Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בר, אענה בשם עצמי (אך אני מניח שכל הרוכשים חשים כמוני, בהקשר זה),

 

אני מכיר את ה-GTI דור 7 היטב. נהגתי עליה מספר פעמים, הן בסוכנות בנסיעת מבחן והן של ברכבים של חברים כך שלא הרגשתי מניעה מלרכוש כזו מבלי לנהוג / לראות אותה במציאות. יש המון סרטונים והמון ביקורות עליה בחו"ל וזה משלים את החסר.

 

ה-GTI תמיד היה אול ראונדר פשוט מעולה. לי האבזור הלקוי, המחסור בכ"ס והמושבים המשובצים תמיד הורידו, פתרו 2.5 מהבעיות ב-7.5 שמגיעה לארץ ועל זה הוסיפו מערכת מולט' שהביקורת עליה מעולות, לוח מחוונים דיגיטלי ודפרנציאל מכאני.

 

גם ה-DSG7 החדש מעולה ועמיד לתוספת הספק/מומנט נדיבה מאד לכשתיגמר האחריות.

 

אז אני, במקרה הזה, לא ראיתי בעיה לקנות רכב שאני מכיר מעולה עם תוספות מצוינות על הדגם הקודם.

 

מקווה שתחזור לVAG, עד אז, נתראה במראה המרכזית :)

או שלא, מה יש לך על הרכב? :roll::-D:-D

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מקווה שתחזור לVAG, עד אז, נתראה במראה המרכזית :)

או שלא, מה יש לך על הרכב? :roll::-D:-D

 

תתחדש קודם הכל - ותהנה :-)

אין ספק שכנראה מרווחים מוגזמים ממקודם על המחיר + כנראה מחירים טובים יותר בשנה האחרונה של הדגם, מאפשרים אבזור סביר הרבה יותר. הקטע הזה שלא הביאו בעבר מערכות בטיחות עם כל מיני תירוצים מטופשים - היה פשוט מביך.

 

מעניין אותי לשמוע, למה אבל אתה יורד בכוח, מקופרה ל- GTI?

[לי יש את הסיבות שלי למה ירדתי מתלתן למילאנו, למשל]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הוא בהחלט אופציה מעניינת עבורי......בסוף 2019 צפוי דור חדש של גולף, נראה איך הוא יגיע.

אגב, ידעת של- 160 קראו בגרמניה GTI Jaeger (כלומר ציידת GTI)?

מי מהווה אופציה, ה-GTI? כי בסוף 2019 תגיע גולף רגילה. ה-GTI החדשה לא צפויה לפני 2021, להבנתי.

 

לא נכרתי את הכינוי, אבל נזכרתי שהזכרת אותו בעבר.

 

יום ראשון אני בחילזון, תבוא להגיד שלום.

פורסם

פשש, תתחדש,

מדגדג לנהוג ברכב כזה,

אני בכלל אהבתי את הגולף הכי פשוטה

אז כאן נראה לי כבר perfection

פורסם
תתחדש.

אני זוכר את הפוסט שלך כשקיבלת את ה-160 מתקופת ynet.

כל הכבוד על הבחירה!

מזל טוב, אחלה בחירה. תהנה!

גם אני זוכר את הדיונים בynet.

איפה הימים ששמוליק היה סורק את הסקירה

השבועית מעיתון ממון סוף השבוע.

S60 Rdesign

פורסם

תתחדש!

 

לי אישית רכישת רכב בשנת הייצור האחרונה שלו פסולה על הסף.

 

בעוד שנה הרכב הנוכחי יראה מיושן (גם אם גירסת ה- gti תגיע מאוחר יותר וזה בכלל לא בטוח גם) וגם הדגם החדש בוודאי יציג שיפורים.

 

אניי לא מבין גם את אחד הרוכשים שבכלל ציין בשרשור אחר שהוא נוהג רגוע מאד :shock:

 

דרך אגב בסוף השנה תוצג גם פולקסווגן קומפקטית חשמלית חדשה, שצפויה להציע כבר בגירסה הרגילה ביצועים טובים יותר מהגולף gti לפחות במהירויות הביניים בהם אפשר לנסוע בכבישי ישראל, אולי תוצג גם גירסת gti עם כיול מתלים ספורטיבי וביצועים מסחררים :wink:

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מעניין אותי לשמוע, למה אבל אתה יורד בכוח, מקופרה ל- GTI?

[לי יש את הסיבות שלי למה ירדתי מתלתן למילאנו, למשל]

 

ממילא בקופרה לא ניצלתי את כל הכוח...

 

כשקניתי אותה הייתי שכיר ללא ילדים, היום כעצמאי עם ילדים הדרישות קצת שונות.

 

להגיע לפגישה עם סיאט זה לפעמים בעייתי ברמת הייצוגיות (אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם חומרני מאד ורב האנשים לא יודעים שקופרה חדשה עולה יותר מהסדרה 3 המעאפנה שלהם).

 

 

 

מי מהווה אופציה, ה-GTI? כי בסוף 2019 תגיע גולף רגילה. ה-GTI החדשה לא צפויה לפני 2021, להבנתי.

 

לא נכרתי את הכינוי, אבל נזכרתי שהזכרת אותו בעבר.

 

 

תתחדש!

 

לי אישית רכישת רכב בשנת הייצור האחרונה שלו פסולה על הסף.

 

בעוד שנה הרכב הנוכחי יראה מיושן (גם אם גירסת ה- gti תגיע מאוחר יותר וזה בכלל לא בטוח גם) וגם הדגם החדש בוודאי יציג שיפורים.

 

אניי לא מבין גם את אחד הרוכשים שבכלל ציין בשרשור אחר שהוא נוהג רגוע מאד :shock:

 

 

ההבדלים בין הדור ה-6 ל-7 ברמה החיצונית כאלה מורגשים בעיינך?

בעייני לא, וכך גם יהיה בין הדור ה-7 ל-8. מה גם שהפרפורמנס, דור 7.5 קיבלה את מרבית השינויים שמייצגים את המותג ב-2019, לא מניח שהשינויים יהיו כאלה מרחיקי לכת בדור הבא.

 

מה גם שהגולף החדשה תוצג בסוף 19', תגיע לארץ רק בתחילת 20', ה-GTI תוצג חצי שנה-שנה אחרי, ומתי תגיע לארץ?... יש מספיק זמן.

 

אם היא תהיה מדהימה, תמיד אפשר לעשות טרייד אין :)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

להגיע לפגישה עם סיאט זה לפעמים בעייתי ברמת הייצוגיות (אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם חומרני מאד ורב האנשים לא יודעים שקופרה חדשה עולה יותר מהסדרה 3 המעאפנה שלהם).

אני מנסה להבין רק, איך משפיע האוטו שהגעת איתו לדרך בה אתה עושה עסקים? בהנחה שמי שאתה נפגש איתו בכלל רואה אותו ?

פורסם (נערך)
תתחדש!

 

לי אישית רכישת רכב בשנת הייצור האחרונה שלו פסולה על הסף.

 

בעוד שנה הרכב הנוכחי יראה מיושן (גם אם גירסת ה- gti תגיע מאוחר יותר וזה בכלל לא בטוח גם) וגם הדגם החדש בוודאי יציג שיפורים.

 

אניי לא מבין גם את אחד הרוכשים שבכלל ציין בשרשור אחר שהוא נוהג רגוע מאד :shock:

 

דרך אגב בסוף השנה תוצג גם פולקסווגן קומפקטית חשמלית חדשה, שצפויה להציע כבר בגירסה הרגילה ביצועים טובים יותר מהגולף gti לפחות במהירויות הביניים בהם אפשר לנסוע בכבישי ישראל, אולי תוצג גם גירסת gti עם כיול מתלים ספורטיבי וביצועים מסחררים :wink:

 

דווקא נראה לי הגיוני יותר לרכוש דגם מוכח ואמין בשנה האחרונה מאשר להיות שפן נסיונות של דור חדש ולא ידוע.

 

אז אולי הכי עדיף לקנות רכב חדש באמצע הדור שלו כשעדיין לא נראית מחליפה ברקע אבל קנייה של רכב זו לא תוכנית כבקשתך ולא כולם יכולים לחכות את הזמן גם שיצא דור חדש וגם פלוס שנתיים שלוש להמתין כדי לראות איך הוא מתפקד, אז קונים לפעמים בסוף הדור וזה לא דבר רע.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

מגיע להרבה פגישות בבתי קפה, ובכל מיני מצבים שונים.

 

בהחלט משפיע, רכב יקר ומפואר משדר הצלחה ובעבור הרבה אנשים צרי עין יש לזה משמעות ובעולם הזה אנחנו חיים.

 

ובכל זאת, חשוב שהרכב יהיה טוב עבורי, ולכן אני לא רוכש את אותה סדרה 3 מדוברת...

 

הgti היא פשרה נהדרת, רכב מעולה לנהג ותמיד נראת במקום, גם ליד מכוניות שעולות פי 2 ממנה.

 

ברגע שפתרו את הדברים שלי הציקו מהגרסא שלפני הface lift מבחינתי זה היה no brainer

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תובנות ראשונות. החישוקים האלה הם מכה עבור חולה ניקיון כמוני. יותר מידי זרועות וזוויות. ביצעתי טיפול ווקס (מבצע פעמיים בשנה) , כדי למנוע הידבקות קשה של אבקת בלמים. גם הקליפרים טופלו בווקס.20190111_112848.jpeg20190111_114012.jpeg

פורסם
מגיע להרבה פגישות בבתי קפה, ובכל מיני מצבים שונים.

 

בהחלט משפיע, רכב יקר ומפואר משדר הצלחה ובעבור הרבה אנשים צרי עין יש לזה משמעות ובעולם הזה אנחנו חיים.

 

ובכל זאת, חשוב שהרכב יהיה טוב עבורי, ולכן אני לא רוכש את אותה סדרה 3 מדוברת...

 

הgti היא פשרה נהדרת, רכב מעולה לנהג ותמיד נראת במקום, גם ליד מכוניות שעולות פי 2 ממנה.

 

ברגע שפתרו את הדברים שלי הציקו מהגרסא שלפני הface lift מבחינתי זה היה no brainer

 

תתחדש.

 

גולף רכב יקר ומפואר?

אם כבר אתה בכיוון הזה היה עדיף לך אאודי S3 יד 2, לא (למרות שמבחינת ההתנהגות היא נחותה מגולף ומהסיאט)?

Finger's gonna kill me.


×
×
  • תוכן חדש...