Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

את מתכוונת לרכוש שנת 2018 משומש או חדש?

 

 

כי אם את מתכוונת לרכוש חדש אז כבר עדיף לדעתי לחכות ולרכוש שנת 2019.

 

 

לגבי בעיות בגיר, מדובר בגיר DSG שנמצא ברכבים רבים של קונצרן פולקסווגן (גם בסקודה ואאודי) ולאו דווקא בסיאט אטקה.

 

היו בעיות במוח הגיר ובמצמדים בדגמים ישנים של רכבים עם הגיר הזה, כבר תקופה שומעים בפורום מדי פעם על בלאי מצמדים שמצריך החלפתם, ולא על בעיות במוח הגיר והיה מקרה אחד לגבי הסיאט אטקה ספיציפית, שהתקבלה הודעה בלוח המחוונים על ההתחממות של הגיר שהופיעה בנסיעה בפקק שהצריכה את עצירת הרכב לכמה דקות לצורך התקררות הגיר.

 

 

מעבר לכך מדובר ברכב טוב, מרווח, בעל ביצועים טובים, תא מטען גדול ובעל אבזור טוב (מלבד חסרון של התראה מסטייה מנתיב שמצריכה התקנת מובילאיי) שנמכר במחיר אטרקטיבי (במיוחד במבצעים שיש לאחרונה).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
את מתכוונת לרכוש שנת 2018 משומש או חדש?

 

 

כי אם את מתכוונת לרכוש חדש אז כבר עדיף לדעתי לחכות ולרכוש שנת 2019.

 

 

לגבי בעיות בגיר, מדובר בגיר DSG שנמצא ברכבים רבים של קונצרן פולקסווגן (גם בסקודה ואאודי) ולאו דווקא בסיאט אטקה.

 

היו בעיות במוח הגיר ובמצמדים בדגמים ישנים של רכבים עם הגיר הזה, כבר תקופה שומעים בפורום מדי פעם על בלאי מצמדים שמצריך החלפתם, ולא על בעיות במוח הגיר והיה מקרה אחד לגבי הסיאט אטקה ספיציפית, שהתקבלה הודעה בלוח המחוונים על ההתחממות של הגיר שהופיעה בנסיעה בפקק שהצריכה את עצירת הרכב לכמה דקות לצורך התקררות הגיר.

 

 

מעבר לכך מדובר ברכב טוב, מרווח, בעל ביצועים טובים, תא מטען גדול ובעל אבזור טוב (מלבד חסרון של התראה מסטייה מנתיב שמצריכה התקנת מובילאיי) שנמכר במחיר אטרקטיבי (במיוחד במבצעים שיש לאחרונה).

היי, תודה על תשבובתך

אני מתכוונת לקנות חדש, יש הנחות ואם אני אחכה ל 2019 אני אפסיד את ההנחות...

האם היא חסכונית? האם טיפולים ותחקונים יקרים משמעותית מהאסיאתיות?

אשמח לקבל עוד המלצות לרכב אמין גבוה ונוח עם מתלים רכים.

מה דעתך על סוזוקי ויטארה , הונדה HRV, קשקאי או רכב אחר שעולה על דעתך.

מאד חשוב לי אמינות ונוחות ואיבזור מדובר בזוג מבוגר שאיני מחליף לעיתים קרובות רכב אלא שומר לשנים רבות.

 

תודה רבה!

פורסם

לדעתי האטקה אינה מתאימה. הגיר אכן סובל מבעיות.

בנוסף לגבי עלויות אחזקה, יש צורך החלפת פלאגים יקרים כל טיפול שני או שלישי.

 

זה רכב שהייתי קונה לשנתיים-שלוש. לא יותר.

פורסם

על האטקה יש הנחות מעת לעת וכנראה שיהיו הנחות גם בתחילת שנת 2019 (אפשר גם לנסות להזמין עכשיו ולבקש מועד עלייה לכביש בשנת 2019).

 

כמה הנחות נותנים עכשיו?

 

לזוג מבוגר אני ממליץ על הטיוטה chr, רכישה סולידית יותר מהאטקה (למרות המראה החיצוני שאינו סולידי :-)) ותיתן להם יותר שקט נפשי והם גם לא צריכים את המרווח הפנימי ותא המטען הגדולים שיש באטקה ואת הביצועים החזקים שלה, האטקה פונה יותר למשפחות.

 

ב- chr נוחות המתלים טובה מאד לפי כתבות שקראתי, מאובזר מאד (לרבות אבזור בטיחות אקטיבי), צפוי להיות אמין, חסכוני מאד מאחר והוא היברידי, עיצוב פנימי וחומרי פנים ברמה גבוהה מאד.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
על האטקה יש הנחות מעת לעת וכנראה שיהיו הנחות גם בתחילת שנת 2019 (אפשר גם לנסות להזמין עכשיו ולבקש מועד עלייה לכביש בשנת 2019).

 

כמה הנחות נותנים עכשיו?

 

לזוג מבוגר אני ממליץ על הטיוטה chr, רכישה סולידית יותר מהאטקה (למרות המראה החיצוני שאינו סולידי :-)) ותיתן להם יותר שקט נפשי והם גם לא צריכים את המרווח הפנימי ותא המטען הגדולים שיש באטקה ואת הביצועים החזקים שלה, האטקה פונה יותר למשפחות.

 

ב- chr נוחות המתלים טובה מאד לפי כתבות שקראתי, מאובזר מאד (לרבות אבזור בטיחות אקטיבי), צפוי להיות אמין, חסכוני מאד מאחר והוא היברידי, עיצוב פנימי וחומרי פנים ברמה גבוהה מאד.

ה CHR יותר מידי "מצועצע " לדעתם.

חשבנו על ה 3008 אבל הם גמרו את כל המלאי ו 2019 יהיו מאד יקרים..

לגבי המבצע של סיאט הם נותנים שנה שלישית אחריות וויז איתןראן ב 139000 דגם סטייל פלוס

פורסם

הייתי ממתין לינואר בכל מקרה.

מחירי ה-3008 יתבהרו (עכשיו טוענים שיעלו, בפועל בטח יהיו מבצעים).

מחיר הסיאט די סטנדרטי, לא משכנע מספיק.

בינואר גם תגיע הויטארה המחודשת שמאוד מתאימה לדרישות.

הייתי בודק גם סיטרואן c3 איירקרוס שמאוד נוחה ונותנת 5 שנות אחריות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בהנחה שהגיר לא יעשה בעיות, משאר הבחינות האטקה היא אופציה מצויינת במחיר שציינתם. רכב זריז, חסכוני ומהנה לנהיגה. לאחרונה גם ראיתי פירסום על ה 3008 דיזל אקטיב עם המנוע וגיר "הישנים ב 143,000 ש"ח. אם אכן קיים עדיין במלאי, במחיר זה זו אופציה מצויינת.

פורסם
בהנחה שהגיר לא יעשה בעיות, משאר הבחינות האטקה היא אופציה מצויינת במחיר שציינתם. רכב זריז, חסכוני ומהנה לנהיגה. לאחרונה גם ראיתי פירסום על ה 3008 דיזל אקטיב עם המנוע וגיר "הישנים ב 143,000 ש"ח. אם אכן קיים עדיין במלאי, במחיר זה זו אופציה מצויינת.

לצערי ה 3008 אזל מהמלאי.

אם אכן הגיר בעייתי אני חוששת מבעיות כי מדובר גם בזוג מבוגר ולא הייתי רוצה שיבלו במוסכים ולגרום להם הוצאות....האטקה די מצאה חן בעינהם מלבד הבעיה הזו

פורסם (נערך)
מחיר הסיאט די סטנדרטי, לא משכנע מספיק.

 

המחיר מגלם הנחה של 10 אלף ₪, הנחה יפה שניתנה בעת האחרונה במסגרת סדרת מבצעים (מחיר רגיל על הכביש עם כל התוספות שפותחת השרשור ציינה הוא 149 אלף ₪).

 

נראה שמחיר ההנחה יהפוך למחיר קבוע בפועל במסגרת ״מבצע מתמשך״ כמו שקורה לא אחת אצל סיאט.

 

אפשרות נוספת היא הסיאט ארונה, היא תתאים יותר לזוג מבוגרים, היא קטנה יותר ונוחה יותר לתמרון, זולה יותר.

 

למרות שהגיר הוא אותו גיר כמו באטקה ואם הרכב נפסל בגלל הגיר אז גם הארונה תפסל.

 

לגבי הגיר מדובר בסופו של דבר בשיקול כספי, החלפת מצמדים עולה כ- 4,000 ₪ לפי מה שקראתי בפורום, לא נורא כל כך ובמקרה הרע כנראה תהיה החלפה כל 40,50 אלף ק״מ (יש גם את נושא התחממות הגיר אבל לגבי גיר ה- dsg קראתי על כך רק לגבי מקרה אחד של האטקה).

 

אבל אני יכול להבין פסילה של רכב עם הגיר הזה, למי שרוצה שקט נפשי.

 

אם הארונה לא תיפסל, אז חשוב לדעת אם יש גם הנחות על הארונה? שכן רכישת האטקה בהנחה הנ״ל לעומת הארונה ללא הנחה, יכולה להביא למצב שהעלות האמיתית של ירידת הערך תהיה דומה לגבי שניהם.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
המחיר מגלם הנחה של 10 אלף ₪, הנחה יפה שניתנה בעת האחרונה במסגרת סדרת מבצעים (מחיר רגיל על הכביש עם כל התוספות שפותחת השרשור ציינה הוא 149 אלף ₪).

 

נראה שמחיר ההנחה יהפוך למחיר קבוע בפועל במסגרת ״מבצע מתמשך״ כמו שקורה לא אחת אצל סיאט.

 

אפשרות נוספת היא הסיאט ארונה, היא תתאים יותר לזוג מבוגרים, היא קטנה יותר ונוחה יותר לתמרון, זולה יותר.

 

למרות שהגיר הוא אותו גיר כמו באטקה ואם הרכב נפסל בגלל הגיר אז גם הארונה תפסל.

 

לגבי הגיר מדובר בסופו של דבר בשיקול כספי, החלפת מצמדים עולה כ- 4,000 ₪ לפי מה שקראתי בפורום, לא נורא כל כך ובמקרה הרע כנראה תהיה החלפה כל 40,50 אלף ק״מ (יש גם את נושא התחממות הגיר אבל לגבי גיר ה- dsg קראתי על כך רק לגבי מקרה אחד של האטקה).

 

אבל אני יכול להבין פסילה של רכב עם הגיר הזה, למי שרוצה שקט נפשי.

 

אם הארונה לא תיפסל, אז חשוב לדעת אם יש גם הנחות על הארונה? שכן רכישת האטקה בהנחה הנ״ל לעומת הארונה ללא הנחה, יכולה להביא למצב שהעלות האמיתית של ירידת הערך תהיה דומה לגבי שניהם.

 

 

אם כבר ללכת על רכב קטן יותר מה דעתכם על ה 2008? או היונדאי קונה?

 

בעיקרון הם העדיפו גדול יותר בגלל נוחות ומתלים רכים יותר.

איך ההונדה HRV או הקשקאי?

פורסם

כבר מספר פעמים הזכרת את עניין עבודת המתלים, כך שאם יש חשיבות רבה לנושא זה, אני ממליץ בחום לעשות נסיעת מבחן על סובארו xv. לטעמי יש לה מתלים פשוט מעולים.

הרכב טוב גם ביתר הסעיפים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

חלפים לסובארו מזדקנת עולים משמעותית יותר משאר היפניות. הרכב ממש לא חסכוני ועם תא מטען של סופר מיני. אם כבר לטווח ארוך אז הייתי הולך על קשקאי דיזל יד ראשונה אפס ק"מ ב 135 אלף. מאוד נוח, מאוד חסכוני, אמין , אחזקה סטנדרטית וסחירות טובה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אם כבר ללכת על רכב קטן יותר מה דעתכם על ה 2008? או היונדאי קונה?

 

בעיקרון הם העדיפו גדול יותר בגלל נוחות ומתלים רכים יותר.

איך ההונדה HRV או הקשקאי?

 

צריך לקחת בחשבון שבקטגוריה הזאת הרכבים צפופים יותר, לכן כדאי לוודא שלא דוחפים אותם לכיוון שלא עונה על הצרכים שלהם.

דווקא אצל מבוגרים לפעמים מרווח/גובה/נוחות, הוא עניין של צורך אמיתי ולא פינוק.

אם בכל זאת הקטגוריה רלוונטית, המליצו לך על סיטרואן C3 איירקרוס, עם מימד גובה מוחשי, תא נוסעים מרווח (יחסית) ונוחות סיטרואנית טיפוסית.

קרדיט ל- misterb על התמונה


×
×
  • תוכן חדש...