Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשורה התחתונה נשאר מזדה עם ה 3/6 ונשאר לקסוס.

צחוק צחוק אבל יאמר לזכותם של דאצ'יה שכרגע הם במצב טוב!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

דאצ'יה משתמשים במנועים שהוכיחו את עצמם ולא מעט בגירים ידניים שיש להם סבירות נמוכה יותר לתקלות.

נראה איך הגיר הרובוטי החד מצמדי שלהם יוכיח את עצמו מבחינת אמינות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ערכתי מעקב מדויק, אבל נראה לי שאפילו הגיר החד מצמדי עבר מספיק זמן וקילומטרים כדי להוכיח את עצמו. הגיר של הפוקוס החל לקרטע הרבה יותר מוקדם, בהשוואה.

 

אין ספק שרנו שיחקו אותה עם דאצ'יה, מתברר שאפשר גם אחרת והעולם לא בהכרח חייב להתיישר עם הגישה הגרמנית המודרנית (מגניב אך תקול).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם זה למעט העובדה שמשהו היה דפוק בתהליכי התכנון או הייצור ולכן נולד הריקול, וריקול זה לא בדיוק "מניעת תקלות", אלא תיקון תקלה שסיבתה בפתיח ואשר עלולה להביא לסיכון הנוסעים אם לא תטופל. והנימוק שאחד מקודמיך טרח לציין כאן זה לפיו כל הכבוד ליצרן שעושה ריקולים כי הוא אחראי או רציני או משהו בסגנון, הוא קצת מוזר, יצרן עושה ריקולים כי משהו באוטו שייצר דפוק ואוי ואבוי לו אם לא ידאג לתיקונו, הרגולטור, במיוחד זה האמריקני, מתייחס להתנערות מהענין הזה של היצרן באופן שבאמת לא כדאי לאחרון להתעלם מהענין. זו חובה חוקית לא איזו רוח התנדבות יוצאת דופן והגיע באמת הזמן להבין זאת.

ותוספת מעט מאוחרת לצרכי המחשה, תארו לעצמכם שיצרן של חומוס גילה שיש בסידרת ייצור מסוימת אצלו קוליפרמים או חיידקים צואתיים או איזה חולירע אחרת דומה, האם איסוף הסחורה מהחנויות או פירסום אזהרה על הצרה הזו אמורים לזכות אותו בצל"ש, אם התשובה חיובית, אז גם לטיוטה מגיע כזה.

 

תמיד חשבתי שריקול זה צעד שמבוצע בעקבות מעקב של מהנדסי החברה אחרי התקלות שמתגלות במסגרת האחריות ווהערכה של השלכות אפשריות שלהן. ההשלכות האלה יכולות גם לא לקרות אף פעם, אבל עדיין יעשו ריקול. ז"א יש פוטנציאל של תקלה מסוכנת בעקבות תקלה סטנדרטית כלשהי. ה"כל הכבוד" כנראה בגלל שהיצרן בוחר לא לטייח את העניין. לא יודע עד כמה זה מגיע דווקא לטויוטה בהתחשב בפרשת הדוושה, אבל לפחות הם למדו מהעניין ההוא והשתפרו. זה שהרגולטור מעניש עדיין לא מונע מהיצרנים לטייח או להסתיר דברים.. אנחנו עדיין לא בעולם המושלם שבו כולם מצייתים לחוקים ורגולציות. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חיה כזאת. יש גרועים ויש גרועים פחות

לדעתי מה שיותר חשוב זה היחס שנותנת החברה , כי בכל מקרה כל רכב גם אם הוא חדש יהיה בחברה על תיקונים שלא במסגרת תיקון..

 

הבעיה שהיום הכל כל כך יקר בצורה מנופחת. טיפול של שעה עם כמה פילטרים ושמנים עולה בסביבות ה1000 ש"ח.

התפלאתי לגלות שגם תיקון המוביליי יקר. המוביליי התנתק ואמרו לי שצריך להחליף מתאם והם רוצים בסביבות ה600 שקל רק על תיקון כזה..הגיע מובנה מהחברה והאחריות נגמרה

לצערי אין אחד שלא חף מתקלות , והמחירים בשמיים

 

 

יש לי ניסיון עם הקורולות

 

הישנות באמת אמינות , כל מה שהוא 2015 ומטה מצויינות. אבל הדגמים החדשים מלאי תקלות , שלא נדבר על הפריוס/אוריס ההיברידיות ששם גם ים של תקלות וכל כמה חודשים רואים מוסך שלא במסגרת טיפול

עריכה אחרונה על ידי רון18
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הניסיון שלך עם פריוס שאתה מחליט שהוא רואה מוסך כל כמה חודשים?

יכול להגיד מניסיון של יותר מ-200KKM שחוץ מטיפולים שוטפים ובלאי טבעי אין תלונות.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום, בעידן האינטרנטי (בפורום ובפייסבוק) יש מספיק מידע בשביל לגלות את מחלות/בלאי הטבעי לכל רכב עממי. אפשר תמיד להזמין את החלק מראש, וללמוד איך לתקן לבד את הבעיה במידה ויש תקלה, או לגשת למוסך עם החלק שהזמנת ולחסוך עוד כמה שקלים.

כמו כל מוצר שרוצים לתחזק, צריך להיות על היד הלב ולבדוק מדי פעם את הרכב. לא מכיר רכב שלא מצריך מדי פעם החלפה של חלק שלא מופיע בטיפולים השוטפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנוי על קונסומר ריפורטס והם מפרסנים על כל דגם בכל שנה את רמת האמינות שלו לפי סקר של מאות אלפי מכוניות.

כללית, טויוטה/לקסוס מקבלים את הציון הגבוה ביותר לאמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מופתע לשמוע על קורולות חדשות שמלאים בתקלות, ובכלל על טויוטה בכללותה, מה הניסיון שלך עם הרכבים האלה?

 

מהנסיון שלי אין שום תקלות עם קורולה 2016(נוסע 80 אלף בשנה).

מה כבר יכול להיות עם גיר רציף מ 2005 ומנוע 1.6 ללא טורבו?

אין שם שום דבר שיתקלקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה 2003 245000 ק"מ 14 שנה בבית. עלתה בערך 100 שח בזמנו (יד שלישית)

הוחלף 2 כוילים,מזרק,סעפת יניקה,מוטות קישור,לא זוכר מה זה בידיוק אבל כניראה איזה בוקסות שגרמו לחופש בהגה (עלה בערך 1500 שח)גרמושקה,בולמים קדמים,פולי ורצועת אביזרים,רילי מזגן,מפסק חלון קדמי (בתקופת האחריות),גג מבד שנפל והוחלף ב500 שח, וכל מיני רכיבים של הכרית אוויר (ריקול בחינם) ולא זוכר מה עוד.. בלי קשר למצברים צמיגים וטיפולים שוטפים.

 

ישנה גם בעיה בממיר קטליטי או חיישן מסויים ודלוקה נורית C.E, אבל הרכב עדיין עובר טסט כבר כמה שנים.

בגדול החלקים היקרים, מנוע אוכל שמן אבל עדיין עובר טסט, גיר לא זוכר כמה פעמים הוחלף שמן אבל תקין וחלק אם לא מתעללים בו, לפעמים מפגין מעט סימני עייפות.

 

מדחס מזגן מקורי תקין אם כי לא הכי "חזק" מערכת קירור מעולם לא הוחלף שום רכיב למעט נוזל קרור.

הוא לא נתקע בדיוק אם כי בשנה אחת בהפרש של מספר חודשים 2 סלילי הצתה התקלקלו (היה אפשר ליסוע על הרכב).

עריכה אחרונה על ידי windows
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר נשמע סביר לרכב שעבר רבע מיליון קילומטר.

אם הרכב משנת יצור 2004 והוא נמצא אצלך 14 שנה, איך אתה יד שלישית?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה 2003 245000 ק"מ 14 שנה בבית. עלתה בערך 100 שח בזמנו (יד שלישית)

הוחלף 2 כוילים,מזרק,סעפת יניקה,מוטות קישור,לא זוכר מה זה בידיוק אבל כניראה איזה בוקסות שגרמו לחופש בהגה (עלה בערך 1500 שח)גרמושקה,בולמים קדמים,פולי ורצועת אביזרים,רילי מזגן,מפסק חלון קדמי (בתקופת האחריות),גג מבד שנפל והוחלף ב500 שח, וכל מיני רכיבים של הכרית אוויר (ריקול בחינם) ולא זוכר מה עוד.. בלי קשר למצברים צמיגים וטיפולים שוטפים.

 

ישנה גם בעיה בממיר קטליטי או חיישן מסויים ודלוקה נורית C.E, אבל הרכב עדיין עובר טסט כבר כמה שנים.

בגדול החלקים היקרים, מנוע אוכל שמן אבל עדיין עובר טסט, גיר לא זוכר כמה פעמים הוחלף שמן אבל תקין וחלק אם לא מתעללים בו, לפעמים מפגין מעט סימני עייפות.

 

מדחס מזגן מקורי תקין אם כי לא הכי "חזק" מערכת קירור מעולם לא הוחלף שום רכיב למעט נוזל קרור.

הוא לא נתקע בדיוק אם כי בשנה אחת בהפרש של מספר חודשים 2 סלילי הצתה התקלקלו (היה אפשר ליסוע על הרכב).

טויוטה וסובארו מצטיינות בשרידות גבוהה ביחס לאחרות . אני בכוונה משתמש במונח שרידות כי הרכב בדרך כלל ממשיך לסוע ולהתנהג כמעט כרגיל עד לכשל מוחלט.

 

צריכת שמן מוגברת, סדקים בסעפת יניקה במנועי טויוטה (ובראש מנוע באוונסיס) , בולמים קדמיים וחופשים בהגה קיימים כמעט בכל דיגמי טויוטה בכל השנים. אבל כפי שציינתי אלה לא דברים שמשביתים את הרכב ולכן על פניו רכב שנוסע מטיפול לטיפול מצטייר כאמין (אמינות שווה זמן ממושך מאוד מאד בין תקלה משביתה לתקלה משביתה )

בכל אופן, פשטות מכאנית וניצולת מנוע נמוכה (הספקים צנועים ביחס למה שניתן להוציא ממנוע זהה) מסייעים מאד לקבלת תמונת אמינות גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשים בצד את מונח האמינות ועלויות טיפולים שוטפים ונסתכל רק על עלות התקלות.

 

לפי מה שזכור לי

סעפת יניקה בזמנו (2012 בערך 145K) 1800 שח

מזרק (סביבות 11' ו128K) באזור ה600-650 שח אם אני לא טועה

גרמושקה באזור ה350 ש"ח

שלט מקורי 300 ש"ח למרות שתכלס זה לא קשור לתקלות זה יותר איך שומרים עליו וגם מחיר מאוד גבוה.

סלילי הצתה (16'-17' 200-215K לא סגור מתי זה קרה) כל סליל באזור ה600 ש"ח.

רילי מזגן 100 ש"ח (גם ב17')

בלמ"ז ותיקון החופשים (220K ב17') במוסך לא מורשה 3200 ש"ח

פולי מנוע ורצועת אביזרים 1200 ש"ח לפני חודש במוסך לא מורשה

מוטות קישור לפני חודש במוסך מורשה (500 ש"ח).

סך הכל בסביבות ה9K שח אולי יותר כי לא דייקתי ללא קשר לטיפולים שוטפים ועוד ככל הניראה בשנים הקרובות יהיה צורך לתקן כל מיני חלקים ששרדו עד היום.

לא סגור כאן על הסכומים אבל לא הכי זול אבל לאורך השנים זה מתגמד., מצד שני לא חסר אנשים שיש להם רכב עממי מודרני עם גיר רובוטי שבשנים הראשונות של הרכב הוציאו סכום דומה רק על החלפת מוח מחשב וכל מיני ירקות. לא כזה סוף העולם ליסוע ברכב ישן (כמובן תלוי על איזה) אם מסכלים על היתרונות.

צריך לעשות הבחנה בין תקלות משביתות לבין עלות חלפים. תקלה משביתה זה יכול להיות לצורך העניין קודנית שעושה בעיות הנעה או סטרטר גמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש איזה מקום שבו אפשר לבדוק איזה רכבים נמצאים כיום על הכביש לפי חברה דגם ושנה?

אני רוצה לעשות פילוח של האמינות לפי אחוז רכבים שעדיין שמישים, ביחס למספר הרכבים שעלו על הכביש באותה השנה, זה אפשרי?

כמו מה שיש פה https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?660028-%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%90%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A1%D7%98-2018/page5 אבל נתונים מעודכנים על המצב כעת. יש כזה דבר?

עריכה אחרונה על ידי YULI1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...