Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקת את הג'יפונים של מאזדה?

לדעתי סיאט זה רכב שהכי פחות מתאים לזוג מבוגרים, זה בדיוק ההפך הגמור ממה שהם מחפשים. ספורטיבי, קשה, מראה צעיר, יקר בטיפולים, , גיר קופצני בעיר ופקקים, לא הכי איכותי מבפנים.

תבדקי מאזדה cx-5 , לא הכי זריז אבל די איכותי ונוח.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הספורטיביות בדגמים האחרונים של סיאט דיי נעלמה.

האטקה דווקא נוח ובכלל לא נוקשה, ומראה זה אמנם עניין של טעם אבל אם כבר הוא דיי מרובע וזקן.

 

אני מציע לבדוק את קיה נירו שמציע אחריות ארוכה, היצע מערכות בטיחות מקוריות מלא וכבונוס הוא יהיה גם חסכוני.

 

הונדה hrv שפותחת השרשור שאלה לגביו מוצע לדעתי במחיר שערורייתי ולא מספק תמורה הולמת למחיר, הוא מרגיש מאוד מיושן וחלש אבל לזכותו תא נוסעים מרווח ונוחות נסיעה טובה בעיר.

 

אפשרות סולידית יכולה להיות מיצובישי asx שמציע רמת אבזור טובה, מערכת מולטימדיה מצויינת דוברת עברית, מרווח טוב ונוחות נסיעה טובה. לחובתו צריכת דלק שאינה חסכונית והעבודה שהוא מעט מיושן.

פורסם

לדרישות שציינת למה לא נירו?

 

חסכוני, אמין, מאובזר, שימושי, חסכוני וסולידי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לסיאט מתלים די נוקשים והגיר הDSG גם דורש תחזוקה רציפה של החלפת המצמדים באופן קבוע וגם לא אמין.

 

תבדקי את הפורד קוגה {קצת מיושן אבל מוצלח} והסובארו XV,שניהם רכבים נעימים על הכביש במיוחד הפורד.

פורסם
ל והגיר הDSG גם דורש תחזוקה רציפה של החלפת המצמדים באופן קבוע וגם לא אמין.

 

 

אין שום "תחזוקה רציפה" בגיר DSG ואין בעיית אמינות ספציפית בשנים האחרונות. כפי שכבר הוזכר פה בעבר, בכל גיר רובוטי יש בלאי למצמדים שמושפע מתוואי הנסיעה ואופי השימוש. זה לכשעצמו יכול לפסול גיר מסוג כזה, אבל ספציפית אין לכך קשר לאמינות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

זה מזכיר לי שסטיב ג'ובס הסביר שהמשתמשים לא מחזיקים נכון את האייפון. בעיות קליטה באייפון 4.

תלמד איך להשתמש נכון בגיר ואז הוא ישרוד.

בנוסף היצרן הטמיע התראת טמפרטורה לתיבת הילוכים . צעד מבורך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

המליצו כבר לפני, אני מצטרף - סיטרואן C3 aircross.

מציעים שם 5 שנות אחריות, גיר אייסין אמין שנמצא בכל רכבי הקונצרן כבר כמה שנים בלי בעיות מיוחדות.

הרכב חזק מספיק ומאובזר מאוד כולל בטיחות אקטיבית ברכבים.

גם המחיר נוח משמעותית מהאטקה (יש עכשיו מבצעים). זה רכב שהייתי רוכש לטווח ארוך בהתאם לתיאורים שלך.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

לפני שאת רצה לסוכנות של פיג'ו וסיטרואן, לדעתי כדאי לך לבדוק את היונדאי טוסון (הדגם ההתחלתי) או הקיה ספורטאג', תוכלו למצוא אותם גם במגרשי ליסינג עם אחריות (או אפילו חדשות) במחירים הרבה יותר נוחים מסיאט אטקה ושאר החברים. הרכבים האלו מציפים את הכבישים ויש סיבה לכך. לגבי עלויות אחזקה אין מה להשוות, טיפולים זולים מאוד.

פורסם

זה שהם מציפים את הכבישים זה לא עדות לטיבם.

אני לא חושב שהם מציעים משהו מעבר לכלים אחרים שהוצעו פה.

מעבר לזה ליונדאי טוסון חסרות מערכות בטיחות במפרט והוא מוצע עם מערכת התרעה בלבד בדגמים הבסיסיים.

בנוסף שניהם עברו מתיחת פנים שככל הנראה תגיע ארצה בקרוב ולכן חבל לרכוש את הדגמים היוצאים.

פורסם
לצערי ה 3008 אזל מהמלאי.

אם אכן הגיר בעייתי אני חוששת מבעיות כי מדובר גם בזוג מבוגר ולא הייתי רוצה שיבלו במוסכים ולגרום להם הוצאות....האטקה די מצאה חן בעינהם מלבד הבעיה הזו

 

ה 3008 מוצעת במבצעי יד 2 , 0ק"מ במחיר של 135K , מדובר על דגם הדיזל היוצא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני שאת רצה לסוכנות של פיג'ו וסיטרואן, לדעתי כדאי לך לבדוק את היונדאי טוסון (הדגם ההתחלתי) או הקיה ספורטאג', תוכלו למצוא אותם גם במגרשי ליסינג עם אחריות (או אפילו חדשות) במחירים הרבה יותר נוחים מסיאט אטקה ושאר החברים. הרכבים האלו מציפים את הכבישים ויש סיבה לכך. לגבי עלויות אחזקה אין מה להשוות, טיפולים זולים מאוד.

 

הטוסון \ ספורטאז נוחים ??

לטעמי בהיצע הנוכחי הם האפשרות האחרונה בכל סדר עדיפות , רכבים מיושנים כאשר משווים אותם מול אלטרנטיבות מודרניות.

מעבר לזאת הטיפולים אינם כה זולים.

הצפת הרכבים היא מסיבה אחת פשוטה , ליסינג עם הנחות עמוקות , יתרון לחברות הליסינג, חסרון לצרכן הפרטי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אין שום "תחזוקה רציפה" בגיר DSG ואין בעיית אמינות ספציפית בשנים האחרונות. כפי שכבר הוזכר פה בעבר, בכל גיר רובוטי יש בלאי למצמדים שמושפע מתוואי הנסיעה ואופי השימוש. זה לכשעצמו יכול לפסול גיר מסוג כזה, אבל ספציפית אין לכך קשר לאמינות.

 

בוא רגע נחליט יחד.

מצד אחד אתה אומר שאין תחזוקה רציפה. אבל הגיר הזה כן מצריך החלפת מצמדים - בדרך כלל בק"מ מאוד נמוך (ראינו המון ת'רדים כאן - של החלפות ב-15/30 אלף ק"מ).

מצד שני זאת לא תקלה טכנית.

 

אז איך אתה מסביר את זה? כי אפשר גם וגם.

 

או שיש בעיה וצריך להחליף מצמדים ואז זאת תקלה.

או שאין בעיה וצריך להחליף מצמדים ואז זאת תחזוקה.

 

לפני 15 שנה מי שקנה רכב עם גיר אוטומטי ידע שיש לו עכשיו 150 אלף ק"מ של שקט לפני שמדברים איתו על השקעת כסף בגיר.

אלא אם כן קנית VW ואז כבר ב-100 הוא התחיל לדפוק.

הטכנולוגיה השתפרה עם השנים ו-VW ירדה עכשיו להחלפת מצמד כל שנתיים או 30 אלף ק"מ - המוקדם מבין השניים.

 

די נו, אי אפשר לעצום עיניים ולהגיד שזה בסדר.

זאת עלות נוספת. לא קטנה.

 

ומצתים ב-800 ש"ח כל טיפול שני זה גם תיק.

 

ולא. זה לא תקין. או נורמלי. משהו שם לא הגיוני. אני לא מכיר אף יצרן שמחליף כל 30 אלף מצתי אירידיום.

פורסם

יש גם לא מעט אנשים שעברו גם 150K ק"מ בלי להחליף מצמדים.

יש מכוניות שדורשות החלפת רפידות ודיסקים כל 15K ויש כאלו שמחזיקו 90K עד החלפה ראשונה.

 

לא מתאים לך? סבבה, תעבור הלאה.

 

רכבי VAG המצויידים בגיר רובוטי הם לא הרכבים היחידים שמצריכים החלפת מצמדים - כל רכב המצוייד באותה טכנולוגיה, יזדקק בשלב זה או אחר להחלפת מצמדים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מני אתה מיתמם ובגדול,הגירים האלה לא אמינים בעליל,גם עכשיו יש קורבן עם איביזה בת שנתיים בפורום הטכני שהולך לאכול מכטרוניק {מחשב גיר},ולא חסר כל הזמן אנשים בפורום הטכני שמתלוננים על תקלות בגירים האלה,וזה רק בפורום..

פורסם (נערך)

אני מיתמם? להסיק מסקנות מתלונה בפורום זאת היתממות (וד"א, התקלה של הבחור עם האיביזה, קשורה לקונקטור של בורר ההילוכים - תקלה ידועה בשנתונים 2015-16).

בניגוד אליך, אני מכיר מקרוב את המכוניות הללו (עוברים ועברו במשפחתי מספר מכוניות בעשור האחרון), כולל אנשים טכניים שמטפלים בהם ואת צי הרכב של מקום עבודתי.

 

כל עוד אין מידע מדוייק זמין, הדרך היחידה להעריך אם יש בעיה אקוטית/קארדינלית היא כמות המכירות:

- יצרן עם בעיות אקוטיות כרוניות, לא יכול להראות נתוני מכירות עולים במשך תקופה ארוכה

- יצרן עם מוצרים גרועים, לא יכול להצליח בליסינג

- וכד'.

 

אין טעם בעוד טרד מתיש עם VAG, אתם מוזמנים לפתוח טרד באופטופיק ולהטיף עד כמה VAG הוא יצרן חרא, מוצרים גרועים, בלה, בלה, בלה,

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...