Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע אבל לתפיסתי אם אתה בפקק זוחל עדיף לכבות את המערכת, לא סביר שכל שנייה היא תדלק ותתכבה, זה נועד יותר לנסיעה רציפה עירונית כשעומדים מרמזור לרמזור, לא בפקק כשכל שנייה מתקדמים עוד כמה מטרים ספורים, עוצרים ל 5 שניות ואז מתקדמים מעט וחוזר חלילה, זה לא מרגיש לי תקין שהרכב ידלק ויתכבה 10 פעם על טווח של 50 מטר פקק.

 

אני משתדל תמיד שבין כיבוי להדלקה של הרכב תעבור במינימום חצי דקה ופקק זוחל לא מאפשר את התנאי הזה.

פורסם

שבוע טוב

עשיתי בדיקה של צריכת הדלק לפי המידע של המחשב אשר מודד יעדים

גם כשאני לא עומד עם מנוע דלוק אני מקבל נתונים של 7.8 קילומטר לליטר

המהירות מופיעה כ 10 קילומטר בממוצע שזה ממש מוזר כי אני לא נוסע רוב היום בפקקים.

 

הייתי במוסך מורשה הוא חיבר את הרכב למחשב ואמר שלא רואה בעייה.

 

לדעתו אם אני עומד רבע שעה ביום עם מנוע דולק זה מקפיץ את הצריכה

הנורמה בתוך העיר היא 10 שזה נמוך מאוד לדעתי ואם אני נוהג לשהות ברכב 8 זה סביר.

 

אני חושב שזו התחמקות,כי המספרים הללו של הצריכה ממש גרועים.

 

מה עוד ניתן לעשות או לדרוש מהצוסך או החברה.

 

אני לא נוסע מחוץ לעיר אז הבדיקה הזו פחות רלוונטית ,להבנתי.

 

תודה

פורסם (נערך)

איפסת את המחשב ובנסיעה עירונית הממוצע עכשיו 7.8 ק"מ לליטר? נשמע לי כבר בטווח שמושפע מסגנון נהיגה. דיברת על יותר גרוע מ- 1:5 קודם.

 

לפי התיאורים שלך אתה אמור להיות משהו כמו 3 פעמים בשבוע בתחנת דלק. לא שווה לעשות סיבוב של 20דק מחוץ לעיר לבדוק?

 

איזה שנה הרכב וכמה ק"מ? לא ענית קודם, האם זאת צריכת הדלק מיום 0 של הרכב או שהתחיל להיות גרוע מתישהו?

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

שאלה לפותח השירשור:

 

אם יש שעון חום מנוע - תוך כמה זמן (מהרגע שהנעת את הרכב והתחלת בתזוזה, בלי לחכות במקום) הרכב מגיע לטמפ' עבודה ?

 

האם בבוקר אתה מניע אותו ומייד מתחיל בנסיעה או שאתה מחכה במקום כמה דקות שהוא יתחמם ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לרכב יש שעון חום מנוע, אצלי (אני לא פותח השירשור) הרכב מגיע לטמפ עבודה (בערך 95 מעלות) תוך משהו כמו 5 דק, כמובן שיכול לקחת יותר אם ה S&S מדומם לזמן רב..

על מה זמן ההגעה לטמפ עבודה יכול להשפיע ?

פורסם

אני נוסע רק בעיר

ממלא פעם בשבוע מה שלא היה הרכבים קודמים

הצריכה של 1-5 הייתה כשעוד היה צריך קרור מהמזגן

אני לוחץ על לוח השעונים והוא מתאפס ל 0 וכך גם בצג מידע שמראה את הממוצעים

 

הרכב הוא 2017

נסע 12000

די מהתחלה הצריכה. הייתה חריגה באזור 1 ל 7-8 קילומטר.

קשה לי לקבל שאם יושבים ברכב מונע כמה דקות זה יוצר כזו צריכה

 

לגבי חום מנוע עוד לא בדקתי

אני מתניע בבוקר ומיד נוסע נסיעה קצרה של כמה דק'.

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...