Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה היה ברור לי כבר קודם ( ראה פוסט 6 שלי כאן ), אבל מסתבר שלא לפותח שעדיין ממשיך לדבר על צריכת דלק חסרת הגיון ולא חזר אחורה מטענתו שגם בחוברת שקיבל מהיבואן מצוין נתון דומה.

פורסם

שלום

אני עדיין לא מבין

אני ממלא 40 ליטר ותר נוסע בתוך העיר נסיעה רגועה לפעמים פקקים וזה מספיק ח 200 קילומטר

 

זה נורמלי?

פורסם

תודה למי שהגיע וצירף צילום מהרכב שלו ולפיו הצריכה היא 5.6

אבל אצלי היא 12.5 ליטר ל 100 קמ זא הרבה יותר גרוע

פורסם
תודה למי שהגיע וצירף צילום מהרכב שלו ולפיו הצריכה היא 5.6

אבל אצלי היא 12.5 ליטר ל 100 קמ זא הרבה יותר גרוע

 

צילמתי כדי שתראה, אצלי זה אמנם פיג'ו, אך לא 208 ולא 1.2T, אלא 1.2 אטמוספירי עם גיר רובוטי.

פורסם (נערך)

פותח השרשור -

1. תוודא שאתה לא במצב ספורט

2. 12.5 ליטר ל-100ק"מ הינם 1 ליטר ל-8ק"מ. 40 ליטר אמורים להספיק לך ל 320 ק"מ על פי החישוב הזה ולא ל 180-200.

אם אכן 40 ליטר מספיקים לך ל 180-200 ק"מ הרכב צורך 1 ליטר ל פחות מ-5 ק"מ. נתון שלא מבייש רכב אמריקאי משנות ה-70. לפי זה אתה אמור לבלות המון בתחנות דלק. האם זה המצב? האם זה תמיד היה ככה? האם אתה מבלה שעות בפקקים?

 

 

בכל מקרה זה לא תואם את מה שנאמר לך משירות הלקוחות (שכנראה התבלבלו, או שאתה התבלבלת, עם 6 ליטר ל 100 ק"מ ולא ליטר ל 6 ק"מ).

אם אכן אלה הנתונים ושום דבר לא חריג באופי הנסיעה שלך (מצב ספורט, פקקים, ...) הרכב שלך צורך בערך פי 4 דלק יותר מרכבים דומים וללא ספק הייתי דורש בדיקה של זה.

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

אני מבלה הרבה בתחנות דלק אגן

למעשה מתחילת הקנייה של הרכב

 

הייתה לי מיקרה אוטומטית ופונטו אוט' ישנה וזה לא היה ככה

 

אני יושב לפעמים ברכב כשהוא דולק וללא נסיעה אבל לא בכמויות שלדעתי צריכות להשפיע

 

השאלה מה ניתן לעשות אם בכלל

פורסם (נערך)

דרך אגב, על איזה טורים המנוע נמצא בעמידה? אצלי סביבות ה 900 כשהמזגן פועל.

בהאצה אם אני זוכר נכון הוא מעביר הילוך בסביבות 2500. במצב ספורט יותר לכיוון 4000.

 

 

האם בנסיעה אתה שם לב שהטורים גבוהים יחסית למה שהיית מצפה? (מצב ספורט, ידית הילוכים בטעות במצב ידני, ...)

 

 

 

מה מראה מחשב הדרך בנתוני הצריכה הרגעית? אצלי בשיוט עם מזגן 6 ליטר ואפילו פחות ל-100ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

חיים,

 

במצב העניינים הנוכחי כפי שתיארת, אין שום אפשרות להגיד אם צריכת הדלק חריגה בכלל, או שבמידה והיא כן חריגה, האם זה בגלל פרופיל הנסיעה שלך, או תפעול לא נכון של הרכב, או פשוט בעיה טכנית כלשהי.

 

אני מציע שתצא לנסיעת מבחן של שעה אחת על כביש מהיר מישורי כשאין תנועה רבה, במהירות קבועה של 100 קמ"ש בדיוק (רצוי עם בקרת שיוט אם יש), ותבדוק את צריכת הדלק הממוצעת לק"מ לפי המחשב למקטע זה בלבד (כלומר לאפס את מחשב הדרך לפני כן). זה המצב היחיד שבו יש תנאים פחות או יותר מבוקרים ולכן רק במצב זה ההשוואה לנתוני יצרן ולנתונים של אנשים אחרים רלוונטית.

 

אח"כ, כדי להשוות את מה שהמחשב מראה למציאות תצטרך לעשות סטטיסטיקה ארוכה יותר שמבוססת על (רצוי) מספר מיכלי דלק, אבל אני מציע שתתחיל בבדיקה לעיל, ותדווח על תוצאותיה.

חזיר דיזל

פורסם

בחייך אין שום פרופיל נהיגה הגיוני שיוציא צריכת דלק כזאת מהרכב הזה, בטוח שיש בעיה ברכב, זה לא ליטר לפה או לשם, זה צריכה כפולה ומשולשת לעומת מה שאמור להיות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מה שיוצא זה שמלאתי באזור ה 40 ליטר והאוטו נוסע באזור 180-200 קילומטר

.אז מה זה אומר

אם אני מחשב נכון זה מגיע לכך שליטא נוסע לי 6-8 קילומטר או שאני טועה?

 

תודה

השירשור הזה יותר מעצבן ממועיל.

 

כל המידע שאתה מוסר הוא "באיזור". כמה זה "באיזור 40 ליטר" ? ואם אוטו נוסע 180 או 200 קמ זה הבדל (10% !) שאי אפשר שלא להתייחס אליו.

עדיין לא הבנתי איך הגעת לזה שהאוטו נוסע בין 6-8 קילומטר לליטר, זאת לאחר שהסבירו לך כמה פעמים איך לחשב את המרחק בקילומטרים לכל ליטר שהכל צורך...

 

בקיצור, תמלא מיכל דלק מלא - סע עד שהמנורה נדלקת ואז תרשום כמה קילומטרים הרכב עשה וכמה ליטרים מופיע במשאבה לאחר תידלוק.

כמו כן - אל תעמוד עם הרכב סתם מונע. לא לחצי שעה ולא לחצי יום - גם אם זה נראה לך זניח.

תניע את האוטו וסע, לא צריך לחמם אותו או ללטף אותו בבוקר לפני הנסיעה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אפשר לראות צריכת דלק רגעית במחשב בשביל הבדיקה בשיוט.

 

לא הייתה כאן שום תגובה של פותח השרשור לגבי תפעול הרכב (מצב ספורט, מצב ידני, סטופ וסטארט).

 

מעניין גם לשמוע אם פותח השרשור מרגיש בעיה בביצועי הרכב. סתם השערה - האם טורבו תקול יכול לגרום למנוע לשרוף יותר דלק? עריכה - תשובה https://www.thestudentroom.co.uk/showthread.php?t=3707991

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

שלום

שוב תודה למי שעונה אני לא בא לעצבן אלא לא הכי מתמצה

הרכב לא נוסע במצב ספורט נסיעה בתוך העיר ירושלים הרבה באזור גבעת שאול כנפי נשרים בחריין יש פקקים

 

אני זמן רב מרגיש שיש בעייה ולכן אני אומר בערך כי ניסיתי מספר פעמים לבדוק כולל ריקון המיכל ומילוי מיכל מלא

.נכנסתי למחשב הדרך ושיניתי את התצוגה

הוא הראה לי ממוצע של 37 קילומטר לליטר נוסע 7.6 וכן פחות

כמה לוקחים לשבת ברכב ללא נסיעה ,עדיין נראה מוגזם להגיע למספרים כאלו

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...