Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם משהו יוכל לפרט לי חוות דעת מלומדת האם אפשרי מבחינה בטיחותית לנסוע עם גנטים שאני זומם לקדוח חור במרכזם על מנת להקל עלי את נושא האיזון שלהם. אני יודע שיש איזון ווספה [איזון חיצוני] אבל אני מעדיף להימנע מאיזון שכזה בשל הנגישות וגם בגלל סיבות אחרות.

 

אציין שביצוע הקידוח יעשה אצל חרט ובמצב המקורי ישנו חור בגנט בקוטר 8 מ"מ והמחיצה שברצוני להעלימה הינה דקה,3 מ"מ בקירוב. מבחינת בעיות עתידיות באיזון אין חשש בשל המיקום [אמצע הגלגל],וגם בגלל שהקידוח יתבצע במרכז בדיוק [הכל כמובן בתנאי שהחרט לא יהיה אחרי לילה ארוך.........אוהבים וודקה החרטים האלו]

 

העבודה מתוכננת להתבצע על גנטים מגנזיום שירדו מ C5.

 

תודה לעונים

 

יוני

509E0106.jpg

פורסם

סליחה על השאלה,אבל לא כ"כ הבנתי למה לך לקדוח חור בג'אנט??במה זה יתרום בדיוק?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

הוא רוצה להקל את האיזון שלהם כי כרגע בלי חור אי אפשר לאזן אותם כמו כל גנ'ט רגיל,

וגם נראה לי שהוא רוצה להתקין אותם על פג'ו והוא לא מעוניין שיהיה סמן של סיטרואן עליהם.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אשמח אם משהו יוכל לפרט לי חוות דעת מלומדת האם אפשרי מבחינה בטיחותית לנסוע עם גנטים שאני זומם לקדוח חור במרכזם על מנת להקל עלי את נושא האיזון שלהם. אני יודע שיש איזון ווספה [איזון חיצוני] אבל אני מעדיף להימנע מאיזון שכזה בשל הנגישות וגם בגלל סיבות אחרות.

 

אציין שביצוע הקידוח יעשה אצל חרט ובמצב המקורי ישנו חור בגנט בקוטר 8 מ"מ והמחיצה שברצוני להעלימה הינה דקה,3 מ"מ בקירוב. מבחינת בעיות עתידיות באיזון אין חשש בשל המיקום [אמצע הגלגל],וגם בגלל שהקידוח יתבצע במרכז בדיוק [הכל כמובן בתנאי שהחרט לא יהיה אחרי לילה ארוך.........אוהבים וודקה החרטים האלו]

 

העבודה מתוכננת להתבצע על גנטים מגנזיום שירדו מ C5.

 

תודה לעונים

 

יוני

אני לא הייתי עושה את זה. תעשה איזון חיצוני, מכיוון שיש חשש שכשתחרוט, מכיוון שזה לא גאנ'ט ברזל רגיל, אלא "מגנזיום" (סגסוגת קלה) יכולים להיווצר סדקים. גם אם זה יקרה רק בגאנ'ט אחד, חבל.

האופציה של הסדק קיימת, והאחוזים לא נמוכים. מנסיון.

פורסם

לא מבין למה לקדוח חור?..

 

 

אצל פנצ'רמאכרים מיקצועיים, יש מתאמים מיוחדים, להתקנת כל סוגי הג'נט, למכשיר האיזון.

×
×
  • תוכן חדש...