Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת תיאוריה בחשמל - נעלי כבל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב להשתמש בלוחץ סופיות יעודי.

 

אם אין, אפשר ללחוץ עם קטר. ב 3 נקודות לאורך הסופית. זה מחזיק.

לחיצה עם פלייר אכן לא מחזיקה.

 

 

חיבור כבל רב גידי ללא סופית במחבר עם בורג (כשהבורג עצמו מהדק את הכבל) זה דבר לא תקין בכלל, הבורג תופס רק חלק מהגידים, שטח המגע יורד ואיתו הזרם שהחיבור הזה יכול להעביר.

 

 

פורסם
יש מהדקים עם לוחית, כך שהבורג לא קורע גידים אלא הלוחית עצמה נלחצת תחת הבורג כלפי הגידים. זה לא פוטר מסופית, רק משפר אחיזה.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

 

מהיכן ניתן לרכוש כאלו? יש לך תמונה להמחשה?

פורסם
האם השתמשת בלוחץ תקני או אילתרת עם פלייר? אגב, אתה מתכוון לסופית כבל, או לנעל כבל?

 

כמובן עם לוחץ תקני. יש לי סט של כל הגדלים כמעט של הסופיות (מ-0.5 מ"מ עד 4 מ"מ) הרלוונטיות.

 

ההתנגדות תלוייה בשטח החתך, ולא בצורת החתך. לשטח חתך של 1.5 ממ"ר התנגדות נתונה, גם אם תרבע אותו או תשטח אותו וכו'.

 

זה ברור אבל השינוי בלכידות של הגידים מביא לא פעם לזצים ולחימום מהיר יותר. ז"א שאם הכבל היה אמור להתחמם אחרי שעה הפעלה, הוא מתחמם אחרי 40 דק' הפעלה.

 

אגב בכבל שזור ללא סופית. כל פעם שהידקתי במהדקי חשמל רגילים "שוקולדה" החוט השזור מתפזר יש בכך סכנת התחממות?

 

שאלה שנייה איך מהדקים נכון את הסופיות כבל האלו עם פלייר זה לא ממש הולך והרבה פעמים הכבל בורח ממנו. עוד בעיה שנתקלתי זה שקשה מאוד להדק את הסופיות האלו עם "השוקולד" זה לא נתפס.

 

אשמח לפתרונות שלכם.

 

לא עם פלייר רגיל. זה ישתחרר במוקדם או במאוחר. הלוחץ הופך את הסופית למעין לב בלי שפיץ.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
מהיכן ניתן לרכוש כאלו? יש לך תמונה להמחשה?
תקליד בגוגל מהדק עם פחית, תמצא שפע של ספקיםScreenshot_20181031-225623__01.jpeg

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
תקליד בגוגל מהדק עם פחית, תמצא שפע של ספקים[ATTACH]511760[/ATTACH]

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

מה שאני רואה פה זה מהדק רגיל, הבורג עדיין לוחץ על קצה החוט. הפחית מונעת מעבר החוט לצד השני של המהדק, למקום בו אמור להיות מחובר החוט השני.

 

 

פורסם

בוקי.

זה מהדק. אבל מתחת לבורג יש לשונית.

עדיין. עדיף חוט עם סופית. ובורג (שיחפור טיפה בסופית.)

 

 

 

וכבל לא צריך להתחמם לא אחרי שעה. ולא אחרי 40 דקות. וגם לא אחרי 8 שעות.!!

זה אומר.

שיש לך כבל שהוא בחתך נמוך מדיי לצרכן הסופי!!

 

או שיש לך תקלה בשקע / תקע. שגורם להתחממות. (לרוב החום יהיה רק האיזור הזה.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

זה היה רק דוגמא. ב"ה יש לי שכל בראש ואני יודע להתאים עובי מוליך לזרם הדרוש. תמיד אני משתמש בכבל קצת יותר עבה, כדי להימנע מטעויות.

 

דוגמא: שרשרת האורות הזו מסתפקת בכבל 0.75 מ"מ בשל הצריכה הנמוכה (1 אמפר בערך) אני משתמש ב-1.5, כי אולי אני אחליט פתאום לעבור למנורות ליבון?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

קפץ עלי פרוייקט שאני צריך לבצע, ונזכרתי בשירשור הזה. 

בעקבותיו רכשתי סופיות ולוחץ, ובהחלט הולך להשתמש בהם לפרוייקט. 

שוב תודה לכם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חוץ מהזיכרון אמור להיות לי עוד משהו ארוך, אבל שכחתי מהו. 

 

 

כנראה הכבל.

 

לפרוייקט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כן, גיד יחיד. 

לא מתלהב לשים עליו נעל כבל או ללחוץ סופית, אבל כך המקצוענים עושים. 

אצטרך לראות סרטון של איך משחילים את הכבל באינטרנט כדי לקבל השראה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 1 דקה, ברווז כתב:

אצטרך לראות סרטון של איך משחילים את הכבל באינטרנט כדי לקבל השראה.

יש אתר עם אלפי סיקרטונים עם כל מיני שיטות. פורנו משהו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...