Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי שרכב יקר ומפואר באופן כללי משדר הצלחה, לא ציינתי בהכרח בהקשר זה את הגולף.

 

כן אמרתי שגולף תמיד נראת במקום וגם בקרבת מכוניות שעולות פי 2 ממנה היא עדיין נראת טוב.

 

לגבי הs3, יש לי הפרעה, לא מסוגל לרכוש רכב יד שנייה :loco::loco::loco:

 

אגב, לגולף הרבה דברים שאין אפילו בs3

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חסרון היחיד של גולף זו הנעה קדמית. מעבר לזה היא פלולס.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בתור הבעלים של ״סתם״ GTI 2014, אני מבין את ההתרגשות ובעצם קצת מקנא....

תתחדש, תיזהר בחוץ אבל בעיקר בטוח שתהנה.

פורסם
אספתי את שלי היום מרעננה ובאופן צפוי לא הגיעה עם ספר רכב. שלך הגיעה או אמרו לך מתי יפיצו? אולי יש גרסה מקוונת להורדה שלו?

 

אני רואה מהשרשור הזה שכבר כמה חברי פורום הספיקו לקנות את הרכב, תתחדשו כולם אני מלא קנאה :)

פורסם
ממילא בקופרה לא ניצלתי את כל הכוח...

 

כשקניתי אותה הייתי שכיר ללא ילדים, היום כעצמאי עם ילדים הדרישות קצת שונות.

 

להגיע לפגישה עם סיאט זה לפעמים בעייתי ברמת הייצוגיות (אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם חומרני מאד ורב האנשים לא יודעים שקופרה חדשה עולה יותר מהסדרה 3 המעאפנה שלהם)

 

אתה רציני?

 

אפשר לשאול במה אתה עוסק?

פורסם

תתחדש! הרבה זמן חלמתי על הרכב הספציפי. אני כבר על GTI שלישית. באתר נטקאר כתבו שהרכב הגיע לארץ בשל החלפת דגם קרובה בחו"ל ובעקבותיה ירידה במכירות הדגם הקיים (הישן..). רק בגלל זה "שחררו" כמה פרפורמנס לארץ הקודש.. לדעתי - המכונית כרגע מציעה ערך גבוה לכסף. בצירופים אחרים בצ'מפיון משלמים 15K על חבילה של כסאות חשמל+ג'נט מוגדל.. החבילה הזו נותנת הרבה יותר גם בנראה לעין וגם בתכלס נהיגה עם ההספק, דיפרנציאל, בלמים, ג'נטים ואולי שכחתי עוד משהו.

אגב, בעניין לוח שעונים דיגיטלי - מסך קטן כזה עולה דולרים בודדים, בטוח הרבה פחות מהמנגנון המורכב של לוח עם חיבורי חשמל לנורות, שעון מהירות, סל"ד, חום ודלק. אבל מה? זה חדש, זה מרשים ביכולות, אז בטח שהיצרנים יגבו על זה סכומים מופרכים למרות שהמעבר עולה להם, כנראה, פחות. תזכרו מה כתוב כאן - כשמ- 2020, כל החלפת דגם עתידית אצל כל היצרנים תלווה במעבר ללוח דיגיטלי פשוט..

פורסם
אתה רציני?

 

אפשר לשאול במה אתה עוסק?

בפרטי בכיף.

 

גלשנו כבר לאוף טופיק וזה לא נושא השרשור,

 

בכל מקרה מזל טוב לפות"ש!

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אגב, בעניין לוח שעונים דיגיטלי - מסך קטן כזה עולה דולרים בודדים, בטוח הרבה פחות מהמנגנון המורכב של לוח עם חיבורי חשמל לנורות, שעון מהירות, סל"ד, חום ודלק. אבל מה? זה חדש, זה מרשים ביכולות, אז בטח שהיצרנים יגבו על זה סכומים מופרכים למרות שהמעבר עולה להם, כנראה, פחות. תזכרו מה כתוב כאן - כשמ- 2020, כל החלפת דגם עתידית אצל כל היצרנים תלווה במעבר ללוח דיגיטלי פשוט..

עלות הפיתוח של מסך כזה עם כל התוכנה שרצה עליו היא לפחות כמה עשרות מיליוני דולרים, אם לא יותר. הצרכן משלם כרגע על עלות הפיתוח.

בעוד כמה שנים זה יהיה רכיב זול.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
ממילא בקופרה לא ניצלתי את כל הכוח...

כשקניתי אותה הייתי שכיר ללא ילדים, היום כעצמאי עם ילדים הדרישות קצת שונות.

להגיע לפגישה עם סיאט זה לפעמים בעייתי ברמת הייצוגיות (אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם חומרני מאד ורב האנשים לא יודעים שקופרה חדשה עולה יותר מהסדרה 3 המעאפנה שלהם).

 

פה קצת איבדת אותי. במה בדיוק שונה ה- GTI מקופרה עבור איש משפחה? היו לך בעיות מכאניות עם הקופרה?

לגבי להגיע לפגישה - אם אתה חושב שלסמל של VW יש איזו השפעה, ניחא. אולי על זקנים מחיפה ;-)

ובכל מקרה, קופרה חדשה לא עולה יותר מסדרה 3, גם הכי פשוטות שבהן... אז אם הסמל חשוב, פוקלסווגן הוא סיפור פחות מעניין מסובארו STI, למשל. או מתלתן. במיוחד משום שה- GTI לא שונה חיצונית מספיק מהגולף 122 הכי פשוטה שיש, עבור מי שלא מבין ברכבים. זה דווקא יתרון שלה בד"כ.

בכל מקרה - תהנה. עבורך זה רכב שמספק לך מה שאתה צריך? מצוין! :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...