אוויר במערכת, בכל אופן, אין דליפה ואין חום מנוע. לגבי המזגן\מדחס, תוצאה של קלאץ שחוק, פירקתי- הסרתי טבעת אחת והחזרתי חזרה (מדבר על הטבעות שקובעות את המרחק של הדיסקה של הקלאץ), עובד מעולה.
  9. היי, מעדכן... אז הלכתי על תיקון פשוט יותר- בטח זמני פשוט פרקתי את הבורג של הקלאטץ עם מברגת אימפקט- עם היד השניה תפסתי את הדיסק שלא יסתובב, זה נפתח בלי בעיה. ניקיתי, הורדתי שייבה אחת (SHIME) מתוך 2 שיש שם, החזרתי, סגרתי את הבורג... מאז- בע"ה, המזגן עובד מעולה. עקבתי ובדקתי - בעמידה, כשהזמגן עובד, ישנם הפסקות של המדחס (תקין). שמח שזה בנתיים נסגר ככה, במידה ויהיה צורך, אחליף את הקלאטץ ואת הפולי כולו. תודה!
  10. זו סיוויק האצבק? גם אני לא מצאתי בהרבה מקומות אותה כי היא יותר לשוק האירופאי משום מה.. אולי של הTYPE-R יתאימו, 2013 זו אותה הצורה, אבל תצטרך לאמת את זה. אתה יכול לדבר איתם בצאט או במיילים ולבקש לאתר את החלקים
  11. גטס אחלה רכב (ביחס למחיר שלו), חוץ מעניין הדלק. שירתה אותנו נאמנה בערך 3 שנים- הייתה רכב השכרה בעברה.. אז הייתה עם כ200 אלף ק"מ. מזגן מעולה, נוחות סבירה, מנוע שתיין אבל עם מספיק כוח, אחלה רכב להובלת רהיטים לבית (-: מעדיף אותה על פיאט (אולי ידנית רלוונטית) בעניין האמינות, גם על שברולט מאותה הסיבה. המחיר שציינת גבוה, במחיר הזה תוכל למצוא כזו תקינה עם צבע נורמלי. הגטס שלנו עברה "תאונה" קטנה והשבתנו אותה (דלת נמעכה ע"י רכב בחניה)- לא בגלל שהיא באמת הייתה בלתי ראויה לתיקון, פשוט ניצלנו את זה להעיף אותה ולהתקדם.
  12. מציע לך לבדוק באתר שמוכר חלקים לרכבים יפניים, אצלי בלנסר זה קרה משהו דומה ("מחלה" של הלאנסר) והזמנתי והחלפתי, עלה באיזור ה300 שווה לבדוק https://www.amayama.com/en
  13. נראה שזה הצבע הירוק הנפוץ שהיה לגטס, הייתה לי כזו, תבדוק אם תמצא מיכילית דלק עם צבע תואם (-:
  14. קח פילטר אוויר מקורי, אל תשבור את הראש, תגיע למוסך בטיפול הבא בע"ה. תבקש הנחה על הטיפול - הם נותנים, וזה כבר הופך ליותר נורמלי.
×
×
  • תוכן חדש...