Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבל מדריך .

 

מסתבר כי זה תלוי בעניבה.

 

במדריך הזה יש סרטוני הדרכה. הקש על הקשר המבוקש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע.

 

אני אוהב מאד לקשור עניבה, לפני 20 שנה משך חורף אחד נהגתי ללכת לעבודה עם עניבה וז'קט. אבל הגעתי למסקנה שבישראל זה לא פרקטי.

 

חזרתי לחולצות פולו. רוב הקולגות שלי הולכים עם מכופתרות. אבל אפילו הבודדים שנהגו לקשור עניבה בחורף חדלו לעשות זאת.

 

יש לי איזה 30-40 עניבות תלויות מיותמות בחדר הארונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Four-in-hand ו Simple הם הכי פופולריים - שאל כל תלמיד בית ספר באוסטרליה והוא יסביר לך איך לקשור כך (שלום AC/DC).

 

מבחינת קלאסי - Full Windsor - אבל אל תצפה לראות אף אחד עם קשר כזה פרט לפוליטקאים, שגרירים ונגנים בפילהרמונית של וינה.

No worries 8)

פורסם (נערך)

מה למעשה כל כך מייחד את קשר הfull vindsor משאר הקשירות? הריי ממבט חטוף בעין לא מיקצועית כולם נראים (משולש)כמעט זהים לא?

נניח לאירוע מכובד(חתונה)עדיף לקשור את הfull vindsor ?

עריכה אחרונה על ידי bosss
פורסם

זה תלוי בעניבה. לא כל עניניבה מתאימה לכל קשר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבחינת קלאסי - Full Windsor - אבל אל תצפה לראות אף אחד עם קשר כזה פרט לפוליטקאים, שגרירים ונגנים בפילהרמונית של וינה.

 

ובמבי, מסתבר.

 

רק שאף פעם לא ידעתי איך קוראים לזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה למעשה כל כך מייחד את קשר הfull vindsor משאר הקשירות? הריי ממבט חטוף בעין לא מיקצועית כולם נראים (משולש)כמעט זהים לא?

נניח לאירוע מכובד(חתונה)עדיף לקשור את הfull vindsor ?

 

ה-'משולש' בקשר Full Windsor הוא סימטרי, נפוח, ולא נראה שטוח כמו שאר הקשירות. בנוסף, מתחת לקשר עצמו נוצר מעין חריץ דק שגם מראה על איזשהו מעמד סטטוס. באירוע בישראל, ספק אם מישהו בכלל ישים לב לשוני בין הקשירות. לעומת זו, באירוע של המעמד הגבוה באנגליה או באוסטרליה (והרבה מהיהודים שם אכן במעמד הזה, בניגוד לארה"ב או ישראל), יתכן וינתן לכך משקל כלשהו - הרי אתה לא מצפה שמישהו יגיע לחתונה עם קשר שהוא השתמש בו יום-יום בבי"ס היסודי...

 

ובמבי, מסתבר.

עכשיו שאתה מזכיר את זה, מתברר שדורות על גבי דורות של קטינים קיבלו פרסום סמוי לעניבות היישר לתת מודע שלהם :lol:

No worries 8)

פורסם

אני קושר חצי ווינדזור. מספיק סימטרי ומספיק לא שטוח ומצד שני לא מעצבן מידי.קח בחשבון שככל שהקשר מורכב יותר יותר קשה לדייק באורך העניבה. העניבה אמורה להגיע בדיוק עד אבזם החגורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש דרך כלשהי לשלוט באורך הסופי של העניבה עוד בשלב/מהלך הקשירה ? אני כבר כמה פעמים קושר ופורם הכל מחדש ועדיין איני מצליח להגיע לאורך הרצוי/המדויק.

פורסם
יש דרך כלשהי לשלוט באורך הסופי של העניבה עוד בשלב/מהלך הקשירה ? אני כבר כמה פעמים קושר ופורם הכל מחדש ועדיין איני מצליח להגיע לאורך הרצוי/המדויק.
ברור. זה נקבע לפי נקודת ההצלבה הראשונה.

 

בווינדזור מלא אפשר עוד לשחק עם זה קצת לפני שמהדקים (לא מכיר שיטות אחרות...)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש דרך כלשהי לשלוט באורך הסופי של העניבה עוד בשלב/מהלך הקשירה ? אני כבר כמה פעמים קושר ופורם הכל מחדש ועדיין איני מצליח להגיע לאורך הרצוי/המדויק.

 

תבדוק איפה אתה מתחיל את הקשר וכמה חסר לך בסוף. ככה תדע איפה להתחיל בפע8 הבאה ולהגיע ישר לאורך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאחר אין ספור ניסיונות ואימונים הצלחתי בסוף להגיע לקשר פול ווינדזור יפה ובאורך המדויק אך לצערי התקבל מצב שהחלק הצר האחורי יצא לי מעט יותר ארוך מהחלק הרחב הקדמי במצב הידוק סופי כמובן, מה עושים במצב כזה, מכניסים אותו לתוך החולצה בין הכפתורים? או שאוליי העניבה אינה מתאימה למידותיי?

×
×
  • תוכן חדש...