Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2012 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאוד מופתע לשמוע על קורולות חדשות שמלאים בתקלות, ובכלל על טויוטה בכללותה, מה הניסיון שלך עם הרכבים האלה?
היו לי קורולה 2013 ו2015, כאשר הקורולות נסעו 100 ק"מ ביום, לא זכור לי על תקלות מיוחדות איתן.

 

אולי רק שקע מצית שמת וכפתור מזגן שנפל בקורולה 2013. בזאת 2015, שקיבלתי עם 80 אק"מ מחברת ליסינג אחרי מישהו שסיים חוזה איתה, הצופר לא עבד (הוחלף פיוז) ופנסים האירו לכיוונים שונים (סודר בטסט).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היו לי קורולה 2013 ו2015, כאשר הקורולות נסעו 100 ק"מ ביום, לא זכור לי על תקלות מיוחדות איתן.

 

אולי רק שקע מצית שמת וכפתור מזגן שנפל בקורולה 2013. בזאת 2015, שקיבלתי עם 80 אק"מ מחברת ליסינג אחרי מישהו שסיים חוזה איתה, הצופר לא עבד (הוחלף פיוז) ופנסים האירו לכיוונים שונים (סודר בטסט).

היו לנו כאלה בעבודה, זוכר רעשים של הגיר כאילו מטוס ממריא!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע באיזה מטוסים טסת, אבל כמעט ולא שמעתי רעשי גיר. אולי רק בהילוך נמוך בירידה.

 

להשוואה, בניסן קשקאי 2008 של קולגה לעבודה אכן הייתה שריקה חזקה מהגיר הרציף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו כאלה בעבודה, זוכר רעשים של הגיר כאילו מטוס ממריא!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

הקורולה אחד הרכבים הפחות טובים שיצא לי לנהוג,ונהגתי על הרבה מאד,אבל מבחינת אמינות הוא אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשים בצד את מונח האמינות ועלויות טיפולים שוטפים ונסתכל רק על עלות התקלות.

 

לפי מה שזכור לי

סעפת יניקה בזמנו (2012 בערך 145K) 1800 שח

מזרק (סביבות 11' ו128K) באזור ה600-650 שח אם אני לא טועה

גרמושקה באזור ה350 ש"ח

שלט מקורי 300 ש"ח למרות שתכלס זה לא קשור לתקלות זה יותר איך שומרים עליו וגם מחיר מאוד גבוה.

סלילי הצתה (16'-17' 200-215K לא סגור מתי זה קרה) כל סליל באזור ה600 ש"ח.

רילי מזגן 100 ש"ח (גם ב17')

בלמ"ז ותיקון החופשים (220K ב17') במוסך לא מורשה 3200 ש"ח

פולי מנוע ורצועת אביזרים 1200 ש"ח לפני חודש במוסך לא מורשה

מוטות קישור לפני חודש במוסך מורשה (500 ש"ח).

סך הכל בסביבות ה9K שח אולי יותר כי לא דייקתי ללא קשר לטיפולים שוטפים ועוד ככל הניראה בשנים הקרובות יהיה צורך לתקן כל מיני חלקים ששרדו עד היום.

לא סגור כאן על הסכומים אבל לא הכי זול אבל לאורך השנים זה מתגמד., מצד שני לא חסר אנשים שיש להם רכב עממי מודרני עם גיר רובוטי שבשנים הראשונות של הרכב הוציאו סכום דומה רק על החלפת מוח מחשב וכל מיני ירקות. לא כזה סוף העולם ליסוע ברכב ישן (כמובן תלוי על איזה) אם מסכלים על היתרונות.

צריך לעשות הבחנה בין תקלות משביתות לבין עלות חלפים. תקלה משביתה זה יכול להיות לצורך העניין קודנית שעושה בעיות הנעה או סטרטר גמור.

היתרונות היחידים אולי הם דברים כמו נושא של ביטוח (שאפשר לבטח רק בצד ג' כי במילא הרכב לא שווה הרבה), פחות אכפתיות לנושא החיצוני של הרכב, ירידת ערך זניחה וכו'.

 

בשאר, מדובר בחסרונות:

בטיחות נחותה משמעותית ביחס למכוניות מודרניות - פחות כריות אוויר, היעדר מערכות בטיחות אקטיביות, פחות אבזור ופינוקים, ביצועים נחותים ביחס למכוניות מודרניות, צריכת דלק גבוהה יותר, צפוף יותר לרוב ממכוניות מודרניות (באותו סגמנט לרוב המכוניות גדלות), סיכוי לתקלות עקב בלאי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה חלק מהתגובות וחלקן פשוט צורמות לי בהיבט המוטורי. נכון שמאזדה תהיה יותר אמינה מvag לצורך העניין, אך בתור חובבי רכבים יש פה באמת מישהו שחושב שמאזדה 3 עדיפה על אוקטביה בפרמטר אחד מלבד אמינות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה חלק מהתגובות וחלקן פשוט צורמות לי בהיבט המוטורי. נכון שמאזדה תהיה יותר אמינה מvag לצורך העניין, אך בתור חובבי רכבים יש פה באמת מישהו שחושב שמאזדה 3 עדיפה על אוקטביה בפרמטר אחד מלבד אמינות?

 

זה לא אמור להיות האלמנט הבסיסי ביותר של מכונה? שעליו אתה בונה רבדים נוספים? יחד עם עלויות אחזקה שפויות הכוללות תקלות אפשריות, בלאי וטיפולים שוטפים?

 

לטעמי לפחות, הפערים ב"איכות" לטובת VW, לא מצדיקים את הפערים באיכות הבסיסית האמיתית של מכונה שהיא מה שציינתי. לכן מאזדה 3 כחבילה, לפחות עבורי, היא המנצחת כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

++

 

האמת שאם הייתי צריך לבחור בין שני רכבים, והייתי יודע שאחד פחות אמין מהשני, אז לא הייתה התלבטות בכלל. לא משנה עד כמה הרכב הראשון מרגיש יותר איכותי (כי אז הייתי יודע שה"איכות" זה שקר) או מציע יותר אוטו לשקל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בליסינג הייתי לוקח אוקטביה, בפרטי, בייחוד אם מדובר על רכב שאחזיק לפרק זמן ארוך - מאזדה 3. פחות מתוחכמת, אבל בזכות זה אני מאמין שיש לה סיכוי גבוה יותר להאריך חיים, שילוב של מנוע אטמוספרי עם גיר אוטומטי סטנדרטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה חלק מהתגובות וחלקן פשוט צורמות לי בהיבט המוטורי. נכון שמאזדה תהיה יותר אמינה מvag לצורך העניין, אך בתור חובבי רכבים יש פה באמת מישהו שחושב שמאזדה 3 עדיפה על אוקטביה בפרמטר אחד מלבד אמינות?

 

דווקא בהיבט המוטורי המאזדה עדיפה by far על הסקודה.

ה- 3 פשוט רכב מהנה לנהיגה, בהשוואה לאוקטביה בפרט (שלא מהנה בשום דרך) ולקטגוריה ככלל.

אז האוקטביה תזנק מעט מהר יותר, וזהו. וגם זה לא באופן משמעותי. המאזדה רכב מספיק זריז כשלעצמו.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר?

ישבת ב-3 בחדשה ? ב-6 החדשה?

אחלה איכות ואחלה חומרים.

 

באופן מפתיע מאזדה 3/6 הם בין הרכבים הבודדים שעושים משהו בבטן

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן ותריקת הדלת של האוקטביה נשמעת טוב יותר ובכלל, לאוקטביה יש את היתרונות הברורים שלה.

יחד עם זאת, ל- 3 איכות חומרים והרכבה טובים וברמת הגימור הבכירה אף מציע חומרים שלא תמצא גם באוקטביה.

למאזדה כבר קיים מנוע טורבו ב- 6 ו- cx9 ולבטח בעתיד גם בדגמים נוספים.

ובנוגע לגיר, אני בכל מצב אעדיף גיר פלנטרי על פני רובוטי.

שם לב שוואג עצמם, כמו רבים אחרים, ברכבים החזקים מתקינים גירים פלנטרים מתקדמים מאוד, שזריזותם לא נופלת מהרובוטים ועומדים בעומסים הרבה יותר גבוהים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

 

זכותך לבחור כראות עיניך,

 

רק כשאתה במוסך להחליף את אחד מהרכיבים הבאים - קלאצ'ים, מכטרוניקס, מותחני טיימינג, ידית הילוכים, משאבת מים וכד' / מנסה להבין למה האוטו שותה שמן / מנסה לשכנע את צמפיון שאכן השתמשת בקרם ידיים מאושר על ידי היצרן או פתחת וילון כפי שהיצרן המליץ...

 

תן מבט החוצה, ייתכן מאוד שיהיה שם מישהו שנוסע עם מאזדה מנייר ומבסוט אש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2012 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...