Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה תמיד היה ככה או שהתחיל מתישהו?

האם אתה שם לב לבעיה כלשהי או שינוי כלשהו ברכב מלבד צריכת הדלק (רעשים, כוח/תאוצה, ...)

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העברתי במחשב לליטר לק"מ, ממוצע בנסיעה בעיקר עירונית בעליות של חיפה 1/12.5 (ליטר לק"מ).

הסתכלתי גם על צריכה רגעית, במצב ספורט בעליה לא ירד מתחת ל 1/5. כך שכדי להגיע לצריכת דלק כפי שמתואר כאן אני צריך אך ורק להאיץ בעליות במצב ספורט.

לא הגיוני..

פורסם

שלום

קבלתי את הרכב שנה שעברה בקיץ זה לא היה נראה לי כל העניין של הצריכה,אבל חשבתי שזה קשור למזגן

 

לא מרגיש משהו חריג

היה טיפול סטנדרטי של 10,000 קמ

היום למשל מופיע לי

יעד 2

מהירות ממוצעת 11

צריכה 7.6 קילומטר לליטר

מרחק נסיעה 48

 

לפעמים בשעות אחהצ. יש באמת עומס ופקקים אבל אני נוהג גם הרבה בתוך העיר ,במהירות של 50-60 קמש

 

תודה על העזרה

פורסם

יש כל כך הרבה משתנים שכרגע אי אפשר לשים את האצבע על העניין, מה שנשאר זה רק ניחושים.

 

11 קמ"ש מהירות ממוצעת לאורך זמן זו מהירות נמוכה באופן קיצוני - רכב שנוסע כל הזמן בתנועה עירונית כבדה או עומד במקום חלק גדול מהזמן, המון שעות מנוע. זה כנראה חלק מההסבר, אם כי לא שולל בהכרח קיומה של בעיה אמיתית כזו או אחרת.

 

איפה אתה מתדלק? תחנה קבועה? תחנות מזדמנות?

 

מציע שוב שקודם כל תעשה את הניסוי שהצעתי. אתה אמור לראות צריכת דלק סביב 16 ק"מ לליטר במצב תקין.

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

תעשה את הבדיקה בשיוט שהמליצו כאן.

 

בכל מקרה, נתוני הצריכה לא קרובים לאלו שנתנו לך בשירות לקוחות (שוב הנושא של ליטר לק"מ או ליטר ל-100 ק"מ).

משום מה גם במוסך שהיית לא חשבו שיש בעיה. הייתי פונה ללובינסקי בדרישה לבדוק את הנושא ומבהיר שנתוני צריכת הדלק בפועל של הרכב גם על פי המחשב וגם על פי הארנק שונים מאוד מרכבים דומים אחרים.

 

 

 

האם מערכת ה STOP&START עובדת? אתה מבטל אותה? אולי נסיעה איטית בפקקים עם המון התנעות בפועל מגדילה את צריכת הדלקה?

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

אם הייתה ברכב תקלה כמו תערובת עשירה, טורבו לא תקין, משהו אחר לא תקין - היית דולקת תקלה antipollution fault, ביורו 6 מערכת ניהול מנוע עוקבת מאוד מאוד מאוד על כל שיוני שיכול להשפיע על זיהום אוויר.

 

 

אם לא מופיעה שום תקלה - 99% שהרכב תקין אלא זה אופי שימוש שגורם לצריכת דלק כזאת.

 

 

פורסם

שוב תודה

 

המערכת סטופ אנד סטארט עובדת

אני ממלא ב 2 תחנות קבועות בעקרון

אני חושב באוטו דולק רק מנוע קשה לי להגיד כמה,אבל זה מביא ל 1/8 במקום 1/16?

 

השאלה אם חיבור למחשב בחברה יכול לתת תשובה או שצריך עוד סוגי בדיקה?

פורסם

אני חושב באוטו דולק רק מנוע קשה לי להגיד כמה

אתה יושב באוטו דלוק ולא יודע להגיד כמה ?

10 דקות ביום ?

5 דקות ?

חצי שעה ?

שעתיים ?

אתה באמת לא יודע ??

 

אתה יודע מה - עזוב. תביא לי את האוטו לשבוע, אני יסע בו כל יום (תתדלק לי FULL לפני) וכשתבוא לקחת אותו נתדלק שוב ונראה מה צריכת הדלק שלו. ככה נדע אם יש בעיה או לא. כמובן שנעדכן את חברי הפורום לאחר הבדיקה.

 

:-P

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

די נו זה לא מה שישנה את הצריכה לפי שתיים או שלוש מהרגיל.

רכב מונע צורך 0.5 ליטר לשעה בערך, גם אם עמד שעתיים ביום זה עוד ליטר. נניח שהוא עושה 50 קמ ליום, בצריכה שהוא מדווח עליה זה 7-8 ליטר, עוד ליטר לא ישנה את התמונה משמעותית.

ואם הוא היה יושב שעתיים ביום עם רכב מונע - הוא היה יודע שזה חריג, אז זה בטח הרבה פחות מזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אם הייתה ברכב תקלה כמו תערובת עשירה, טורבו לא תקין, משהו אחר לא תקין - היית דולקת תקלה antipollution fault, ביורו 6 מערכת ניהול מנוע עוקבת מאוד מאוד מאוד על כל שיוני שיכול להשפיע על זיהום אוויר.

 

 

אם לא מופיעה שום תקלה - 99% שהרכב תקין אלא זה אופי שימוש שגורם לצריכת דלק כזאת.

 

 

 

איזה אופי שימוש מסביר צריכה פסיכית של 1 ל-6 ברכב כזה?? רק אם היה מתגרזן בנס הרים הלוך חזור על המנתק כל היום אולי היה מגיע לזה. והוא לא, אין הסבר מלבד בעיה טכנית (או אולי אפילו נזילת דלק).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

זהו שזה כבר לא 1 ל-6 אלא יותר בכיוון 1/7.5, תקרא הודעה 33 שלו. נכון שזה על סמך נסיעה קצרה וצריך לעשות סטטיסטיקה לטווח ארוך יותר, אבל אם זה מייצג את הנסיעה שלו לאורך זמן אז נתון כזה של כמעט 8 קמ"ל לליטר לא לגמרי מוזר לי. שים לב שמהירות ממוצעת שלו 11 קילומטר לשעה! כלומר זחילה בתנועה כבדה ביותר או המון עמידה - המון שעות מנוע!

 

חוץ מזה, אם נפליג למחוזות החישובים התיאורטיים, ניסוי מחשבתי קטן:

 

חיים ידידנו נסע 10 ק"מ בשעה אחת, כלומר מהירות ממוצעת 10 קמ"ש. את העשרה ק"מ האלה עבר בנסיעה שחלקה בעמידה וחלקה בנסיעה רציפה במהירות 30 קמ"ש (מזניח תאוצות לשם הפשטות). סה"כ חיים נסע שליש שעה, ועמד שני-שליש השעה. את החלק של הנסיעה הוא עשה עם צריכת דלק של 15 קמ"ל, כלומר נצרכו שני-שליש ליטר. בעמידה נצרכו 1 ליטר לשעה (זה בערך המספר שאני מכיר), כלומר נצרכו עוד שני-שליש ליטר. סה"כ נצרכו ליטר ושליש על פני עשרה ק"מ, שנותנים ביחד - 7.5 ק"מ לליטר...

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

נראה לי שהוא לא האדם היחיד שנוסע בפקקים, ואף אחד לא חושב שזה נורמלי להגיע לצריכה של 1 ל7 ברכב קטן וחדיש גם אם זה בפקקים, בחייכם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש פקקים ויש פקקים.

השאלה היא מה יתר הנסיעות שלך שמאזנות את הצריכה הגרועה של הפקקים (אצלו כנראה שאין שום דבר שמאזן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שוב המון תודה

אני יכול לאמר שאולי אני יושב רבע שעה באוטו

ולא בשישי שבת

 

יש לי נסיעה ביום באזור כנפי נשרים בירושלים ששם בשעות העומס זוחלים זו נסיעה של 20 דקות

 

קשה לי להבין שזו הסיבה לצריכה הגרועה הזאת במיוחד שבחודשמם האחרונים כבר לא צריך מזגן וגם לא חימום

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...