Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם הרכב הקודם ביליתי כמעט 9 שנים. לא החלפתי, כי קבעתי לעצמי, שעד שהרכב שאני רוצה, יגיע עם מערכות בטיחות במקום הצפצפה, אני לא מחליף.

בתחילת דצמבר, פורסמה כתבה על הגעת דגמי הגולף הרגילים ודגם ה-GTI עם מערכות בטיחות מקוריות, וזה היה עבורי האות להתכונן. ב-10/12 פרסם punz שהתחילו לקבל הזמנות, וכבר למחרת בבוקר התייצבתי בסוכנות בירושלים וביצעתי הזמנה. ללא נסיעת מבחן וללא רכב הדגמה. מדובר ב-GTI, לא ברכב אנונימי ולא מוכר. גם היום, כשהרכב נמסר לי, עדיין אין דגם תצוגה באולם.

כפי שפורסם במפרט, הגרסה הזו היא בעלת 245 כ"ס, לעומת 230 כ"ס בדגם הרגיל. כלולים גם לוח מחוונים דיגיטלי, לד מלא, דפרנציאל קידמי מוגבל החלקה, מושבי עור עם חימום, וכוונון חשמלי לנהג, חלונות כהים, מע' מולטימדיה הכוללת AA ו-CP, מצלמה מקורית ועוד.

הבוקר הסתיימה ההמתנה, והרכב נמסר לי. אין לי עדיין תובנות או חוויות מיוחדות(?) לחלוק לאחר נסיעה של כ-50 ק"מ, כשחיוך מרוח לי על הפנים, אז בשלב זה תסתפקו בתמונות.

 

20190110_113259s.jpg 20190110_113357s.jpg 20190110_132429s.jpg 20190110_132456s.jpg 20190110_162919s.jpg 20190110_162958s.jpg 20190110_163011s.jpg 20190110_163048s.jpg 20190110_163138s.jpg

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהממת!!

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!

 

לא יכול לחכות כבר...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

שמוליק, תתחדש, עסקה מעולה ורכב מעולה.

לו לא הייתי מקשיב לחפירות של ההנהלה, ששכנעה אותי לקנות נכס להשקעה

הייתי בוודאות מוחלטת רוכש כזאת, כעת אני תקוע עם ההייליין לעוד איזה 3-4 שנים...

  • אחראי פורום
פורסם

תתחדש!

הדגם הרגיל (ה-7.5) הותיר אותי כמעט מבואס ופה יש מענה בערך לכל הטענות שלי כלפיו, בעיקר הדיפ' המכאני.

מאוד מעניין לטעום ממנו, נשמעת חבילה מצויינת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש! גם אני בכיוון של אחת כזו..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

בחירה מצוינת, הבנצ׳מארק של הסגמנט.

יש לי מקום חם בלב להאצ׳בקס, האיזון בין כל הפרמטרים (גודל / שימושיות / ביצועים / נוחות) גורם לחבילה שמאוד מכוונת ״חובב הגה רציונלי״.

 

תתחדש ותהנה!

 

נ.ב. שמח לראות מושבים שמתאימים לפרפורמנס האצ׳ ולא את השיקוץ המשובץ

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...