Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI Prformance בארץ, ואחת מהן הפכה היום לשלי


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

^ גיא,

 

מסתבר שאין מתאם בין הקטלוג למה שאתה מקבל בפועל (טל"ח ;) ).

 

נתקלתי במקרה דומה כשרציתי לקנות לאשתי את האיביזה FR החדשה.

תאורת ה- DRL הקדמית שהוצגה בתמונות של ה-FR בקטלוג היתה שונה ממה שהגיע בפועל.

כשבועיים לאחר שנחתמה העסקה התקשרו לעדכן שנקבל תאורה שונה (מצומצמת).

 

במקרה שלך זה מעצבן יותר, מכיוון שכתוב בקטלוג במפורש ובמקרה שלי היתה רק תמונה שממחישה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי תאורת פניה = איתות? אני הייתי מבין את זה מראש כפנס (ערפל) שנדלק בפניה. בכל מקרה, מוזר שאין. שכרתי GTI לפני שנתיים בחו"ל והיה, אז בגרסת פרפורמנס לא מביאים את זה?

 

ולגבי רכבי יוקרה משומשים - אל תזלזל כל כך. את רוב הטכנולוגיות ברכבים העממיים (כמו למשל VW, שלא נתבלבל פה) מפתחים ראשית עבור רכבי היוקרה. ויוקרה זה משהו קצת מעבר לסמל שאתה רואה או לכמה בדיוק עולה הרכב. חלקם קיימים ב- GTI בתור הרכב ה"בכיר" של VW לסדרת הגולף (לפני R, שהוא בעיני גרסת קצה). אבל אתה צודק שהרבה אנשים (כולל בחור מאוד אינטיליגנטי שעובד אצלנו) מייחסים לסמל חשיבות רבה, והוא למשל מנסה לשכנע אותי כבר הרבה מאוד זמן שאלפא, GTI, וכו' זה לא בשבילי ושאני חייב אאודי. נו שוין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב קצת וגם מוזר בהתחשב במה שצוין בפניי...

 

אתקשר מחר לסוכן מכירות לשאול מדוע אמרו לי אחרת,

 

ואם זה המצב,

אז למה הכוונה תאורת פנייה דינאמית בקטלוג?

 

אם הפנס הוא אותו הפנס כמו ברכבים שכוללים את התכונה הזו, יתכן מאד שתוכל להגדיר זאת באמצעות קידוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הזמנתי אחת כזאת, רק בצבע שחור, כשאקבל את שלי,אני רץ להחליף את הג'נטים.

פותח השרשור תחדש צבע מהמם!

כשראיתי את התמונות שלך התבאסי על הפנס האחורי כי האמנתי שיביאו את פנס הדינמי.

אבל כמו שתמיד בצ'מפיון,מנסים תמיד במשהו לחסוך.

מעניין כמה עולה הפנס האחורי בארץ.

תוכל בבקשה לפרט כמה שילמת בסוף על הכל כולל איתורן צבע ורישוי?

אפילו בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלה שרכשו - תתחדשו, שתהיה רק בכיף! נהגתי על גרסת פרפומנס בשנה שעברה במשך 4 ימים במעברי הרים באלפים ודולומיטים. הרושם האישי שלי שמדובר ברכב כמעט מושלם. הוא מצוין ונוח לנסיעה מנהלתית, אם אתה רוצה לתת לו קצת לשחרר את הכוח - הוא עושה את זה בצורה מדויקת, צפויה ובטוחה. הנהיגה בו ברוב המצבים היא effortless - אין דרמות ואתה לא צריך לעבוד קשה. כמעט ולא הרגשתי תת היגוי מסיבה ברורה - דיפרנציאל!. כמובן שיש חובבי נהיגה טהורה שיגידו שזה לא כיף כשאתה לא מתאמץ בנהיגה, אבל הרכב הזה הוא לא בשבילם. בסיום הטיול היינו מאוהבים ברכב בגלל האופי הידידותי ואצילי שלו, בגלל שהוא משדר הרגשת ביטחון ולא מנסה להרוג אותך אם לקחתה סיבוב מהר מדי.

עשיתי כמה הקפות בנירברגרינג על אותו רכב, עם תוספות חיוניות למסלול - ושוב אותו אופי מאופק וחביב ויחד עם זאת - יכולת מצוינת בנהיגה דינמית שלא נופלת מרכבי ספורט אחרים.

לגבי דגם חדש שאמור להגיע - קלרקסון, כאשר עשה מבחן על גולף GTI בעבר כתב: זה דגם חדש, אבל רגע, במה הוא שונה מהקודם? כמעט בכלום! וטוב שכך.

שוב, שמח בשבילכם, תהנו מהרכב המעולה הזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור ושאר הרוכשים, תתחדשו, תהנו ואל תשכחו ליצור איתי קשר כשתמכרו עוד אי אלו שנים. 8)

נראה שטיפלו בכל הנקודות שגרמו למשדרגים להימנע מדור 7/7.5.

 

תתחדש!

הדגם הרגיל (ה-7.5) הותיר אותי כמעט מבואס ופה יש מענה בערך לכל הטענות שלי כלפיו, בעיקר הדיפ' המכאני.

מאוד מעניין לטעום ממנו, נשמעת חבילה מצויינת.

 

מסכים 100%

 

 

נ.ב. שמח לראות מושבים שמתאימים לפרפורמנס האצ׳ ולא את השיקוץ המשובץ

 

זה אחד הדברים שמונעים ממני מלהתקדם ל7/7.5 רגילות , כיום עם ריפודי עור דומים/זהים לפרפורמנס.

 

תתחדש!

 

לי אישית רכישת רכב בשנת הייצור האחרונה שלו פסולה על הסף.

 

בעוד שנה הרכב הנוכחי יראה מיושן (גם אם גירסת ה- gti תגיע מאוחר יותר וזה בכלל לא בטוח גם) וגם הדגם החדש בוודאי יציג שיפורים.

 

אניי לא מבין גם את אחד הרוכשים שבכלל ציין בשרשור אחר שהוא נוהג רגוע מאד :shock:

 

דרך אגב בסוף השנה תוצג גם פולקסווגן קומפקטית חשמלית חדשה, שצפויה להציע כבר בגירסה הרגילה ביצועים טובים יותר מהגולף gti לפחות במהירויות הביניים בהם אפשר לנסוע בכבישי ישראל, אולי תוצג גם גירסת gti עם כיול מתלים ספורטיבי וביצועים מסחררים :wink:

 

נשמע כאילו אתה הולך לשבת הרבה זמן על הגדר... אין מה לחכות למי שרוצה ויכול להרשות לעצמו. (בלי קשר ליצרן הרכב)

דווקא בשנה האחרונה של הדגם אתה מקבל את כל התוספות והשדרוגים באותו/פחות כסף ולכן אם כבר אז זה הכי כדאי.

מהצד השני לקנות רכב בשנתו הראשונה זה משהו שעדיף להמנע ממנו.

 

רק לי הג'אנטים ניראים סיניים לחלוטין?

 

גם לי... ממש מורידים. הייתי מחליף אותם או משדרג אותם במעמד המכירה אם אפשר.

הג'נט של 7.5 או 7 בגרסת קסנון המאובזרת הרבה יותר יפים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור ושאר הבעלים החדשים, תתחדשו וסעו בדרכים טובות.

אוטו סופר מוצלח ובהחלט האול ארונדר הטוב בשוק....

לטעמי - הגאנט מזעזעז (לא מתאים לניחוח האיכותי שהרכב משדר - נראה סיני זול)

אבל זה עניין של טעם וגם יחסית קל (וזול) לשינוי למי שזה מציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקיבלתי את הרכב הקודם (2010), החלטתי (לראשונה) לצפות אותו נגד שריטות (גם את הרכב של אשתי ציפיתי בשנת 2015). הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה, ובמכירה, אחרי כמעט 9 שנים, מצב הציפוי היה לא פחות ממעולה.

כמובן שגם הרכב החדש ראוי לציפוי, והוא קיבל אותו היום (ביום המסירה הם היו עמוסים), אצל Sunfilm ברמת גן. כמו בפעמים קודמות, גם הפעם התלבטתי איזה חלקים לצפות ואיזה לא. בהתייעצות עם דוד, הבן של פיליפ, החלטתי לצפות דלתות, כנפיים קדמיות, מכסה מנוע ופגוש אחורי. קיבלתי הצעת מחיר הוגנת, ואישרתי להתחיל לעבוד. עבודת ההכנה כללה את פירוק ידיות הדלתות, ספי החלונות, מראות צד ופנסים אחוריים (וכן, גם את לוחית הרישוי). לאחר כמה שעות עבודה, הרכב יצא מושלם, לשביעות רצוני. התבקשתי לחזור עוד כעשרה ימים, לביקורת איכות, תיקונים במידת הצורך, ומריחת חומר (סוג של ווקס) על ציפוי מכסה המנוע. מניח שכמו תמיד, תעלה כאן השאלה "כמה עלה?". כמה אלפי שקלים.

מצרף תמונות מתהליך העבודה ושל התוצאה הסופית.

 

20190113_140001s.jpg 20190113_144248s.jpg 20190113_150358s.jpg 20190113_150436s.jpg 20190113_152955s.jpg 20190113_172042s.jpg 20190113_172108s.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...