Jump to content

מאיר יד 2

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מאיר יד 2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי רעש כשעולה על באמפרים כאילו משהו מתחכך אחד בשני החליפו לי ברקסים וצמיגים לאחרונה האם זה מהמייצבים? האם אפשר לעבור עם זה טסט
  2. כשקונים רכב שעבר טסט שומרים את הרשיון רכב של הבעלים הקודמים עד הטסט?
  3. אין הסטוריית טיפולים
  4. השמן במדיד שחור וגם על הפקק שחור i10 2014 90,000km קונה תרכב הזה חוץ מזה האוטו נראה סבבה השאלה האם אפשר פשוט להחליף תשמן בטיפול הבא ויהיה בסדר? איך אפשר לבדוק שזה לא קריטי
  5. רק קבלות של שנה אחרונה הוחלף מנוע זה סימן לא טוב לעתידו של הרכב, ולסחירותו?
  6. קיה פיקנטו 2015 118 קמ הוחלף מנוע לפני שנה וחצי הרכב היה בהשכרה. יד4. בעלים אחרון נהג 3 שנים. בדקתי והרכב נראה שמור עם מחיר טוב. אבל עדיין מחשיד אותי שהוחלף מנוע. מה לעשות?
  7. i20 2014 אחי דוח סליקה מהאתר? לא יודע אם הם נותנים פירוט אין הסטוריית טיפולים
  8. כמה מתחת למחירון נחשב מחיר טוב?
  9. המדיד שמן שחורה הפקק מנוע שרוף (העלתי תמונה) המנוע רועש (שמעו בסרטון) עד כמה גדול הנזק, במידה ולוקח כמה כסף להוריד? IMG_3230.MOV
  10. עד כמה משמעותי הרכב עשה 115קמ
  11. רוצה לקחת audi a3 sharp 2010 1.6 דגם עם השלוש דלתות. צריך משהו קטן,חסכוני, ונראה טוב (הייתי הולך בכיף על פיקנטו, אבל לא מוצא כבר חודש. צריך חוות דעת על האאודי)
  12. כמה עולה לתקן גם יש 4 צמיגים בלויים המוכר דורש 29,000
  13. תקציב: 15,000 דרישות: *אמין- לא רוצה לבלות במוסך, ואם כן שהחלקים לא יהיו יקרים מדי) *אוטומט *חסכוני בדלק שימוש שלי: אוטו לרוב ליציאות ובילויים.. נסיעות לרוב בתוך העיר(לעיתים רחוקות גם לאילת אבל לא קריטי). תשלחו כמה שיותר מכוניות בבקשה
×
×
  • תוכן חדש...