Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיימרים - על מה אתם יושבים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה לי כזה כיסא בדיוק, בשנה הראשונה היה באמת נח, אחרי זה הספוג של המושב הפך להיות רך מדי ובשילוב הבד הלא כ"כ נעים שלו זה הרגיש כמו לשבת על פנס של סופר לנסר שהשחירו אותו עם גרביון. בנוסף, המשענת התחילה להתנדנד לצדדים וזה כבר הפך ללא כ"כ בריא לגב, כי יוצא שאתה יושב עקום כל הזמן. הגלגלים התחילו להתפורר והשאירו סימנים על הרצפה כאילו באו גמדים בלילה ועשו דריפטים איפה שעומד הכיסא. לדעתי אכזבה. לפני זה היו לי כל מיני כיסאות "מנהלים" של הום סנטר שגם לא החזיקו כמו שצריך אבל עלו גרושים בכל מיני מבצעים.

 

מוזר, כנראה שאיכות לא אחידה, אז חבל. בדיוק הבוקר הגיע לי למשרד כיסא חדש כזה, נראה כמה הוא ישרוד. בבית כאמור כבר השתלם מעל ומעבר.

פורסם

קניתי איזה כסא ב- 700 שקל בערך ממיליון כסאות בחולון. יש 3 קלאצ'ים וכרית ניפוח (שהצינור שלה התייבש ומת כמו תולעת במדבר אז היא נשארה מנופחת במידה ואי אפשר לגעת בה...). בינתיים מחזיק מעמד יפה כבר שנתיים-שלוש בערך והכסא מאוד נוח. לא מדובר במשהו מיוחד, סתם כסא משרדי רגיל מבד. לא חושב שצריך משהו טוב יותר - העיקר שיהיה רך ונעים וימקם את עצמך טוב מול המקלדת-עכבר-מסך.

 

 

פורסם

ישבתי על ההרמן מילר, וישבתי על הטובים של נייטינגלס - אותה רמה פחות או יותר. נייטינגלס נותנים פחות אחריות [10 מול 25].

יש שם הנחות שמנות מאוד, אפשר לצאת בכסא משרדי מעולה ב 3000-4000₪, לא אומר שזה קצת כסף, אבל זה כסא ל 30 שנה.

אני עד היום יושב על כסא שאבא שלי קנה ב 1995 שלהם והכל עדיין עובד כמו ביום הראשון.

פורסם
הכיסא מאיקאה של פותח השרשור, מדובר על זה? https://www.ikea.co.il/catalogue/Workspaces/Home_work_chairs/20339420

 

יש לי אותו יותר משנה והאמת שהוא סבבה (השימוש שלי גם גיימינג וגם פיתוח).

 

בדיוק באתי לכתוב שאני יושב על כסא כזה מאיקאה, פשוט ונחמד לגמרי, הדבר היחיד שחיסרון שאין לידיים סוג/בד רך נעים (הלוואי לאחד כזה עם משענת רגליים)

קניתי במבצע באיזה 190 ש"ח לפני שנה

Opel Adam S 2017

פורסם

יש חנויות כמו "מיליון כיסאות" https://www.million-kisot.co.il/

יש להן מגוון רחב של כיסאות טובים אפילו שהם ללא חברת אב מוסדרת כמו ד"ר גב.

 

לקנות נגיד מהום סנטר ודומיו זה פשוט לזרוק לפח.

 

לדעתי הכי טוב זה ללכת לד"ר גב / פלטכניקה / רהיטי צרעה - יש להם מוצרים טובים במחירים נוחים לכיס

Polo 2012

פורסם

יש לי Cougar Armor כבר מספר חודשים לא קטן, ואין מרוצה ממני.

כן, הוא נראה כמו משהו מאוטו. לא, אני לא מת על המראה הזה או על הצבע הכתום (זה פשוט מה שהיה זמין בארץ בזמנו, ועוד היה במבצע אז זרמתי עם הביקורות). יש לו אינספור אפשרויות לכוון כל דבר. הוא איכותי מאוד, במיוחד יחסית למחיר.

 

אישית, אני שונא ממש את כל הכיסאות הכאילו ארגונומים האלה, שבמקום משענת גב יש איזו רשת דבילית עם או בלי תמיכה במקומות אסטרטגיים.

לי הכיסא הזה הציל את הגב, חד משמעית.

 

(הכותב מסטרים על בסיס יומי, מה שאומר שעות של ישיבה. לא שוכח לקחת הפסקות מידי פעם).

!AWDSOME

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לקנות נגיד מהום סנטר ודומיו זה פשוט לזרוק לפח.

 

לדעתי הכי טוב זה ללכת לד"ר גב / פלטכניקה / רהיטי צרעה - יש להם מוצרים טובים במחירים נוחים לכיס

תלוי במחיר של הכיסא. היו לי כיסאות של הום סנטר שקניתי ב200 ש"ח שהחזיקו בדיוק אותו דבר כמו כיסא של צרעה שעלה פי 4 והופיע כאן.

לא הבנתי מה כ"כ טוב בכיסא רחבת-הכותל המשודרג ב3000 ש"ח שהובא באחת ההודעות הקודמות. אי אפשר לכוון אותו אפילו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

כמאמר הגשש "שמעת פעם חוליו איגלסיאס מהתחת" ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

קניתי את הדגם הזה מד"ר גב. כרגע מאושר. תמיכה מעולה לגב תחתון וירכיים (אני לא בחור קטן, 1.87 מ' על 140 ק"ג כמעט). יש תמיכה מסויימת לראש ולצוואר. ישבתי על לא מעט כיסאות בחיי - האחרון שבהם פשוט הרס לי את הגב (עלום שם שקיבלתי מחבר).

 

המחיר היה 1490 ש"ח במבצע של 20%.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

×
×
  • תוכן חדש...