Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי לפני שנתיים בערך לתאונת דרכים בכביש 60, שבו ישנה את אותה בעיה של משאיות שנוסעות לאט ולא תמיד אפשר לעקוף.

נהג הרכב היה קצת יותר חכם מהחבר שלך, לא רק שפס לבן היה נתון לדיון בשבילו, אלא גם חגורת בטיחות. מצאתי אותו בערך 20 מטר מהרכב.

מניח שזה עונה על השאלה שלך

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קו לבן רצוף

 

כמוהו כקיר בטון.

 

בד"כ לא חוצים אותו.

 

במקרי קיצון כמו רכב עומד יש הצדקה וזאת לאחר נקיטת אמצעי זהירות.

 

רכב שנוסע באיטיות חייב לנסוע על השול ולאפשר עקיפה תקנה 48 (ג)

 

(ג) הנוהג ברכב מנועי שבשל מטענו, או בשל שיפוע הדרך, נאלץ לנסוע במהירות נמוכה שיש בה כדי לעכב כלי רכב הנוסעים מאחוריו, חייב להימין ולנסוע בשול הדרך כאשר השול מיוצב באספלט ופנוי כדי לתת לכלי רכב שמאחוריו אפשרות לעקפו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא הבנתי אתכם

רכב חוסם את הנתיב מכל סיבה שהיא, אתם לא תעקפו את הרכב? תחכו איתו עד שיגיע הגרר/ יחליט שבה לו לזוז?

 

 

זה נורא דמגוגי ההקצננה הזו של ישר ללכת רכב חוסם.

הרי מה אתה בעצם שואל? אתה מצפה לתגובה של "תישאר שם שבועיים מצידי, אסור לעקוף"?

 

תחת כל הכסת"ח של משנה זהירות, כאשר יש מכשול/ רכב חוסם (ןולא מישהוא שלא משתף פעולה עם הרצון שלך לנסוע שם 140)עוקפים בזהירות ובמהירות מכשול בדרך.

 

אבל ברור לך שאם תהיה תאונה, היא תהיה באשמתך והיא תהיה בגלל סעיף עקיפה על פס הפרדה רצוף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם כשהנתיב חסום אסור לחצות קו הפרדה לבן, אלא אם יש הנחיות מסודרות משוטר במקום שמוודא שאין תנועה ממול ומכוון את התנועה, שיש משאית תקועה וכל הנתיב חסום.

 

מה לעשות שלא תמיד שיש משאית שחוסמת את נתיב הנסיעה היחיד (למשל כדי לפרוק סחורה בחנייה כפולה) מייד מגיע למקום שוטר שמכוון את התנועה. מה תעשה, תעמוד מאחורי המשאית שעות עד שהוא יזוז?

פורסם
מה לעשות שלא תמיד שיש משאית שחוסמת את נתיב הנסיעה היחיד (למשל כדי לפרוק סחורה בחנייה כפולה) מייד מגיע למקום שוטר שמכוון את התנועה. מה תעשה, תעמוד מאחורי המשאית שעות עד שהוא יזוז?

 

בגדול התשובה של משטרת התנועה תהיה אכן כן, תתקשר למשטרה ותמתין,

בפועל אנשים עוקפים במהירות אפש ומקווים שאם יבוא שוטר הוא יהיה הגיוני.

פורסם

לפי החוק אסור בכל מקרה.

אם רכב תקוע ראיתי פעם פסיקה של בימ"ש שזיכתה את הנהג משום שאינו אמור להמתין עד כלות (כמובן אחרי נקיטת כל האמצעים האחרים).

אם רכב איטי נוסע חצי בשול, המדיניות של המשטרה היא לא לאכוף דריכה "קלה" על הקו אם אין סיכון לבאים ממול. אך אם תהיה ניידת מאחורי אמתין לכריזה עם הוראה לעקוף, משום שהעונש הוא שלילה.

ככלל, הסימון כאן בארץ, לעניות דעתי, חובבני מידי ואין קשר לרוב בין רמת השיפוע או הפנייה לבין הסימון, לטוב ולמוטב.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

"מגדיל" הנושא (בשקל תשעים...)

 

לא פעם נתקלתי בכבישי הרי-ירושלים - כביש דו-סטרי, נתיב אחד לכל-כיוון עם קו הפרדה רצוף - שנוסעת משאית/טרקטור/אוטובוס ממוגן וכדומה באופן איטי יחסית לשאר התנועה ונהג הרכב הכבד הזה נוסע לאט חצי על-השוליים-חצי על-הכביש כדי לאפשר לרכבים לעקוף. אבל כמובן שלשם העקיפה אתה חייב לחצות קו-ההפרדה הרצוף, עם שני גלגלים.

לפני עיקולים וכאלה אני בשום אופן לא עוקף אבל בקטעים יחסית ישרים אם לא תעקוף ותיסע לאט חוץ מ-50 רכבים שצופרים עלייך אז בעצם אלו שמאחורייך יתחילו לעקוף ככה שלמעשה אם פתאום יצוץ מולם רכב הם עלולים לשבור ימינה לתוך הרכב שלי או הרכב הכבד שלפניי.

 

מה דעתכם על מצב כזה?

האם נהג הרכב הכבד שיורד לשוליים הוא לצורך העניין עבריין מבחינת זה שנוסע על השוליים?

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
"מגדיל" הנושא (בשקל תשעים...)

 

לא פעם נתקלתי בכבישי הרי-ירושלים - כביש דו-סטרי, נתיב אחד לכל-כיוון עם קו הפרדה רצוף - שנוסעת משאית/טרקטור/אוטובוס ממוגן וכדומה באופן איטי יחסית לשאר התנועה ונהג הרכב הכבד הזה נוסע לאט חצי על-השוליים-חצי על-הכביש כדי לאפשר לרכבים לעקוף. אבל כמובן שלשם העקיפה אתה חייב לחצות קו-ההפרדה הרצוף, עם שני גלגלים.

לפני עיקולים וכאלה אני בשום אופן לא עוקף אבל בקטעים יחסית ישרים אם לא תעקוף ותיסע לאט חוץ מ-50 רכבים שצופרים עלייך אז בעצם אלו שמאחורייך יתחילו לעקוף ככה שלמעשה אם פתאום יצוץ מולם רכב הם עלולים לשבור ימינה לתוך הרכב שלי או הרכב הכבד שלפניי.

 

מה דעתכם על מצב כזה?

האם נהג הרכב הכבד שיורד לשוליים הוא לצורך העניין עבריין מבחינת זה שנוסע על השוליים?

 

בגדול התשובה זהה, אם יש לך מספיק מקום לעקוף מבלי לחצות את קו ההפרדה אתה יכול לעקוף, במידה ואתה צריך לחצות

שוב זה קיר בטון, אסור לחצות.

האם המשטרה שתגיע מולך תאכוף את זה, תלוי בטוב ליבו של השוטר.

ממקרה שריאתי בעיני בעליה לירושלים מבית שמש על הכביש האחורי לכיוון צור הדסה (כביש מהנה) רכב עקף משאית שהייתה חצי על השול, סמויה מאחרוי הפעילה צ'קלקה ויצאה למרדף...

פורסם

עזוב פס לבן רצוף, אני גר באזור חקלאי, הסטנדרט בישראל הפך ל"זובי אני אלחץ על הברקס, יש לפניי קומביין, אני עוקף אותו גם אם בא רכב ממול".

 

זה קורה לי מידי יום, קומביין/ כלי חקלאי איטי בא ממול, כביש דו מסלולי עם קו מקוקו באמצע, אנשים עוד מאותתים לי עם האורות שאני מתחצפן להם ונוסע באמצע הנתיב שלי במין קטע של "מה, אתה מטורף, אתה מסכן את חיי, רד לשוליים!" ...:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המשטרה אוהבת לארוב בכביש הזה ומחכה למקרים האלה.

יש גם אכיפה עם רחפנים בנושא.

 

פס לבן לא עוברים כמו שבעצור חייבים לעצור

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
נתקעת אחרי משאית או רכב איטי, נגיד לצורך הדיון, 2-5 קילומטר נסיעה...היית עוקף או מחכה לקו מקווקו? (לא מדבר על החוק, כמו שאמרתי מקודם)

 

 

אם כמו שאתה אומר, נוציא לרגע את עניין החוק אז זה משהו אחר.

דוגמא על תמרור עצור, אני נוהג לעצור בכל תמרור עצור שאני פוגש,

יש ליד הבית תמרור עצור בפניה ימינה, כאשר משמאל לא יכול לבוא רכב ( חד סיטרי )

אני עדיין עוצר, כיוון שזהו החוק.

אם לא היה חוק לעצור בתמרור עצור, אלא המלצה, יש מצב שבעצור הזה לא הייתי עוצר.

כנ"ל גם על פס לבן.

אם פס לבן היה בגדר המלצה, והיה מקום שהייתי מכיר אותו ומכיר את השטחים המתים של אותו מקטע כביש

והייתי בטוח ב100 אחוז שאני יכול לעקוף את המטרד, הייתי עושה זאת.

 

וכל זאת בהנחה שאין שום חוק שקשור לקו הפרדה רצוף...

וכמו שעניתי למעלה, בתרבות נהיגה שלנו הדבר לא אפשרי בחלומות הכי וורודים שלי...

פורסם

לא משנה מה תהייה התשובה, אתה יוצא טמבל בכל מהלך שאתה עושה.

אם לא תעקוף, תשאר אחרי טרקטור או משאית על 50 קמ"ש, אם תעקוף, יצאת טמבל, כי שברת קיר בטון.

ועברה חמורה על החוק! במקרה הטוב, ואין רכב מקדימה, עברת על החוק וגם ניצלת מתאונה.

במקרה הרע, כי ברור שלא הישרת מבט לפנים 200 מטר, צץ לו איזה רכב שנסע על 150 והלכו לך החיים.

איזו תשובה ומעשה לעשות?

פורסם
אם כמו שאתה אומר, נוציא לרגע את עניין החוק אז זה משהו אחר.

דוגמא על תמרור עצור, אני נוהג לעצור בכל תמרור עצור שאני פוגש,

יש ליד הבית תמרור עצור בפניה ימינה, כאשר משמאל לא יכול לבוא רכב ( חד סיטרי )

אני עדיין עוצר, כיוון שזהו החוק.

אם לא היה חוק לעצור בתמרור עצור, אלא המלצה, יש מצב שבעצור הזה לא הייתי עוצר.

כנ"ל גם על פס לבן.

אם פס לבן היה בגדר המלצה, והיה מקום שהייתי מכיר אותו ומכיר את השטחים המתים של אותו מקטע כביש

והייתי בטוח ב100 אחוז שאני יכול לעקוף את המטרד, הייתי עושה זאת.

 

וכל זאת בהנחה שאין שום חוק שקשור לקו הפרדה רצוף...

וכמו שעניתי למעלה, בתרבות נהיגה שלנו הדבר לא אפשרי בחלומות הכי וורודים שלי...

 

אני תיארתי לעצמי שבנקודה כלשהו מישהו יעלה את הסוגייה הנ"ל, גם כתבו למעלה בנוגע לרמזור נראה לי.

אני בכוונה דיברתי על הנושא לא מבחינה חוקית, אלא סתם סוג של מחשבה או דיון פילוסופי?.

זה הפתיע אותי לשמוע את אותו חבר אומר שהוא עובר לפעמים (לא כל הזמן רק שיש משהו מאוד לאט, לדבריו), כי אני לא רואה סיבה לעבור קו לבן רצוף, גם אם אני לא רואה היגיון בהצבה שלו מבחינת הכביש.

 

סתם עניין אותי, תיאורתית, פילוסופית, מה אנשים חושבים על מצב של כביש כמו פה.

פרנקופיל מושבע!


×
×
  • תוכן חדש...