Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט נהג חדש - למי שכבר לא כזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לדעת (לפני שאני פונה פיזית למשרד התחבורה ומחכה שם חצי יום בתור - כי טלפונית אמרו שלא ניתן לענות לי על שאלה כזו)

האם נהגת שיש ברשותה רישיון כבר למעלה מ-4 שנים אבל לאחר טסט לא נהגה כלל ורק עכשיו מתחילה לנהוג, יכולה לשים שלט של "נהגת חדשה" אשר ישמש בידיוק כמו המטרה המקורית שלו - שאנשים (בתקוה) יגלו כלפיה יותר סובלנות וזהירות? אחרי הכל היא לא נהגת חדשה על פי החוק הייבש וכביכול אסור לה לשים שלט כזה, אך מצד שני היא בהחלט נהגת חדשה בפועל ורק לומדת וזה יכול מאוד לעזור לה, לטעמי לפחות.

יש בכלל טעם ללכת למשרד התחבורה ולבקש אישור מיוחד (למשל לשנה) המקנה אפשרות לנסוע עם השלט הנ''ל? או שזה אבוד מראש ולא מגדילים שם ראש ואטומים למקרים כאלו?

 

תודה.

פורסם (נערך)

כאילו, מה ה-worst case scenario שאתה מדמיין פה? שיעצרו אותה על התחזות לנהג חדש?

 

זו מדינת ישראל פה, לא נראה לי ששלט כזה או אחר יטריד מישהו. אם השלט נותן לה הרגשה טובה, שתשים. מהתאור שלך, נראה שיש כאן דאגות מהותיות יותר מכן או לא לשים שלט נהג חדש.

 

מצד שני, אם באמת תגיע פיסית למשרד התחבורה כדי לקבל אישור להשתמש בשלט נהג חדש למישהו שהוא כבר לא, אתה כבר עכשיו לוקח מקום ראשון (by far) ב"יקה השנה 2019".

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

1. אף אחד בישראל לא יגלה סבלנות יתרה לרכב עם שלט נהג חדש. בדיוק ההפך, צפה ליותר צפירות ויותר עקיפות מסוכנות

2. אף אחד לא אוכף את זה. יש בכלל חוק כזה שאסור שלט למי שלא נהג חדש או שהמצאת?

3. על אותו משקל, למי שאין לו ילד אסור לשים שלט "תינוק ברכב" ולמי שיש רכב 2019 אסור לשים "טרנטה אבל לפניך"?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

השלט הזה גורם בדיוק להפך.

לחתוך ולעקוף בשביל "לא להתקע מאחורי נהג חדש".

 

אם אתם שמים,תקפידו לשים בצד הנכון לפי החוק.

על זה כן יכולים לעצור ולתת דו"ח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ככל הזכור לי נהג שאינו נהג חדש שנוהג עם שלט "נהג חדש" קנס 100 ש"ח ללא נקודות. בפועל לא יודע כמה אוכפים את זה ומאמין שלא מחפשים את זה כל עוד לא מעצבנים את המשטרה.

פורסם
ככל הזכור לי נהג שאינו נהג חדש שנוהג עם שלט "נהג חדש" קנס 100 ש"ח ללא נקודות. בפועל לא יודע כמה אוכפים את זה ומאמין שלא מחפשים את זה כל עוד לא מעצבנים את המשטרה.

 

מכל התגובות המיותרות תוגבה אחת לעניין הפוסט. תודה לך. איפה בדקת אם זה לא סוד? חיפשתי באתר של משרד התחבורה ולא מצאתי.

 

 

ולכל אילו הממהרים לצרוח לא לשים זה יגרור את ההיפך, אתם אילו שאולי שכחו איך אתם למדתם לנהוג ואתם הפרזיטים שלא מגלים סובלנות כלפי נהגים אחרים וכנראה השלט עושה לכם ממש רע בעיניים ורצון לעקוף בצורה מסוכנת ולצפור. הישאלי המצוי מה שנקרא.:screwy:

פורסם
מכל התגובות המיותרות תוגבה אחת לעניין הפוסט. תודה לך. איפה בדקת אם זה לא סוד? חיפשתי באתר של משרד התחבורה ולא מצאתי.

 

 

ולכל אילו הממהרים לצרוח לא לשים זה יגרור את ההיפך, אתם אילו שאולי שכחו איך אתם למדתם לנהוג ואתם הפרזיטים שלא מגלים סובלנות כלפי נהגים אחרים וכנראה השלט עושה לכם ממש רע בעיניים ורצון לעקוף בצורה מסוכנת ולצפור. הישאלי המצוי מה שנקרא.:screwy:

 

עוד מקרה קלאסי של מישהו שלא מאופס על המציאות, ולא מוכן בשום פנים ואופן לקבל את זה. לך על זה, ותמיד כדאי גם לתקוף אנשים אנונימיים שמנסים קצת לכוון אותך למציאות. סובלנות וזה, מכיר?

 

שיהיה לכולם בהצלחה, ותהנה במשרד הרישוי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שתו מים קרים בבקשה.

 

ולכל אילו הממהרים לצרוח לא לשים זה יגרור את ההיפך, אתם אילו שאולי שכחו איך אתם למדתם לנהוג ואתם הפרזיטים שלא מגלים סובלנות כלפי נהגים אחרים וכנראה השלט עושה לכם ממש רע בעיניים ורצון לעקוף בצורה מסוכנת ולצפור. הישאלי המצוי מה שנקרא.:screwy:

 

ויקטור, לאט לך. אני בטוח שאיש מהמגיבים לא התכוון לומר שזה היחס האישי שלו למי שנושא את השלט, אלא שזה המצב בכבישים דה-פקטו. מעבר לכך מנסים לומר לך בעדינות שאתה שואל מה שנקרא בארצנו "שאלת קיטבג", כלומר שאלה שלא צריך לשאול כי התשובה הפורמלית עליה תהיה ברורה.

 

גם למיטב זכרוני, לפי החוק היבש, לנסוע עם השלט ללא הצדקה זו עבירת תנועה. רק שהחוק הזה כנראה יבש מאוד, ומתייבש כבר מעל 20 שנה בגנזך המדינה. אני לא חושב שהייתי מודאג במקומך אם תבחר באופציה זו.

 

אגב, מי שהזכיר שאר שלטים, למיטב ידעתי לפי חוק יבש באופן דומה, הם למעשה לא-חוקיים, כולל אגב שלטי "למכירה" על הרכב.

חזיר דיזל

פורסם

פות"ש, אל תנסה להיות קדוש מהאפיפיור... שים את השלט אם בא לך ואל תחפש אישורים.

באמת נראה לך שכל מי שהילד שלו מוציא רישיון ומתחיל לנהוג ברכב המשפחתי, שם ומוריד את השלט בהתאם למי שנוהג בפועל?

סביר להניח ש-95 אחוז שמים פעם אחת בהתחלה ומורידים בערך אחרי שנתיים. 5 אחוז לא שמים בכלל.

די בטוח שגם משפחתי נכללה באותם 95 אחוז.

פורסם

במדינה בה מורי נהיגה נוסעים עם "ל" על הגג גם כשהם אלו שנוהגים ברכב (לא ברור לחלוטין הרציונל, אולי בכדי שיוכלו לבצע עבירות תנועה ובמקביל להשאיר את המצפון לכאורה נקי), יש כאלו שככל הנראה (מאותו הרציונל), יחליטו להשאיר את השלט המביך הזה. אני רק חיכיתי ליום בו אוכל להעיף אותו ונשברתי חצי שנה לפני הגעת המועד ; אפילו עברתי ביקורת משטרתית מבלי ששמו לב לזה.

סביר להניח שכל מי שהגיב פה הגיב מנסיון ואני בהחלט מסכים עם הטענה הגורפת ש"ל"מדים ונהגים חדשים מהווים עיכוב לתנועה או יכולים לפעול בצורה בלתי צפויה ורצוי להמנע מלנסוע אחריהם או במקביל אליהם.

פורסם

כשהייתי נהג חדש היה לאוטו של אבא שלי את השלט של הנהג חדש תלוי קבוע, יום אחד שאבא שלי חנה רץ אליו שוטר ואמר לו שהוא לא נראה לו כמו נהג חדש - אבא שלי הסביר שזה שלט שלי והשוטר ביקש שמאבא שלי להוריד את השלט ולשים אותו רק כשאני נוהג באוטו(אבל לא נתן קנס).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

זה יכול להשמע "שובניסטי" אבל שלט "אשה" יעשה את העבודה!

דרך אגב לפי סטטיסטיקת חברות הביטוח נשים מעורבות פחות גברים בתאונות!,

 

שלטים נוספים: 20181229_092045.jpegScreenshot_20181229-091936_Google.jpegScreenshot_20181229-092509_Google.jpeg

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

פורסם

בתור נהג חדש שנוסע עם השלט מאוקטובר... יכול להגיד בוודאות שזה גורם לאנשים להיות חסרי סבלנות ואגרסיביים(לא שהם לא ככה ממילא!!!)

צופרים כשממש לא צריך, נצמדים אליי מאחורה ומהבהבים... כל מיני דברים הזויים.

למשל כשבאתי לפנות, והייתי מאחורי אוטובוס, והנהג מאחוריי ראה שיש אוטובוס מלפניי ואין לי אפשרות בכלל לפנות או לנסוע בכלל, בכל זאת הוא התחיל לצפור בלי הפסקה!!! מצידו שאני אעשה תאונה העיקר לפרוק את חוסר הסבלנות שלו. אגב בטעות שכחתי את השלט פעם אחת ואבא שלי נהג באוטו והוא נוהג 40 שנה ונוהג מעולה ואמר שצפרו לו בלי הפסקה בפעם הראשונה, הוכחה חותכת שהשלט הזה גורם רק ליחס שלילי כלפיך בלי קשר לאיזה נהג אתה....

×
×
  • תוכן חדש...